Ez mondjuk igaz!!!Multkor is ki volt írva a 18:40-es londoni járatra hogy késik ->18:50, 19:20 kor még mindig nem volt kiírva hogy felszállt, így hát felhívtam a járatinfót, ahol a hölgy büszkén mondta hogy igen felszállt már a londoni wizz!Szóval ennyit erről...
Ahhoz képest, hogy a kereső legördülő menűjében sem a Wizzair nem szerepel a választható légitársaságok között, sem Párizs Beauvais nem szerepel a desztinációk között (csak ORY és CDG) még jó, hogy a 6-órás londoni Wizzair gép egyáltalán a mai indulások listáján van :-(
Peace! Tudja valaki hogy miért nem indult ma párizsba wizz??(20004.07.21)?A wizz honlapján az van hogy 07.15 től mindennap megy, de a bud.hu-n még ki se volt téve... Ezt nem értem!...
Peace! Tudja valaki hogy miért nem indult ma párizsba wizz??(20004.07.21)?A wizz honlapján az van hogy 07.15 től mindennap megy, de a bud.hu-n még ki se volt téve...
Ez a "kérem ne izguljanak" tényleg aranyos volt:)))) mMondjuk ez valszeg abból ered hogy a másod pilótá valszeg nem repült még túl sokat, és talán őt is a kapitány nyugtatta meg.:))) De mondjuk ha valaki elöször repül az mondjuk biztos megijedne ha hirtelen turbulenciába kerülne a gép...
Gép: szép, barátnőmnek különösen tetszik kívülről is (szerinte egy nőnek az is fontos :-) ), nekem is tetszik, de nem fontos. Fél ház volt.
Pilcsi+másod: nem magyarok, eseménytelen út, leszállásnál jobb nagy forduló közben ki 0-ról 40-re a fékszárny, jó muri volt.
Lányok: csinosak, vettünk szenyót, friss volt és finom. Ft-tal fizettem.
Girona (BCN): Sétáltunk a géptől, 1 perc volt az út a terminálig, közben mindenki fényképezkedett a géppel, tök családias volt.
A csomagok 3 perc alatt jöttek.
A gép tankolt.
Taxival mentünk a vasútig, onnan pedig vonattal BCN-be. A taxi 18 Euro/taxi, a vonatjegy 5,10 Euro/fő.
OFF
(Onnan meg mentünk PMI-re, Air Europa-val de ez nem ide tartozik :-). Miért nincs PMI-re napi járat? Nekem kevés az 1 hét, a 2 hét meg sok. Bezzeg a Ryanair, meg Easyjet, 50 GBP-ért oda-vissza, illetékkel, a franc egye meg az angolokat!).
MEG OTT A MOBIL 6230-as NOKIA INGYEN VAN AZ ELŐFIZETÉS MELLÉ, HAVI 100 PERC INGYEN, HAVI 50 SMS INGYEN ÉS ÍGY IS CSAK 25 GBP PER HÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PMI-n angol napilapokat olvastam és minden olcsóbb nekik, utazás, kaja, telefon, mint itt nekünk, kivéve az ingatlanokat meg a szolgáltatásokat... Szomorú ez nagyon gyerekek...
ON
Vissza: Gyalog felsétáltunk a gépre. Tankolt előtte. Kb 140-en szálltak ki belőle, mi kb. 80-an voltunk. Időben indultunk,
Pilcsi+másod: mindketten magyarok. Volt idegenvezetés (Balaton jobbra, Garda-tó jobbra, Monaco balra fordított sorrendben). Legjobb poén: másodpilcsi beszól: "öveket kérjük bekapcsolni, turbulencia várható. Kérem ne izguljanak". Szóról szóra ezt mondta!! Beszartam a röhögéstől, olyan kisfiúsan mondta, aranyos volt, de szerintem nem gyakran beszélt még az utasokhoz :-).
Leszállásnál köröztünk egy felet, eseménytelen út volt.
Itt is buszoztunk, nem csápra álltunk. Sebaj.
Viszont a bőröndökre vártunk 45 percet, katasztrófa...
A taxis meg szidta a rendőröket az úton végig (teljes joggal), mert 25 mp alatt beszálltunk, de a rendőr már jött volna büntetni. Szóval: hazaértünk :-).
Sima ügy volt, mindenki nyugodtan menjen Wizz air-rel, összességében ez volt a kb 100. utam, minden oké.
A Ryanair esetében a change fee a 22 euró utasonként és irányonként, és még ezen felül kell megfizetni a különbözetet. Tehát pl. 2 személy esetére ha oda-vissza változik az időpont akkor 88 euró + a jegyek árának különbözete.
