Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vilmos a gázos Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27653

ja ezen csodálkoztam én is de rá volt írva... nem tippeltem...

Előzmény: Landsmann_ (27652)
Landsmann_ Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27652

Ha nem volt fordulatszámmérő, akkor az az 1 literes lehetett, nem az 1.3-as.

Előzmény: Vilmos a gázos (27651)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27651

Épp ma láttam a csepeli posta előtt egy kéket. 2003-as 45 ezerrel garantáltan, 890 re tartva. Fordulatszámmérő se volt benne. 1,3 as 76 LÓ. Szerintem kicsit túlárazott.

Előzmény: Landsmann_ (27650)
Landsmann_ Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27650

Ősszel nézegettem a Wagon árakat kereskedésekben. Hááát, mocskosul tartják az árukat. Még lejárt, vagy nagyon rövid műszaki vizsgával is a VVT-s változat 450-500 000-től indul. Egy tényleg keveset futott példány sok műszakival 750000-től kezdődik. MIkor én vettem 4 évvel ezelőtt, akkor 900000 Ft volt. De légkondival, elektramos ablakemelővel, elektromosan állítható tükrökkel, friss műszakival, kaptam hozzá tetőcsomagtartót, motorolajat, szűrőt, légszűrőt. (a tulajdonos időközben meghalt, nem volt ideje az olajat lecserélni) Nyári gumikat előző év júliusában cserélték rajta. Ja, és mindezt 38499 km-el. :D Az elmúlt 4 év alatt a szükséges olaj és szűrő cseréken, ablaktörlő lapátokon kívül szervizelésileg egy fillért sem kellett költenem rá. Én tökéletesen elégedett vagyok  a kis géppel. Nekem kényelmes, magasból szemlélem a világot, nem az aszfalton ülök. Ja, meg még a riasztó is benne volt.

Landsmann_ Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27649

Ez  a G13BB motoros változat. Hátul a Wagon R+  felirat alatt a 16V látható. Az M13A-nál itt VVT felirat van. Ezen kívül úgy tudom, 2004-től gyártották az M13A-kat. Ez meg 2003-as gép. A hátfalon valóban látszik némi horpadásnyom.

Előzmény: B747-4R7F (27648)
B747-4R7F Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27648

A hirdetésből nem derül ki, hogy melyik motorral szerelt. Itt még mind a kettő 1.3-mas motor szóbajöhet.

Ha a régi G13BB motoros, akkor érdemes nézni, hogy nem füstöl-e, ha az újabb M13A motoros, akkor a kipufogónak szinte tisztának kell lennie.

A futómű lehet, hogy "zaj és koppanás mentes" a karosszérián viszont látszik, hogy pofozva volt.

Az első rendszámtábla is gyanúsan gyűrött, hátulról viszont elég jól látszódnak a nyomódások. Ilyenkor nagyon ajánlott a pótkerék helyét is megvizsgálni, hogy nem terjedt-e ki az alvázra is a kapott ütés, még akkor is ha a jármű vonóhoroggal szerelt.

Előzmény: gaga1 (27645)
B747-4R7F Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27647

Így van. A fogyasztási adatok elég szerényen lettek megadva. Ezekre az értékekre még min. 30%-kot rá lehet számolni.

Előzmény: Landsmann_ (27646)
Landsmann_ Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27646

A fogyasztási adatok túlzottan alulméretezettek. Ennyiből se városban, se autópályán nem lehet kijönni.

Előzmény: gaga1 (27645)
gaga1 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27645
sanci1990 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 27644

Persze hogy irja a nagykönyv, az olajnak is van szavatossági ideje ami ált. 5 éve utánna szart se ér

mosogep-szerelo Creative Commons License 2014.05.07 0 0 27643

Én már cseréltem és hidd el nem fúrtam meg a deklit!

Előzmény: 1413 (27642)
1413 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 27642

Holnap megnézem.Ha van rajta,lecserélem az olajat.:)

mosogep-szerelo Creative Commons License 2014.05.07 0 0 27641

A wagonon van.

Előzmény: 1413 (27640)
1413 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 27640

Nekem is komoly szerelők mondták,hogy soha nem kell olajat cserélni a váltóban.

Mikor megvettem a kocsit azt is le akartam cseréltetni az ilyenkor szokásos dolgokkal együtt.

Kettőt hármat is kérdeztem,mind azt mondta,hogy nem kell.Leeresztő csavar sincs a váltón.

Ennek ellenére a nagy szervízkönyv írja.

Landsmann_ Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27639

Ezt én értem. És van is olyna márka, ami azt mondja, soha nem kell olajat cserélni a válétóban. Na én ebben nem hiszek. Józan paraszti ésszel is, az olaj anyag bonmlik, válétozik, csökken a kenőképessége. A leválét fémszemcséket meg forgatja körbe-körbe a renmdszerben. Mert ha nincs leeresztő nyílás, akkor egyáltalán van-e olyna kis mágnes valahol, ami megfogja a szemcséket. ha nincs, az már régen rossz. Márpedig van amin nincs leeresztőcsavar.

Előzmény: mosogep-szerelo (27638)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27638

Több "autószerelő"-től hallottam, hogy a váltóban sohasem kell olajat cserélni, egész életre szól benne az olaj! Ezek az emberek saját műhellyel rendelkező hivatásos iparosok voltak, nem a marinéni-t idézem!

