Keresés

Részletes keresés

Süldő Creative Commons License 2011.05.24 0 0 6629

Csak halkan akarok bele vau-vauzni, de ezzel a tratalommal a Villamos és HÉV vágánya, pályafenntartás topikba is lehetne írni!  ::)

Előzmény: Hamster (6627)
_Nyuszi Creative Commons License 2011.05.23 0 0 6628

Kéne, de szerda délután is, és pénteken is Pesten kellett lennem, így csak egy napra mentem le.

Előzmény: Lee kapitány (6622)
Hamster Creative Commons License 2011.05.23 0 0 6627

Ez meg a Salgótarjáni utcai hullámvasút, belülről nézve:

 

 

Elég izgalmas mozgásokat végez rajta az óriásgiliszta :I

Előzmény: Hamster (6607)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.20 0 0 6626

Nem! A kép a villányi vonalon 65-ös . Pécsudvard régi megállóhelyénél. Építési munkafázisban.

Előzmény: Lee kapitány (6625)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.19 0 0 6625

Ez valahol a 142-esen van?

Előzmény: Törölt nick (6623)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.05.19 0 0 6624

Köszi, hogy szóltál, reagáltam is rá az adott topicban.

Előzmény: Milkabika (6620)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.19 0 0 6623

 Uj ágyazatban minimális elegytonna átgördülése után 54 rendszerű hagyományos lengőillesztésű vágány használt sínekből, használt feljavított aljakból.

 

 

 Modernizált vágánymező építés.

Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.19 0 0 6622

Való igaz, nem ok-okozati összefüggés hanem tények alapján e megállapítás.  :-)

(Neked meg nem Dombrádon kéne lenned???)

 

Üdv: L.k.

Előzmény: _Nyuszi (6621)
_Nyuszi Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6621

OFF

"A lábnyom 38-as tehát női"

Tuti az ok-okozati összefüggés? :-)

Előzmény: Lee kapitány (6617)
Milkabika Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6620

Szentesi Topiktárs!

 

Szerintem ez neked több, mint hasznos infó:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=110214748&t=9049702

Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6619

Azért a pénz az nem mindig úr. Itt a bodán azért lett kivéve mert az aljak távolsága nem volt megfelelő és gyakran foglatságot okozott.

(Ezt egy téli éjszaka a baleseti 4 embere így oldotta meg.) Itt az aljak rendezése a forgalom miatt nehezen oldható meg ezért a zúzottköves pótlást az SZB-i szakembergárda és kiváló mesterük mapei-vel botládmentesítették.

 

Előzmény: Törölt nick (6618)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6618

Ilyen használt Bodán lapot százával lehet látni "eldobva" nem hiszem,hogy olcsóbb volt a betonozás !

Előzmény: Lee kapitány (6609)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6617

Még csak két hete készült, talán kihuzza az átépítésig. (itt csak gyalogos forgalom van- állomási kifutó)

A lábnyom 38-as tehát női, a korábban emlitett csinos forg. szolálattevő hölgyek egygyík-e hagyta ott.  :-)

 

Előzmény: hour (6616)
hour Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6616

:)))

hello! és bírja még?

a lábnyom a Tiéd benne? :PP

Előzmény: Lee kapitány (6609)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6615

Igen, Tárnok (szánszet) bulvár, a csillagok lábnyomaival. :-)

Előzmény: klapperes (6614)
klapperes Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6614

AkóR ez is az lehet, beszéltünk is róla múltkor, "Hol vagyok, ahol 4 vágány van?"

 :-)  Tetszik emlékezni?

Előzmény: Lee kapitány (6611)
Rbatka Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6613

Elég titokzatos vagy :)

(persze, értem hogy nem fórumtéma)

Előzmény: Lee kapitány (6612)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6612

Részben, időlegessen kényszerből és egy kicsit becsületből.

Előzmény: Törölt nick (6604)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6611

Nem tudom melyikre gondolsz, Nekem azok a kedvenceim ahol csinos forgami szolgálattevő lányok vannak. Ez mostanában ilyen volt.  :-)

Előzmény: klapperes (6610)
klapperes Creative Commons License 2011.05.18 0 0 6610

Csak nem "kedvenc" állomásod? ;-)

Előzmény: Lee kapitány (6609)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.17 0 0 6609

Monolit "bodán" elem Lee kapitány módra.

-d.p- Creative Commons License 2011.05.14 0 0 6608

Nemrég sok szó esett a ritkának számító 44kg-os sínről.A Kőér utcában viszont elég sok van belőle.

 

 

 

És a 48-as találkozása a 44-essel

 

Hamster Creative Commons License 2011.05.05 0 0 6607

Laikusként csináltam egy videót a Margit híd budai hídfőjénél levő izgő-mozgó nagypanelen való araszolásról:

 

 

Valakinek nincs kedve és ideje szakmailag is magyarázni (a youtube kommentjeiben is esetleg), hogy miért jutott el idáig ez a szakasz?

YCbCr Creative Commons License 2011.05.04 0 0 6606

Ezt még nem láttam itt.

Csöppnyi kimosódás, eh...

http://www.youtube.com/watch?v=NQAiTBoJf3Y

Süldő Creative Commons License 2011.05.01 0 0 6605

Végülis a furat feltöltésre kerül. A hivatalos elnevezés LSV thermithegesztési technológia kifúrt sínvégek behegesztésére.

Előzmény: Lee kapitány (6603)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.01 0 0 6604

Az apró szürke betűs megjegyzés a szomorú szmájlival mit akar kifejezni? Csak nem leszel pályaelhagyó?

Előzmény: Lee kapitány (6603)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.05.01 0 0 6603

A hevederfurat feltöltése lenne???

Még nem volt szerencsém látni ilyent... És mostmár talán nem is lessz  :-(

Előzmény: Süldő (6599)
V43 1113 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 6602

Nagyjából egy éve már, hogy be lett üzemelve a végpont felőli váltó is, így tehát "normális" kereszteket lehet lebonyolítni fél év bohóckodás után. A 200 m-en kívül megegyezett minden, ebből adódóan gondoltam én Bicerére! :-)

Előzmény: Törölt nick (6601)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.01 0 0 6601

Nem, nem Bicere, hiszen Bicerén beállásos-kiállásos jellegű, nyögvenyelős keresztek vannak egyetlen váltóval (vagy már sikerült továbblépni?).

 

Helyes megfejtés: http://www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=gado

Előzmény: V43 1113 (6596)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.01 0 0 6600

Ágyazatragasztásról saját véleményem: egy olyan új divathóbort, melynek eredményességéről és költség/haszon arányáról még nem sikerült meggyőznie senkinek.

 

Felépítménycsere: egy olyan dolog, ami régebben a MÁV-nál rutinmunka volt, ma már sajnos csak kiváltságos vasútvonalaknak adatik meg, és ott is ritkán (egyébként a vágány teljes cseréjét jelenti: ágyazat, aljak, kapcsolószerek, sínek).

Előzmény: lacki (6595)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!