Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137363

micar-ral nem szallok vitaba, ami eszembe jut: a belter szokott szehullani

 

és láttál már francia belteret? az tud igazán széthullani...

Előzmény: no_holy_shit (137361)
lacipécs Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137362

Hiba előtt nem szívhatott egy kis vizet a motor?Biztos sok minden okozhatja ezt,de én eddig 3 vizet szívott zsugorodott hajtókaros autót láttam amik hidegen füstöltek kissé,majd ezt melegedve elhagyták.Hasonlóan füstölve mint a tied.

Előzmény: karcsi20 (137358)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137361

 

micar-ral nem szallok vitaba, ami eszembe jut: a belter szokott szehullani.

(de nalam tuti nem lenne kerdes, hogy espace vagy sgaf)

Előzmény: JohnyFirpo (137356)
karcsi20 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137360

Azt elfelejtettem leírni, hogy valós 140.000 km van benne és fekete.

Előzmény: karcsi20 (137358)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137359

minek? egyben is átveszik a vastelepen...

Előzmény: gesszti (137355)
karcsi20 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137358

Sziasztok!

 

Az alábbi hiba leírással fordultam autószerelőhöz a múlt héten (1.3 jtd 90Le Grande Punto):

 

"Hideg motornál (akár nyáron a 30 fokban is) kellő izzítás után elindítom a motort és elég egyenetlenül jár, olyan mintha remegne a motor. A remegés olyan 1300-1500-as fordulaton a legkeményebb és picit füstöl is. A füstnek kicsit szúrós szaga van és fehéres szürkés kékes színe. Az alapjárat szintén ugrál 100-200 rpm-et. A teljesítmény rendben van, a motor szépen pörög fel és nem is dadog. A jelenség (füstölés, remegés) elmúlik 1-2-3 perc után. Az izzítógyertyák nem rég lettek cserélve, de nem hoztak változást. Illetve van még egy olyan tünet is (ez a tünet jóval a füstölés után jött elő, hogy 2000-es fordulaton, majdnem elengedett gázpedálnál, majd újra rálépve/gyorsítva egy pillanatra megtorpan az autó és utána megy szépen). MAP szenzort kitakarítottam, de nem hozott változást. P2248-as lambda szonda hibát dob a kompjúter, de már jóval régebb óta, minthogy a füstölés/remegés elő jött volna.

A víz kicsit fogy, de már akkor is fogyott, amikor ez a hiba még nem volt jelent. Melegen megszűnik a füstölés, illetve nincsen hab sem az olajban. A kiegyenlítő tartályban sem érzek semmi rendelleneset. A füst “állaga” sem az a tipikus ködszerű."

 

Amit elvégeztek: EGR takarítás, lambda szonda csere, légtömegmérő csere. Amikor érte mentem a kocsi meleg motorral várt, így nem vettem észre azt, amit később igen. Ami pozitív: sokkal dinamikusabban megy az autó és egyenletesebben pörög fel.

Ami negatív: sokkal erősebben és tovább füstöl a kocsi. A lambda szonda hibát még mindig kiírja a kompjúter. Csináltam is egy kis videót. A füstölés úgy, ahogy elmúlik üzemmeleg motornál.

A szerelő szerint a porlasztókból 2 már a határértéken van, a 4 db kalibrálása 100k Ft kb és akkor elmúlik a füstölés. A tanácsotokat kérném, merre induljak tovább.

https://www.youtube.com/watch?v=b4mRuwxo4bk&list=UUeFEIivkIM4RT5HwrinaWDQ

 

mica-r Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137357

Jó eséllyel el van már használva...

Egyébként jó lehet, futóműve örök, kaszni is eléggé tartós, esetleg a pdtdi hengerfej öregszik meg kb 4-500 ezer km-nél

Előzmény: JohnyFirpo (137356)
JohnyFirpo Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137356

Kedves fórumozó szakik!

 

Múltkor érdeklődtem autóvétel ügyben, akkor lebeszéltetek a Renault Espace-ről, most viszont lenne egy Ford Galaxy.

 

Mik a tapasztalatok erről a tipusról, érdemes-e beruházni ilyenre egy 4 gyerekes családnak,  átlagos havi jövedelem mellett, gondolva itt a fenntartási, üzemeltetési költségekre?

 

Ford Galaxy. 2001-es, 1.9 TDI, külföldről importált, 850-ért van kinnt.

Mire kell ügyelni a tipusnál, ennél én egyedül a kettőstömegű lendkereket ismerem, mint buktató, de biztos kiegészítitek! ;)

Köszönöm újfent!

gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137355

Akár. :-))

 

...de ha ezután se lesz jó, akkor tényleg fogok egy nagyflexet, és feldarabolom.

Előzmény: Quattroman (137354)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137354

Viszem a hf-et is, és a blokkot is, hogy mindkettőt tudják leellenőrizni, és rendesen megcsinálni.

 

vagy legalábbis egyformán legyen csámpás hogy összefeküdjön...

Előzmény: gesszti (137352)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137353

ezt a legöregebb próféta se tudná megjósolni....

Előzmény: Subaher1 (137349)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137352

Ugyanoda viszem vissza, ahol a hf-et síkolták. Viszem a hf-et is, és a blokkot is, hogy mindkettőt tudják leellenőrizni, és rendesen megcsinálni.

