Keresés

Részletes keresés

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.01.27 0 1 63002

Nem írta, hogy milyen buszt.

Közforgalmú (akár helyi akár helyközi vagy távolsági) buszvezetőként biztosan ennek a fizetésnek a közelébe se lehet jutni. De lehet, hogy megcsípett egy állást valami embercsempész vagy drogfutár maffiánál. :-)

Előzmény: trizs77 (63001)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 63001

Volán mögött már nem dolgozom. Ahogy már Volán cégnél sem dolgozom (nem is dolgozhatok). 

DE KK-nál sem sokáig fogok, felmondásom töltöm. Márciustól/áprilistól Berlinbe költözöm és buszt fogok vezetni.

Nettó 2900 EUR próbaidős kezdő fizetéssel (később 3500 - 4500 EUR műszaktől függően).

 

---------------------

 

Ez a kezdő netto 2900 euro, Németországban, kezdő buszvezetőként több mint magas, vagy kemelkedő.

Gratulálok.

 

Ismerőseim inkább 1800-1900 eurót kapnak Németországban buszvezetőként.

 

Ami pedig a várható 3500 eurót illeti havonta, azzal biztosan tartományi vezető, első, buszvezető leszel.

 

Ha pedig egy hónapra, valóban megkapod majd a 4500 eurót, akkor TV műsorokba fognak hívni, hogyan csinálod, hisz erről álmodozik sok tízezer német buszvezető.

 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.26 0 0 63000
Előzmény: ujfigura (62999)
ujfigura Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62999

Namost az a helyzet, hogy estére azt is elfelejtettem, hogy délelőtt erről beszéltünk. Így már vágom, de azt sem tudtam, hogy ő még ír, ez egy 2003-as történet.

Előzmény: Törölt nick (62998)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62998

Ha Figinek így sem megy, akkor tovább már privátban... :D

Előzmény: torqmatic (62997)
torqmatic Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62997

Egy kis segítség :D

https://coub.com/view/isgvz

Előzmény: ujfigura (62996)
ujfigura Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62996

Szerintem ma másik bolygón vagyok, így sem esik le:)

Előzmény: Irisbus (62995)
Irisbus Creative Commons License 2017.01.26 0 2 62995

Fluimucil Áron :D 

Előzmény: ujfigura (62994)
ujfigura Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62994

Kicsoda? Nekem sem esik le:)

Előzmény: torqmatic (62992)
Racilaci Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62993

Nohát, ez új, pedig már én se vagyok teljesen újszülött. És valóban, nyelvileg nagyon hasonló bejegyzés született máris, más név alatt.

Előzmény: torqmatic (62992)
torqmatic Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62992

OFF: Ne sajnáld, ő egy hosszú-hosszú évek óta jelenlévő skizofrén topictárs, a régi motorosok már néhány hozzászólás után kiszúrják a nyomokban valóságot is tartalmazó fiktív történeteiből, hogy kiről van szó. Hamarosan visszatér - vagy már vissza is tért? :P

Előzmény: Racilaci (62984)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.26 0 2 62991

Ilyenért, amit leírtál, a KPM autófelügyelet és jogutódjai harapott, harap még ma is.

 

Ha megtudták volna, kisfőnöködet úgy rúgják fenékbe, hogy a megyehatárnál mérve, röptében beméri a légvédelmi radar.

 

Nem tudom melyik Volánnál szolgáltál, de biztos valami helyi fekete ügylet lehetett, mert még a Volán társaságok vezérigazgatói is igen morcossá váltak ha ilyet, saját  társaságukról megtudtak.

 

sőőőt.

 

Elmondták a buszvezetőknek, hogy meg ne próbálják az ilyet, mert.....................

 

Azért mindíg volt aki megpróbálta.

Én nem.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

más

 

Nálam kétszer próbálkoztak be az iskolák, de a válaszom 1 percen belül az volt, hogy : Ok. akkor hivatalos út.

 

Egyszer egy Portugál (Fatimei útnál) négykezesben, Heidelbergig mentünk (kb. 900 km) amikor rákérdeztünk az iskolai csoport vezetőjénél, hogy most már mondja meg, hol lesz a szállás, mert nekünk mindjárt lejár a vezetési időnk.

