Ha a miskolci 280akból indulok ki azokon is csak elől van fűtés az is sirokkó és ugye az még külön tankból ment tehát ha kifogyott akkor fűtés nuku. Nekem legalábbis úgy rémlik a BRF827et amit vezettem 260 azon is külön tank volt a fűtésnek.
Már vártam, hogy valamelyik barom felveti, hogy pl. csupa biztonsági öves busszal lehessen csak utazni - ami kb. arra lett volna jó, hogy még több gyerek égjen benn.
kimutattak mar hogy milyen szabály előzte volna meg a mostanit?
-----------------------
a pihenés nevű szabály.
Baleset mindíg lesz.
Akár figyelmetlenségből is.
Azt kivédeni nem lehet, csak esélyeit csökkenteni.
De ha egy buszvezető reggel 7-kor felébred, majd este 6-ig téblából, kocsit takarít, sielőket néz, vásárol, akármit csinál, majd este 6-kor nekiindul egy kb. 1400 km-s útnak, akkor nem az a fő kérdés, hogy az első buszvezető 4,5 órás vezetése után szabályosan adta át e a volánt társának?
Igencsak átrendezné a Volán autóbusz parkját ha ez a javaslat törvényerőre emelkedne :
.....".....Ha egy járműben hét gyermeknél több ül, az számítson iskolabusznak, amire olyan követelmények vonatkozzanak, amelyek mellett lehetőség szerint ilyen baleset ne történjen......"
1./ Semennyire nem extrém. Szokásos. Semmi extra. Elalvás, elbólintás, vagy csak másfelé figyelés 10 másodpercig elég, egy ilyen balesethez.
"
Na végre egy rajtam kívűl is egy másik kormány mögött is tapasztalt közlekedés mérnök ugyanezt gondolja... akármivel beszéltem a szakmában az esetről mindegyik műszaki balesetezett.....
Nálunk nincs kihordási idő... halló, hát én 1996óta nem kaptam újat.... kihordási idő.... a buszra az iránytáblát is magam csináltattam amikor fix kocsit/fordát kaptam, hogy ne a filctollas (1-2 menőbb kollégáknak volt otthon nyomtatója) A/4-es lapokkal bohóckodjunk táblaként...... fagyálót meg ilyen apróságokat mint izzók mi vettünk a buszba....
- Végeznek élőben is, de elég csak vázelemeken, nem kell komplett buszon
- Kb. ugyanígy, miután gyakorlatilag 8-10 méteren csökkent le a sebessége 100 km/h-ról 0-ra, és a fél jobboldalát teljesen eltüntette a hídpillér
- A konstrukció alapvetően az új buszoknál is ugyanilyen, csodák nincsenek. Tudtommal elsősorban a fékrendszerre, a gumiabroncsokra, a motorteljesítményre és az utastér kialakítására vonatkozik a Tempo 100-as előírás, a jármű életkorára nem.
Kilépéskor le kell adni a ruhát??? Ha nem járt le még a kihordási ideje kifizettetik,viszont ha nem használtam a kapott újat azt visszaveszik és nem kell kifizetni.Elviszik foltozni varrni,na ilyen még felénk nem volt a cég történetében!
A Gemenc Volánnál anno csak az új, becsomagolt tehát nem használt ruhákat vették vissza leszámoláskor.Azokat a ruhákat, melyeknek a kihordási ideje nem járt le kifizettették a dolgozókkal.Nekem még mindig van alig használt,jó minőségű volános cuccom és néha hordom is őket pedig maszeknál dolgozom.
Minden cégnél ez a bevett szokás, nem csak állami helyeken. Kilépéskor le kell adni a ruhát és a jobbakat félreteszik és újra kiadják. Jobbakat... aztán van amikor rosszabb marad elvirik varratni, foltozni...
