Ez való bele és ha igen akkor hol a sunyiban találom? Amikor gyújtást adok akkor a hamutartó fölött hallok egy kis halk kattanást, de látni még nem láttam ilyesmit mert amikor szétkaptam akkor nyár volt és nem ez volt a cél.
Gondom van a fűtéssel. Üzemi hőmérsékleten van a motor, de mégis csak langyos levegőt fúj a ventilátor. Olvastam több helyen hogy a fűtéscsappal lehet gond. De az hol van? 2003 MK6 (legalábbis azt hiszem hogy MK6). Bárhogy keresem a neten sehogy nem találom. Azt látom hogy elektromágnes van benne. És elvileg ahogy forgatom a hőfok szabályzót úgy változik a mágnesen átmenő feszültség. És ennek a feszültség változásnak megfelelően tolódik vagy húzódik a szelep. Hol található ez a csap? Valamint a klíma kb mennyi idő után kezd fűteni? És azt mi szabályozza hogy fűtsön? A hideg meleg váltó, meleg állásban csinál valamit hogy a klíma meleget nyomjon?
Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2006 1.3-as Fiesta Duratec motor. A hidegek beálltával, nem, vagy nehezen indul. A tünetek: indításkor ha be is indul, felpörög majd rögtön le is áll. Ha a gázpedállal megtúráztatom, akkor tartja a fordulatot, de nem mindig, néha akkor is leáll. 3-4 ilyen próbálkozás után rendeződik a dolog, helyreáll az alapjárat, szép a hangja, tökéletesen megy. Belenéztem volna, hátha csak egy vákuumcső, vagy csatlakozó van szétcsúszva, de már az elején megakadtam. A légszűrőházat nem tudom levenni, mert nem a két középső csavar tartja, mint általában. képet mellékelek)Ha valakinek van ötlete, merre keressem a hibát, azt nagyon megköszönném.
maradj a 185-ös R14-esnél mert ezzel kényelmes a futóművel.
Az enyémen 195/50R15 alufelnivel szerelt gumi volt, amikor megvettem. Alig vártam, hogy tél legyen, mert rázott, félrement a nyomvályúkban, a gyerek mindig pattogott a gyerekülésben. Következő tavasszal azonnal eladtam a 15-ös szettet.
" .. Másik méretet tennénk majd rá. Vagy 185/60 R14 vagy 185/55 R15 méretben. Ezek a váltóméretei a gyárinak. Nem okoz gondot ez a méret az autó menet tulajdonságaiban? Gondolok itt például ilyenre, hogy vezetésben esetleg túl pattogós lesz az autó? ... "
Nekem az 1.6-os benzinesen a nyári gumi 195/45 R16-os, olyan szépen viselkedik vele mint a kezes bárány. A fekvőrendőröket és a kátyúkat persze nem szereti.
Bocsánat, ha már volt róla szó (visszaolvasva nem találtam), de nem tudjátok mit jelenthet az alábbi értesítés egy 2009-es Fiesta esetében? Próbáltam kutakodni a neten, de okosabb nem lettem.
Évek óta nem jártam erre. Nekem is volt Fiestám évekig (fórumoztam is itt elég sokáig) Egy 1.4-es TDcI 2006-os.
Már rég óta nincsen meg de amíg megvolt addig nagyon szerettem.
Most lenne pár kérdésem. Karácsony előtt került a családhoz egy 2007-es (szintén dízel) 1.4-es Fiesta. Jó vétel volt, mert nagyon keveset használták, idős tulaj, és végig garázsban is tartották nem az utcán. Családi házban lakott az előző tulaj, aki egyben az első tulajdonos is volt. Mi lettünk a másodikak. Összesen 46 ezer van benne, tutira mert vezetett és magyar szervizkönyves.
Ezen gyárilag (nekem is ezzel a mérettel volt) 175/65 R14-es gumik vannak jelenleg is. Másik méretet tennénk majd rá. Vagy 185/60 R14 vagy 185/55 R15 méretben. Ezek a váltóméretei a gyárinak. Nem okoz gondot ez a méret az autó menet tulajdonságaiban? Gondolok itt például ilyenre, hogy vezetésben esetleg túl pattogós lesz az autó? Már csak azért is kérdezem, mert eleve eléggé keményre hangolt a futóműve a fiestáknak és a peresebb gumikkal talán még kevésbé fog rugózni. Alacsonyabb lesz a rugózatlan levegő tömeg.
Segitséget szeretnék kérni,vettem egy 2004-es Ford fiestát,amelyben egy 3500-as audio van M0511721-es tipusszámmal,valaki tudna nekem segíteni,h mi lehet a kódja?
szíasztok kovács imre vagyok ford fiesztám van kicsít ősszetőrt a elej ha valakitudna segiteni hogynézki a also gumibak a hútő alsocsonkjánál ugyan olyan mint a felső vagy vallami más kérem akitud segícsen kőszőnetel imre 1300 2007 auto
Cserélni kell.Hiába kevés a km,elöregedett,szakadhat.
Nemrég volt egy ilyen esetem,Ford Fusion 1,4 benzin,első tulaj,kb 50 e km de 2003 as.Szerencsére eddig bírta.A kibontott szíj szemre egyébként jó állapotú volt,de kár kockáztatni.
A vízpumpán mi is gondolkodtunk sokat,végül maradt a gyári,spórolás miatt,bízva a gyári alkatrész jó minőségében.
Ha hiszed, ha nem zárlatosan kattogott, mozgatta a szelepet, és ismerem a felépítését, működését is. Meg 5-7 másodperc alatt végzett a 10A-es biztosítékkal. De én még csak egy ilyet láttam, azt hittem a legtöbb így megy tönkre.
Nekem zárlatos lett a fűtéscsap a Pumán (ugyanaz mint az mk4), és kiégetett egy tranzisztort a hűtés-fűtés szabályozó panelen, szó szerint elfüstölt. Akkor csak meleget fújt. A fűtéscsap 6ezer, a tranzisztor 170 forint volt kb.