Igen, picike (kb iskolai ellenõrzõ méretû) füzetek vannak a hátsó zsebben. Ez nagyjából azt írja le, amit a Wizz honlapján is olvashatsz a Repülõtér elérése címszó alatt.
Köszi. Megnyugtattál! Szerintem is, ha tudják, hogy már nem indítanak járatot, akkor csak nem igazolják vissza. Egy biztos. Még mindíg van hely az Olimpia időtartamára Wizzair - fapadosra Athénig és vissza és nem is a legdrágább. Ergo, nincs minden helye mindíg eladva.
A lányom az egyik görög szigeten dolgozik és nyaral. Azt mondja, hogy fele annyi a túrista, mint tavaly. Félnek a terrorizmustól, főleg az Olimpia alatt, így még azok is más uticélt választottak idén, akik egyébként nagy görög-buzik, mint mi.
"Athéni járatát is törölte a Wizz Air - adtuk hírül a mai Népszabadság híre alapján. Időközben a Napi Online úgy értesült, hogy a magyar diszkont légitársaság csak októbertől állítja le egyébként is szezonálisnak tekintett athéni járatát, a nyáriak terv szerint indulnak. "
Én többször is megjártam Párizst – a legutóbb Wizzair-rel. Merem állítani, hogy az utazás összességében, de részleteiben sem volt rosszabb, mint a Malévval vagy az AIR FRANCE-szal. A repülő kívülről és belülről is gyönyörű. Ívük kissé barbis rózsaszín, rendkívül kihívó, belülről bőrüléses!!! Az út ugyanolyan hosszú, mint cdg-re. Felszolgálnak (persze pénzért) különféle italokat, frissítőket, de nem szólnak érte, ha viszed a házi batyudat és eszed iszod a hazait. Az utazók nagy része ezt is teszi. Sok a gyerekes család, de vannak öregek is – nem annyira az üzletemberek repülője! Pl. megtapsolják az utasok a sikeres leszállást, ilyet pedig a Malévon már igen rég hallottam!!!
Beauvais (ejtsd: büvé) Párizstól észekra található kb. 80 km-re. (Tájékozódásképpen CDG is 40 km-re van ám!). Kis falu, kis reptérrel. Igen jó a weblapjuk (www.aeroportbeauvais.com), itt minden fenn van az utazásokról, de még a busz menetrendek is. A sztyuvik egyébként kedvesek, de leginkább azzal vannak elfoglalva, hogy a fordulás (ami mindössze fél órás) sikeres legyen, ne szedjenek össze késést, mert akkor az egész napi wizzair menetrend borul. De készségesen segítenek mindenben.
Egyébként a repér valóban épül, talán jövőre elkészül, igen szép lesz, nézzétek meg a látványterveket a fenti honlapon.
A Párizsba való bejutás egyszerű és viszonylag olcsó: az érkezés után 20 perccel mennek be buszok a defanszig. A buszok kultúráltak, annyi busz megy befelé, hogy minden utas be tudjon jutni. A jegyet a reptér csarnokában, ahol a csomagok pörögnek, lehet megvenni egy automatából, ami kártyát is és készpénzt is elfogad. Javaslom, hogy ehelyett vegyétek meg a buszon, mert ott is lehet, és nem jártok úgy, mint é: kifogyott az automatából a papír, ezért kénytelen voltam egy fekete csak franciául tudó sofőrnek mindezt elmagyarázni…
Szóval a buszok az autópályán visznek be kb 1 óra 10 perc alatt port maillott-ig. Itt megy el az 1-es metró, amivel pl 2 megálló befelé a diadalív, stb. Egyébként Párizsban csakis metróval, ez atom jó!!!
Visszafelé ugyanezen tér másik oldaláról indulnak a buszok, egy parkolóból. Menetrendjük a reptér oldalán fenn van. Jegyet szintén a buszon kell venni!!!
Egyébként Párizs és sok város wizzair-rel október után csak 1 euróba kerül.
Hajrá!!
Kössz runneburg, csak igazából engem az is érdekelne hogy ha leszállt beauvaisban a gép akkor onnan hova tovább..Mondjuk úgy hallottam hogy a wizzes sztyuvik felszállás előtt, vagy közben adnak információkat a landolási reptérről(meg még sok másról), vagy ha nem akkor az ülések hátulján vannak prospektusok ezekről tud valaki valamit?????
