Keresés

Részletes keresés

Gyötör Creative Commons License 2017.01.23 0 0 62938

na ez az ami sztem nem fog kiderülni. :-(

sofőr rosszullét, elalvás, rossz mozdulat: nem derül ki, mivel nem maradt olyan ember életben aki láthatta volna - aki jobb oldalon elől ült és ráláthatott a sofőrre, meghalt. max, a boncolásnál találhatnak a holttesten esetleg pl. szívinfarktusra, agyvérzésre utaló elváltozást...de ennek is kicsi az esélye :-(

műszaki ok: nem nagyon maradt alkatrész, amiből lehetne bármire következtetni (se kormánymű, se féltengely, se kerék, se tachográf...se semmi)....egyrészt az ütközés fizikai roncsolása miatt, másrészt a nagy hő megtette a magáét.

Előzmény: dundalk (62926)
Racilaci Creative Commons License 2017.01.23 0 0 62937

Én szerencsétlen MÁV-osokat nézem el azokban a hulladék ruhákban. A volánosoknál láthatóan nem veszik túl komolyan, a formaruha-előírás kb. arra jó, hogy ne hálós atlétatrikóban vezessenek, hanem kulturált sajátban. A MÁV-nál viszont tényleg abban kell izzadniuk és égniük, amit kitaláltak nekik csilliárd forintból és megvalósítottak 10 ezerből.

Előzmény: Törölt nick (62935)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.23 0 0 62936

5*

Előzmény: trizs77 (62933)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.23 0 0 62935

Én évek óta nem kaptam semmit. Abban a formaruházatban vezetek amit 1996-ban kaptam. Igaz ma már ritkán ülök volán mögé, de anno 3 évet lehúztam benne.

 

Szerencsére nem híztam ki..... A szürke pantalló téli/nyári hulladék, szúrnak.... az ing szép kék, nejlon.... a mellény, zakó és a téli kabát elmegy. Nyakkendőt hiába bontotttam/bontom ki minden este már az első használat után jóformán begyűrödött a windsor csomó menték....

 

Elvileg MKL alapján ebben kellene járnom mindennap dolgozni.... gyakorlatilag színben passzoló sajátot veszek fel inkább, amiben nem leszek még -10 fokban sem büdös 10p alatt az irodába és olyan nadrágot amitől nem szúr.... :D

Előzmény: 18-09 (62932)
Racilaci Creative Commons License 2017.01.23 0 4 62934

A mondat nem és-sel, hanem vagy-gyal helyes-:)))

Előzmény: trizs77 (62933)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.23 0 3 62933

Egy öltönyt nem csak 120-as IQ felett és helyettes-államtitkárnál magasabb beosztásban lehet hordani.

 

 

Előzmény: 18-09 (62932)
18-09 Creative Commons License 2017.01.23 -2 0 62932

Minek kellene ennyi minden?

 

- 7 feliratozott ingpóló

- 2-2 feliratozott téli/átmeneti mellény/pulóver

- 2-2-2 téli/átmeneti/nyári nadrág 

- 2-2 pár nyári/téli cipő 

 

nyakkendő, ing... hagyjuk már, nem államtitkárokat kell csinálni a jvezből

 

A 120 ezer meg nem áll távol olyan nagyon az általam felsorolt garnitúrától. Olyan 130-140 között megoldható. 

 

Előzmény: trizs77 (62931)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 62931

Szag-szervezet szerint fejenként kihozható 120.000 forintból.

 

Ki van csukva, hogy annyiból kihozható.

 

Kell :

 - 3-5 ing,

 - Nyári öltöny, mellénnyel,

 - Téli öltöny mellénnyel,

 - 2 nyakkendő,

 - 2-3 pár cipő,

 - Téli kabát, dzseki, akármi.

 - munkaköpeny,

 - ????

 

 

Természetesen először de leghangosabban pont a szag-szervezet veri a nyálát ha mindezt nem jó minőségű kivitelben veszik meg.

 

Azonkívül az összegben - gondolom én - a kapcsolódó szolgáltatások, raktározás, kiosztás, méretre igazítás, stb. is benne vannak.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (62930)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.23 0 0 62930
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.22 0 1 62929

Pizolitbusz, a megbízhatóbbak közé tartozik.

Előzmény: JLW-470 (62928)
JLW-470 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 62928

A cégről lehet valamit tudni?Ők a normálisabbak,megbízhatóbbak közé tartozn/tak vagy a simliskedők közé?

Előzmény: dundalk (62926)
kristoof Creative Commons License 2017.01.22 0 0 62927

Segítsetek egy kicsit! Hol találok ma kora délután ex-Bundeswehr-es Volánbuszos Setrát? Köszi! 

dundalk Creative Commons License 2017.01.21 0 0 62926

Elalvás vagy műszaki hiba (pl. defekt, kilazult kerék) lesz az ok?

Előzmény: EKM-765 (62923)
dundalk Creative Commons License 2017.01.21 0 0 62925

mondjuk egy offsore hátterű cégnek eladva 3 forintért a cég 51%-át a piacnyitás előtt elég sokat érhet az állomány és a szolgáltatói tapasztalat.
(persze ennek semmi valóság alapja nincs csak úgy képzelgek, egy filmben láttam az életben ilyen nem fordulhat elő és nem is gondolom, hogy bárki ilyet tenne)

Előzmény: torqmatic (62924)
torqmatic Creative Commons License 2017.01.21 0 0 62924

Ennek a Partiscum Busznak egyébként mi indokolja még a létjogosultságát? Volt egy hülye időszak, amikor a pártutasítás miatt sok Volánnak lett ilyen (kamu) alvállalkozója, de a legtöbb helyen már elhalt ez a dolog, nem? Ennek tudtommal még mindig a DAKK az egyszemélyes tulajdonosa...

