Boccs utas2, de én ezt nem értem, 8pedig szeretném) mi az a load factor?? Lehet hogy ciki, de én nem ismerem az ilyen kifejezéseket! Még van 1 mi az a groun halding??
Azért hagyjál rá időt rendesen, mert se a Wizzair nem garantál valami nagy pontosságot, sem pedig a Párizsba bevivő busz nem tuti (CDG autópályás menetidők nálam 25-150 perc között mozognak)
Kb 15-20 féle dolgot lehet kapni. Az árak 2 eurónál kezdõdnek (ásványvíz, stb.), és talán 6-7 euró a legdrágább (menü, ital+szendvics). Pontosabban nem tudom, mert csak felületesen futottam át az étlapot.
hát..hát... mindenkinek lehet morcos hagulata.. Ebbe a körbe az utaskísérők is beleérthetőek. Egyébként valaki aki utazott már wizzel(tudom sokan vagytok, csak nem akarom, meg nem is tudnám felsorolni nicketeket)mit, és kb. mennyiért lehet kapni a fedélzeten(kaja, pia)...
Van egy régi -1984-es képem egy Malév személyzetről. Akkor ők megengedték, hogy lefényképezzem őket. Ha most feltenném a netre, kell-e az engedélyük? A kép annyiból lehet érdekes, hogy rajta a cég jelenlegi szóvivője is...
Valóban, szerintem is inkább a lengyel túristákat célozták meg, akik esetleg ide jönnének, lehet, hogy nem jött be. Viszont akkor ez se:
Egyébként ha megnézed, hogy mennyiért lehet vonattal eljutni Krakkóba, és összehasonlítod ezzel a lehetőséggel (OK, tudom, onnan még jónéhány kilométer belföldi vonattal), akkor nem egy rossz választás.
Megjegyzem, pl. egy Bp-Katowice-Czestochowa-Krakkó-Wielicka-Oswiecim-Katowice-Bp túra szerintem igen sok kulturális-történelmi látnivalót takar, más kérdés, hogy ezt mondjuk Katowice kihagyásával is meg lehetne csinálni.
Meg aztán, napjainkban a tengerparti turizmus jobban prosperál, mint a kulturális.
Szvsz mind a kettőre szükség van. Csak nem ilyen arányban. De ez egy kicsit messze vitt már a topik témájától.
Amúgy, ha lesz 5-10ezer forintos jegy Nicaraguába (vagy akár Ruandába) azonnal szólj!!!! :-))
Igen, a katowiczei járat kapcsán a Wizz Air is így gondolkodhatott anno, mint te. (Aztán persze Ruandában is sokan élnek, oda is indíthatna a Wizz Air járatot:-)) Valamint Nicaraguába is, ott is jó sok ember lakik.:-)
Viszont az élet meg azt igazolja, hogy önmagában ez nem elég jó logika, mert valahogy az istennek se akar az a sok lengyel idejönni és a magyarok se oda.
Szóval a viccet félretéve, önmagában a sokmillió ember nem garancia. Ha nincs olyan üzleti, történelmi, turisztikai, transzferjellegű vagy egyéb kapocs, ami összeköthet két területet, akkor mire lehet egy járatot alapozni ? (Most felejtsük el a "lengyel-magyar két jó barát " féle baromságokat, mert az nem működik.)
Az a tény, hogy mindkét székhelynek - Katowicze, Budapest - erősebbek a nyugati irányú esélyei, mint az egymásköztinek.
Na jó, most az egyszer...mint látható nem éppen az öröm tükröződik az arcáról. De egyébként nagyon csinos, helyes, kedves aranyos és talán Katának hívják.
Időközben Londont is megjártam a wizz-el, odafele fullosan, vissza 71-en voltunk a gépen. Tóth György volt a kapitányunk, vele repültem Barcelonába is. Oda is-vissza is volt egy jó fél óra késésünk, ez már lassan megszokom :-) Luton elég pöpec kis reptér, ahhoz képest, hogy "másodrangú" szerintem simán felveszi a versenyt kedvenc ferihegyünkkel. Befelé a városba 1ó10 perc a menetidő transzfer busszal, vissza 1ó50 perc (a forgalom miatt) Most találkoztam az első nem magyar légikisérővel, viszont volt akivel már háromszor is összefutottunk. Le is fényképeztem, de nem volt nagyon vidám kedvében...upsz. Visszafelé leszálláskor fájt a fülem, és eddig még nem volt ilyen tapasztalatom.
Én most is nagyon élveztem a repülést, fapad-nem fapad tök mind1 csak utazzunk emberek. :-)
Megnétem Neked, belekerült vagy tíz percembe...
(Bocs, de a mac vmiért nem hajlandó sortörést végezni...)
1. Megérkezel Beuvais-ra.
2. Bevisznek 10 rénes Euróért a városba, a Kongresszusi központhoz.
3. Veszel jegyet, és a metróval, vagy az A RER-rel elmész a Chatelet megállóig.
4. Átszállsz a B RER-re, és kihúzod az ívedet az Orly-ig. (vagy máshogy. Mazsolázhatsz: http://search.adp.fr/webadp/a_cont01_an.nsf/$$Affich?ReadForm&cle=X3003103131FA6B80238893C9ED4125694C0061BBD3)
Üdv:
S.M.I.L.E
Az én kérdésem lényege pontosan az volt, hogy el lehet e jutni direkt, a városi forgalom kikerülésével. Ejnye de nehéz a kegyed felfogása smile.. Már második körben kötekedsz itt, ahelyett konkrétumot irnál. Naná, hogy nem csak a te mives irásodban kerestem a megoldást.
Örülök, hogy jól érezted magad Párizsban S.M.IL.E. , de Te is tisztelj már meg engem légyszives, hogy felvilágositasz, mit kellett volna visszakeresnem ??? Ezen a topikon ugyanis egyetlen egyszer sincs megemlitve az Orly, ahol nekem át kellene szállnom a Beauvais-ról. Ha ki vagy amúgy elégülve, akkor miért kötekedsz Kedves? Feltettem egy rövid kérdést, ami kapcsolódik a topik témájához. Továbbra is válaszra várok, nem kioktatásra :-)
A Katowice nemcsak önmaga, hanem az agglomerációja miatt is fontos desztináció lehetne. (Több millió ember él Czestohowatól Krakkóig), amellett ugyebár a Wizzairnek fontos lengyel érdekeltsége is van. (Mondjuk én szívesen utaznék Gdanskba is, az már ráadásul tengerpart is.)
Pristina politikailag volt fontos, anno mikor megnyitották az egyik legelső "nyugati" légitársaság volt a MALÉV, aki repült oda. Tömve is voltak a gépek állandóan, mert Bp-en át lehetett legjobban elérni Nyugat-Európából is. Ma nem tudom mi a helyzet.
Megjegyzem, van még néhány desztinációja a MALÉVnak, aminek el nem tudom képzelni a gazdaságosságát. Másfelöl pedig a gazdaságtalanságra hivatkozva megszüntették az állandóan telített Bp-Bangkok közvetlen járatot.