Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64841

 

Akkor itt a gyártótól egy kép.

Előzmény: WebNeo (64840)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64840

Utanna olvasok kb 8 eve, nem veletlen a zarojelbe tett resz a hsz-ben , ha akarsz olvasni rola az elf oldalan az olajat amit jeleztem a teljes szintetikusnal talalod meg......

Velhetoen egy ekkora gyarto nem engedheti meg a vasarloinak jelentos reszet elveszitendo, hogy nem valos adatokat tuntessen ott fel.

En meg mindig inkabb nekik hiszek, mint a forumokon, neten megjeleno hozzaertoknek 😁

Szerintem.

Előzmény: Anonymus23 (64839)
Anonymus23 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64839

De legalább te is olvass utána, mielőtt oltogatod a másikat, az ELF ezen olaja, "szintetikus technológiával előállított" (marketing bullshit) = félszintetikus.

Félreértés ne essék, én is ezt használom, de attól ez még félszintetikus.

Előzmény: WebNeo (64831)
Papalac Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64838

Fúrj a hátsó kipufogó dobba 3 db 10-es lyukat oszt kész.

Előzmény: Stefi81 (64837)
Stefi81 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64837

Lehetséges valahogy 1.4 8v-re sportlégszűrő? Van olyan ami a gyári házba megy, mert a ház nélkülit átalakítás nélkül nem lehet feltenni mivel az fogja le a fojtószelepet.

Szeretném ha egy kis hangja lenne a motornak átalakítás nélkül. (sportdob)

mzdude Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64836

Lámákat felétek mennyiért políroznak? Nálunk Tolnában 10000 a kettő fóliázva .

 

Az roppant baráti, Budapesten 30 ezer körül/afelett mondanak árakat, polír+fólia vagy polír+lakk.

Előzmény: Gabec76 (64833)
Precíziós Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64835

Nagyon köszönöm!

Előzmény: Papalac (64834)
Papalac Creative Commons License 2016.08.18 0 0 64834

Az FHP mindkét kivezetése a computerre csatlakozik.

24-es láb (VI), 54-es láb (GR).

VI= lila, GR= szürke

Előzmény: Precíziós (64826)
Gabec76 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64833

Bocs, csak most kicsit felpörögtek a dolgok.

 

Sikerült 500-t egy 2002-s benzin gázos 95 Le vasat beszereznem ismerőstől, tele tankkal, téli gumival :)

 

Folyamatban az átírás, illetve a műszaki is rám vár.

 

Lámákat felétek mennyiért políroznak? Nálunk Tolnában 10000 a kettő fóliázva .

 

 

Előzmény: Garfield007 (64793)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64832

OK amit akartál sikerült, levontam, hogy hülye a kérdező :D

Előzmény: Törölt nick (64828)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64831

Én nem értelek, ennyire mély sebet okozott lépj már tul rajta.....

 

Amugy mi a lényeg?

Maga hogya kérdező sem tudja, hogy 5w40 az szintetikus? ( persze csak leegyszerüsítve mert ez sem teljesen fekete, vagy fehér)

 

http://catalog.elf.com/sites/elf/files/product/nodenid/files/ELF%20EVOLUTION%20900%20SXR%205W-40_022014_EN.pdf

 

Ha már itt tartunk a xado megvan még? :D

Előzmény: Törölt nick (64827)
Garfield007 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64830

Nem, nem a szint és félszinten ment a "vita".

Előzmény: Törölt nick (64828)
Garfield007 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64829

A legkomolyabban kérdezem: Mit szerettél volna ezzel bemutatni?

Előzmény: Törölt nick (64827)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64828

Mielőt félre értetek annak idején Rozsdás ajánlott egy szintetkkus olajat amit elutasítottatok mindenki azt rak az autójába amit akar itt a lényeg a félszintetikus és szintetikus között van.Csak ennyit akartam remélem nem lesz belőle káronkodás stb sziasztok.

Előzmény: Törölt nick (64827)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64827

             

     Ha már le hülyéztétek Rosdàst.

Hello Olajdoki!