Előzmény: Törölt nick (62922)
EKM-765 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 62923
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.21 0 0 62922

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:24479-2017:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Elég kemény tendert írt ki a Partiscum Busz: 250 db használt elővárosi és távolsági menetrendi feladatok ellátására alkalmas autóbusz beszerzése bérleti szerződéssel.

A leírás alapján valamiért nagyon házon belüli kiszervezés szagát érzem.

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.17 0 0 62921
expresszbusz Creative Commons License 2017.01.12 -1 2 62920

Bejött a francia buszliberalizáció

Majdnem belebukott a francia kormány, amikor 2015 nyarán liberalizálta a belföldi távolsági buszközlekedés piacát , egy olyan törvénycsomag keretén belül, melynek egyik kiemelt célja a foglalkoztatottság növelése volt. Úgy tűnik, bejöttek a számítások: új munkahelyek[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

mcg Creative Commons License 2017.01.03 0 1 62919

a sűrűbb időszakban láthatóan 2-t.

Előzmény: trizs77 (62917)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.01.03 0 0 62918

Első blikkre munkanapokon 2 (esetleg 3), hétvégén 1 kocsi kell, hogy fusson. Már ha van helyi forda és nem helyközi kocsikat forgatnak be.

Előzmény: trizs77 (62917)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 62917

1 db autóbuszt jelent naponta, vagy 2 db-t ?

 

 

Előzmény: sosiforda (62916)
sosiforda Creative Commons License 2017.01.03 0 0 62916
Tourismo Creative Commons License 2017.01.02 0 0 62915

Én, csak annyit fűznék, hogy legtöbb autó már digitális tachográffal van felszerelve(kártyát is használják).

Előzmény: timetable (62913)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.02 0 0 62914

Bebejgliztem. Beunikumoztam.

 

Segíts nékem is, ha sikerült megfejteni mit akartam írni!

 

:))))))))))))))))))))

Előzmény: trizs77 (62906)
timetable Creative Commons License 2017.01.02 0 0 62913

Többen hivatkoztok itt az 50 km-re, mint "bűvös számra". Jól értem, hogy a szabály lényege az, ha egy napi fordában bármely járat 50+ távolságú, akkor az egész fordára 9 órás vezetési idő vonatkozik amit nem szabad meghaladni, ami pedig ennél rövidebb távolságú, ott hosszabb vezetési idő, illetve hosszabb jelenléti idő tartozik hozzá?

 

McAwesome

de.9:45 - 12:55 között...mindennap h-p..... 

Több száz ilyen van országszerte, igen. De közülük vajon mennyi olyan, ami már lényegében öncélú, mert évtizedek óta senki nem kérdezte meg az utasokat, hogy a kevés számú járatot pont olyan elosztásban és menetrendi fekvésben látnák-e szívesen, ahogy azt valaha kitalálták? (Igen, nekem sincsenek illúzióim, hogy egy-egy változtatás ötlete könnyen megbukna pl. "jó képességű" településvezetőkön, és hogy van ahol tényleg nincs miért komolyabb változtatásba fogni). De önmagában ez a "kiállás a faluban", valamennyire olyan, mintha azt feltételezné hogy a járművezető úgyis oda megy haza...és ez lehet hogy valaha még igaz is volt...

Előzmény: dundalk (62902)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.02 0 1 62912

Az alvállalkozók maradnak még egy darabig a buszokkal együtt.

A KMY-okat talán a 40 db bérelt Intouroval - legalábbis azok egy részével - akarják átmenetileg váltani, de hallottam már olyat is, hogy az Intourok a Kontakt kocsijait váltanák.

Előzmény: kbn (62910)
Zahnrad Creative Commons License 2017.01.01 0 0 62911

Nyíregyházán is lejárt a helyi közszolgáltatási szerződés, április 30-ig hosszabbították meg.

Előzmény: kbn (62910)
kbn Creative Commons License 2017.01.01 0 0 62910

Sziasztok!

 

2016.12.31-én a közszolgáltatási szerződéshez igazítva rengeteg alvállalkozói szerződés, lízing, tartós bérlet stb. is lejárt.

 

A fórumon nagyon töredésesen találtam információkat, hogy a társaságok hogyan oldották meg a kieső kapacitások pótlását, aki tudja, kérem javítsa/egészítse ki.

 

Volánbusz

 

- Kontakt, T&J, Color: arról volt szó, hogy az eredeti szerződés egyik pontja szerint (tehát újabb közbeszerzés nélkül) megvehetik az alvállalkozó kocsijait. Ez lett végül a döntés, tehát a ma forgalomban látott kis King Long immár Volánbuszos állományban, Volánbuszos sofőrrel vitte az utasokat?

 

- HOMM: szaktopikban nem emlékszem, hogy szó lett volna róla. Ma délután az egerszegi kintalvóst a szokásos Van Hool vitte, pedig pályázat nem volt. Átkerültek ezek is Volánbusz állományba a szerződés lejártával, vagy ideiglenesen közbeszerzési értékhatár alatt hosszabbítottak, és hamarosan távoznak?

 

- KMY sorozat és társai: volt pályázat a pótlásukra, de úgy tudom újabb kocsikra. Ma láttam belőlük forgalomban. Tovább bérlik őket közbeszerzési értékhatár alatt, míg nem szállít a nyertes, vagy ugyanezekkel a kocsikkal nyerték még a tendert, és tartósan maradnak?

 

Vidéki társaságoknál volt-e változás?

ujfigura Creative Commons License 2017.01.01 0 0 62909

Szia,

nekem megvan papír formátumban, de kötve. Ha szükséged van vmire, beszkennelem neked azt a részt.

Előzmény: Törölt nick (62887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!