Sínek, amiken a vonatok gurulnak...
Ide várjuk azokat a képeket melyek a sínekkel kapcsolatosak. Humor, sínek gyártási évszámának fotói, rossz sínheggesztés, fura váltó stb...
Azért a pénz az nem mindig úr. Itt a bodán azért lett kivéve mert az aljak távolsága nem volt megfelelő és gyakran foglatságot okozott.
(Ezt egy téli éjszaka a baleseti 4 embere így oldotta meg.) Itt az aljak rendezése a forgalom miatt nehezen oldható meg ezért a zúzottköves pótlást az SZB-i szakembergárda és kiváló mesterük mapei-vel botládmentesítették.
Nagyjából egy éve már, hogy be lett üzemelve a végpont felőli váltó is, így tehát "normális" kereszteket lehet lebonyolítni fél év bohóckodás után. A 200 m-en kívül megegyezett minden, ebből adódóan gondoltam én Bicerére! :-)
Ágyazatragasztásról saját véleményem: egy olyan új divathóbort, melynek eredményességéről és költség/haszon arányáról még nem sikerült meggyőznie senkinek.
Felépítménycsere: egy olyan dolog, ami régebben a MÁV-nál rutinmunka volt, ma már sajnos csak kiváltságos vasútvonalaknak adatik meg, és ott is ritkán (egyébként a vágány teljes cseréjét jelenti: ágyazat, aljak, kapcsolószerek, sínek).