Őszintén szólva, szeretném megvárni az 54-56000 km-t a 60000-es szervizzel, mert, akkor már egybe letudnám a műszaki vizsgával. Te mikor mész szervízre? Ha jól emlékszem Neked ősz körül esedékes a műszaki, ugye?
Előtted járok vagy 6 ezerrel... A 60 "C" típusú, benne van a könyvben. Levegő-olaj-pollen és üza szűrő csere, nyilván olajjal együtt. Nem tudom, hogy ilyenkor érdemes-e kicseréltetni a fékolajat, hűtővizet, netán a váltóból az olajat? Ezt már én is akartam kérdezni, akkor most jött el a ideje:-)
Rég jártam erre. Tanácsotokat szeretném kérni. Most lesz 50000 km az autómban (2.0 HDI, 136). Az időszakos szervízek elméletileg 20000 km-enként lennének. Voltam egyszer 18000 km-nél és egyszer 36000 km-nél. Most fogyott el a hátralévő km az "intelligens" szervízintervallum számlálónál. Mennyire érdemes ezt komolyan venni? Elég ha 2-3000 km múlva viszem csak? Mik szoktak lenni a harmadik (60000-es) szervízen? Mire számítsak?
117km er van az autóba,körülbelül 2mm ert szedet le,és kivülről mintha ujj lenne.Természetesen többször már ezt se lehet esztergálni,de szerintem 30 000-60 000km ert még így is el tudok vele menni mikor kicserélem a tárcsát.poroltam egy 20 000ast körülbelül.
És milyen vékonyra esztergálta? nem mérte? Én is nézegettem már az elsőt de nem tom hogy szabályozni lehet e?Mert hogy olyan vékony!Előre a tárcsa meg igen drága!Hátsot azt cseréltem tárcsa +betét mert ujonan 9mm volt a tárcsa most ha meg van kopva szabályozás után 7mm az meg szerintem határ alatt van!Menyi km van az autódban?
Ma elmentem hogy kicseréljem az első fékbetéteket magam. A Bárdiig el is jutottam,le a kerék megnéztem milyen kell előtte,először rihtig a másikat adták de mivel a bolt elött álltam ezért csak befutottam és kicseréltem.De a baj az volt,amikor szétszedtem már elég nagy válla volt a tárcsa szélén és nem mertem felrakni rá.Hálisten pont mellette volt egy szerviz ahova beugrottam megkérdezni tárcsát tudnak e felrakni nekem hirtelen ha megveszem.Mondta a pali nehogy vegyek,ő 4000ért elviszi felesztergálja és egy óra múlva itt van.Nekem ennyit megér hogy ne keljen két tárcsát is venni.Beálltam és megvártam addig eldumáltam az időt a másik szerelővel.Gondoltam ha már benn vagyok akkor a szűröket is cseréljék le addig.Ősz visz a munkadíjra esztergálással betétek berakásával, ,valamint az összes szűrő cseréjét megcsinálta pollentől kezdve.Még megnézte a számítógépet is és fizettem 14 000ft ét munkadíjra.Szerintetek jó ár érte?
ja, igy már ertem. Esetleg osszefughet azzal, hogy valamelyik nap hosszasan dudáltam, jo mérgemben, mert valami idiota elem hajtott. Vagy tegnap hosszabb szakaszon rázkodos uton mentem. Ma meg elojott. Gondolom akkor ez kontakt hiba lesz...
Ma nekem is ki irta, hogy AIR BAG Fault. Erdekes modon, egy iramosabb letéro kovetkeztében irta ki. Mit tudok vele csinalni? (2.0HDi 110 LE, 80.000 km korul van.)
Számomra feleslegesé vált stúdióvakuszettemtől szabadulnék!:-)
Ha esetleg valaki foglalkozik fotózással, vagy van az ismerettségi körében ilyen akkor szóljon neki nyugodtan.
STÚDIÓVAKUSZETT
Rendezd be házi stúdiód megfizethető áron!
Teljesen új kb. 100 villanás lehet benne! A szett tartalmazza: 2 db 600Ws-os vaku 2 db soft box (80x120) 2 db 2,8 m állvány 2 db fehér ernyő 2 db vevő (16 csatornás vakukioldó) 1 db adó (16 csatornás)
Nekem még van gázadásnál, meg bizonyos fordulat fölött ilyen fémes pengő hang, amit szintén nem tudom hogy micsoda. Egyszer valaki írta hogy 2.0 16V tipushiba és leömlőben zörög valami, de nem akarok erre megint feleslegesen kidobni 8-10 ezer forintot javításra, és ha még sem az, akkor kidobott pénz.