DCi motoros autómhoz ACEA B4-et ír a könyve. Ebbol az 5W40-es félszint. Elf /amit ugye szeret a Renault/ fele annyiba kerül, mint az eddig használt fullszint Valvoline Synpower 5W40. Mi történne, ha Elfre váltanék? Nehéz elhinni, hogy a gyári olaj, csak mert félszint, de az eloírásokat teljesíti, nem a legjobb bele. Átlagos használat mellett van egyáltalán jelentősége, hogy félszintet, vagy fullszintet tölt bele az ember? Mikor jön elő a különbség? 250, 350 ezer km után?

Kedves Érdeklődő!

Ahogy Ön is ráérzett, almát hasonlít össze körtével, ha egy félszintetikus olaj árát hasonlítja egy teljesen szintetikuséhoz. A Valvoline-nak is van félszintetikus B4-es olaja, pl. a Durablend 10W40. A teljesen szintetikus olaj egyébként a motor számára elérhető legegészségesebb étrendet jelenti. Ezek az olajok leginkább abban különböznek a nem szintetikus társaiktól, hogy szinte a teljes csereperiódus alatt ugyanolyan vagy közel ugyanolyan marad a minőségük, mert rendkívül jó hő és oxidációs stabilitással rendelkeznek. Az adalékanyagok ezekben is elhasználódnak az idő és a kilométer elteltével (ezért kell őket cserélni), de a kiváló szintetikus alapolajnak hála, számos tulajdonságuk a teljes csereperiódus alatt közel változatlan marad. A legtöbb autó nem követeli meg az ilyen szintű kényeztetést, ezért nem alapkövetelmény a kézikönyvben sem. De ha valaki maximalista, és szeretné, hogy a motorja a legtisztább, legjobb állapotban legyen, az úgyis ilyet fog használni. Ugyanúgy nehezen számszerűsíthető, hogy mennyivel hamarabb következne be műszaki hiba egy félszintetikus olaj használata esetén, mint egy szintetikus esetén, mint ahogy nem tudjuk számszerűsíteni, hogy mennyivel élünk tovább, ha egészséges életmódot folytatunk, mint ha csak átlagosat. Ez motoronként / egyénenként változó. De ez, hogy nem tudjuk számszerűsíteni, nem jelenti azt, hogy nem igaz. A döntést mindenki magának hozza meg, a szintetikus olaj használata ma még (a legtöbb autó esetében) nem kötelező.

Üdv,

Olajdoki

Precíziós Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64826

Sziasztok! Segítség kellene: 1.4 16 v thalia felső holtpont jeladója melyik computer láb kiosztáson van, valószínűleg szakadt a kábel, ahhoz kellenének a végpontok! Előre is köszi!

WebNeo Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64825

Ezen én is gondolkodtam már,lehetséges amit írtál.

Sokat olvasgatok az autókról és az is biztos, hogy a megjelenésük előtt évekkel már tervezik az alkotóelemeket. Pl egy 2002-s megane minden bizonnyal 1997 körül már részleteiben tervasztalon. Az anyagok ehez mérten régiek.

Nyilván ma jobb anyagot tehetnének bárhová, de ez van.

A polietilen alapu anyagokról az autokban lattam nemreg egy tablazatot olvadas-lagyulas hőfoka kb 140 fok, annyi azért nem valószinü a motorterben de nyilván nem elöny ami van.

Inkabb amit emlitesz a tagulas a bajuk, az emlitett tablazatban ha jol emlekszem max 1% volt, az biztosan nem keves 10_12even at.

 

Előzmény: Stefi81 (64823)
DGabee85 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 64824

Nos, ezt nemtudom. Az biztos, hogy az enyémet rendesen kinyomta alul a rozsda. Hogy kap-e ott testet? Nincs kizárva, de egy szerelő biztos meg tudná mondani. Az biztos, hogy rossz helyen van a hőingadozás szempontjából. De a gyári kibírt nekem 13 évet. Ha az új is annyit bír, nem tétel a cseréje.

Előzmény: Stefi81 (64823)
Stefi81 Creative Commons License 2016.08.17 0 1 64823

Az nem lehetett hogy ahol tiszta rozsda ott kellene földet kapnia  a blokról és az is baj lehet a gyújtás kimaradásnál?

 

Ez a trafó elég jó ki tipushiba. Nekem még csak 39ekm van benne de már láttam hajszál repedéseket rajta.

Nem értem miért a blokk tetejére kellett tenni, hogy állandóan forró legyen majd hideg majd forró.

