Sajnos nincs már itt olyan élet, mint 10 évvel ezelőtt, így leírom hogy:
Ezt a mélyedést már korábban feltalálták a kanálban, de úgy, hogy a gyári gázkar marad.
Egy 2,5-3 mm-es lehetőleg rozsdamentes drót kell hozzá, úgy 180 mm. Ráhajlítod a gázkarra úgy 300 fokban, de szűkebbre, hogy szoruljon rajta. A maradékot kihajtva egyenesre, amely a kör sugár meghosszabbítása, és a fékkar tövére támaszkodik felülről.
Ennyi.
Húzod 40-el, megtartod, a kitámasztó részt a fékkarra ütközteted, és snóblizhatsz jobbkézzel.
Már nemtudom kinek a gépén láttam, de működött, ha rányúlsz a gázkarra, visszatekered, és alapjátrat.
Sziasztok, így a hideg közepén azon gondolkoztam, hogy: Meg lehetne-e oldani, hogy a gázkart kicserélni egy biciklis váltóra, olyanra gondolok ami nem kattog, hanem behúz és kienged, az első váltó szokott ilyen lenni. Na, ha azt ezt meg lehetne oldani, tudnánk csinálni tempomatos járgányt. Nem kellene folyton húzni a gázt, csak beállítom, aztán jónapot.
Mit szól a közösség az ötlethez, kivitelezhető? Szereléshez hideg van odakint, de ötletelni már most kell :D
Korábban nekem átvették a hulladékudvarban (nevet lakcímet felírják, max csak x mennyiséget vesznek át per év), most is oda fogom vinni de érdekelt hogy Ti mit szoktatok kezdeni vele. Ezek szerint sok mindent nem lehet, a tesztet azért megcsinálom.
Szélhámos volt egyébként az ürge, először csak a drága kannával együtt akarta átvenni (de lehet hogy tényleg ez a hivatalos 'házirend'), aztán nagy kelletlenül átöntette velem a telep egy saját tárolójába.
Nem mindegy hogy miben van tárolva. Ha teletöltött zárt edényben, akkor jó eséllyel használható. Önts kis kupakba belőle, gyújtsd meg, ha szépen ég, akkor jó. Ha kormosan füstöl, akkor csak mosóbenzinnek jó. Kiönteni semmiképp nem ajánlom.
Semmiképpen sem kuka, mert oda tilos tűzveszélyes anyagokat helyezni ;)
Amúgy én indítottam már be babettát kb 1,5 éves keverékkel, füstölt mint állat és kissé benzinszegény keverék tüneteit produkálta (gázadásnál enyhe lehörgés), friss keverékkel szinte egyből minden OK lett. Nekem inkább az a bajom, hogy nem tudom hol lehet az ilyen semmire sem jó benzint leadni, van egy pár literem, ami kb tényleg csak molotov koktélhoz lenne jó.
Azt meg nem akarok gyártani ameddig be nem jelentik hogy az én hátsó kertemben is épül még egy újabb akkugyár...
Ha egy sima benzin-keverék áll 2-3évet (azt olvasom max 6hónap az eltarthatóság a 95-ösnél), akkor az mindenképpen kuka? Nincs valami 'okosba' megoldás amivel újraaktiválható? Vagy azt már csak a molotov koktélba?
Igen, szettben érdemes venni, a nagy légszűrőfedeleset. A kicsivel röfög mint a disznó, nagy a szívászaj. A dellorto utánzatokat is el kell kerülni, csakis az eredeti olaszt szabad venni. K*** drága, de hosszú évekig tudod használni gond nélkül
Őszintén szólva nemtudom mert leszereltem. A hosszú fajta kínai karbi volt rajt aminek alúl van a primer pumpája illetve a benzincső csatlakozása is és nemnagyon kapott anyagot, ellégé rosszul volt feltéve. YouTube videók vannak hogy milyen. De azért erre a maszek kipufogóra kíváncsi leszek. Majd dobok fel képet.
Basszus, visszakerestem mikor Bingesítettem a 210-et: 10 éve!! Nekem azóta is megy teljesen kiegyensúlyozott a motor, igaz belenyúltam kicsit. Akkor a 70-et tudta, gyári kipuffogóval.
Gyárira szeretném állítani mert jelenleg egy fűkasza karbi és egy sport kipufogó szerűség van rajta. Az előző tulaj biztos sokat nézte a YouTube videókat mert ott láttam ilyet. Szóval mindenképpen kell másik karbi és ez a dellorto megtetszett. Használt gyári olyan 6-7 körül van ami jó is. Köszönöm a tippeket.