2017. február 1-től nem közlekedik a Sturovo (Párkány), vasútállomás - Esztergom, TESCO áruház között a TESCO megbízásából az Arriva Nové Zamky (Érsekújvár) által közlekedtetett nemzetközi TESCO buszjárat:
"A KNYKK Zrt. megbízásából Székesfehérvár helyi autóbusz menetrendjével kapcsolatban 2016. november 21. és 27. között utas-elégedettségi vizsgálatot végzett egy független szakértő cég. A KSH és a KNYKK Zrt. adatait figyelembe véve, személyesen, reprezentatív mintavétellel kérdezték meg az utasokat a jelenlegi menetrendről alkotott véleményükről."
Múltkor listázgattam, és azt néztem, hogy szóló 200 as Ikarus az ÉMKK-nál állományban valami 180 db körül van (250,256, 260, 263 összesen), szóval ha egy céghez vinnék ezeket, is maradna bőven még... :)
Fiatalnak azért azokat se nevezném, de vannak még tőlük öregebbek is, és nem csak 260-asok, hanem 400-asok, és EAG-ok is.
Apropó, korábban szinte minden évben készült egy táblázat, hogy milyen típusból, melyik cégnél, mennyi fut. Ennek esetleg van valami update-elt idei változata? Csak hogy lássuk, hányadán állunk.
Mesélte egyik vidéki buszos ismerősöm, hogy amikor Pestre kellett vinnie csoportot általában kétféle pedagógussal találkozott. Az egyik az, aki pontosan tudta, hogy mit akar, milyen útvonalat képzelt el, és el is tudta magyarázni már az induláskor. Az ilyenekkel szívesen működött együtt. A másikfajta, az, amikor halványlila gőze nem volt semmiről, ellenben hatalmas volt az egója. Az ilyennek adta mindig a kezébe a térképet, hogy navigáljon, mondván, hogy nem ismeri Pestet. És miután már teljesen belekavarodott a tanerő, akkor jött az, hogy "tudja, mit, innentől én vagyok a főnök!". És a legrövidebb útvonalon az úticélhoz hajtott.
"csökkentett forgalmú" értsd. a buszoknak el lehet húzni onnan, mert kell a hely az autóknak. lásd még Szolnok, ahol a buszok helyett autók parkolnak két szinten. (nem tudom, hogy a korábban a buszok miatt panaszkodó lakók mit szóltak a kétszintes parkolóházhoz)
"Az AGORA Budapest projekt a HB Reavis második magyarországi beruházása, amely Budapest egyik legfrekventáltabb részén, az Árpád híd pesti hídfõjénél, a Váci úti iroda-folyosó és a Róbert Károly körút keresztezõdésében épül meg."
"egy új, csökkentett forgalmú Volán-buszpályaudvar is helyet kap az épületegyüttesben"
Hú bakter, nyitva maradt a baktai út ajtaja...... kiszöktem. :D betaláltok ezzel a nick gyáros *****al és mindenki azt hiszi, hogy én vagyok az. Jót mosolygok rajtatok ilyenkor 1x éves tollkordásom még mindig téma... jó hát voltak húzásaim, sorry, angyal én sem vagyok :D Balázs is egyből fumimuci áron.... kurva nagy. Komolyan azt kellett volna leregelnem.... :DDD Szvsz. mindegyikőtök ismeri ezt a szerencsétlent. ti is jártatok vele össze fotózni még sok-sok éve én is jóba voltam vele.
Közforgalmú (akár helyi akár helyközi vagy távolsági) buszvezetőként biztosan ennek a fizetésnek a közelébe se lehet jutni. De lehet, hogy megcsípett egy állást valami embercsempész vagy drogfutár maffiánál. :-)
Ez a kezdő netto 2900 euro, Németországban, kezdő buszvezetőként több mint magas, vagy kemelkedő.
Gratulálok.
Ismerőseim inkább 1800-1900 eurót kapnak Németországban buszvezetőként.
Ami pedig a várható 3500 eurót illeti havonta, azzal biztosan tartományi vezető, első, buszvezető leszel.
Ha pedig egy hónapra, valóban megkapod majd a 4500 eurót, akkor TV műsorokba fognak hívni, hogyan csinálod, hisz erről álmodozik sok tízezer német buszvezető.
Namost az a helyzet, hogy estére azt is elfelejtettem, hogy délelőtt erről beszéltünk. Így már vágom, de azt sem tudtam, hogy ő még ír, ez egy 2003-as történet.