6milliárd forint az a magyar éves kiskereskedelmi texti és ruházati forgalom 1%a. Ha a lábbelit is hozzáveszem, akkor is majdnem 1%a. Ekkora egytételű megrendelést semmi nem indokolhat azon kívül. Senkinek nincs kapacitása, hogy ezt felár nélkül teljesítse. Nem tudok elképzelni más normális módszert, mint megterveztetni a cuccot, és beszzállítókat folyamatosan pályáztatni kisebb tételek leszállítására.
Csak ne műanyag palackból készüljenek Kínában.A téli vastag és meleg legyen a nyári pedig vékony.A nemrég kapott fekete vékony műanyag nadrág helyett inkább vastag farmert hordok,galléros hosszú ujjú pólóval volános pulóverrel,arra megy egy civil kardigán és egy thermo felső..Kollégám épp tüdőgyulladással küzd,annyira sikerült megfáznia a volános cuccban és egy hideg buszban.Véleményem szerint is felesleges a nyakkendő és fehér ing.Bőven elég a galléros póló.Az ingeknek főképp minőségük miatt vagyok ellensége,nylon anyag,össze vissza méret gyártótól függően.Kicseréltettem a 42-inget 43-ra. Lám a nagyobb méretű kisebb volt mert más gyártótól származott.
Igen ez lehet. Bár egy lezuhant repülőt is kilegóznak ha kell talán itt is lesz valami támpont, esetleg valaki külső tanú (nem a szlovén kamionosra gondolok) vagy az egyik túlélő pont a sofőr. Az a durva, hogy ha 10 mp-vel később játszódik le az egész, akkor átmennek a híd alatt és nem kapják telibe a pillért..
Én megéltem 2 névváltás, 3 logó váltást..... dolgoztam Rt-nél, lett Zrt. Dolgoztam Volánnál, lett KK...... egyik alkalommal sem kaptunk másik ruhát.
Az újakat most abba öltöztetik amit leadnak aki felmond, nyugdíjba megy.
Az egyik kezdő 0km-es srácnak szerencséje volt, egy makulátlan és piperkőc úriember ment nyugdíjba aki a saját ruhájába járt dolgozni és ahogy volt csomagolva, hajtogatva ahogy kapta le is adta...
sofőr rosszullét, elalvás, rossz mozdulat: nem derül ki, mivel nem maradt olyan ember életben aki láthatta volna - aki jobb oldalon elől ült és ráláthatott a sofőrre, meghalt. max, a boncolásnál találhatnak a holttesten esetleg pl. szívinfarktusra, agyvérzésre utaló elváltozást...de ennek is kicsi az esélye :-(
műszaki ok: nem nagyon maradt alkatrész, amiből lehetne bármire következtetni (se kormánymű, se féltengely, se kerék, se tachográf...se semmi)....egyrészt az ütközés fizikai roncsolása miatt, másrészt a nagy hő megtette a magáét.
Én szerencsétlen MÁV-osokat nézem el azokban a hulladék ruhákban. A volánosoknál láthatóan nem veszik túl komolyan, a formaruha-előírás kb. arra jó, hogy ne hálós atlétatrikóban vezessenek, hanem kulturált sajátban. A MÁV-nál viszont tényleg abban kell izzadniuk és égniük, amit kitaláltak nekik csilliárd forintból és megvalósítottak 10 ezerből.
Én évek óta nem kaptam semmit. Abban a formaruházatban vezetek amit 1996-ban kaptam. Igaz ma már ritkán ülök volán mögé, de anno 3 évet lehúztam benne.
Szerencsére nem híztam ki..... A szürke pantalló téli/nyári hulladék, szúrnak.... az ing szép kék, nejlon.... a mellény, zakó és a téli kabát elmegy. Nyakkendőt hiába bontotttam/bontom ki minden este már az első használat után jóformán begyűrödött a windsor csomó menték....
Elvileg MKL alapján ebben kellene járnom mindennap dolgozni.... gyakorlatilag színben passzoló sajátot veszek fel inkább, amiben nem leszek még -10 fokban sem büdös 10p alatt az irodába és olyan nadrágot amitől nem szúr.... :D