Persze, publikus, csak nem akartam szétoffolni a topikot.
OFF
Emlékszel, mikor kiégett az egyik oldali xenonom? Na, azóta sincs kicserélve. Kétszer járt oda-vissza Fro és Mo között a postai küldemény, meg mail-ek, melyben egymást kárhoztatjuk, ők engem, amiért nem tudok egy fejet a helyére betenni, én meg őket, mert nem értik, hogy nem megy be, és hogy simát küldjenek, olyat, amilyet eredetileg is tettek bele. A vége egy iphone-video lett, amit elküldtem nekik, amin szépen látszik, hogy az általuk küldött fej nem fér be a résen.
Most ott tartunk, hogy én vigyem az autót valakihez, aki megreszeli a bejáratot, hogy a fej, amit küldtek, átférjen a résen (hogyne, lóf@szt, biztos én fogok fizetni, mert ők képtelenek megfelelő alkatrészt biztosítani, meg hogyne, pont össze fogom reszeltetni az autót valakivel, hogy utána a sima égő ne álljon meg a helyén rendesen. Elment az eszük. Nem én tehetek róla, hogy időközben a cég úgy döntött, nem forgalmaz belevaló fejeket). Én meg, mielőtt a bírósághoz fordulok, szeretnék tisztában lenni a körülményekkel (ha valóban megszűnt az ilyen fejek gyártása, az egész más helyzet és más a következménye, mint ha a cégnek csak szimplán nincs kedve ilyen fejeket forgalmazni, de az egyébként létezik. Bár lehet, nem is különbözik nagyon a két dolog, mindkét esetben kérhetek teljes visszatérítést. Persze ha fogyasztótörvényileg van ehhez jogom, és ez meg egy külön kör...).
Az ár szerintem is baráti, de még megvárok pár véleményt, hátha más hibája is van a fékbetét koptatáson kívül. Ha nincs akkor valszeg tavasszal rendelek egy garnitúrát.
Kösz, de őszintén szólva én azt remélem, hogy sokkal hamarabb rátalálunk valahogy arra az infóra, hogy létezik-e még kis hazánkban henger alakú, dudormentes xenon-fej, mert ha igen, akkor beperelem azt a szívemnek oly kedves, bizonyos céget, ha meg nem, akkor visszafizettetem velük a szett árát. Vagy ilyesmi :)
Azt még annyira nem is bánnám, ha cserébe spórolna pár métert vészfékezésnél. De mivel az autót amúgy is a gumi és az ABS állítja meg így nemtom tud-e javítani a tárcsa a hatásfokon. (Ha a gumi megcsúszik, az ABS elengedi a féket.)
A fékek csikorgása jelentkezhet új tárcsával +betétekkel is. Évekkel ezelőtt sokan panaszkodtak az új autóra, hogy csikorog. Vagy ha az első garnitúra nem is csikorgott, a második már igen. Akkoriban asztbeszt helyettesítő anyagról volt szó, hogy az az okozó, ha jól emlékszem... Nálam is előjött néha ez a csikorgás, ha gyengén fékeztem, de pár hét után magától megszünt. Az enyémen még az eredeti tárcsák vannak (115ekm), 2* volt felszabályozva. Többször már nem lehet, mert nem engedi az anyagvastagság. Mindig új betéteket kapott a szabályzás után, ill. időnként felcsiszolták. Ezeket egy márkaszerviz nem végzi el, ott egyből cserélnek mindent. 15-25ezer forintokat szoktam fizetni a szerelőnél, úgyhogy nem panaszkodhatok a szervizköltségekre :)
Közben nekem is kész lett a kipufi, katalizátor maradt, minden más csere. Zsííííír jól néz ki az autó alja, egyébként tiszta, de a végig új cső csak ragyog. Bánom, hogy csak én láttam alulról, nem lehet mutogatni, mert szép :))
Végre ismét hangtalanul suhan a verda. Tegnap is beletoltunk vagy 150km-t.
Igazad lehet,csak nem értem miért most jött elő rajta a nyöszörgés.Várok vele hátha elmúlik,ha nem akkor kénytelen leszek a hátsókat is megnézni.Ne jönne már megint ez a szar idő.Lassan pattanok a verdába irány Székesfehérvár.
Számomra ez még csak álom,de meg vagyok elégedve a jelenlegivel.De ha benne lesz ebbe a 200,akkor remélhetőleg már én is meg tudok venni egy 4-5 éveset.:D
te meg lustálkodsz már 2 hete nem jössz focizni :P
Ma is lenne ha jönnétek, de máshol. Vagy a párod nem enged el? :P "Amit a házasság előtt kiharcoltál magadnak azt talán meg tudod tartani. Többet viszont soha nem fogsz elérni!" :P:P:P
Tudok segíteni alkatrészben, de olcsó szerelésben is. Amúgy az miből derült ki, hogy a vezérlés kuka? 100ezer körül van az autóban? Féket is azért megnézetném nem lehúzós szerelőnél. Ha van kedved, időd ugorj át egyszer budaörsre és ránézek...