Keresés

Részletes keresés

ZöPö Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16869
Azt kifelejtetted, hogy a végén, amikor a boldog utasok szállnak ki a gépből, mindnek tökéletes a sminkje és a frizurája (inkluzíve a stuvik), mind boldogan mosolyog és ölelkez, a békamber-stuvi páros pedig kéz-a-kézben baßni indul a közeli szállodába. Vége főcím, stáblista scroll.
Előzmény: Törölt nick (16862)
fscent Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16868

Sőt, ha az utasoktól is megkövetelnék az ATPL-t akkor maguk vezethetnék a repülőt, dekompressziós esetben még válthatnák is egymást :-)

 

Az viszont érdekes, ha a gépben valóban volt pár élő ember a becsapódáskor, miuátn 3 órat töltöttek oxigén nélkül, a marhára nagy mínuszban......

Előzmény: hókuszpók (16865)
fscent Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16867

Lehet, hogy a Helios megússza, de egy baleset ennél nagyobb cégeket is tönkretett már....

 

Szerintem ez attól függ, hogy az utazóközönsége, meg a hatóságai menynire veszik "komolyan" ezt a helyzetet...

 

Továbbra is fenntartom, hogy ha ma, egy ilyen kategóriájú repülőgép katasztrófát szenved, annak nagyon mély gyökerei vannak a cégen belül.......

wilard Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16866
Ha a stuvik közül rendelkezne vki ATPL-el, akkor azt a stuvit nem stuvinak neveznék, hanem pilótának.
Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan?
Előzmény: hókuszpók (16865)
hókuszpók Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16865

Uraim, ha a ILS cat III tipusú gépek a kilebegtetés utáni pályakorrekcióra alkalmasak, miért nem lehet(ne) megoldani ilyen esetekre a gép távvezérléssel történő leszállítását (technikaiklag nem lehetelen ugye?) ? Vagy megoldás az hogy ATPL-lel rendelkezzen valaki a stuvik közül, hozza le Ő a gépet, ha a pilcsik nem tudják (rosszullét, dekompressziós sokk miatt).

 

üdv.

Előzmény: fscent (16741)
fscent Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16864

"2./ Egy sárkányrepülő Kalocsátol repült a Mohács alatti Udvar nevű faluba, és mivel nemtetszet neki a helyi leszállóhely tovább repült még két kilómétert és csórikámnak sikerült Horvátországban, egy szerbek által telepített akna mezőre leszállni."

 

Nem siklóernyő volt?! - nem lényeges, de ma már ez sem mindegy...

Előzmény: Törölt nick (16860)
Mbazsika Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16863

2./ Egy sárkányrepülő Kalocsátol repült a Mohács alatti Udvar nevű faluba, és mivel nemtetszet neki a helyi leszállóhely tovább repült még két kilómétert és csórikámnak sikerült Horvátországban, egy szerbek által telepített akna mezőre leszállni.

 

Sikloernyo. A hatart 50 meterrel repulte at, gondolom nem igazan tudta, hogy merre van. Azert nem szeretnek egy aknamezon landolni.

Előzmény: Törölt nick (16860)
fscent Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16861
Szerintem Zsuzsa arra gondolt, hogy ha a repülési terven úgy szerepletek, mint kötelék (egy terven a 8 gép) akkor jog szerint ez kötelék, és a vezérnek felelőssége van akár tud erről, akár nem......
Előzmény: Törölt nick (16853)
rali Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16857
Nagyon szomorú helyzetkép ez.
Előzmény: Törölt nick (16853)
robicsek Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16856
1. no, a sajtoérdeklődés meg fog nőni még jobban, minthogy az irja az ujság, Fa Nándor vezette az egyik gépet Horvátországban. (ugy tűnik azt aminek rendben voltak a papirjai)

2. ugyancsak azt irja a másik ujság az mti/AP-re hivatkozva, hogy a helios airways gépei a földön maradnak egyelőre, ugy döntött a cég.
elemes Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16851
Nem volt mindenki halott, mai hír, hogy az eddig megvizsgált holttestek közül legalább hatan életben voltak a becsapódáskor (százalék nem volt).
Előzmény: Törölt nick (16838)
elemes Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16850
A hangrögzítő aligha, mert csak az utolsó félórát tárolja (folyamatosan felülírja a legrégebbi részeket)...

Ha (kezdetben) nyomásesés nem történt, "csak" az oxigénellátás szűnt meg, akkor viszont érthető az eszméletvesztés: az a fura helyzet, hogy ha befogod az orrodat, rövid időn belül erős légszomjat érzel, de ha szabadon lélegezhetsz a csökkenő oxigéntartalmú -- és növekvő CO2 tartalmú -- levegőből, nincs légszomj, csak fokozódó fárdatság, álmosságérzés.
Előzmény: bankii (16772)
Jazzman Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16849
Ezt alighanem látták volna a felküldött felderítők.
Előzmény: hal9000 (16840)
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16848
Egyebkent mond nektek valamit az a nev hogy Excel Airways??? szoval a mostani tulajok alapitottak azt a ceget! Szoval azert van penz mogottunk es raadasul a legnagyobb ciprusi beutaztato! es a mai meetingunkon megmondtak hogy a gepek meg par utassal is repulni fognak!

