Valaki leírná hogy hogy működök ez a szellőztetés és mit csinál a kaniszter szelep? Az is lehet hogy a vákum szívja össze a tankot, és mikor kinyitom a sapkát, azért ropog?
Szia, nekem 1.6b-nél kettesbe leváltáskor volt hasonló, alapjáraton minimálisan volt más hangja, olaj fogyott, kb. 1000 km-en 1 liter. Lehúzógyűrűk lettek cserélve kompressziómérés után.
....nem az a vékony cső.... a légtelenítő cső párhuzamosan fut az üzemanyag betöltő csővel ....és van benne egy "kanyar"ahol képes üzemanyag landolni és ezzel megakadályozni a légtelenítést..
Egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy 2.0 benzines 307 pugom és néha gondol egyet és váltásnál leesik annyira a fordulat, hogy leáll a motor. Indításnál szépen ketyeg alapjáraton de ha gázt adok neki és hirtelen elveszem a gázt leesik a fordulat és leáll. Egyébként semmi gond nincs, megy rendesen gyorsul nem fogyaszt többet.
2003-as 1.6 benzin NFU autómhoz keresnék váltót.AKinek van eladó, az ne tartsa magában.Annyit tudok, hogy elvileg 2 féle váltóval van szerelve, nekem olyan kellene, aminek a hátsó deknijén 3 csavar van.
Már kérdeztem, csak sajnos nem jött válasz, megpróbálom megint. Volt úgy egy éve, hogy teletankolás után csöpögött a benzin az autóból. Kiderült, hogy a hátsó ülés alatt lévő benzinszivattyúnál folyt. Irány a szerelő, ott kicserélték a szivattyúnál lévő tömítést, meg volt nyúlva. Azóta a folyás megszűnt, de most is rendszeres, hogy ha kinyitom a tanksapkát, erős benzinszag, nagy pisszenés, és az üzemanyag tank 2-3 másodpercig hangosan ropog. Régebben csak akkor ha nagy mennyiségű üzemanyag volt benne, de most már akkor is ha negyedig van. Normális ez, vagy gond van a szellőzéssel? Nem lehet hogy túl nagy a nyomás, és emiatt kellett cserélni a tömítést is, és újra előfordul a folyás? Az autó 2003-as 1.6b break
Tegnap délutáni állapotok, valahol a Tisza mentén.. :
válaszok egyelőre nincsenek a kérdésekre, ha majd ketyeg, akkor kiderül, hogy változott-e valami. Jena egy hős amúgy, ahogy küzd mostanában, pl ezzel a járgánnyal is. Kalapemelős! :)
Szerencsére a hiba megmutatta magát amikor a szerviz közelében voltam, és a szerelő is látta mit művel. Amíg kereste a hibát addig az autó járt. Pár perc elteltével, már nem csak az elektronikai hibát jelezte, hanem bevillant az ABS ASR,és minden létező 3 betűs dolog. Leállítás után már nem lehetett újraindítani,mert az akku nem bírta. Multiméter az akkura...10Volt. Bikázás után multi a generátorra 0 Volt. Úgyhogy ebben az irányban mentünk tovább. Másnap hívtak, hogy a feszszabályzó a ludas, cserélték, és tesztelik.
Most már 3 napja hajtom, és úgy néz ki megszűnt a hiba.
3 éve kapta ezt a szabályozót, akkor az alapjárat hullámzása miatt cserélték. Remélem a mostani többet bír.
Nekem mosás után csinálta egyszer. Beázott a nagynyomású mosóban.
Bentről ki tudod nyitni egy kis csavarhúzóval. A zár szerkezeten van egy kb3-4 mm-es furat. Itt benyúlsz egy hegyes eszközzel, megnyomod a gombot, és nyílik. Utána érdemes a burkolatot levenni, a zárat kitisztítani, és adni neki egy kis WD40-et. Nálam ez oldotta meg.