Én még ezért vettem negyedmagammal Athénig jegyet szeptember 7-ére oda és 25--re vissza. Ezt vissza is igazolták, pedig szerintem ez már igencsak nyárvége.
Félreértettetek, mert én még nem bookoltam a Wizzairnél, csak kinéztem a járatot, és mire bookoltam volna, addigra áttették az időpontot. A csatlakozó járatra bookoltam, de ahhoz most egy nappal elöbb kell mennem, ezért kéne olcsó szállás. (vagy másik olcsó járat délelöttre :-)) Azt hittem elég egyértelmüen írtam. ..azt is, hogy szállásra van szükségem, nem UMO tanácsokra.
Ha a bookolás után módositották volna az időpontot, az elég durva lett volna. Gondolom ilyenkor visszaváltható lenne a jegy, főleg mivel még hónapok vannak addig.
"- Amennyiben az újonnan lefoglalt hely ára, ill. a kapcsolódó adók, illetékek, egyéb díjak magasabbak az eredetinél, a különbözetet meg kell fizetni."
Bár nem böngésztem végig a feltételeket szerintem ez arra vonatkozik hogy ha megváltoztatod az utazás időpontját, akkor meg kell fizetned az új jegy és a régi jegy ára közötti különbözetet. Ez szerintem logikus. Én nem ismerek egyetlen egy low cost légitársaságot sem amelynél ez vagy a másik két mondatod által leírt dolog (adók és illetékek vissza nem térítése; viteldíj összege fizetés meg nem történtéig változhat) másképp működne. Ha te tudsz ilyen társaságról/társaságokról légyszi nekünk is mondd el. Szerintem ezek iparági sztenderdek.
A Goendoer Tapir által felvetett gondolat viszont teljesen helytálló, a fapados társaságok nem gondoskodnak hogy késés esetén eljuttassák a kedves ügyfelet a végső állomásra. Aki szeretné magát erről az oldalról biztonságban tudni, annak bizony a hagyományos társaságok közül kell választania és az ő áraikat megfizetnie. Sajnos nincs ingyen ebéd, az alacsonyabb árakért cserébe le kell mondani valamiről. De szerencsére mindenki eldöntheti hogy mi a fontosabb nekik. Overbooking egyébként nem jellemző a diszkont társaságokra, ez tradicionálisan a hagyományos légitársaságok eszköze, ahol nem kell előre kifizetni a jegyet.
(Egyébként éppen a fenti megfontolás miatt nem értem hogy a Malév miért kapálózik kézzel-lábbal a fapadosok ellen. Mindig lesz egy olyan réteg amely inkább a nagyobb kényelmet nyújtó hagyomás társaságot választja még ha az drágább is. Ha ezen ügyfelek megnyerésére koncentrálnának ahelyett hogy ártban próbálnak versenyezni a fapadosokkal talán sikeresebbek lennének.)
László2! Nem próbálod meg felhívni a Wizz ügyfélszolgálatát hátha méltányosságból átteszik a jegyedet az egy nappal korábbi járatra? Vagy az már megtörtént és már szállást keresel?
rajtad már nem segít, de másoknak nagyon nem javaslom a fapadosok használatát átszálláshoz - ha más légitársasággal mész, ugye, egy jegyben van kiállítva az összes szakasz, azaz ha valamelyik hibájából lekésed a csatlakozást, előbb vagy utóbb, de elvisznek a célállomásra - így max (az sem kevés ugyan) a szállás díjat bukhatod el, ha 1 nappal később érsz ki. Fapadosék meg vonogatják a vállukat, még akkor is, ha az a késő meg a lekésett is az ő járatuk, és nyilvánvalóan miattuk nem érted el a csatlakozást...
a Te esetedben meg egy járattörlés, esetleg túltöltés végzetes lehet, bukod a másik a jegyet, a kinti szállást stb...
