Keresés

Részletes keresés

ZöPö Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17998
Ez egy lehetséges és nagyon valószínű, de sohasem bizonyított szcenárió.
Előzmény: Törölt nick (17992)
Vgyuri Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17997

Árpi:

 

Azért egy SZERINTEM-et megér a kijelentésed egy "újszülött" számára :-)

 

A plasztinok irodája éppen akkortól volt Budapesten, előző nap nyitották meg, a vén törülközős (RIP) azon volt itt. De azt nem hiszem, hogy eleve fel mert volna ülni egy "speciális cargot" szállító gépre, a két teória üti egymást.

 

Előzmény: Törölt nick (17992)
Vgyuri Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17996

OFF2

 

Csak a precizitás kedvéért, a hercegprímás a Magyar Királyság címrendszerének a része, akkoriban ezt a címet az esztergomi érsek viselte. De ez ma már érdektelen, mert utolsó információm szerint 1989 október 23 óta Magyar Köztársaságban élünk, de a Magyar Királyság már 1946 március 15(?) óta nem létezik. (Mindszenty egyik valódi, és nem kitalált bűne az volt, hogy ő ezután is "Magyarország első zászlósuraként" világi vezetőszerepet igényelt. Remélem Seregélynek csak a csacsenolói kivánják ezzel a saját rangjukat növelni, és nem a püspöki konferencia akarja ezzel is visszaforgatni az állam és az egyház szétválasztást.)

 

ON

 

Na most kerekek nélkül hasraszállt, terepen vagy reptéren az a szerencsétlen perui gépmadár? Túlélők elginkább ilyenkor szoktak lenni, nem igazi lezuhanáskor. Persze a sajtónak egy vihornya terepreszállása is kényszerleszállás, a helikopter földi felborulása meg lezuhanás :-)

 

 

 

Előzmény: érónyúz (17987)
embraer Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17995
Egy Boeing 737-244-es (22580/787) volt, első felszállása 1981 augusztus 14-én volt. Első üzemeltetője a SAA volt, de repült a Namib Air-nál és a VASP-nál is. A TANS-nak ez már az ötödik katasztrófája és volt még egy gépvesztesége.
Előzmény: theBored (17991)
elemes Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17994
Most már azt mondják, hogy legalább a fele meghalt.
Előzmény: theBored (17991)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17993
már állítólag 37 halottat találtak... :(
Előzmény: theBored (17991)
theBored Creative Commons License 2005.08.24 0 0 17991
Lezuhant egy Boeing 737-200-as Peruban, az utasok tobbsege tulelte:

A passenger plane has crashed in the Amazon jungle of Peru, but most of the 100 people on board have survived, says the country's transport minister.

The Boeing 737-200 operated by the Tans airline was on an internal flight from the capital, Lima, when it went down near the city of Pucallpa in a storm.

Witnesses quoted by local radio stations spoke of seeing dead bodies.

The crash happened about 1620 (2120GMT) 35km (20 miles) from of Pucallpa, which is 490km (305 miles) northeast of Lima.

"There were 93 passengers and seven crew members", said Transport Minister Jose Ortiz said. "Most are safe."

Witnesses interviewed by local radio stations said they had seen two bodies, and that there were about 20 people injured.

"It seems it was a matter of the weather. Ten minutes before we were to land in Pucallpa, the plane began to shake a lot," said passenger Tomas Ruiz.
Müllner Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17990
Sajnos soha nem fogjuk megtudni mi is történt valójában azon az éjszakán.
Pedig nagyon kiváncsi lennék rá, főleg azért, mert az egyik barátom nagybratyója volt a másodpilóta.
Előzmény: érónyúz (17987)
hozsomaxx Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17988

5 miles!

 

Rendben, nem vonom kétségbe az állításodat, félre ne érts, de akkor a PLH- s szóvivő miért erősíti meg a hírt? Vagy az elkülönítés megsértését erősítette meg? Nem tudom, de ha a cikk végére így írják:

 

" A Polgári Légügyi Hatóság szóvivője megerősítette a hírt. (MTI)"

 

- ez számomra azt mutatja, hogy a teljes hírt erősíti meg. Vagy esetleg ők is félre vannak tájékoztatva?

