A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Üdv mindenkinek! Valami táblahullás van újabban a cégnél? Tegnap-tegnapelőtt két olyan 260-ast is láttam, amin semmi viszonylattábla nem volt, ami a 3 db-hoz képest azért elég rossz arány... Az csak a másik, hogy én egyetlen buszról, még az OFF Mercikről sem hagynám el az egyszerre, egy hosszában végigtekinthető viszonylattáblát, amit szvsz nagyon jó ötlet (mármint a vonaltábla). Hm...
Nem hiszem, hogy lesz miből kivenni (dettó 995 dp-n), bár a 443-ból kikaphatnák _ha jól összerakják_, mert az most elég nagy sz@rkazal lett, napok óta kocsi cserés.
A BKK feltudna venni hitelt új járművek vásárlásra, amiket üzemeltethetne a BKV, de nem akarnak, ezért inkább elszórják a köztulajdont, közpénzt... és még akarnak maszek cégeket bevonni. Ez itt a fő probléma.
Enhanced environmentally friendly vehicle or EEV (fokozottan környezetbarát jármű) is a term used in the European emission standards for the definition of a "clean vehicle" > 3.5 tonne in the category M2 and M3. The standard lies between the levels of Euro V and Euro VI.
Mondom hogy nem kell, mert eredetileg is arról volt szó, hogy ezek a kocsik még E5-ös motorral készülnek.
Egyébként a brutál méretű motorsátor miatt valószínűleg sok módosítás nem lesz az utastérben, mert pont befér. Az viszont érdekesebb hogy már ezek is forralták a vizet, pedig az E6-os motornak nagyobb a hűtésigénye, de gondolom ez csak ilyen kezdeti gyermekbetegség volt, mert a V187-esről nem lehetett ilyet olvasni.
Dehogynem ki kell harcolni, nehogy az legyen a vége, mint az OFF MAN-oknál, hogy balesetveszélyes lépéseket kell tenni az E6-os motor végett. Teljesen jók ezek E5/EEV motorral (nekem mindegy hogy éppen melyik, ne ez szúrja a szemeteket már), nem kell belepiszkálni a kocsi optimális kialakításába...
A kiemelten környezetbarát jármű rövidítése angolul, ez egy nem kötelező norma volt. Csak tudtak vele villogni a gyártók hogy még az E5-nél is tisztább.
Ebben a 15ben a többi 300 új kocsihoz híven lehetne egy ZF Ecolife. Oké hogy olcsó az Allison, de megint nem az élettartam alatti spórolást veszik figyelembe amikor ilyen döntést hoznak.
Szép busz, két évet vezettem egy utazási irodánál :-))))))))))) Nagyon jól fordul, mert mind a négy tengelye még a hajtott hármas tengely is fordul!!!!