Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vzsolt70 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 118795

A 20-as tétel egy üzemanyag szűrő?

Előzmény: kapper307 (118786)
vzsolt70 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 118794

Canister szelep = Benzingőz elnyelő szelep

Előzmény: kapper307 (118792)
kapper307 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 118793

Honnan tudom hogy működik e?

 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (118789)
kapper307 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 118792

Valaki leírná hogy hogy működök ez a szellőztetés és mit csinál a kaniszter szelep? Az is lehet hogy a vákum szívja össze a tankot, és mikor kinyitom a sapkát, azért ropog? 

soryton Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118791

...Yehhh..  :-))

 

Előzmény: kapper307 (118786)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118790

őőő... izéééé :):):) vóótam arra :)

Előzmény: tewe001 (118788)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118789

Nem biztos, de a miniszter személyesen müködik? Jobb első kerék felett.. 

Előzmény: kapper307 (118776)
tewe001 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118788

Hm, mintha Lucifer suhant volna el mellettem a lagymanyosi hidon...

Tigris0704 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118787

Nekem nincs más gond vele, nem eszi az olajt, húz rendesen, indítás van alapjárat szépen egyenletesen jár. 

Üresben is ha felpörgetem 2500 ig majd hirtelen elveszem a gázt annyira visszamegy a fordulat, hogy leáll a motor.

Előzmény: szucsati (118785)
kapper307 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118786

Gondolom erről a részről van szó?

Előzmény: soryton (118784)
szucsati Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118785

Szia, nekem 1.6b-nél kettesbe leváltáskor volt hasonló, alapjáraton minimálisan volt más hangja, olaj fogyott, kb. 1000 km-en 1 liter. Lehúzógyűrűk lettek cserélve kompressziómérés után.

Előzmény: Tigris0704 (118782)
soryton Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118784

....nem az a vékony cső....   a légtelenítő cső párhuzamosan fut az üzemanyag betöltő csővel ....és van benne egy "kanyar"ahol képes üzemanyag landolni és ezzel megakadályozni a légtelenítést..

Előzmény: kapper307 (118780)
soryton Creative Commons License 2016.09.06 0 0 118783

...keresd meg a váltókódot a váltó oldalán elöl és olyan váltót keres bontóban ... 

Előzmény: takacs.richard (118781)
Tigris0704 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118782

Sziasztok

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy 2.0 benzines 307 pugom és néha gondol egyet és váltásnál leesik annyira a fordulat, hogy leáll a motor. Indításnál szépen ketyeg alapjáraton de ha gázt adok neki és hirtelen elveszem a gázt leesik a fordulat és leáll. Egyébként semmi gond nincs, megy rendesen gyorsul nem fogyaszt többet.

takacs.richard Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118781

Sziasztok!

2003-as 1.6 benzin NFU autómhoz keresnék váltót.AKinek van eladó, az ne tartsa magában.Annyit tudok, hogy elvileg 2 féle váltóval van szerelve, nekem olyan kellene, aminek a hátsó deknijén 3 csavar van.

kapper307 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118780

Az a vékony cső, ami végigmegy a üzemanyag leömlővel? Otthon kivitelezhető?

Előzmény: bananatree (118779)
bananatree Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118779

>vagy gond van a szellőzéssel?

nem kérdés, hanem tény.

ki kell pucolni a szellőztető csövezést.

 

Előzmény: kapper307 (118776)
kapper307 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118778

Én is ettől félek, hátha valaki tud valami ötletet adni. Már nem nagyon merem teletankolni.

Előzmény: vzsolt70 (118777)
vzsolt70 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118777

Szerintem nem normális. Nekem legalábbis, soha nem csinál ilyet.

Előzmény: kapper307 (118776)
kapper307 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118776

Sziasztok!

