Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137283

Kösz a magyarázatot.

Előzmény: cam aro (137279)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137282

Nekem is van a polcon, rögtön azután meg is találtam, miután végeztem a csavarral. Van sűrű menetes, normál menetes, hosszabb, rövidebb, hatlapfejjel, és ricnivel is. Csak nem találtam meg őket időben... :-)

Előzmény: Quattroman (137278)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137281

az nem motorbringa?

kenyergázos bringanal mintha M5 lenne

Előzmény: Quattroman (137278)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137280

Na, akkor az egész történet az elejéről:

 

-elkezdte felfújni a hűtőrendszert, és posszogtak szét a csövek. Szinte az összes ki van cserélve. Fűtés sose ment rendesen. Termosztát jó, mert először csak kis kör csövei melegedtek, utána a hűtőhöz menő.

-végül szét lett szedve, és nyomáspróbázva, síkolva, felújítva a hengerfej. Nagykönyv szerint összerakva, nyomatékra/szögre húzva.

-ezután szép fokozatosan elkezdett zavarosodni a víz, és habosodni-büdösödni a kiegytartály. 5000 km alatt kb. 5 deci vizet öntöttem hozzá. A szint kb. stabil volt.

-jön a hideg, gondoltam kicserélem a zavaros hűtőfolyadékot. desztvíz, + kevéske fagyálló volt benne.

-alaposan kimostam folyó vízzel a hűtőrenszert.

-feltöltöttem, termosztát azonnal ko. Azonnal melegszik a hőtő felső csöve. (csere előtt nem néztem, ezért nem tudom, hogy a csere alkalmával romlott el, vagy már ilyen volt egy ideje)

-elkezdte felnyomni a vizet a kiegyenlítő tartályba, hiába légtelenítettem le többször egymás után.

-a kimosott rendszer ellenére is elkezdte habozni a kiegytartályt, és hamar megint tejeskávé lett a hűtővízből. Ekkor kikötöttem az olajhűtőt, de azóta nem lett kimosva újra, csal feltöltve a rendszer.

-most ezzel a visszakötött légtelenítővel stabilnak látszik a szint 20 km után - persze agyon van hűtve a motor, mert teljesen átenged a termosztát.

 

Következő, hogy teszek bele egy új termosztátot, és megint kimosom.

Előzmény: cam aro (137276)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137279

az olaj okoz par hutetlen melegpontot a motorban. 

..bar meg olaj sem kell/het hozza. 

az ott levo 'mag'ban forraspont fole megy a hofok.. ami legbuborekokat/legzsakokat okoz a rendszerben. 

ez tovabb noveli a melegpontokat, amig rendszerszinten atbillen a merleg nyelve. 

ekkor jon fel tagulasi, forr a viz. stb.

ez vizualis effektje.. de a makro szint /kezdo szint/  amit feljebb irtam. 

domino elv. csigas erzekeny ra.

 

kiiktattad a legzsakokat..

igy a rendszer tovabbra is hibas, de mar lassabban billen a merleg.  

 

nem tudok ettol szebben fogalmazni. :) 

Előzmény: gesszti (137277)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137278

 

Fogtam egy M6 csavart, és kifúrtam (...) hosszában 2-es fúróval.

 

kerékpáros boltok , alkatrészdobozok tele vannak ilyennel, (bovdenhossz állító)....

Előzmény: gesszti (137266)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137277

Az olajosság megvan most is. Valami nagyon nem kerek ennél a motornál.

Előzmény: cam aro (137276)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137276

na jo de eddig olajrol irtal, az meg nem szunik meg a korrekt legtelenitestol. 

Előzmény: gesszti (137274)
cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137275

az hogy egy alkatresz elromlott, meg nem jelenti azt hogy a rendszer  haszontalan. 

 

en egyetertek a tpms bevezetesevel. 

Előzmény: kolcsar (137264)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137274

Az utóbbi időben telenyomta vízzel a kiegyenlítő tartályt. Csurig. Pár km alatt. Most stabil a szint.

Előzmény: cam aro (137272)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137273

mica-r!,merre vagy😂

cam aro Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137272

oo. szerintem az osszes legtelenitore javasoltam. :) 

..de motor/huto  kiemelt. 

