Pár hónap visszavan még a vizsgáig,majd akkor szeretném megejteni!!-csak ez a zörgés!!/nem is zörgés,hanem mintha verődne valami a műanyaghoz!!-de mi lehet??
42 tényleg jól hangzik, és a fiúk profik. 8ra vittem a kocsit, 11re kész volt cakk-pakk, leszerelhető horog, visszajelző, papírmunka, minden.
Zörgésre 2 ötletem van :
1/ ha zörög, b@sszál oda egy jó nagyot ahonnan hallod, hátha elhallgat :)
2/ ne foglalkozz vele, amíg szét nem esik, hadd zörögjön
+1 /
amikor nekem a műszerfal izzókat cserélték, le kellett szedni azt az egész burkolatot, amiről beszélsz. Kb. 15 perces meló volt, a villanyász kicsit félt tőle, de telefonos segítséget kaptunk a Pt bontós Tamástól, így sima ügy volt. Ha ennyire zavar az a zörgés, menj el ahhoz az elektromos szerelődhöz, aki ilyen jó áron adja az akkuőröket :) és szedesd szét vele...
Felszerelve kivehető excenteres 42000 Ft . Küldeni nem tudjuk A fenti ár tartalmazza a szerelést és az elektromos beszerelést.
Ezt a választ kaptam tőlük.Köszönöm Neked mégegyszer.-lehet más is kedvet kap hozzá ennyiért?Zörgéssel kapcsolatban-mi lehet az előzőleg leírt területen-ami életre akar kelni??
- 65-70.000 km körül milyen szervizt csináltassak az autón, mármint, hogy mit érdemes átnézetni ilyenkor?
- 1.6, 2007es
- a tavalyi, télen jelentkező indulási probléma ( - 7 C fok felett, már nem is indítózik reggel, csak kattog, annyira lemeríti vmi az akksit, ami egyébént vadonat új szinte, és csak bikázással hajlandó újra... tavassssszal, nyáron soha nincs ilyen, de télen ez a hideg betesz szegénynek, mutattam autóvil. szakembernek, rámért, nem talált fogyasztót....szóval a tél nálunk a "bikázások" időszaka:)...sajnos.
- másik, hogy Gyöngyösön, vagy Nyíregyházán ismertek-e olyan szerelőt, aki ért hozzá, és rendszeresen vihetném...?
én ma néztem elöször, szerencsére csak kiváncsiságból és nem volt szükségem a kerékcserére.
láthatóan még senki nem nyúlt a gyártás óta a pótkerékhez, a leengedö csavaron ott volt a garihoz használt kis festékjelölés.
kitekertem, leengedtem, leszedtem.
volt benne két maréknyi sóder (az öblös részében) és az elöírt 4.2-es nyomás helyett csak 1.1.
de az sem sokáig, mert ahogy a pumpát közelítettem, a szelep menetes réz része letörött, megette a só vagy nemtom mi, látszott, hogy olyan zöldesen elkorrodált.
szerencse, hogy nem a puszta közepén, éjszaka, -20 fokban találkoztam a nyomi szeleppel.
ezt elég buta dolognak tartom a PT-ben, hogy bár kis pótkerék van benne (2007-es kocsi) de kívülre teszik, tök nagy hely pazarlással, mert az öblös része így is üresen csak a helyet foglalja, ahelyett, hogy a csomagtartó kárpit alatt egy "medencében" elférne, plussz szerszámok, miegymás a felni öblös részében kapnának helyet, mint más kocsikban és úgy sem lógna lejjebb, csak védve lenne és lenne még rakodótér.
nektek teljes értékü pótkerék fityeg az alján? (mármint a 2006 elötti PT-kre gondolok). úgy még érthetöbb lenne, de kis pótkerékkel?!?
szia!!-köszönöm válaszod!!-mióta csöpögteted a Pötinek az olajat?Sajnos a zörgés továbbra is fennáll,néha alapjáraton,vagy döccenőnél,de már rendszeresen.A kormánytól a középső szellőző rácsig,-egy egyenes vonallal behatárolható részen hallatszik,mintha odaverődne valami,vagy valami kütyü készülne az önálló életre..Nem műanyag zörgés.Mi lehet ott,a műanyag alatt??-van ötleted??-megköszönném
Én is csak akkor teszek bele, ha épp eszembe jut. A teli tankhoz kb. fél deci elég, a szaki szerint midössze azért, hogy növelje a kenés hatékonyságát a befecskendezőben. Nem tudom, higgyek-e neki, egy biztos, baja nem lehet tőle...:)
205X55 R16 91H jelü Good year nyári gumim elöregedett/futófelület peremén körben vízszintes repedések láthatóak,futófelület még sokat bírna/ eredeti papucsok.Lenne javaslatotok hol lehetne olcsón beszerezni hasonló minőségű nyári gumit?