 

Már kérdeztem, csak sajnos nem jött válasz, megpróbálom megint. Volt úgy egy éve, hogy teletankolás után csöpögött a benzin az autóból. Kiderült, hogy a hátsó ülés alatt lévő benzinszivattyúnál folyt. Irány a szerelő, ott kicserélték a szivattyúnál lévő tömítést, meg volt nyúlva. Azóta a folyás megszűnt, de most is rendszeres, hogy ha kinyitom a tanksapkát, erős benzinszag, nagy pisszenés, és az üzemanyag tank 2-3 másodpercig hangosan ropog. Régebben csak akkor ha nagy mennyiségű üzemanyag volt benne, de most már akkor is ha negyedig van. Normális ez, vagy gond van a szellőzéssel? Nem lehet hogy túl nagy a nyomás, és emiatt kellett cserélni a tömítést is, és újra előfordul a folyás? Az autó 2003-as 1.6b break

 

Köszi a válaszokat.

Üdv, Marci

ádibébi Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118775

Aszittem meggybor... (:D meg facepalm együtt)

Előzmény: Smíró (118774)
Smíró Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118774

Igyatok le egy kicsit a fagyállóból;) Tud ez az ifjú ...

Előzmény: ádibébi (118773)
ádibébi Creative Commons License 2016.09.05 0 0 118773

Ez pedig 20 perce készült!!

 

 

jár, ketyeg, semmi mást nem tudok még.

Előzmény: ádibébi (118771)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.04 0 0 118772

Alakulez :)

Előzmény: ádibébi (118771)
ádibébi Creative Commons License 2016.09.04 0 0 118771

Tegnap délutáni állapotok, valahol a Tisza mentén.. :

 

 

válaszok egyelőre nincsenek a kérdésekre, ha majd ketyeg, akkor kiderül, hogy változott-e valami. Jena egy hős amúgy, ahogy küzd mostanában, pl ezzel a járgánnyal is. Kalapemelős! :)

mester33 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 118770

Sziasztok!

 

Meggyógyult! :)

 

Először is köszönöm a segítő hozzászólásokat.

Szerencsére a hiba megmutatta magát amikor a szerviz közelében voltam, és a szerelő is látta mit művel. Amíg kereste a hibát addig az autó járt. Pár perc elteltével, már nem csak az elektronikai hibát jelezte, hanem bevillant az ABS ASR,és minden létező 3 betűs dolog. Leállítás után már nem lehetett újraindítani,mert az akku nem bírta. Multiméter az akkura...10Volt. Bikázás után multi a generátorra 0 Volt. Úgyhogy ebben az irányban mentünk tovább. Másnap hívtak, hogy a feszszabályzó a ludas, cserélték, és tesztelik.

Most már 3 napja hajtom, és úgy néz ki megszűnt a hiba. 

3 éve kapta ezt a szabályozót, akkor az alapjárat hullámzása miatt cserélték. Remélem a mostani többet bír.

 

Üdv Norbi. 

 

Előzmény: mester33 (118724)
mester33 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 118769

Helló!

 

Nekem mosás után csinálta egyszer. Beázott a nagynyomású mosóban.

Bentről ki tudod nyitni egy kis csavarhúzóval. A zár szerkezeten van egy kb3-4 mm-es furat. Itt benyúlsz egy hegyes eszközzel, megnyomod a gombot, és nyílik. Utána érdemes a burkolatot levenni, a zárat kitisztítani, és adni neki egy kis WD40-et. Nálam ez oldotta meg. 

Előzmény: lantibutor (118752)
didyman Creative Commons License 2016.09.03 0 0 118768
Előzmény: lantibutor (118767)
lantibutor Creative Commons License 2016.09.03 0 0 118767

Igen,kb. ennyi.

Ali baba és a negyven rabló sírva könyörög a receptért......

Előzmény: Zolysys (118766)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.03 0 0 118766

9440.- a PUG nál  6554V5 cikkszámon

Előzmény: lantibutor (118765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!