 

nem nyomja fel a vizet a kiegytartályban, stabil a szint.""

nem ertem. 

a legteleniton nem nyomja fel, vagy uzemkozben nem nyomja fel ? 

vagyis most szar maradt, vagy megjavult ?

 

úgy értem, most is levegőt szed valahol, csak ki is tudja dolgozni?)"" 

ez miatt javasoltam. 

ne alljon meg a levego zart helyen, mert gatolja a cirkulaciot. /legdugo/  + stb melegpontok kialalkulasa, ami ongerjeszto egy zart rendszer hofok tartasaban. 

 

(oszinten nem ertem hogy ezt mily elgondolas alapjan terveztek.de sztem  champagnet oblogettek a csigara. 

azt ugye. palackbol se gyon ki a buborek mig benne a dugo..csak azt mar nem lattak.)

Előzmény: gesszti (137266)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137271

pl. micar-t keresd. mas markaval foglalkozom es ott is csak alkamazottkent, de az osszes CR vezerlo nagy hasonloan mukodik 

Előzmény: Törölt nick (137270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137270

Hát ez nekem nagyon magas!

 

softverfrissítést csináltak újraillesztették a porlasztókat hivatalosan vw szervízben,amitől teljesen megszűnt a csörgés gyorsításkor,meg magyon alacson fordulaton is.

-viszont ha áll már pár percet is, beindítás után közvetlen idúláskor csak csörög pár pillanatíg,utána semmi míg le nem állítom és áll egy darabíg.

 

a gép kiírt 2db-t hibásnak.

 

komolyan mondom kicserélem mind a négy darabot csak legyen már vége!!!

 

Merre vagy helyileg?nem vállalnád el esetleg?

Előzmény: no_holy_shit (137267)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137269

 

 

nem lehet hogy ugyanolyan jo konstrukcio mint a mi kalibracionk?

 

Előzmény: gesszti (137266)
w.lacika Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137268

nemrég egy audit(2012 A3) hoztak ,hogy jelzi a defektet pedig az összes nyomás jó,

és a márkaszerviz nem tudta kiolvasni...

ennél már a műszerfal menüben kell rámenni és válaszolni a hülye kérdésekre.

 

 

ellenőrizte a nyomásokat?         I/N

megfelelőek a nyomások ?         I/N

szeretné nullázni a rendszert ?  I/N

biztos nullázza ?                         I/N

menti a jelenlegi értékeket?       I/N

vegye le a gyújtást és vegye ki a kulcsot 1p-re... 

 

 

na mire erre rájöttem és végigcsináltam kb 1,5óra ,

persze leírás sehol még a google bari sem segített..

Előzmény: kolcsar (137264)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137267

"vmi rémlik,h a legelején ajánlotta itt vki az injektor újraírást!(ha jól sejtem az lenne a softverfrissítés?"

 

en mondtam, hogy ird korbe az injektorkodokat, hogy resetelje az NMK-t es FMO-t. Vezerlotol es SW-verziotol es diagos függ, SW-frissiteskor mi tortenik az adatacios ertekekkel

 

1, normal esetben ki kell olvasni az adaptacios ertekeket es SW-frissties utran visszairni

2, ha csak kalibraciot frissitesz (tehat jellegmezok es görbek stb), de SW-t(program) nem, akkor az 1-s lepes felesleges, mert az adaptacios ertekek memoriacimei nem valtoznak

3, ha SW-verzio-t is valtoztatsz, akkor elofordulHAT, hogy az adaptacios ertekek (egy resze) mas memoriacimen lesz es azokat nem fogja talalni es elkezdi ujra feltanulni

 

de ez mind csak hivatalos SW frissitesre igaz igy. ha vki bootmode-ban irja es akarva vagy akaratlanul atirhat mindent (komplett memoria tartomanyt)

Előzmény: Törölt nick (137248)
gesszti Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137266

Cam,

 

egyszer korábban ajánlottad, hogy az 1.9D csigabigánál a hűtőhöz menő csövön levő légtelenítőcsavart kössem vissza a kiegytartály visszafolyójához. Megcsináltam. Lesz, ami lesz alapon.

 

...csak hogy legyen min szörnyülködni:

 

Fogtam egy M6 csavart, és kifúrtam (...) hosszában 2-es fúróval.