"Changing online -There is a change fee charge of £15/€22 (or local currency equivalent) per flight sector and per person. You will also be charged the difference in price between the original fare paid and the lowest available fare for the new booking at the time. If the available fare is lower on the new flight, no refund will be made."
Azt hiszem a napilapok is vizsgáznak az eset kapcsán. Idővel ki fog derülni hogy melyik az az újság amelyik veszi a fáradságot és utánajár a dolgoknak és melyik amelyik csak a szenzációt hajhássza. (Jobb esetben. Rosszabb esetben rosszindulatú.)
A Wizz Air 1 eurós áron (egy útra, illetékek és díjak nélkül) 100 000 jegyet értékesít járataira. A promóciós ár 2004. október 31. és 2005. január 31. közötti utazásokra érvényes. Az 1 eurós jegyeket a mai naptól augusztus 31-ig lehet megvásárolni a wizzair.com honlapon, a 06 1 470 94 99 telefonszámon és egyes utazási irodákban (részletek a wizzair.com honlapon). Az ajánlat a Budapestrõl, Katowicébõl, Varsóból és Gdanskból induló járatokra érvényes.
ma jön haza amúgy ismerősöm Athénból Wizz járaton, majd informálódom tőle az élményekről.
Természetesen valamilyen szinten általános szerződési feltétel, de például a Ryanair az említett esetleges árváltozás esetében maximum 22 €-val kér többet, a WizzAir-nél pedig nincs ilyen felső korlát....
Igen, picike (kb iskolai ellenõrzõ méretû) füzetek vannak a hátsó zsebben. Ez nagyjából azt írja le, amit a Wizz honlapján is olvashatsz a Repülõtér elérése címszó alatt.
Köszi. Megnyugtattál! Szerintem is, ha tudják, hogy már nem indítanak járatot, akkor csak nem igazolják vissza. Egy biztos. Még mindíg van hely az Olimpia időtartamára Wizzair - fapadosra Athénig és vissza és nem is a legdrágább. Ergo, nincs minden helye mindíg eladva.
A lányom az egyik görög szigeten dolgozik és nyaral. Azt mondja, hogy fele annyi a túrista, mint tavaly. Félnek a terrorizmustól, főleg az Olimpia alatt, így még azok is más uticélt választottak idén, akik egyébként nagy görög-buzik, mint mi.
"Athéni járatát is törölte a Wizz Air - adtuk hírül a mai Népszabadság híre alapján. Időközben a Napi Online úgy értesült, hogy a magyar diszkont légitársaság csak októbertől állítja le egyébként is szezonálisnak tekintett athéni járatát, a nyáriak terv szerint indulnak. "
Én többször is megjártam Párizst – a legutóbb Wizzair-rel. Merem állítani, hogy az utazás összességében, de részleteiben sem volt rosszabb, mint a Malévval vagy az AIR FRANCE-szal. A repülő kívülről és belülről is gyönyörű. Ívük kissé barbis rózsaszín, rendkívül kihívó, belülről bőrüléses!!! Az út ugyanolyan hosszú, mint cdg-re. Felszolgálnak (persze pénzért) különféle italokat, frissítőket, de nem szólnak érte, ha viszed a házi batyudat és eszed iszod a hazait. Az utazók nagy része ezt is teszi. Sok a gyerekes család, de vannak öregek is – nem annyira az üzletemberek repülője! Pl. megtapsolják az utasok a sikeres leszállást, ilyet pedig a Malévon már igen rég hallottam!!!
Beauvais (ejtsd: büvé) Párizstól észekra található kb. 80 km-re. (Tájékozódásképpen CDG is 40 km-re van ám!). Kis falu, kis reptérrel. Igen jó a weblapjuk (www.aeroportbeauvais.com), itt minden fenn van az utazásokról, de még a busz menetrendek is. A sztyuvik egyébként kedvesek, de leginkább azzal vannak elfoglalva, hogy a fordulás (ami mindössze fél órás) sikeres legyen, ne szedjenek össze késést, mert akkor az egész napi wizzair menetrend borul. De készségesen segítenek mindenben.
Egyébként a repér valóban épül, talán jövőre elkészül, igen szép lesz, nézzétek meg a látványterveket a fenti honlapon.