 

Erre úgy nézet ránk mint egy marslakóra.

azt se tudta, mi az a vezetési idő.

Közölte, hogy Ő ezzel nem számolt és a beszedett pénzből erre nem futja.

 

Ok.

Válaszoltam.

Akkor mi ketten a kollégával megállunk a legközelebbi motelnél.

Mindenki kiszáll.

Ők is.

Gyerekek is.

 

Mi ketten bemegyünk aludni és 9 óra múlva kinyitjuk a buszt.

 

Tök kiakadt.

Hogy akkor mi lesz a csoporttal?

Mondtam neki ez az Ő baja.

 

De ha kifizeti ezt a szállást, akkor nem lesz elég a visszafelé útra a pénz válaszolta.

 

Erre a kollégám azt mondta neki, hogy ha ennyire buta, akkor Ő (Ő volt a busz tulajdonosa) most kéri a még hátralévő útra és visszafelé útra az üzemanyag pénzt + bérünket + autópálya díjat.

 

Lett ám nagy tanácskozás a tantóbácsi meg a kisérő szülők között.

 

Természetesen a vége a törvényes út lett.

 

Mindenki aludt, majd reggel folytattuk.

Előzmény: Törölt nick (62990)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62990

Én rendszeresen jártam ki Volánnal Cshszlovákiába/Szlovákiában 2-3 napos kirándulásokra. Hálózsákban aludtam a busz folyosóján vagy ha olyan kocsi volt egy matracon a hátsó üléssoron..... egyszer kaptam szobát. És meleg ételt. Az egyik tanár visszamondta az utat, de ki volt fizetve és az iskola igazgatóhelyettese meginvitált.... ennyi. Sok év alatt, egyszer.

Előzmény: trizs77 (62989)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62989

Az lehet, hogy a busz nem mozdult, de igen kicsi a valószínűsége, hogy a két buszvezetőnek reggel 7-től este 6-ig (amíg végre elindultak) volt egy szobája ahol aludhattak, pihenhettek, mielőtt az 1500 km-nek nekirugaszkodnak.

 

 

amikor a végül balesetező  kolléga beült vezetni,  (úgy 23.00 óra körül) már kb. 16-17 órája talpon volt.

 

 

Előzmény: dundalk (62988)
dundalk Creative Commons License 2017.01.26 0 0 62988

A busz nem mozdult mig kint voltak.

Előzmény: HG 24-64 (62987)
HG 24-64 Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62987

A szállásról gondolom már reggel ki kellett pakolni mindenkinek,azt betenni a csomagokat a buszba.Azon sem lepődnek meg ha nem mindenki ment volna el síelni,mert már síeltek eleged vagy bármi miatt.Jöttek mentek a buszhoz,ajtót ládákat nyitni.Majd jönnek vissza a síelők persze nem egyszerre mindenki,ládákat buszt nyitni zárni.Fűteni mert át kell öltözni...és így eltelt a nap majd indulás haza pihenten? Nem csináltam sítúrát soha,de több öreg rókától hallottam  hogy nem szerettek sítúrázni.Főleg ha naponta kellett vinni hozni a csoportot.Indítgatás,fűtés,akkumulátor...Szerencsés esetben állt a busz akár egy hétig is.

Előzmény: trizs77 (62959)
Racilaci Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62986

Egy minden tekintetben kifogástalan nyilatkozat. 

Előzmény: sosiforda (62985)
sosiforda Creative Commons License 2017.01.25 0 1 62985
Racilaci Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62984

Bocs a kérdést, és sajnálom, hogy töröltetted magad.

Abszolút megértem, amit írsz, minden, de minden borzalmasan elkeserítő itt körülöttünk. 

Előzmény: Törölt nick (62982)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.25 -1 0 62983

Nem egy, nem két sofőr van az ismerősi körömben is (kb. tudok az archoz rendszámot kapcsolni), akiket egyik nap a KK-s buszon látok, és lenyomják a hajnali, a délutáni és az esti műszakváltást, aztán másnap hajnalban a maszek busszal viszik a gyümölcsösbe a népeket. Vagy Pestre. Vagy tök tudja, hová. És aggódnak értük az utasaik. Gondolom, a családjuk még inkább - már ha egyáltalán van családjuk, és nem hullott már rég szét.

