A mai elvárásokhoz képest gyengécske.Nekem bőven elég lenne,avval autózom ami van.Ha hajlandő vagy elviselni,megszeretni,akkor elég.Az autó annyit tud, amennyit a sofőr kihoz belőle.Terepjárót vezetni tudsz,a többi kompromissum kérdése.
Komoly. Anyaghibás vezérműszíj elszakadt---> szelephimbák eltörtek. Szednék szét, porlasztócsúcsok beletörnek. Fel lett újítva minden, bele lett locsolva egy csomó pénz, stb. Kész lett, másnap héjjázok vele szépcsendesen, és elment belőle a víz, műszer meg nem jelzett. Blokk elrepedt, de nem szorult meg. Akkor megszabadultam tőle úgy ahogy volt. Múltkor találtam meg a neten teljesen véletlenül. Beszéltem is az eladóval, de semmit sem tudott a blokkrepedésről, így azt sem tudta megmondani h milyen motor van benne.
Amúgy terepen elég jól mozgott, nekem tetszett, és aszfalton is elviselhető volt, főleg h akkor 150 Óverdóz dolgozott benne
Köszönöm a válaszokat, egyébként kézenfekvő lenne az L200 hilux páros, ven belőlük kínálat, stb, csak feleslegesen böhöm nagyok, nem ilyen ideoda szaladok autók. A szomszéd faluban hiluxokat nyúznak a halászok, és boldogulnak vele a felázott gátakon, viszont a L200ról nincs közelebbi infóm, az csak 2 van a faluban, de csak aszfalton járnak.
A grand vitara úgy kb. pont a méret, a Hdi mocitól sem ilyedek meg mert pont ismerem őket közelebbről, csak azt lenne jó tudni hogy a 110lovas az részecskeszűrős e ezekben.
Maradt még a sima vitara, az is bejön csak abból meg kevés a dízel, és fontos ugye a beszámítás. Igazából többet menne ez aszfalton, de azért ha ritkán bemegy a dagonyába, nem lenne jó ha a 92-est kellene elékötni. A hasmagasságokat nemtudom még, hogy pl a vitara és a grand vitara közt van e különbség, az azért szembetűnő hogy a L200/hilux az magasabb ezektől.
Hozéról jut eszembe, hogy az ő "teszkó bevásárlóautójában" is 2.4-es motor van, és a versenyeken, mikor szembe jött velünk, egyáltalán nem úgy tűnt, hogy gyengécske lenne a motorja :)))
És nem hiszem, hogy a 70-es széria nehezebb lenne, mint a holux.
Ezek bármelyike elboldogul e egy közepes dagonyában? Persze nem ott ahol a G mercik nyomják, csak ilyen fekete földes ázott földutas terepen, vagy az már sok nekik?
Kellene keresnem egy összkerék hajtású autót, idős tulajnak (62) vadászni, földekre lejárni, de melette közúton napi használatra. Pont az a kategóri kellene ami se nem terepjáró se nem aszfalt autó. Szóba került a Duster, de az drága így használtakat nézünk. Még a Vitara is képben van, a lényeg hogy ne legyen túl öreg, (2003tól) 4személyes, legyen valamennyi csomagtartó, több mint pl. egy jimny-nek, de ne is ilyen divat tarapjáró legyen.
Néztünk ma egy L200at,de a tereptulajdonságairól nem sok jót hallani, túl nehéz túl nagy, túl buta, meg ugye a nagy ccm nagy fogyi is felesleges lenne mert nem lenne kihasználva az a nagy vas.
Nemtudom milyen irányba kellene elindulni nekem ismeretlen ez a terület, ha tudtok pár tanácsot adni mit érdemes nézegetni, melyiket kell messziről kerülni pl a motorja vagy hajtása miatt. Mindenképp kereskedőtől kellene, mert beszámítani is kellene autót.
Ez az L200 nagyon szép állapotúnak néz ki, majdnem 200ezer km. 2003as 115 lovas szépen szól a motorja is. Majdnem 2milla., igazából az állapota mellete szól a mérete ellene.
Nézegetem a HA-HU-t, de nem tudom kiszűrnimi a vic kategória és mi a használható.
A vitara ami olyan ésszerűnek tűnik, csak kevés belőle a dízel.
A színt legalább nem sajnálja az ember, ha karcol az akácos...
A fakormány meg kúl, hisz a mostani prémium márkás autókban is a kormány fa-bőr kombó :)
Viszont a motoron én is dilemmázok, hogy kell-e a 3.0TD, vagy elég a 2.4TD.
Szerintem elégnek kell lennie, mert ha annyira gyenge lett volna a 2.4, akkor nem rakta volna bele a Toyota olyan hosszú ideig. Sőt, ahogy olvasgattam, egy jól bevált motorja a Toyotának.
A 3.0TD meg olyan ritka, mint a fehér holló. Ebből kiindulva, az alkatrészbeszerzés is nehézkesebb lehet.
Bocs, ha valakinek a tyúkszemére lépek, de nékem első gondolatom az volt az "érdekes" színű és belterű jármű láttam, hogy most akkor a tulaj nő vagy buzi? :-)))
Igaz Land Cruiserem még nem volt, de még egy jó pár Toyota megfordult a kezem alatt. Volt köztük új is és használt is, személyautó és teherautó is, terepes is és utcai is. Valamelyikben több százezer is volt. Egyiket sem bevásárlásra használtam, hanem munkára, terepen, sárban, vontatni, pakolni, hosszú útra stb... Pénzt műszaki hiba miatt egyikre sem kellett költenem.
Szerintem ha jó állapotban van vedd meg, csalódni nem fogsz benne.
Nekem is ilyenre fáj a fogam, csak 3,0 TD motorral :P Vagy egy új HZJ71 re.......