Előzmény: lacipécs (137351)
lacipécs Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137351

De ott majd gyakorlati síkot kérjél.:DDD

Előzmény: gesszti (137348)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137350

Előzmény: Subaher1 (137349)
Subaher1 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137349

Persze szakembere bizzom majd a szervizelését,de  meddig bírhatja még,a váltó csapágy?pl autópályán?

Előzmény: cam aro (137347)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137348

Persze, elméleti sík, csak hogy ne teljesen hülyén menjek oda kérdezni, azért érdeklődöm nálatok. :-)

Előzmény: cam aro (137343)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137347

csapagyas lesz a valtod. 

kell hozza celszerszam, ami nem biztos van minden sarki valtosnal. 

Előzmény: Subaher1 (137344)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137346

Nem cikizés volt. A legjobb szerelő, a legjobb szándékkal is be tud nézni valamit. Nyugodtan vissza lehet vinni, és megbeszélni vele, hogy nézze meg mégegyszer.

Előzmény: KoczkaAncsa (137342)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137345

nem cikiztem senkit. 

teged sem. 

te leirtad hogy jo szerelo, amit en keszsegel elhiszek. 

ezert nem  tippeket kellene adnod neki.

hanem idot, azt majd megtalalja. :)  

 

100%.. valoszinu. 

voroscsillag mgtsz. :))

 

Előzmény: KoczkaAncsa (137342)
Subaher1 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137344

Üdvözlöm a Fórumozókat.

Egy olyan dologban kérném ki a segítségeteket,hogy a napokaban vásároltam egy  2005 évjáratú,2,4 td,115 le, Platós Ford Transitot.Szimpla kerekes hátul.

Szerintem erőben nincs hiány benne mert 25 q fával is könnyedén jön megy.

De viszont a megvétele napjától kezdve,3 sebeségbe alacsonyabb fordulat számon búg,meg mintha karistolódna valami,majd 4 sebesébe rakom kicsit búg aztán elhalgat .Ha 3 sebesében a kuplungot benyomom elhallgat,ha a gázt visszaengedem elhallgat.Nagyon sok,variácot halottam már(pl:sebességek kikoptak,a gardán csapágyak,vagy a difi van oda,kúptányér stb...

Hátha valaki közületek találkozott már ezzel a problémával.

Az a baj h nem értek hozzá.

Köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137343

ugyis gepmuhelyes szava dont. 

szvsz ez elmeleti sik. 

 

a dugokat jelolve huzd ki. hajtokar cseszeket is jelold ossze. 

ha fotengo csapagyakat nem cserelsz, akkor azokat is jelold. 

Előzmény: gesszti (137341)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137342

Ismeretlenül cikizni egy szakembert.....? De lehet, hogy én fogalmaztam pontatlanul, mert évek óta járunk hozzá és eddig minden problémánkat azonnal és kifogástalanul orvosolták.

Nyilván ezzel is visszavittük az autót, de ezúttal nem találják a hibát. Ha hozzád viszem - feltételezem szerelő vagy - 100%, hogy rájössz mi a gond? Hol dolgozol?

 

Egyébként szuszogást néha hallani tankoláskor.

Előzmény: cam aro (137340)
gesszti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137341

zsír... ez jó.

Előzmény: cam aro (137339)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137340

nagyon jó a szerelő"" 

 

bunkosag nelkul.. de akkor miert nem ot kerdezed meg ? 

o legalabb fizikai kontaktba kerulhet a geppel. 

 

nem szuszog a tankod.

vagy nincs megfelelo leomles a tank csoben., 

Előzmény: KoczkaAncsa (137331)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137339

mi gepmuhelyunknek eleg a szele. 

utanna meg mosos szaritos automata.  

szem nem marad szarazon olyan tiszta. 

 

de vegulis.. ha mar dugokat ki akarja..fotengo sem nagy munka. 

Előzmény: Quattroman (137333)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137338

kitorlom a zsirral amit elotte belekentem. ;) 

Előzmény: Quattroman (137327)
cam aro Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137337

egyben nem tudom. 

 

a kozos pont a B+. 

akksi, forele, F26 bizti.. majd a fogyasztok. 

 

http://indabox.hu/SjN3q0

http://indabox.hu/P6iWNG

 

szinten jpg-ek. 

 

 

Előzmény: Aleko Viva (137326)
KoczkaAncsa Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137336

Köszönöm a tippet! :-)

 

Mi lehet még????

Előzmény: w.lacika (137334)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137335

Dugulás nincs, a betöltő nyílás és a tank között simán átjárható az út.

 

viszont a szellőzőcső a tank tetejéről indul a legmagasabb pontról. ennek cseréjéhez le kell kissé engedni a tankot, visszaszereléskor könnyen odaszoríthatja a nem jó helyen vezetett szuszogócsövet ami így olyan lesz mintha nem is lenne....

Előzmény: KoczkaAncsa (137331)
w.lacika Creative Commons License 2014.11.02 0 0 137334

lehet a szuszogócső megtört valahol, vagy gyári hibás.

vidd vissza a szerelőhöz  nem nagy dolog ránézni.

csak ne teli tankkal vidd mert lehet meg kell bontania ,és úgy szívás..

Előzmény: KoczkaAncsa (137331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!