Köszönöm Waratah, én hagytam volna rá időt rendesen, de a Wizzair nem hagyott nekem! Megszivtam egy kissé kezdésnek, mert mielött a tengerentúli járatot lefoglaltam volna (okt. második felére, és 16h-s becsekkolással Orlyn) kétszer is ellenőriztem, hogy a Wizzair párizsi járata 9:20-kor indul és 11:30-ra van Párizs Beauvais-on, ami ugye elegendő rátartásnak tünik :-) Miután pár napja leelőlegeztem a tengerentúli járatot, gondoltam lefoglalom a párizsi jegyet is a Wizzairnél. Óriási meglepetésemre az összes szept 15 utáni járatot módositották: 14:30-kor indul és 16:40-re van Párizsban, ami ugyebár már nagyon nem elég a 16h-s becsekkoláshoz :-(((.
Új kérdésem: ki tud nagyon olcsó szállást Párizsban, ahol meghúzzuk magunkat (2fő, nem diákigazolvánnyal) az előző napi repülőtől való csatlakozásig.
Az ilyeneket én nem igazán tartom olcsóknak:
"3 ember, 4 nap:82000ft,,, " meg
"3 éjszakára 4 személyre diákigazolvánnyal (elég ha egy valakinek van) 324 euro."
S.M.I.L.E az az 50 eurós szálló fejenként, vagy kettőtöknek volt annyi? Ha utóbbi, akkor érdekelne a pontos cim/kontakt. Előre is kösz.
Üdv!
Az 1 € csak "oda" érvényes vissza a WizzAir "szokásos" árát számítják fel!!! (8990,.Ft)
És 3 figyelemre méltó részlet a jegyvásárlás feltételeiből:
"- Amennyiben az újonnan lefoglalt hely ára, ill. a kapcsolódó adók, illetékek, egyéb díjak magasabbak az eredetinél, a különbözetet meg kell fizetni."
Magyarul, ha rossz adatot adtak meg a vásárlónak, akkor az anyagi felelősség a vásárlóé!
"- A viteldíjak, illetékek, adók és egyéb díjak nem visszatéríthetők."
Magyarul, akkor is ki kell fizetned a reptéri illetéket, ha be sem tetted a lábad a reptérre!
"- A viteldíj összege a fizetés időpontjáig változhat."
Magyarul, ha nem azonnal fizetsz, akkor elvileg bármekkora összeggel megnövelhetik a jegy és a járulékos szolgáltatások árát!
Tegnap jöttem haza Párizsból. A Malév-Air France páros kiszolgálási szintjéhez képest nincs jelentős különbség a Wizzen. Az Air France utoljára már csak száraz szendvics-kávé párosítással rémísztett. A kaja nem hiányzik a gépről, a régi Malév pia inkább. Az utazás igeje nem jelentősen hosszabb mert a CDG-n kb 30 - 40 perc mig a csomagodhozz jutsz, Beauvais kb 3 perc a csomagokra várás. A metro 7,5EUR a CDG-rol itt 10EUR a busz. Nem nagy külömbség. A teljes utazás időben talán 20 perccel hosszabb.
Egyébként a két egymás mellett álló Wizz gép nagyon jól néz ki (LPA és LPD), mert találkozik a Katovicei járattal.
A beauvaisi reptér épp felujítás alatt van kicsit szük is de pont elég a forgalomhoz kb 12-15 gép naponta.
A Wizz Air fapados légitársaság mától augusztus végéig százezer darab egy euróba, azaz mindössze 250 forintba kerülő jegyet hirdet meg értékesítésre.
A cég egyébként hamarosan újabb járatokat is indít. Szeptember közepétől Miláno-ba napi, Koppenhágába pedig hetente négyszer repülnek.
London pedig a téli menetrendben (október 31-től) naponta háromszor szerepel.
HírTV
Nem webber, nem arról van szó....Csak úgy gondoltam én mint topicnyitó(huhh ez nagyon hencegőnek hangzik)Ki kell valahogy engesztelne a hölgyet.Ezért mondtam szép bókokat(amiket mondjuk teljesen igazából gondoltam) és nem az emailje miatt.:.:))))
Más:HUráá itt a téli menetrend!!!:))))
megint más:tudna nekem valaki küldeni képeket a beauvaisi reptérrről, meg ozzá némi magyarázatot, hogy hol kell buszjegyet venni...stb(talán a beauvaisi reptérnek nem esik rosszul ha közzéteszünk róla pár intim képet!.)))Köszz
Új téma: azoknak lett igazuk, akik arra szavaztak hogy az új menetrend miatt voltak járattörlések a Wizznél. Lehet nézegetni az új desztinációkat és ajánlatokat, elkészült a téli menetrend, vannak érdekességek. Pl. az 1 eurós árak. Kiváncsi vagyok mennyire fog bejönni nekik.