 

Csodálkoznék, ha műszaki ok derülne ki - az egyik énem pedig ezt szeretné.

 

Én is titkon még bizakodom benne, hogy hátha valami anyagfáradásos alkatrész-szétesős történet kiderül, pedig kicsi esélyét látom...

Előzmény: Fenyőfatalp (62975)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62982

Volán mögött már nem dolgozom. Ahogy már Volán cégnél sem dolgozom (nem is dolgozhatok). 

 

DE KK-nál sem sokáig fogok, felmondásom töltöm. Márciustól/áprilistól Berlinbe költözöm és buszt fogok vezetni. Nettó 2900 EUR próbaidős kezdő fizetéssel (később 3500 - 4500 EUR műszaktől függően). 

 

Meguntam, hogy itthon közlekedésmérnökként ellenőrzési főosztályvezető-helyettesi pozícióban nettó 200ért végzek másik 4-5 vezetőm munkáját, akik egésznap alanyi jogon csak internetznek.....

 

engem baszogat a vezénylő, hogy nincs ember, miért nem veszek fel (ja hogy ennyiért senki nem akar jönni)

 

éjjel felhívnak ha lerobban a szolgálati járatos busz és oldjam meg, holott ez a telepi ügyeletes forgalmista dolga lenne.

 

Mert nincs ember állandóan ugorjak be a vasárnapi istánhátamögötti fordára, amire 10 éve nincs állandó ember, de utas se nagyon........ 

 

Felhív az igazgatóságról Micike a titkárnő, 35ösön volt ma reggel sofőr és buszmegállónál (melyiknél, ja hogy a buszpályaudvarnál) modortalan volt az utas szerint, nézzek már rá..... kire? Mire? Időpont? Frsz? Valami.... áh semmi. És ha olyan levelet írok, hogy ezt információ hiányában nem tudom kivizsgálni... ilyet ne mondjak már....

 

 

Előzmény: Racilaci (62981)
Racilaci Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62981

A mi buszaink fiatalok! Jó karbantartottak. Buszvezetőink tapasztalt, képzett, udvariasak.... 

 

Ez most valami irónia? Vagy nem is volánnál dolgozol?

Előzmény: Törölt nick (62972)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62980

Ostoba húszonéves picsa, aki büfészakos diplomájával apuka jóvoltából nettó 500ért melegíti napi 8 órába a seggét... az első osztályfőnöktől összeszarná magát.

Előzmény: ujfigura (62973)
Racilaci Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62979

Egyáltalán: mi a f.szom köze van ehhez Palkovicsnak? Ha nővéreket szállító busz égett volna le, akkor az egészségügyi államtitkár ötletelne a buszok biztonsági felszereltségéről és egyéb közlekedési szabályokról?

Előzmény: trizs77 (62976)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62978

Ennyi.

Előzmény: trizs77 (62976)
dundalk Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62977

Bő 20 évvel ezelőtt sítáborból reggel 6-kor indultunk haza, 6.45-kor már a busz az oldalán feküdt és a sofőr melletti ablakon másztunk ki és emelgettük ki a többieket. Nem aludt el, nem is ő volt a hibás, de egy kicsit benne volt ő is, hogy oda kerültünk az árokba.

Esetleg ő már tud valamit? mert a 22.00-06.00 közötti közlekedési tilalommal az elalvásos baleseteket akarják "kizárni"..

Előzmény: trizs77 (62976)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62976

sokra nem megyünk a sok-sok ellenőrzéssel.

 

Ők most a telephelyüktől kb. 1500 km-re voltak a visszainduláskor.

 

Előírhatja a  Palkovics, hogy indulás előtt ezt meg azt ellenőrizze a tulajdonos/munkáltató, hogyan ellenőrzi Kiskunfélegyházáról, hogy milyen állapotban van a gépkocsivezetője tőle 1500 km-re ?