 

Na persze ismerem már jól a médiát, volt már nekem is pár helyreigazítási kérelmem, szóval ennyiből akár egy RC repülőgép is lehetett volna ami megközelítette...

Előzmény: 5miles (17974)
érónyúz Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17987

Visszaolvastam a topicon, és látom többször is felbukkant az 1975-ös Malév katasztrófa Bejrutnál. Nem szeretném a vitát újra éleszteni, mivel sajnos semmi újat nem tudok hozzátenni. Megosztanék viszont veletek egy mai értesülést, amiről bizonyára majd a hazai sajtó is hírt ad.

2005. szeptember 30-án, pénteken 18 órakor gyászmise lesz a HA-LCI 30 éve elhunyt áldozatai emlékére Budapesten a Bazilikában, melyet Seregély István, a Katolikus Püspöki Konferencia elnöke, hercegprímás celebrál majd. Azt gondolom, nem elsősorban egyházi, hanem kegyeleti aktusról van szó egy repülőszerencsétlenség kapcsán, ezért tartottam szükségesnek, hogy közzétegyem itt a hírt.

t-bird Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17986
Tudod:"Nagy az Úr állatkertje és pont Ferihegyen van a központja." Ezt mondták már húsz éve is az öregek. De szerintem, hagyjuk ki ezt a témát ebből a topicból, csak a többiek miatt. A manus ugyan önmagában felér egy repülőszerencsétlenséggel, de nem érdemel egy bájt tárhelyet sem.
Előzmény: wilard (17985)
wilard Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17985
Ahham.
Felmerül a kérdés: kik a tagjai az MLSzSz-nek? Vannak egyáltalán tagjai? Ha igen, ők 1et értenek mind ezzel?
(Gondolom 1 fővel vagy akár kettővel nem igen lehet létrehozni szagszervezetet... )
Előzmény: t-bird (17983)
rali Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17984
Múltkor dumált a tévében - idegesítőn hülye dumája van.
Előzmény: t-bird (17980)
t-bird Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17983
A kiváló MLSzSz-nek attól még továbbra is elnöke maradt, csak külsős "szakértőként".
Előzmény: wilard (17981)
b737 Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17982
Szinte látom talpig zöldben tollas pörge kalappal :-))
Előzmény: t-bird (17980)
wilard Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17981
Az előzményeket ismerem, csak azt nem értem, ha a szakmából is sikerült kirakni - kinek a nevében beszél, milyen szagszervezetről beszél?
Előzmény: t-bird (17980)
t-bird Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17980
Az eredti szakszervezetből évekkel ezelőtt kiraktuk, mint macskát. Erre besértődött, és csinált magának egyet. Majd sikerült kirakni a szakmából is, bár a végén már annyi köze volt hozzá, mint Czinege et-nak a gyakorlópályához. Erre még jobbam besértődött, de annyira mégsem, hogy fellebbezzen, a végkielégítést azért zsebre tette. Most ő az emigrációba kényszerített szárnyaszegett repülős Robin Hood.
Előzmény: wilard (17978)
hozsomaxx Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17979
Ez egy jó kérdés, igazad van. Ha nem tagja (vezetője, vagy mi), akkor hogy nyilatkozhat a szakszervezet nevében?
Előzmény: wilard (17978)
wilard Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17978
Felteszem fogadásra a másik 4.5 millát, ha elveszti a pert, nem kevés alkalommal fog kommunistázni...
Btw, ha már ki lett b@szva onnan, milyen szagszervezetről beszél még?
Előzmény: 5miles (17974)
t-bird Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17977
A pilóta még ott izibe hívta Metest, az igazságost, és neki panaszolta el a problémát. gyurri pedig nem volt rest, ismét rúgott eggyet vmelyik kollégába, aki vele ellentétben munkával töltötte az elmúlt éveket, vagy évtizedeket.
Előzmény: Müllner (17963)
hozsomaxx Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17976
Repülőgép-balesetben négyen meghaltak Svájcban

augusztus 23. 19:51

[MTI]