Igazad van abban, hogy a fapadosokat inkább azoknak jön be nálunk, akik mondjuk 1 hétre mennek nyaralni, nem túl sok cuccal, viszont viszonylag távoli helyre, ahová nem éri meg kocsival menni.
Azért én Prágába semmi pénzért nem mennék kocsival! :-))
Igen belátom kár volt feltennem a képet, szánom-bánom bűnöm, talán annyi legyen mentségemre mondva, hogy nem a rossz szándék vezérelt. Jövőben nem fogok visszaélni a kamera adta helyzetemmel.
Ha pedig a kedves hölgy olvasná az oldalt (vagy ha VAG találkoznál vele, akkor mond meg neki kérlek)
A lengyelek még a bolgár tengerpartra is kocsival mennek le:-)
(A sok cuccot nem is vállalná a Wizz Air:-)
Mindegy, ez a járat valszeg amúgyis csak arra lett volna jó, hogy a cégvezetésnek legyen összeköttetése a két székhely között, és próbálkoztak, hátha lesz rá vevő is.
Amúgy pl. a BP-Prága is azért múlt ki szerintem, mert van egy alsó km-határa a fapadosoknak is, ahol bizonyos szegmensnél szembejön a kocsi, mint alternatíva. Nem a vonat, - azt meg lehet előzni árban meg kényelemben - hanem a kocsi.
A repülés kényszerű holtideje - becsekkolás, várakozás, csomagfelszedés, reptérről bemenni a célhelyhez - meg költségei, és akkor nem is beszéltünk arról, hogy mennyivel mozgékonyabb egy kocsival rendelkező tag, mint a fapados.
Egy Párizs vagy pláne London járat már nem vergődik ezzel a versenytárssal - kocsi -, de Prága vagy Katovicze a határon belül mozog.
Egy légi utaskísérő egyik alapvető tulajdonsága, hogy csinos. Ezzel a kis "aférral" is csak azt bizonyítandó, hogy a Wizz személyzetesei jól dolgoztak :))) A londoni járaton is volt egy istennő - zöld szem és vörös haj, azt hiszem Ritának hívják. És a Wizz honlapjáról a hivatalos képeiről is visszaköszönt jó néhány életből ismerős arc. Én mondjuk nem csináltam róluk képet és nem is csinálnék, de szerintem ez most pozitív reklám...a jövőben viszont tényleg mellőzni kéne. Lehet, hogy legközelebb egy fedélzeti menüt fogunk kielemezni? :))))
Szerintem a hölgy nagyon is jól néz ki!!! És én úgy gondolom neki ebből nem hátránya, max. előnye származhat!!Szerintem már csak azért sem származna olyan hátránya hogy mondjuk elbocsájtják(ez mondjuk oltári nagy hülyeség..) mert bárhogy is nem az akart lenni, de ez a topic valahol mégis csak a izz népszerüsítését szolgálja...És úgy gondolom ha minden légitársaságnak ilyen lenne a "morcos" légiutaskísérője akkor ma sokkal több ebmer utazna repülővel!!!
Szóval kedves kolléga(boccs elfelejtettem a neved :( ) mondj csak meg szépen a hölgynek hogy ez semmi féleképpen nem fog a hátrányává válni!!!Üdvözlöm az összes wizz sztuvit(főként a képen látható, talán kissé megsértetted) és azt üzenem hogy mindig is nézzenek ki ilyen jól... Ezt kérlek továbbítsd a hölgynek!!
Szóval ennyit ma a szent beszédből!!!
Egyébként arra nem emlékszem hogy bárki is mondta volna kamikazenak hogy ne tegye fel a képet!! Talán ha akkor szoltok akkor nem teszi ezt meg!
Szóval üdvözlöm a hölgyet!!!De kérem a kollégáját hogy ezt is továbbítsa neki(mert az úgy kissé fars lenne ha csak mindig a roszat hoznánk fel...) És mondja meg neki hogy ha ez a hölgyet bármilyen formában is rosszul érintette akkor én kérek elnézést mindenki(aki benne volt) nevében!!
+Még örülnék hogyha ezt a hozzászólást ő maga pontosan ilyen formában kapná meg!!!!:))))