Köszönöm. Az igazság az , hogy felőlem kezdheted Ádámnál és Évánál is , én mint készülékes akkor sem szeretem az olasz masinákat. Javítok elég sok Aristont meg Quadrigát is , egyik sz@rabb , mint a másik.
1925-ben a Westen ausztriai család Bassano del Grapa-ban megalapította a 'Smalterie Metalurgiche Venete' nevű gyáregységet, amely zománcozott termékek, acél radiátorok valamint fürdőkádak termelésére specializálódott. 1950-től a termékek köre kiegészült gáztűzhelyekkel ill. különféle szaniter áruval a gyáregység jelentős növekedésének köszönhetően. 1965-ben a gyár elkezdte az elektromos vízmelegítők gyártását (zománcozott acél melegvíztároló tartályok). A 70'-es évek elejére a Westen márkanévvel ellátott gyártási folyamat profilja a fűtéstechnikai termékek és a szaniter áruk irányába orientálódott: ezekben az években tervezték meg és fejlesztették ki az első gázüzemű fali kazán családot, biztosítva ezzel egy magas színvonalú és hatékony megoldást a különféle fűtőberendezések működéséhez.
Az évek során a WESTEN cég folyamatosan fejlesztette termékei minőségét, illetve a gyártási technológiát, ezáltal egyre hatékonyabb és megbízhatóbb termékeket állított elő.
1999 óta a WESTEN készülékeket a 'Baxi' csoport legjelentősebb márkái között tartják számon: 'Baxi' csoport a komfortos otthonok kialakításához hozzájáruló társulások egyik legjelentősebb tagjává fejlődött, amely 5.600 alkalmazottat foglalkoztat 6 különböző országban található egységeiben (Anglia, Franciaország, Németország, Olaszország, Törökország és Dánia), évente több mint 1.000 millió EUR forgalmat bonyolítva.
A 10 szerelősort üzemeltető gyáregység Bassano Del Grappá-ban található, több mint 120.000 m2 területen, ahol napi termelési mennyiség megközelíti a 2.000 db vízmelegítőt. A magas színvonalú minőséget az ISO minősítés igazolja, amelyet a vállalat 1993-ban nyert el, valamint 2001-ben megkapta a másik közismerten elfogadott ISO 14001 elismerést is.
Nem tudom mennyire tartozik ebbe a topikba, de talán mégis: a kanalizációt szeretném megcsinálni a háznál, mégpedig a külső részét. A tervező egy ellenőrző aknát tervezett, illetve 3-at, mert 3 kanyar lesz a veztékben, mire eléri az utcait. A cső 150es pvc, átmenő, az akna pedig 425ösre van tervezve. Ez elég hülyeség, mert a 400as majdnem fele áron van, mint a 425ös. Ez mennyire számít, ha eltérek a tervtől? Lesz gondom ebből, ha a kanalizációt jóvá kell hagyatnom?
"A cégcsoportban jelentős szerepet tölt be az észak-olaszországi városban, Bassano Del Grappaban lévő gyár, ahol elsősorban fali továbbá álló hagyományos hatásfokú és kondenzációs gázkazánokat gyártanak."
Az angol BAXI cégcsoport, mint Európa harmadik legnagyobb kazán gyártója, 17 országban rendelkezik gyártói bázissal és több mint 70 országba exportálja termékeit. Éves árbevétele meghaladja az 1,3 milliárd Euro-t, foglalkoztatottjaik száma Európa szerte túlszárnyalja a 4200 főt. A fejlesztésekre - melyeken 250 mérnök dolgozik - éves viszonylatban 30 millió Euro-t költenek.
A cégcsoportban jelentős szerepet tölt be az észak-olaszországi városban, Bassano Del Grappaban lévő gyár, ahol elsősorban fali továbbá álló hagyományos hatásfokú és kondenzációs gázkazánokat gyártanak. A gyár alapterülete 100 000 nm, melyben korszerű, európai szintű mérő és vizsgáló laboratóriumokat, több mint száz ember egyidejű fogadására alkalmas oktató termeket alakítottak ki.
Jó minőségű készülékek.
Junkers névvel már csak kifutó készülékeket találsz. Műszaki tartalom u.a. Elképzelhető, hogy még elfekvőben van egy-két kereskedőnél Junkers. Pl.: Szatmári kereskedés ( www.szatmari.hu )
A minap kínáltál itt megvételre különféle Junkers cirkókat , meg bojlert . Én akkor mondtam , hogy egy 12KW-os csak fűtő , kondis érdekelne. Azt mondtad akciós nincs. Nem akciósban melyiket érdemes megvenni? Köszi.