Na jo ejt!Tovabbi jo talagatast!
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16847
Pedig elég valószinű hogy holdingolt a gép, máskülönben mi csinálhatott volna annyi ideig? Az üzemanyag meg szépen elfogyott.
Előzmény: Törölt nick (16846)
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16845
Jó akkor május 14
Előzmény: heliosair (16843)
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16844
Mert egy holdingolt vhol. FMC be volt programozva azért. Vagy missed app után állt holdingba vagy még előtte.
Előzmény: Törölt nick (16838)
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16843
Ha jol tudom szombatonkent akkoriban a 300as jart szombat delelott de lehet hogy extra jarat volt! mert suli zaraskor es kezdeskor van heti 1-2 extra jarat!
Előzmény: IL-96 (16842)
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16842
pl jun 11-én is.
Előzmény: heliosair (16841)
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16841
Mikor is?
Előzmény: IL-96 (16837)
hal9000 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16840
Nem lehet, hogy mondjuk kidurrant az egyik szélvédő? Ha az FO-t elkapja egy 800km/h-val száguldó -50 fokos levegő, mindez úgy, hogy egy robbanásszerű dehermetizáció váltja ki, az bizony nem kezd ugrálni az oxigénmaszkért. De ez csak 1 5let.
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16837
oké, ez rendben is van, ha nincs késés illetve nem borul az egész, mert 5B-DBY épp LTN-ba egy 738 at pótol.
Előzmény: heliosair (16835)
Sp1 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16836
Az ehhez hasonló balesetek, valamint terrorakciók, stb. megelôzésére a kereskedelmi repülés szakembereinek el kellene gondolkozniuk azon, hogy a gépekbe egyfajta távirányító rendszert építsenek be, ami a biztonságos földetérést tenné lehetôvé akkor, ha a hajózó személyzet valamilyen okból válságos helyzetben van... Ez a szisztéma a fedélzeten elhelyezett telemetrikus adó-vevôbôl és beavatkozó rendszerbôl állna; a földön, esetleg egy másik speciálisan átalakított gépen telepített szimulátort az illetô géptipusban jól felkészített pilóta team kezelné. A rendszer enkriptált jeleket sugározna és venne, hogy ne lehessen visszaélni azzal...
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16835
Maris mondom!

pl a 737-300asnak volt heti egy alkalom amikor 12orat allt Larnacaban! es naponkent volt hetfo/kedd ejszaka 7ora, kedd/szerda ejszaka 6ora , szerda/csutortok 4ora, csutortok/pentek 12ora, pentek/szombat 4 es fel ora, szombat/vasarnap 4 ora, vasarnap/hetfo 6 es fel ora!!! es ez a nyari kemeny menetrend!
Előzmény: IL-96 (16830)
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16834
hat elarult csak nem az igazsagot! Ti mindent elhisztek a medianak? kerdem en!??
Előzmény: IL-96 (16831)
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16833
Ha kifejtened mi santit talan lehet ra tudnek vilagitani egy ket dologra! koszi
Előzmény: Müllner (16828)
heliosair Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16832
Hat nem felunk egyebkent en a cabin crew dep. be tartozom tehat nem elol vagyok de nincs zabszem...jobban felek egy autoban elozeskor mint egy repulogep fedelzeten meg a tortentek utan is! Szoval mindannyian inkabb gyaszoljuk a kollegainkat mint felunk repulni! Es inkabb az hogy hogyan tudunk mosolyogni az utasokra! ez ami nehez nem hogy felnenk a repulestol! Olvastad barmikor is a www.polebisz.hu oldalat? Hany magyar akar malev akar mas legitarsasag gepe szenved kisebb nagyobb problemakat! ok szernecsesebbek voltak eddig...most tul sok minden jott egyszerre ossze es nem voltunk szerencsesek(vagyis voltak)...
Előzmény: Jazzman (16827)
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16831
Ez is elárul vmit:
German radio news said that Helios flight personnel refused to work on the Helios fleet. Several flight's are delayed caused by that.
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16830
A menetrend is elég érdekes. A flottához képest nagyon kiterjedt a vonalhálózat, ráadásul a repülések nagy része angliába történik. Ilyen feszes menetrend mellett ekkora flottát hogy lehet karbantartani? A 5BDBY pl hány órát töltöt levegőben az elmult 3-4 hónapban vajon? A kisebb hibákat mikor van idő kijavítani? Azt hpogy a levegőben mi történt azt majd megálapítják az illetékesek, de láttunk mi már meggyfán pókot (ld Flash B733).
Előzmény: heliosair (16826)
IL-96 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 16829
Az utasoknak a Lotus Air gépe láttán nem fog felrémleni a hétvégi TV Híradó. Valószinűleg a Lotus Air-ről sem hallotak még és azt se tudják hogy az ő múltjuk sem éppen tiszta.
Előzmény: heliosair (16826)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!