A kiegytartály felső visszafolyó csövébe illő réz cső oldalába fúrtam egy 5-ös furatot, és beleforrasztottam egy fékcsődarabot. Az így készült T idomot tettem be a visszafolyó csőbe. Mz-hez vett benzincsővel összekötöttem a légtelenítő helyére tekert csavarral. Baxki, nem nyomja fel a vizet a kiegytartályban, stabil a szint. Hogy a francba? Ez most becsapás? (úgy értem, most is levegőt szed valahol, csak ki is tudja dolgozni?)

no_holy_shit Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137265

 

az elozo projektem szeptember ota van szeriaban. az utolso 3 honap fejlesztese(.... mert a projektnek 4 honapja elvileg vege...) a 2015-s modellevtol kerul az autokba, de mivel vannak olyan gondok/bajok, amik megiscsak kritikusak, ezert van egy kalibracio, ami akkor kerul az autokra, ha az ugyfel bemegy panasszal (hidegen majdnem (vagy teljesen) lefullad a sok AGR miatt, ha fullra tölt a generator es D-ben van a valto...)

 

 

Előzmény: diagnet (137250)
kolcsar Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137264

Még egy beépitett elektronikus hiba lehetőség!

De biztos jó csak nem tudom mire? Mult héten vitte kötelező szervizre E 220-as mercit ember,és ott szóltak neki nem vette észre lapos két kereke? Nem jelzett neki vissza a nyomásmérő kütyű,pedig nem is volt kikódolva,és mikor rádugták a diagot,hibakód nem volt,és mindent jónak ismert fel!

Na most ilyenkor mi van???:))

Előzmény: w.lacika (137261)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137263

idézném az egyik hozzászólást:

"Ennek komolysága vetekszik az ülésekbe építhető fing szenzorral."

Előzmény: w.lacika (137261)
ofkorsz Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137262

Köszi szépen! 

Előzmény: skorpio3 (137255)
w.lacika Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137261
Caleb. Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137260

Elöl 2 egyforma Dayton téli, hátul 2 egyforma Kumho lenne, nincs ABS és semmi más menetstabilizáló cucc a kocsiban.

Előzmény: Szere28 (137258)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137259

egyébként ennyiről meg lehet állapítani,

milyen injektor van benne?

(csak azért,h újjítható e vagy sem)

Szere28 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137258

Udv!

En ugy tudom csak a gumi mintazat kulomseg engedelyezett a ket tengely kozt. Minden masnak egyeznie kell az elso es hatso tengelyen. Abs -be is bezavar. 

Udv!

Előzmény: Caleb. (137257)
Caleb. Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137257

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem hogy a hátsó tengelyre lehet e kisebb átmérőjű gumit rakatni, esetemben 145/80 R13 a gyári méret (Corsa B) és 145/70 R13 téli menne fel, elől maradna a 145/80 R13.

Köszönöm a válaszokat!

betg Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137256

Hát bizony régebben írtam a 2.2hdi biturbóm rángatásával kapcsolatban agyon diagoltuk de nem jutottunk semmire , az m5 nél próbából a haver megnézte van e rá frissebb szoftver, volt hozzá pár ezerért rátöltötték , azóta semmi baja.

Előzmény: mica-r (137252)
skorpio3 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137255

Szia!

 

Kicsit lehet félrevezető voltam, a te motorodnál nincs MAF, a levegőmennyiséget más módszerrel méri az ECU. (  MAP és egyéb adatok) A MAP-ot is lehet ellenőrízni, viszont ez már szakembert kíván.

 

De: Ez a jelenség, indításnál rángat, durrog, mindenképpen a szegény keverék jele.

Ezért  ellenőrízni kellene amit Cam írt. Mindenképpen kellenének az adatok, fontos lenne a hosszútávú keverék szab. értéke,  ez megkeverheti a hidegindítást.

Ezt az értéket tudod "reseteléssel" törölni. Bármit javítassz, nem lesz tökéletes az eljárás nélkül.

Elvileg megoldható akku lekötéssel, de mivel ekkor más adaptációk is törlődnek, meglepetés érhet.

Hozzáértő ember műszeres mérése, erre van szükséged.

 

Előzmény: ofkorsz (137247)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.01 0 0 137254

Meg oda jarni sem, ugy nehez megcsinalni.

Előzmény: kolcsar (137253)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!