Nincs az a műanyag ami ezt kibírja hosszútávon.

Előzmény: DGabee85 (64814)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.16 0 1 64822

ATE lett a fékben minden nálunk, TRW és e között válogattam, végül abc sorrend döntött.

Előzmény: DGabee85 (64821)
DGabee85 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64821

Sőt, a hátsó fékdobok cseréje miatt úgy voltam vele, akkor cseréljük a kerékcsapágyakat is. Lemförder csapágyak mentek hátra, egy darabig elmuzsikálnak azok is.

Előzmény: DGabee85 (64816)
DGabee85 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64820

Neeem! Csak hirtelen felsoroltam, hogy mik "frissek"  a kocsin. Vezérlés 2 éve 86 ezernél cserélve, vízpumpával, most 127 van benne.

Előzmény: WebNeo (64819)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.16 0 1 64819

Vakság gátol az olvasásban:D ugy értettem 2 évet birtak csak :D

Előzmény: DGabee85 (64818)
DGabee85 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64818

Ez nem szomorú! 2 éves fékekkel adom tovább, jövőre 3 évesek. Még a cseréig van 2-3 éve az új tulajnak! :)

 

Előzmény: WebNeo (64817)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64817

A két év az nem sok:(

Nagy autóban 5. évesek a fékek, betét cserélve volt, vizsgán is jól teljesítettek év elején.

Előzmény: DGabee85 (64816)
DGabee85 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64816

Ja, még nem is mondtam, fékek 2 évet futottak, tárcsák, betétek, dobok, fékpofák, rögzítő rugószett, fékmunkahengerek is cserélve. Szóval az utóbbi 2 évben igencsak költöttem rá. Igaz ezek kopó alkatrészek, tehát ezeket nem is jegyzem. Üzemanyagszűrő is 1 éves. De azt merem mondani, hogy jobban karbantartom a vasam, mint a nagy átlag...sőt!

Előzmény: WebNeo (64815)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64815

Igy is kell, rendben van az autó lehet érte kérni normális árat, ha meg véletlen nem jön be a terved, mert ki tudja mit hoz a jövő akkor sem eshetsz kétségbe.

1 hónapja vettem egy autót a családba átírást nem számítva 110 e Ft ment rá, 4-5 évig csak olajat akarunk benne cserélni szürőkkel.

Nincs bajom a valeoval, de minden autóban Beru izzító, gyertya és trafó van problémamentesen mennek évek óta, csereidő lejár ujra ilyenek kerülnek bele, ezért vagyok elfogult

Előzmény: DGabee85 (64814)
DGabee85 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64814

https://www.dropbox.com/s/iig3bodfhw85zab/20160816_161407.jpg?dl=0

 

Másik érdekesség, próbáljátok ki! Ablakemelőt végállásban tovább működtetve a vízhőfok jelző ezt produkálja!

 

Beru trafót is láttam, dd öcsém ezt intézte, nem is drágán, jobban, mint félár...nekem megérte. 10 évet ez is lehúz. Nélam meg max 1 évig van még a Talicska, aztán cserélem kicsit magasabb osztályra. Addig amit illik, meg kér, megadok neki, de aztán szívesen elfelejtem! Eddig nem igazán volt vele gondom! Ez volt a legnagyobb problémám vele, hogy trafót meg gyertyákat kellett cserélni! Motortartó bakok frissek, kipuff tartók frissek. Motorolaj 10000km-ént cserélve Elfre. Most először kapott Eyquem gyertya helyett NGK-t, mert gyanakodtam az Eyquem 2 pólosúra, de lehet ok nélkül. Talpasok frissek. Papucsok frissek 4 Continental Premium Contact 5, Téli szett, 2 teles Continental WinterContact TS800. Úgy érzem, mindent megadtam neki, sőt többet is, mint más! Beru helyett Valeo tafó szerintem nem rossz kompromisszum! :D Ha eladó lesz, itt is közzéteszem, hátha kell valakinek! :)

Airbag. Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64813

igen,már vissza olvastam...

Előzmény: WebNeo (64812)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.16 0 0 64812

:D

Ez egy trafó 4 kivezetéssel :DDDDDD

Előzmény: Airbag. (64811)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!