Lol, tényleg :) Akkor rosszul emlékeztem, pedig olvastam róla. Egyik oldalon azt írják 24 hónaponta esedékes a pucolás. Hát, akkor azt hiszem itt az ideje :)
Van egy régi talán c-18-as kazánom, ami a falon át "levegőzik". Erre a falra szándékomban áll egy előtetőt rakni, ez a kivezetés fölött legalább 1 méterrel lesz. Okozhat ez gondot? Milyen meleg a kijövő égéstermék? Kellene fölötte a tetőn valami szellőzést csinálni?
Ugyanezen a falon szeretnék szigetelni. Gondolom a kivezetés megtoldható a szigetelés vastagságával (24cm) (vagy nem?). Ez mennyire bonyolult? Nem szedtem még szét, lehet, hogy az egymásba csúszó külső és belső rész enged annyit, amennyire szükségem van?
A kivezetés köré rakjak kőzetgyapotot, vagy maradhat az eps?
Csak belekotyogok! Nekem is turbos kombim van. Ha megnyitom, akkor teljes langgal indul es amig fel nem melegiti a beallitott ertekre a vizet, addig igy mukodik. Utanna tud csak lemodulalni a teljesitmenybol. Nalad nem minimumra kell allitani a melegviz termosztatjat, hanem allitsd kb.60C fokra. Ha megnyitod a csapot, akkor teljes langgal indul es utanna folyamatosan visszavesz belole, ha nincs nagy vizelvetel. Idaig jol mukodott, csak most van gond? Mindig nagy langgal inditott szerintem.
A segítségetekre lenne szükségem.. Van egy Viessman witopend 100-as kombicírkóm,kb 2003-as kiadású. A fütésköre teljesen jól dolgozik,de a melegvíz ellátás mondhatni megszünt.. A probléma a következő.. Kinyitom a csapot a kazán bekapcsol mintha teljes gőzzel menne,és kb 10 másodperc múlva le is áll. Olyan mint ha azt érzékelné,hogy túl meleg a víz,és leveszi a lángot nullára,majd kis idő elteltével bekapcsol,majd ismét leáll. A melegvízhőmérséklet hiába van letekerve minimálisra,mégis óriási lángal dolgozik a készülék! Mi lehet a probléma?
Ez tök új mint vizsgahely, két monitor vagy tévé van, ami csak akkor veszi fel az autót, amikor a fékpadon van, ezt valaki nézheti ill visszanézheti
Mikor bent voltam egy audi és később egy trabi volt a monitoron a fékpadnál de az autó az akna elején állt bő 5 méterrel előrébb, azt hittem lefagyott a kép, meg is említettem fasza az új rendszer hamár most lefagy, akkor mondták nem fagyott le de csak fékpadon filmez (egyenlőre)
régen volt egy donor a vizsgabázisoknál ha valamelyik autó szar volt és spané
akkor jött a donor a fékpadra, lengéscsillapítómérőre és ződkártya mérésre
ezt en mind ertem. de ha elmegy az auto vizsgara, es nagy az elteres a ket oldal kozott, akkor megvagjak. az a szerelo, aki nem tud feket merni, az nem tud felelosseggel vizsgara autot felkesziteni. (cserebe valoszinu spanok a vizsgaztatoval, es ha a meres rosszat mutat, akkor gyorsan megcsinalja es ujramerik)
Ez nagyon jó ár, kici oco, nem mondom tutira , mert szállítóra vittem az anyagot egy melóhelyre a múlt héten, asszem 28000Ft-ért ugyanezt a 25/60-as szivattyút.
bocs az offért most utoljára sokan nem vették amit írtam
idejön hozzám egy ember kell neki pl egy 600*1000-es radiátor= féktárcsa
telefonálok a bótba mennyi az annyi
dunaferr 20e szerelő belép bárdi, unix stb rendszerbe
voogel 21e qh 13e
purmo ezeket nem használom textar 17e
star a minőségük miatt brendo19e...stb stb
de ha az kell akkor az lesz ha nem tetszik az ár megnézem a neten de kb
ha jó az ár megrendeltetem ugyanannyi az ár mindenhol ha megrendelem
ha megjön elmegyek, vagy elmegy a netem + postaköltség 20e alatt, de nincs gari
a megrendelő a boltba a szerelőtől ha idő előtt megdöglik
ha a szerelő rendeli 30-40% amit visszakap az
ha nem jó az ár a neten tud anyagárból, "gombnyomásra"
nézelődni pár % az eltérés itt automatice gurulnak a pénzek
nincs 10-20-...stb % a zsebbe az esetemnél kb 40rugó ból 12e ez a másik
tehát elmegyek elméssz a tüzépes beszerzésnél majd másfél féktárcsa
boltba vagy megrendelem a neten radiátorba mérve 2 helyett majdnem 3 lehetne
nincs X% lehetek akárki (szerelő)
nem boltos!
