Hát, a helyzet az, hogy nagyon OFF autókat nézegetek, én használtról használtra váltok....ha tehetem, visszatérek az alváz-motor hosszában-összkerékmeghajtás konstrukcióra.
Én valami müvészi remeket ajánlok a figyelmedbe, vasárnap láttam egy legújabb C5öt arany-pezsgö metálban, pont sütött rá a nap ahogy elsuhant, aztán be kellett érnem hogy az elejét is megnézhessem, hdi volt és nem vette fel a kesztyüt így láthattam is, hát valami csoda abban a színben néztem a hahu-n öket de más színben közel nem olyan elegáns és figyelemfelkeltö, 10 böl 9, 1.6hdi (lehet ez is az volt), ja és kombiban sem csúnya. Engem nagyon megfogott a szépsége, pedig nálam nem fontos szempont. Lásd pl. a mocim
Te vagy az én emberem :-) Esetleg a számításokat elküldenéd magánba? Köszi
És egy lényegi kérdés - remélem nem lebutítani akarják a 308-t (hogy jobban fogyjon a 3008), mert még a JBL hiányát meg tudom bocsájtani, na de hova lett az adaptív kanyarxenon? A legújabb árlistában nem látom :-(( (??)
Van valami a levegőben, én is úgy vagyok vele, hogy feltolok egy hirdetést, ha lesz kapás, lesz, ha nem nem. De azt ne felejtse el senki a nagy lelkesedésben, hogy az újat nem adják ingyen :(
Én csináltam pár számítást, mibe ülnék át, mennyiért és abból milyen a kínálat itthon és külföldön.
A piac is eléggé döglött látok egy csomó autót amit hónapok óta hirdetnek. Nem hiszek a csodákban...
Ha Monoron vagy környékén lakozol, szívesen megmutatom az enyémet, ha eljössz felénk rögtön kettőt is meg tudok mutatni, ráncfelvarrott és sima is van :) Csak annyi a "gond", hogy mindkettő 1.6 benzines.
Az zavar, hogy pár kocsinál állítólag zsigerből 8-10 lityi a fogyás, és nem lehet segíteni rajta. Ez vajon igaz-e? Vagy csak vastag talpa van a sofőrnek?
Az üléseket jól tudod. Nekem 1.6HDI van 110-es verzióban. Csak ajánlani tudom. Garantáltan a legkisebb fogyasztású. A 90-es is elvileg ugyanez, csak le van butítva. Ha valóban így van akkor én azt venném mert a teljesítményadóval itt tudnál kicsit spórolni, és ha kell a teljesítnény akkor Chiptuning, és visszakapod a lóerőket. Igaz pár évre kifizeted a sújadó különbözetét. :) Bár az enyém nem SW emiatt az én adataim kicsit jobbak. Ősz végén nulláztam a fedcompot és azóta mentem vele lassan 5000km-t. Átlagfogyi 5.1-et mutat, amiről tudjuk hogy kb fél lityit csal. Ennek tudatában büszke vagyok rá hogy télen, 80%ban városban ennyit eszik. Nyáron 4,3-at mutat, kicsit több országuti tempóval. Ilyet a 2.0-ok nem tudnak.
A csomagtér miatt érdekel az SW mert egy űlés könnyen komplett kikapható, nem csak dönthető. Ez fontos, mert nyaraláskor sok hely kell. jelenleg csak döntök egyet, és csurig, sőt azon is túl vagyok. Egy asszony, egy gyerek, egy macska, egy tetőbox, három kerékpár, meg 1 köbméter sátoros cumó.
Képzelhetitek. Szóval erő is kell, de a dízel nyomatéka az kicsit kompenzál. Az ülésfűtés meg az el. ablakok légzsákok elől hátul szintén elvárt.
Na arra pillanatra mikor kipróbálod az optimizált progival, beültetjük Sas kollégát a jobb egyre, leggyorsabb zársebességre állított géppel sorozat módban, aztán feltesszük ide a képeket ki mit olvas ki a vigyorgó képedböl, és akkor lehetne versenyezni ki milyen címet adna a képnek. :) Na mit szólsz?
Ha számít a fogyi a tavalyi talis fogyiversenyt a 136lovas hdi nyerte. És szerintem kell is akkora moci a súlyhoz ha élvezni is akarod a vezetést, ha csak utazó eszköz akkor elég a 110. Kiforrott mocik, meg úgy egyben. Ha számít 1.6ban van fapos és nélküli, 2.0 ban csak fapos.
Ja, még valami: ki kell próbálni. Amikor az előzőt vettem, egy tökéletes állapotban lévő 1.6-ot felejtettem el a 2 literes benzinesért. Nem éreztem dinamikusnak. Amikor jött a váltáska, akkor kipróbáltam egy 2 l-es HDi-t és attól kezdve nem volt alternatíva. A 3 középső ülés csúsztatható, háttámla dönthető, 2-2-1-be is rakható. Jobb alternatíva, mint a Break, főleg, ha nagy a család, vagy esetenként sok az utas. Valamelyikünkkel tudsz talit megbeszélni. Ja újra, üdv a csapatban!
Sőt, az SW 7 személyes. Én a 136 lovas HDi pártján állok, ha SW. Aztán majd Jena tanácsa alapján - kicsit meggyőzött talán - lassan elfelejtem belőle az EGR-t, ha letudtam a nyaralást, tolok rá egy utcait és meglátjuk azt a fogyi csökkenést vs LE; Nm növekedést...;-)
A tavaszon én is kocsit akarok cserélni, de szoros az elképzelésem. 2005-2006-os SW dízelt fogok venni. Egy kérdés nyitott, ill, 2. 1.6, vagy 2.0, ill,90 le, vagy 109, vagy 136?
Tőletek várok segítséget,pro és kontra. Eddigi info, hogy az 1.6 90 lovas motorral kevesebb baj van, mint az erősebbel. De nekem valszeg hiányozna az a majdnem 20 ló, mert félig-meddig márkatárs vagyok, mert a mostani autó egy Xsara II. 1.6 benzin.
Amivel semmi bajom,csak sedán,és kicsi. Azt vélem, hogy a 307-be az 1.6 benzines a nagyobb tömeg miatt kicsi, ergo sokat eszik, tehát a benzin kilőve, bár nekem 6.5-7 körül eszik ebben a kocsiban, és mivel a céges is pont ilyen, nem egyedi az eset.
A 2.0-ásról semmi infóm nincs, de elméletileg nem szabadna ugyanolyan feltételek mellett többet zabálnia, mint az 109 lovas 1.6-os-nak. Csak az adója tőbb.
Még valami: Ugye csak az SW-nek van 3 egyedi űlése hátul? A többi az 1 -2 arányban osztott,?
Azt levettem 3 vagy 4 csavar fogta vágtam alá tömitést fbs el bekentem és kész! De én is ettem az ideget mert azt hittem hogy a hengerfej alol szivárog már voltam is szerelőnél hogy leveszik a hengerfejet !de rájőttem!!
Idegesít hogy fogy belőle, de az már biztos, hogy nem eszi hanem elfolyik. Tavasszal tervezem megkeresni az okát. Köszi a tippet, bár a motorok különbözőek ott kezdem keresni.
1.6 B Nálam a termosztát után ahogy csatlakozik egy aluminium öntvény a blokra ott eresztett egy nagyon picit !A szervizben mondták hogy ott szokott engedni!Csak azért irtam mert szerintem nem szabad fogynia belöle.