Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Subaher1 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137349

Persze szakembere bizzom majd a szervizelését,de  meddig bírhatja még,a váltó csapágy?pl autópályán?

Előzmény: cam aro (137347)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137348

Persze, elméleti sík, csak hogy ne teljesen hülyén menjek oda kérdezni, azért érdeklődöm nálatok. :-)

Előzmény: cam aro (137343)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137347

csapagyas lesz a valtod. 

kell hozza celszerszam, ami nem biztos van minden sarki valtosnal. 

Előzmény: Subaher1 (137344)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137346

Nem cikizés volt. A legjobb szerelő, a legjobb szándékkal is be tud nézni valamit. Nyugodtan vissza lehet vinni, és megbeszélni vele, hogy nézze meg mégegyszer.

Előzmény: KoczkaAncsa (137342)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137345

nem cikiztem senkit. 

teged sem. 

te leirtad hogy jo szerelo, amit en keszsegel elhiszek. 

ezert nem  tippeket kellene adnod neki.

hanem idot, azt majd megtalalja. :)  

 

100%.. valoszinu. 

voroscsillag mgtsz. :))

 

Előzmény: KoczkaAncsa (137342)
Subaher1 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137344

Üdvözlöm a Fórumozókat.

Egy olyan dologban kérném ki a segítségeteket,hogy a napokaban vásároltam egy  2005 évjáratú,2,4 td,115 le, Platós Ford Transitot.Szimpla kerekes hátul.

Szerintem erőben nincs hiány benne mert 25 q fával is könnyedén jön megy.

De viszont a megvétele napjától kezdve,3 sebeségbe alacsonyabb fordulat számon búg,meg mintha karistolódna valami,majd 4 sebesébe rakom kicsit búg aztán elhalgat .Ha 3 sebesében a kuplungot benyomom elhallgat,ha a gázt visszaengedem elhallgat.Nagyon sok,variácot halottam már(pl:sebességek kikoptak,a gardán csapágyak,vagy a difi van oda,kúptányér stb...

Hátha valaki közületek találkozott már ezzel a problémával.

Az a baj h nem értek hozzá.

Köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137343

ugyis gepmuhelyes szava dont. 

szvsz ez elmeleti sik. 

 

a dugokat jelolve huzd ki. hajtokar cseszeket is jelold ossze. 

ha fotengo csapagyakat nem cserelsz, akkor azokat is jelold. 

Előzmény: gesszti (137341)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137342

Ismeretlenül cikizni egy szakembert.....? De lehet, hogy én fogalmaztam pontatlanul, mert évek óta járunk hozzá és eddig minden problémánkat azonnal és kifogástalanul orvosolták.

Nyilván ezzel is visszavittük az autót, de ezúttal nem találják a hibát. Ha hozzád viszem - feltételezem szerelő vagy - 100%, hogy rájössz mi a gond? Hol dolgozol?

 

Egyébként szuszogást néha hallani tankoláskor.

Előzmény: cam aro (137340)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137341

zsír... ez jó.

Előzmény: cam aro (137339)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137340

nagyon jó a szerelő"" 

 

bunkosag nelkul.. de akkor miert nem ot kerdezed meg ? 

o legalabb fizikai kontaktba kerulhet a geppel. 

 

nem szuszog a tankod.

vagy nincs megfelelo leomles a tank csoben., 

Előzmény: KoczkaAncsa (137331)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137339

mi gepmuhelyunknek eleg a szele. 

utanna meg mosos szaritos automata.  

szem nem marad szarazon olyan tiszta. 

 

de vegulis.. ha mar dugokat ki akarja..fotengo sem nagy munka. 

Előzmény: Quattroman (137333)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137338

kitorlom a zsirral amit elotte belekentem. ;) 

Előzmény: Quattroman (137327)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137337

egyben nem tudom. 

 

a kozos pont a B+. 

akksi, forele, F26 bizti.. majd a fogyasztok. 

 

http://indabox.hu/SjN3q0

http://indabox.hu/P6iWNG

 

szinten jpg-ek. 

 

 

Előzmény: Aleko Viva (137326)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137336

Köszönöm a tippet! :-)

 

Mi lehet még????

