Küszöbök lesznek inkább a nehezebb dolog. (én annó tök véletlen találtam Csepelen egy bontóban)
Az elsőbe kellenek még a rácsok, illetve a dobbetét oldalából csak le kell vágni.
Hátsónál meg az alsó takarókat vagy megveszed vagy átalakítod. Az oldalsó tartók rövidek lesznek (be kell toldani alulra-mélyebre lóg a lökős sarka) a közép alsó tartót meg "csak" meg kell kurdítani.
Küszöb meg csak pattintós alul meg "csavaros", csavaros.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni M-es lökhárítókat és küszöböt szeretnék az autóra, de nem tudom honnan tudnám ezeket beszerezni, illetve, hogy milyen áron mennek és miket kellene még cserélni, hogy jól illeszkedjen. Esetleg link is jöhet ahol dokumentálva van a folyamat. Kösz
E60-nál ez annyiban más, hogy itt nem villog a lock off meg log on, hanem az első hidden locked menüben látható B-vel kezdetű kód utolsó 5 számjegyének az összegét kell bepötyögni unlock code-ba, és úgy nyílik, amennyire láttam a menü maga tök ugyanaz.
Sikerült belőni a kompenzálást, már hihetőbb értékeket számol, de le kellett nulláznom hozzá
Tudtok valami bontót Budapesten ahol találhatok egy vezetőoldali ajtódísz elemet?
generátorról? mert ugye nekem az a bajom, hogy nem izzít hidegben rendesen, ezért rángatózva indul egy kicsit... de izzításkor a generátor még nem termel semmit sem...
Valaki találkozott olyan"problémával", hogy a jobb első xenon erősebb? Bi-xenon bekapcsolásakor a bal oldali kapcsol fel a jobb kb. marad ugyanolyan erős és a kattanó hang is a bal oldal felől jön csak. Lci előtti. Köszönöm aki segít!
Az aksim nincs egy éves még nem volt vele gondom csak nem is szeretném hogy az utastérben meleg legyen viszont az aksit lemerítse mert az enyémen valamiért szinte maxon megy a befújás az alap helyett,mindenhol azt lehet olvasni,hogy a legkisebb fokozaton kellene mennie.
Megnézetem majd,hogy ez nálam mért van így.
Egyébkén az előmelegített motorral azonnal meleget fúj ha elindulok vele,ezért sem tartanám fontosnak álló helyzetben a működését.