és a legfontosabb, ha a szerelő, ha én rendelem a bárdinál neten, tehát eggyezik a forrás, a képernyőn ugyanazt az árat látjuk szerelőnél is, itthon is
autószerelőnek ha ő rendeli 30% visszajár
a vizesbolt rendszerében nézem én, vagy a megrendelő, itt is ugyanazt látjuk, ha ő ha én rendelem el kell menni érte, esetleg kihozzák ha nagy a cucc.
de nem kapunk vissza 30%-ot vagy akármennyit
félreértések elkerülése végett itt nem arról van szó mennyi lóvét kap az autószerelő
hanem arról, hogy kvasok pénzt magyarul kidobok az ablakon!! arról nem is beszélve, hogy akkor most valójában mennyi a féktárcsa? 2-3ezer forint vagy még annyi se, és ez bármilyen autóval kapcsolatos cuccra igaz
Decemberben volt műszakin, akkor még nem volt vizsgabázis ez a műhely
Fékhatást akkor néztem én is, a hátsó rész volt javítva fékpofák és egy munkahenger, + kézifékbowden.Csak azóta eltelt pár hónap és lett benne +12ex km
A féktárcsa gyári vastagsága 22mm a határ 20,2mm nekem 20,4mm de nem akartam megvárni amíg elkopik.
Nem sokat láttok szerelőműhelyeket, főáll melóhelynél van 2 az utcában és nincs fékpad, rázópad, futóműpad semmi, mégis működnek.
Környékbeli falukban is van jópár, ebben az egyben van minden, és márciustól futóműell izé is.
Lehet méri de nem hiszem, hogy fékbetétcsere után bármit is lehetne csinálni ha szar a tárcsa, és ha jó a tárcsa szvsz akkor se tud mit csinálni ha szar a fékhatás.Decben volt műszakis, akkorm még jó volt a fékbetét is
Fékolaj 2 évente cserélve van, ha nem ereszt a fékmunkahenger, fékcsövek...stb mit tudna csinálni? kicserél mindent?
Az idén vizsgabázis lett, segédkeztem a vésésben, két napig véstem a 30-50cm betont, pont a fékpadot kellett pár méterrel odábbtenni, hogy beférjen a lengéscsillapítómérő.
Kóklernek nem nevezném mindene van ami egy márkaszervíznek.
De nem ez volt a lényeg, hanem a lóvé ami munka nélkül egy gombnyomásra jön.
Ó ha tudnák a radiátorért, csapért...stb ennyit (%) kapni egy gombnyomásra.
Még 5%-ért is, nagyobb tételnél 1% is örülnék mint majom a ... és még házhoz is hozzák ill esetembem a szerelés helyére hoznák nem az én, százalékomból
1987. ben felhajította a gázszerelő a falra, nem állította be, nem magyarázta el a teendőket, nem két fillérért gányolta össze a teljes gázosítást. Közbe volt két különböző szerelő, azok se szabályozták be a minimum, maximumot. /Membrán csere/ A következő szerelő termoelemet cserélt, felhomályosított, hogy úgy kell beszabályozni, hogy a minimumnál langyos víz jöjjön a zuhanyzóból, mellesleg azért égett szét a kazán, mert sem a maximumot, sem a minimumot nem szabályozták be. Amellett feleslegesen fogyott a gáz és a víz. Na, már ez nagy mester volt. Tényleg kevesebb gáz és víz fogy azóta. Amikor mondtam neki, hogy van termo elemem, azt mondta nem kell, a sajátját használja. Pár hónap múlva, ezt a szerelőt hívtam mert szivárgott a víz a kazánból. A szakember egyik hozzáfolyó rézcsövet kicserélte, majd elakarta vinni. Mondtam neki, hogy szerintem annak semmi baja nem lehetett, inkább ne vigye el. Eltelt egy két hónap, a nem eredeti termoelem, melyet szilikonnal bandázsolva rakott fel a szaki, egyszerűen kicsúszott a helyiről. A vadonatúj termoelemet beszereltem, de nem boldogultam a beállítással, hívtam a szakit, kijött hajlított a gázcsövön, megbeszéltük a kazáncserét. Azt mondja adjak 26.000.-Ft-ot anyagköltségre, mondom inkább elmegyek megveszem. Azt gondoltam, magam is kitudom cserélni, meg is tettem. Úgy, hogy nemcsak az autószerelőkkel van gond.