Előzmény: w.lacika (137334)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137335

Dugulás nincs, a betöltő nyílás és a tank között simán átjárható az út.

 

viszont a szellőzőcső a tank tetejéről indul a legmagasabb pontról. ennek cseréjéhez le kell kissé engedni a tankot, visszaszereléskor könnyen odaszoríthatja a nem jó helyen vezetett szuszogócsövet ami így olyan lesz mintha nem is lenne....

Előzmény: KoczkaAncsa (137331)
w.lacika Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137334

lehet a szuszogócső megtört valahol, vagy gyári hibás.

vidd vissza a szerelőhöz  nem nagy dolog ránézni.

csak ne teli tankkal vidd mert lehet meg kell bontania ,és úgy szívás..

Előzmény: KoczkaAncsa (137331)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137333

nem igazán.

ahhoz hogy az asztalra fogják jobb ha az olajteknő síkján fekszik és nem prizmákon a szélén (lehet hogy úgy már nem is fér a gép alá)

utána úgyis szénné kell mosnod a blokk belsejét akkor pedig minek maradna benn a főtengely?

Előzmény: gesszti (137330)
betg Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137332

A blokk sikoláshoz csupaszra kell bontani ,ezt nem fogod meguszni.

Előzmény: gesszti (137330)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137331

Vagyis, hogy a csere alkalmával történt valami "okosság"? Nem hinném, nagyon jó a szerelő, családon belül több autónkat javítják évek óta és eddig nem történt ilyen.

 

Mi lehet még, ami ezt okozza? Egyáltalán merre érdemes nézelődni? Dugulás nincs, a betöltő nyílás és a tank között simán átjárható az út.

Előzmény: w.lacika (137329)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137330

A dugattyúkat még kihúzom, csak a főtengelyt nem szívesen szerelem ki. Úgy már megoldható szerinted?

Előzmény: Quattroman (137327)
w.lacika Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137329

az ilyen esetekkor eszembe jut  mikor 90'évek végén  szervizben dolgoztam,

volt egy harmadikos tanuló aki velem melózott.

nekiálltunk  egy szerviznek ő kicserélte a levegő szűrőt...

az autó beindulás után  leállt????

 

 

akkor kezdődött az un.x saját márkás zacskós szűrőinek forgalmazása, ő belepróbálta zacskóstól aztán hozzászóltak ....

mikor visszajött összecsavarta a szűrőházat és kész .

na ez is lehet egy ilyen..

Előzmény: KoczkaAncsa (137328)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137328

Peugeot 206

Előzmény: Szere28 (137324)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137327

és a síkoláskor keletkezett forgácsot hogy szeded ki a dugattyúpalást és a henger fala közül?

Előzmény: cam aro (137319)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137326

Köszi Cam.

 

Nem tudnád feltenni egybe a kapcsolási rajzot mert jött mér két hibakód P1113, P0130  hátha van valami közös pontjuk.

Előzmény: cam aro (137322)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137325

 

 

Előzmény: KoczkaAncsa (137323)
Szere28 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137324

Udv!

Ozt mihez? Kertiraktorhoz vagy repulogephez? 

Udv!

Előzmény: KoczkaAncsa (137323)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137323

Sziasztok!

 

Tankolási problémáim vannak - és a benzinkutasoknak is, ha segítséget kérek. Kb. fél literenként lehet megtölteni a tankot, a pisztoly leáll, néha sziszegő hang hallatszik a betöltő nyilásből. Mostanában volt cserélve a betöltő csonkot a benzintankkal összekötő gumicső és a szuszogócső (mindkettő gyári)

Már próbálkoztunk a pisztoly forgatásával és ki-behuzogatással - sikertelenül.

 

Minden tippet ill. egy könnyen letölthető javítási kézikönyvet köszönettel veszek!

cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137322

nagyobb ..  jpg. 

 

http://indabox.hu/qcrTKj

Előzmény: cam aro (137320)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137321

Akkor nem is olyan vészes szerelés.

Előzmény: cam aro (137319)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137320

feheren B+ kap a foreletol. 

zolden ecu kapcsolt testet az A33 pinrol. 

 

 

 

Előzmény: Aleko Viva (137317)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!