Keresés

Részletes keresés

szakmókus Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61224

A PLC (nem logikai relé!!!) programozást pedig hiba összemosni a villany szereléssel, tudom sok munka adó így hirdet felvételt.

 

Előzmény: szakmókus (61223)
szakmókus Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61223

Ha a villanyszerelést akarod elsajátítani belőle,inkább végezz el egy tanfolyamot! Gondolhatod hogy mi is évekig koptattuk a padot a tudásért,és nem EGY könyvből +szakmai gyakorlat.

Láthatod még így is vannak viták, ki hogy értelmezi a szakma egy-egy pontját.

 

Előzmény: frakkx (61220)
cucu Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61222

Részemről ennyit tudtam az ügyhöz hozzátenni.

Segíteni annak tudunk, aki valamilyen szintű hozzáértéssel rendelkezik. Ez a szakma nem gyerekjáték.

Ne haragudj.

Előzmény: ...:: PEGI ::... (61218)
...:: PEGI ::... Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61221

Szia Szirty!

 

Mint korábban írtam, elég amatőr vagyok elektromosság terén.

Légyszi' írd le számomra is érthetően, hogy mire gondolsz.

És ha már leírod, szívesen venném a javaslatodat is.

 

Köszönöm előre is.

 

Előzmény: Szirty__ (61219)
frakkx Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61220

Szeretném kérdezni , nincs -e valamelyikteknek eladó villanyszerelői tankönyve?? Vagy honnan lehet ilyet beszerezni?? Érdekelne a házak kapcsolási rajza, bekötése, szerelése PLC rendszerek

 

Szirty__ Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61219

Helló PEGI!

 

Ha megméred egy üresjárásban működő transzformátor áramát hogy megtudd mennyit fogyaszt, akkor nagyon be fogsz menni az erdőbe!

 

Előzmény: ...:: PEGI ::... (61218)
...:: PEGI ::... Creative Commons License 2015.01.17 0 0 61218

Igen, az érdekelne, hogy mennyibe is "fáj". :-)

 

Hogy tudom megmérni az áramfelvételét? Egy egész egyszerű kis műszerem van csak.

Valami ilyesmi. Annyi különbséggel, hogy az enyém még hangot sem ad.

 

Ez a trafó egy lakókocsiba van beépítve gyárilag.