 

de még ha fel is kérni a helyi francia falusi csendőrt, hogy - szívességből - ugyan ellenőrizze már le ezt a két magyar buszvezetőt, mit látna a csendőr ?

 - józanok,

 - tiszták,

 - jól öltözöttek,

 - összeszedettek.,

 - a busz tiszta,

 - visszaindulásra kész.

 

Azt a francia csendőr se látja  este hatkor, hogy egész nap 3 előző éjjel mit csinált a buszvezető ?

 

 

Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62975

"Hogy még soha senkit nem büntettek meg azért mert lázasan vagy álmosan vezetett?"

 

Azért viszont igen, mert ezekre hivatkozva nem akart dolgozni, ugye. Számtalan módon.

 

El lehet kezdeni most a törvények betűjére hivatkozni, csak a jelen körülmények között az utasok és az üzemeltetők jönnek ki belőle még rosszabbul.

 

Más, de ide tartozik: egy időben csináltam ehhez hasonló fuvarokat négykézben (nem sokat, rövidebbeket és nem csak diákokat vittünk, de ugyanígy éjszaka). Olyan kocsikkal, amik biztosan minden szabálynak megfeleltek (nem ironizálok), de amúgy rengeteg kisebb-nagyobb nyűgjük volt. Ránézésre (meg az alapján, amit erről a cégről hallottam korábban) a most megsemmisült autó sokkal jobb kellett, hogy legyen. Csodálkoznék, ha műszaki ok derülne ki - az egyik énem pedig ezt szeretné. A pihenésről annyit, hogy bár a konkrét esetben nem tudom, mi volt a helyzet, de mi például másodállásban csináltuk ezeket az utakat. Azt is tudom, hogy ez egyáltalán nem volt szokatlan. Gyanítom, hogy ma se az. Ha pedig ez a másodállás, akkor van egy főállás is. A nap pedig mindenkinek huszonnégy órából áll. Folytassam...? Még úgy is, hogy rákészültem beosztásilag és igyekeztem minden egyebet félre tenni, alig láttam ki a lukon időnként. Mert nem voltam hozzá szokva. És mert az ember úgy általában véve nem erre van kitalálva, de ez egy más tészta. Megintcsak: lehet itt szabályokról beszélni, de akkor például az üzemeltetőnek nem lenne dolga meggyőződni arról, hogy én munkaképes állapotban vagyok? De. Oszt mégis hogyan? Fújat egy szondát (nem teszi)? Nem iszom. Meg egyáltalán, maszek cégek egész sora épül(t?) erre a metódusra, miszerint a munkájuk dandárját főállásban is gépkocsit vezető gépkocsivezetők végezték el. Tudjuk, nem beszélünk róla, csináljuk. Mert mindenkinek így jó - illetve én tudom, hogy nekem nem, mert olyan vagyok, mint a mosott szar és ráadásul két forintért. Ki is szálltam belőle rövid úton. Felteszem, sokan nem. Azzal ehelyütt nem untatnék senkit, hogy én és az utasaim milyen hajmeresztő sztorikba futottunk bele időnként. Ilyen sztorija egyébként minden gépkocsivezetőnek van.

 

Na mindegy, tudnám folytatni estig. Ez csak egy adalék, ami erről a szörnyű balesetről jutott eszembe. Bárminemű párhuzam a kettő között a fantáziátok szüleménye...

Előzmény: halaloszto (62974)
halaloszto Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62974

Ilyen szabály már rég létezik!

 

Aktuálisan a kresz 4.1.b pontja.

 

" Járművet az vezethet, aki

b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van"

 

Hogy ezt soha senki nem ellenőrzni? Hogy még soha senkit nem büntettek meg azért mert lázasan vagy álmosan vezetett? 

 

Egy új szabály mit oldana meg? Ez nem az az eset, hogy el kell dönteni hogy ki kapja a büntipontot, 

Előzmény: trizs77 (62959)
ujfigura Creative Commons License 2017.01.25 0 0 62973

Javasold neki, hogy próbálkozzon meg egy-két iskolával most a napokban. De nem ám, valakit kiküldeni, menjen el ő maga, személyesen.

Előzmény: Törölt nick (62972)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!