A Párizsba való bejutás egyszerű és viszonylag olcsó: az érkezés után 20 perccel mennek be buszok a defanszig. A buszok kultúráltak, annyi busz megy befelé, hogy minden utas be tudjon jutni. A jegyet a reptér csarnokában, ahol a csomagok pörögnek, lehet megvenni egy automatából, ami kártyát is és készpénzt is elfogad. Javaslom, hogy ehelyett vegyétek meg a buszon, mert ott is lehet, és nem jártok úgy, mint é: kifogyott az automatából a papír, ezért kénytelen voltam egy fekete csak franciául tudó sofőrnek mindezt elmagyarázni…
Szóval a buszok az autópályán visznek be kb 1 óra 10 perc alatt port maillott-ig. Itt megy el az 1-es metró, amivel pl 2 megálló befelé a diadalív, stb. Egyébként Párizsban csakis metróval, ez atom jó!!!
Visszafelé ugyanezen tér másik oldaláról indulnak a buszok, egy parkolóból. Menetrendjük a reptér oldalán fenn van. Jegyet szintén a buszon kell venni!!!
Egyébként Párizs és sok város wizzair-rel október után csak 1 euróba kerül.
Hajrá!!
Kössz runneburg, csak igazából engem az is érdekelne hogy ha leszállt beauvaisban a gép akkor onnan hova tovább..Mondjuk úgy hallottam hogy a wizzes sztyuvik felszállás előtt, vagy közben adnak információkat a landolási reptérről(meg még sok másról), vagy ha nem akkor az ülések hátulján vannak prospektusok ezekről tud valaki valamit?????
Én még ezért vettem negyedmagammal Athénig jegyet szeptember 7-ére oda és 25--re vissza. Ezt vissza is igazolták, pedig szerintem ez már igencsak nyárvége.
Félreértettetek, mert én még nem bookoltam a Wizzairnél, csak kinéztem a járatot, és mire bookoltam volna, addigra áttették az időpontot. A csatlakozó járatra bookoltam, de ahhoz most egy nappal elöbb kell mennem, ezért kéne olcsó szállás. (vagy másik olcsó járat délelöttre :-)) Azt hittem elég egyértelmüen írtam. ..azt is, hogy szállásra van szükségem, nem UMO tanácsokra.
Ha a bookolás után módositották volna az időpontot, az elég durva lett volna. Gondolom ilyenkor visszaváltható lenne a jegy, főleg mivel még hónapok vannak addig.
"- Amennyiben az újonnan lefoglalt hely ára, ill. a kapcsolódó adók, illetékek, egyéb díjak magasabbak az eredetinél, a különbözetet meg kell fizetni."
Bár nem böngésztem végig a feltételeket szerintem ez arra vonatkozik hogy ha megváltoztatod az utazás időpontját, akkor meg kell fizetned az új jegy és a régi jegy ára közötti különbözetet. Ez szerintem logikus. Én nem ismerek egyetlen egy low cost légitársaságot sem amelynél ez vagy a másik két mondatod által leírt dolog (adók és illetékek vissza nem térítése; viteldíj összege fizetés meg nem történtéig változhat) másképp működne. Ha te tudsz ilyen társaságról/társaságokról légyszi nekünk is mondd el. Szerintem ezek iparági sztenderdek.
A Goendoer Tapir által felvetett gondolat viszont teljesen helytálló, a fapados társaságok nem gondoskodnak hogy késés esetén eljuttassák a kedves ügyfelet a végső állomásra. Aki szeretné magát erről az oldalról biztonságban tudni, annak bizony a hagyományos társaságok közül kell választania és az ő áraikat megfizetnie. Sajnos nincs ingyen ebéd, az alacsonyabb árakért cserébe le kell mondani valamiről. De szerencsére mindenki eldöntheti hogy mi a fontosabb nekik. Overbooking egyébként nem jellemző a diszkont társaságokra, ez tradicionálisan a hagyományos légitársaságok eszköze, ahol nem kell előre kifizetni a jegyet.
(Egyébként éppen a fenti megfontolás miatt nem értem hogy a Malév miért kapálózik kézzel-lábbal a fapadosok ellen. Mindig lesz egy olyan réteg amely inkább a nagyobb kényelmet nyújtó hagyomás társaságot választja még ha az drágább is. Ha ezen ügyfelek megnyerésére koncentrálnának ahelyett hogy ártban próbálnak versenyezni a fapadosokkal talán sikeresebbek lennének.)