Lezuhant egy cseh kisgép kedd délután a svájci Alpokban, a fedélzeten tartózkodó mind a négy személy életét vesztette. Vincent Favre, Valais tartomány szóvivője megerősítette, hogy nincsenek túlélők. Az egymotoros kisgép a svájci Locarnóból indult és a németországi Friedrichshafenbe tartott.

A rendőrség már elérte a baleset színhelyét, amely az olasz-svájci határon lévő Simplon-hágótól mintegy öt kilométerre fekszik, kétezer méteres magasságban. Az áldozatok nemzetisége még nem ismert. Szemtanúk elmondták, hogy a gép jó látási viszonyok között, egyelőre tisztázatlan okból hirtelen meredeken zuhanni kezdett, a pilóta pedig láthatóan elvesztette uralmát felette. A térség nevezetes az erős leszálló széláramlatokról.

 

http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main:2005.08.23.&233942

hozsomaxx Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17975

"Lezuhant egy Friedrichshafenbe tartó cseh kisrepülőgép Svájc fölött. A fedélzeten négyen voltak, mindannyian meghaltak. A gép állítólag jó látási viszonyok között egyszer csak meredeken zuhanni kezdett, és kétezer méter magasságban a svájci Alpokban csapódott a földbe."

 

- Origo

5miles Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17974

A magassági elkülönítés kb. 0,7 mérföldnél szünt meg ( 700 láb alá csökkent), azonos magasságon (FL 340 elérésekor) 2-2.2 mérföld volt a távolság enyhén széttartó irányokon.

A Metes azonban lehúzhatná magát a WC-be az idióta holdudvarával együtt.

Az ő privát szarszervezete nem az irányítók szakszervezete, az irányítók évekkel ezelőtt eltávolították a szakszervezetükből, de azért előtte 4.5 millóra megkárosított bennünket, amiért az ügyészség vádat emelt ellene, s bíróság  előtt fog felelni tettéért.

Előzmény: P.ISTI (17972)
hozsomaxx Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17973
Ez csak természetes...
Előzmény: P.ISTI (17972)
P.ISTI Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17972
Szóval várjuk meg a másik oldal adatait is... ;-)
Előzmény: hozsomaxx (17971)
hozsomaxx Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17971

 

 

"A két gép egy irányba repült, és vízszintes elkülönítés gyakorlatilag nem volt köztük"  - az origo szerint :)

Előzmény: P.ISTI (17969)
b737 Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17970

"baj az, hogy ezek után ha tényleg gubanc van, csak rálegyintenek az emberek: "már megint a Metes szórakozik"... Ez a nagy baj, ennek kellene elejét venni"

 

Azért ebben a ránk szakadt nagy csapásban némi vigaszt jelent, hogy nem a Metes a mércéje ezeknek a dolgoknak.

Előzmény: P.ISTI (17969)
P.ISTI Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17969

Azért jó lenne azt is tudni, vízszintesen hány méter (esetleg mérföld!) volt a távolság a két gép között annak ellenére, hogy "egy irányba repültek". A múltkor is kiderült, hogy a Ságvárnál felvert por (is) kamu volt.

A baj az, hogy ezek után ha tényleg gubanc van, csak rálegyintenek az emberek: "már megint a Metes szórakozik"... Ez a nagy baj, ennek kellene elejét venni! :-(

Előzmény: hozsomaxx (17960)
dezso Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17968
Ja, meg maga Metes György hessentette arrébb a rendetlenkedő (gép)madarakat.
Előzmény: Müllner (17967)
Müllner Creative Commons License 2005.08.23 0 0 17967
Holnap majd azt mondják, hogy az utasok integettek egyik gépből a másikba!
Előzmény: hozsomaxx (17966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!