Szóval, ha egy laikus felhasználó nem cserél/tet olajat a váltóban, nem biztos, hogy ő a hibás! :(

Előzmény: Landsmann_ (27637)
Landsmann_ Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27637

Na igen, éppen azt akartam írni, hogy vannak, akik a váltóban sosem cserélnek olajat. A kezelési útmutató 3 évet ír olajcserére a váltóban. Én 2 éve cseréltettem, meg jövőre fogom. Ezen ne múljon. Arra is kíváncsi lennék, hogy akiknek váltó problémájuk van, volt, vajon hogyan használták az autót. Lehet, alapvető használati problémára derülhetne fény. Tudomásul kell venni, a Suzuki nem F1-es autó. Volt aki a 4T Wartburg váltóját úgy készítette ki, hogy rendszeresen és tartósan 130-al repesztett autópályán. A kresz nem tiltja, csak éppen arról nem szólt a fáma, hogy ilyen sebességgnél a váltóban olyan gyorsan forognak a fogaskerekek, hogy az olajat a váltóház végébe csapja, így aztán a váltó eleje meg az elégtelen kenés miatt rendkívüli módon kopásnak indul.

gaga1 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27636

Az engem is nagyon érdekelne,hogy miért írnak ilyen cikket ha nem valós a probléma.

 

1413 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27635

Az enyémben is 120 ezer van,és semmi baja a váltónak.Sőt rengeteg suzukis dolgozik a gyárunkban soha egyiktől sem hallottam,hogy gond lett volna a váltójukkal.

A cikk szerintem kamukéró.Angliából hozzák be a bontásra szánt autókat?Ugyan.

Látott már valamelyikőtök autószállító trélert rajta Suzukival?Ezerakárhányszáz kilóméterről tuti megéri mi?Csak a váltó miatt.Mert a többit alkatrészt csak fillérekért tudják eladni.

Az osztrák határtól nem messze lakom,naponta látni,ahogy hozzák be a verdákat kintről.BMW-ket,Audikat,Toyotákat stb.

Amiben van lóvé.

Nem tudom mi oka volt az újságírónak leírni ezt a cikket.Biztos,hogy voltak vannak váltó problémás Suzukik.(meg más márkák is)De, hogy a gyár nem tett semmit tíz éven át holott tudott róla,pedig nem lett volna nagy költség elhárítani a hibát?Ez vicc.

Ja,ésén még soha nem cseréltem olajat a váltómban.

 

Üdv!

 

 

gaga1 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27634

Hirdetés nézegetés közben sokban megtalálható a következő mondat: garanciális váltóval!

 

manyus_ Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27633

Nekem 120e km van a wagon-r + -ba, a kettes sebességet keményen veszi hidegen.

Olajat cseréltem (gyári ajánlottra), váltóbowdent is ellenőriztük .

Kb 8 ezer kilométer megtétele után a helyzett nem romlott jobban.....

Egyik ismerősnek, (ugyancsak wagon-r)180 ezernél kegyetlenül búg a váltója.

Javíttatni horibilis ár, a bontóban meg lutri venni, mert rendben hogy kicserélik,

ha nem jó, de a ki-be szerelés munkadiját ha bebukod (+az olajcserét) az is sok sok ezer forint.

mosogep-szerelo Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27632

Nem kötözködésképpen érdeklődöm, higgyétek el, van 2002 Wagonunk is meg 2007-es Ignisünk, de én még nem hallottam váltó problémáról, főleg nem ilyen mértékben! Szerintem az újságírónak nem volt témája! :(

Visszahívásról annyit, hogy a wagonunkat visszahívták állítólagos fék probléma miatt, semmi baj nem volt vele, de a parkolóban egy öregúr neki tolatott a két éves kocsinknak, ott is hagyhattuk karosszériáztatni-fényeztetni! :(

gaga1 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27631

Most beszélek először Wagon r-es emberekkel:)))

 

Előzmény: mosogep-szerelo (27628)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2014.05.06 0 0 27630

Nekem anno a szinkrongyűrűm szart be. De ugyanez a hiba előfordult klubtársnak is.

Viszont nem a cikkben leírt jelenség volt a ludas...

Előzmény: mosogep-szerelo (27628)
atompyka Creative Commons License 2014.05.05 0 0 27629

Ja, itt valóban, bocsi, nyilván azért nem maradt meg, mert a mienk automata. :-)

 

Előzmény: gaga1 (27627)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2014.05.05 0 0 27628

Újból megkérdezem :)  beszéltél olyan suzukissal, akinek tönkrement a váltója? Hánnyal? :)

Előzmény: gaga1 (27627)
gaga1 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 27627
Előzmény: atompyka (27626)
atompyka Creative Commons License 2014.05.05 0 0 27626

Sztem az újSwift 1.3 kézivàltóról van szó, csak ecccerűsített a nép: Suzuki, 1.3, akkir váltóbeteg. 

Előzmény: mosogep-szerelo (27624)
gaga1 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 27625

Minden gyanús ami átlagár alatt van:)))

Előzmény: mosogep-szerelo (27624)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2014.05.05 0 0 27624

Szia!

Az enyém 12 éves 176.000 km van benne és nem zörög a váltója! Ezt a váltó "hiba"-t én is itt olvastam a fórumon, de olyan emberrel még nem beszéltem, akié rossz lett volna! Az olajat eszik a kis aranyosok, arra legyél felkészülve, de lehet kapni a boltban! :)))

Ha olcsó az miért baj? Én olvastam 350.000 Ft-ért kínált wagont is, drága? :)))

sanyooo

Előzmény: gaga1 (27622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!