László2! Nem próbálod meg felhívni a Wizz ügyfélszolgálatát hátha méltányosságból átteszik a jegyedet az egy nappal korábbi járatra? Vagy az már megtörtént és már szállást keresel?
rajtad már nem segít, de másoknak nagyon nem javaslom a fapadosok használatát átszálláshoz - ha más légitársasággal mész, ugye, egy jegyben van kiállítva az összes szakasz, azaz ha valamelyik hibájából lekésed a csatlakozást, előbb vagy utóbb, de elvisznek a célállomásra - így max (az sem kevés ugyan) a szállás díjat bukhatod el, ha 1 nappal később érsz ki. Fapadosék meg vonogatják a vállukat, még akkor is, ha az a késő meg a lekésett is az ő járatuk, és nyilvánvalóan miattuk nem érted el a csatlakozást...
a Te esetedben meg egy járattörlés, esetleg túltöltés végzetes lehet, bukod a másik a jegyet, a kinti szállást stb...
Köszönöm Waratah, én hagytam volna rá időt rendesen, de a Wizzair nem hagyott nekem! Megszivtam egy kissé kezdésnek, mert mielött a tengerentúli járatot lefoglaltam volna (okt. második felére, és 16h-s becsekkolással Orlyn) kétszer is ellenőriztem, hogy a Wizzair párizsi járata 9:20-kor indul és 11:30-ra van Párizs Beauvais-on, ami ugye elegendő rátartásnak tünik :-) Miután pár napja leelőlegeztem a tengerentúli járatot, gondoltam lefoglalom a párizsi jegyet is a Wizzairnél. Óriási meglepetésemre az összes szept 15 utáni járatot módositották: 14:30-kor indul és 16:40-re van Párizsban, ami ugyebár már nagyon nem elég a 16h-s becsekkoláshoz :-(((.
Új kérdésem: ki tud nagyon olcsó szállást Párizsban, ahol meghúzzuk magunkat (2fő, nem diákigazolvánnyal) az előző napi repülőtől való csatlakozásig.
Az ilyeneket én nem igazán tartom olcsóknak:
"3 ember, 4 nap:82000ft,,, " meg
"3 éjszakára 4 személyre diákigazolvánnyal (elég ha egy valakinek van) 324 euro."
S.M.I.L.E az az 50 eurós szálló fejenként, vagy kettőtöknek volt annyi? Ha utóbbi, akkor érdekelne a pontos cim/kontakt. Előre is kösz.
Üdv!
Az 1 € csak "oda" érvényes vissza a WizzAir "szokásos" árát számítják fel!!! (8990,.Ft)
És 3 figyelemre méltó részlet a jegyvásárlás feltételeiből:
"- Amennyiben az újonnan lefoglalt hely ára, ill. a kapcsolódó adók, illetékek, egyéb díjak magasabbak az eredetinél, a különbözetet meg kell fizetni."
Magyarul, ha rossz adatot adtak meg a vásárlónak, akkor az anyagi felelősség a vásárlóé!
"- A viteldíjak, illetékek, adók és egyéb díjak nem visszatéríthetők."
Magyarul, akkor is ki kell fizetned a reptéri illetéket, ha be sem tetted a lábad a reptérre!
"- A viteldíj összege a fizetés időpontjáig változhat."
Magyarul, ha nem azonnal fizetsz, akkor elvileg bármekkora összeggel megnövelhetik a jegy és a járulékos szolgáltatások árát!
Tegnap jöttem haza Párizsból. A Malév-Air France páros kiszolgálási szintjéhez képest nincs jelentős különbség a Wizzen. Az Air France utoljára már csak száraz szendvics-kávé párosítással rémísztett. A kaja nem hiányzik a gépről, a régi Malév pia inkább. Az utazás igeje nem jelentősen hosszabb mert a CDG-n kb 30 - 40 perc mig a csomagodhozz jutsz, Beauvais kb 3 perc a csomagokra várás. A metro 7,5EUR a CDG-rol itt 10EUR a busz. Nem nagy külömbség. A teljes utazás időben talán 20 perccel hosszabb.
Egyébként a két egymás mellett álló Wizz gép nagyon jól néz ki (LPA és LPD), mert találkozik a Katovicei járattal.
A beauvaisi reptér épp felujítás alatt van kicsit szük is de pont elég a forgalomhoz kb 12-15 gép naponta.
A Wizz Air fapados légitársaság mától augusztus végéig százezer darab egy euróba, azaz mindössze 250 forintba kerülő jegyet hirdet meg értékesítésre.
A cég egyébként hamarosan újabb járatokat is indít. Szeptember közepétől Miláno-ba napi, Koppenhágába pedig hetente négyszer repülnek.
London pedig a téli menetrendben (október 31-től) naponta háromszor szerepel.
HírTV