Amúgy király, hogy akkor k**od fel, amikor mennem kell haza melóból, otthon meg nincs netem.
A keyboard cleaninggel én mondjuk vitatkoznék. Paul úgy ahogy van, belek***ta a pluszit szétszedve a fürdőkádva fürdés után fél órára, aztán két napig száradt, persze kitörölgette, és utána jó volt. :) Boys! Dont't try this at home!
Ja, én meg azt csináltam, hogy alufóliát ragasztottam a gumikra, a nyákot meg persze alkoholozni kell keményen. Tökéletes, fél évente leesik egy fóliadarab, visszarag, megy.
1.0.1 - released 2003.05.22
- bp4 extension changed to .prg
- added compile and run option (uses windows file association)
- added some hotkeys
- added unsaved file notification & modification status indicator
- compile progress & status indicator window now closes automatically after
compilig.
Come state? Aspettate fino a domani! Siate paziente. stanotte copiamo vecchi dischi con Beast e Unreal... Me uno troveremo alcune cose molto interessanti. La vostra gioventů ritorna, prometto. amici per sempre! :)
Rajzoni szerintem a 320x200-as lacelt multi fli a legalkalmasabb, vegulis elkezdeni meg ugyis pc-n erdemes elso korben, es konvertalas utan korrigalni az esetleges hibakat, ugye nincs is editor jelenleg...
Ja igen a Corpse irt egy PC-s rajzprogramot is plus4-re, ami szinten tamogatta a 160x200-as FLI modomat...
Vegulis egy pc-s rajzprogramot, barmelyik modra konnyeden ossze lehet rakni...
Csak szegeny Luca-t sajnalom. Latja, hogy milyen elet megy itt, es mivel nem tud magyarul, ki van szorulva az egeszbol! :( Kezd emiatt egy kis lelkiismeret fordalasom lenni! Nem kellene atmenni a Plus/4 World-re, es angolul nyomni?
Anno en is csinaltam 2 soros (160x200) fli-t, (azthiszem az ff16-ot is rasztereztem...), volt hozza editor is, de mivel nem volt benne semmi lemez funkcio igy nem lett kiadva...
Egy plazmat is irtam ra, meg a Corpse (WLS) is hasznalta nehany effectjehez, bar o csak kvazi zoom4 potlokent (azthiszem azok sem lettek releaselve, bar egy megis...), valamint o is csinalt egy kepkonvertert, ami talan az akkor letezo osszes kepformatumot tamogatta, tobbek kozt ezt is...
Nothing special :-). Kicsit depi vagyok ma. Na, holnap már szerencsére Péntek |-D.
Próbáltam HiRes-t. A FLI sima dolog, de az optimalizáló (a képkonverterhez) nem az ;-). K***a kevés a blokkonkénti 2 szín. Úgy látszik Bubis telibetalált valamit :-).
Jó poén 64-en hogy lehet a képre még sprite-okat pakolni, azzal meg lehet növelni a használható színek számát. A Krestology-ban van néhány ilyen trükkös FLI, HiRes-ben, rajta sprite-okkal, interlace-elve ;-). A nagy felbontás miatt az interlace is elég tűrhető, kevésbé látszik a villogás. Először csak kerestem az állam... :-). Kár, hogy Plus/4-en nincsenek sprite-ok.
Talán láttad (vagy páran láttátok), annak idején Larry konvertált egy-két képet Plus/4-re, csak 1-soros FLI módokra, lace-elten, színek nélkül. Valamelyik demóban van ilyen kép, már nem emlékszem. Egyszer beszéltem vele erről még Pécsen, azt mesélte hogy a konvertert QuickBasic-ben írta |-DDD.
Egyebkent en azt mondom, hogy ha az FLI-ben rajzolgatast komolyan gondoljatok, akkor tessek megcsinalni az Assembly-ig (asszem aug vege), es valkivel kivitetjuk a cuccot az oldscool gfx compora! Nem hiszem el, hogy nem nyomnank le a C64-et! :)
Én nem vagyok otthol gfx témában, de Bubis ha megmondod, hogy lehet rajzolni ebben, akkor Harry biztosan ráharap, meg szerintem Unreal is.
Egyszeru, maris el is lehet kezdeni rajzolni! Csak annyi kell, hogy ha a kepet 8x2-es blokkokra bontod, akkor nem szabad egy blokkon belul kettonel tobb szint hasznalni! Ha kiadom a konvertert, az igy keszult kepek megjelnithetoek lesznek a pluszin.
Bocs, de semmit. Holnapra igyekszem tobbfele verzioval eloallni amit tesztelni lehet. Mindez a nagy erdeklodesre tekintettel, kulonben biztos a kis megfontolt stilusomban haladnek. :)
Hm. Akkor szerintem a Yape-ben nem megy ez az FLI-rutinod sem rendesen. Le tudnad nekem tesztelni (esetleg megtetted mar? :-) ).
Na szoval, en most konvertert irtam a Hires FLI-hez, mert tudom, hogy azzal az fli rutinommal ami van, ez a gr. mod megy. Most az fli rutinnal nem foglalkoztam, de az biztos, hogy a multkori nem ment es most sem megy a Yape-ban.
Varj, de hisz ebben a DFLI-ben van interlacing is, nem? Vagy legalabbis $FF07 chessboard trukkozes.
Igen, az van benne, chessboard.
Este megprobalom kijavitani a maradek bad line-os meg DMA hibakat, remelem mas mar mukodo progi nem fog tole elsz@ródni (ez szokott gondot okozni).
En meg probalok valami tesztet csinalni az fli rutinomhoz kulonbozo idozitesekkel, hogy lassuk kinel mi megy, melyik muxik NTSC-n is, mert jo lenne olyan fli rutin ami mindketton muxik.
Hm. Akkor szerintem a Yape-ben nem megy ez az FLI-rutinod sem rendesen. Le tudnad nekem tesztelni (esetleg megtetted mar? :-) ). Varj, de hisz ebben a DFLI-ben van interlacing is, nem? Vagy legalabbis $FF07 chessboard trukkozes. Este megprobalom kijavitani a maradek bad line-os meg DMA hibakat, remelem mas mar mukodo progi nem fog tole elsz@ródni (ez szokott gondot okozni).
Na a kovetkezo van-lesz. Megprobalom ezt az FLI cuccost minnel elobb kiadni! Ma este raerek egy kicsit, ugyhogy a rutin forrasa varhato holnap. Aztan tessek letesztelni, mert a multkorit talan csak Csaba tesztelte, es az derult ki, hogy nala megy, nalam meg nem. Ha lehet, kellene NTSC alatt is tesztelni. Aztan kiadom a vegleges megjelenito forrast es az elkeszult konvertereimet olyan allapotban ahogy vannak. Majd kesobb meg fejlesztem... A konvertereket en Java-ban csinaltam, ugyhogy ezt el kell, hogy szenvedjetek! :)
Maugli, nekem van egy ilyenem. Én is úgy használtam mint ahogy bubis mondta. A 4 színre ditherelést PhotoShoppal megcsináltam, aztán ezzel bitmapra alakítottam.