Na felnéztem én is a használtautóra, a nem egész 3 hete zsebpénzért eladott 306-osom most a legdrágább, garázsban tartott darab lett, ezt-azt persze rendberaktak rajta, de 2.5x-ös áron van kint, mint amennyit én kaptam érte... KM állásról nincs szó, remélem ez azt jelenti hogy nem tekerték vissza.
Monof ha eladód a könnyűfémfelni csavarokat meg a kerékőrt akkor arra vevő lenék ha ésszerű áron van.Reggel sikerült Hatvanba vennem egy gyári 16" könnyűfémfelni garnitúrát és ahoz kellene.
most vettem egy Peugeot 307 SW Nav tec 1.6 HDI-t. Eddig megy a gép, csak egy probléma van a TEMPOMAT, nem mindig tudom bekapcsolni, és ha sikerült, kb 1 perc után elengedi a sebességet és nekem kell nyomni a gázt. Ez miért csinálja, és hogyan lehetne ezt a problémát orvosolni? Mennyire zsebbe nyúló mutatvány? Van aki kuplung hibával, cserével rémít, az meg nem egy 2 forintos dolog:S...annyira még nem ismerem a kocsit, ezért lenne jó ha valaki, aki találkozott hasonlóval, tudna pár hasznos tanácsot adni! Előre is köszönöm!
Használt autó érdekes téma Magyarországon. Az én fél éve eladott citroenemet -kereskedő vette meg-, ami kapott az élettől rendesen, főleg amikor már csak második volt a pug melett, most garázsban tartott nyugdíjastulajtól dumával hirdetik. Kicsit felpolírozták, raktak rá "kormányvédőt" - a bőr kormányra :) -meg egy garnitúra gumiszőnyeget kapott. csak azt sajnálom aki megveszi -én örültem hogy elvitték. és még egy kis zsebpénzt is kaptam érte.
Amúgy ha tutira valós a km állás, akkor a kevesebb a jobb általában. De sajnos Magyarországon a használt autók 90%-ban 67 000 km, 112 000 km stb. van, a lényeg, hogy életkorához képest kevés, amiben ki tudja mennyi a valós...
Peugeot 307 1,4 benzin 2004 -es.Indulás után ha hideg a motor sokszor dadog,rángat egy rövid ideig és nem csak hideg időben.Gyertyákat cseréltettem ,de továbbra is.Mitől lehet ez? Valaki? Köszi!
Köszi a válaszokat,ma elmentem megnézni és az orrom előtt vitték el,szal ezt lekéstem,de már nézelődök máshol:)Amúgy kicsit jobb is hogy így alakult. Ha van vmi akkor megírom!:)
Én is sok mindent megcsinálok a kocsin, de kormányösszekötőt szervizben csináltattam, nem egy nagy valami igazából, csak ajánlott utána beállítani a kormányösszetartást stb...
1,6 munkaóra volt a csere és a futómű beállítás és akkor még 3500/óra volt Frédiéknél a 4 éves kocsira az óra díj, az alkatrészt vittem...
Én 6 évesen vettem tavaly, 188e km-rel. 2.0 Hdi SW-t. Volt szervízkönyve, eddig lekopogom nincs vele gondom. Fél éve van nálam, mentem vele 17e-ret eddig. De tényleg zsákbamacska. Alaposan meg kell nézni/nézetni. De végül is jó lehet.
Cserélt már vki kormányösszekötőt? Cserélnem kellene a bal oldalit, úgy ahogy van, de nem csináltam még,(bár sokmindent megcsinálok). Ha vki tud tanáccsal szolgálni azt megköszönném, pl milyen szerszámok kellenek, és 10-es skálán a nehézségi szintje a műveletnek.
Látom most cseréltél lámpát, nem maradt a régiről véletlenül hátulra kupak? Így vettem és az első izzócserénél vettem észre hogy az hiánycikk. Vmikor lehagyták róla.
Köszi arra gondoltam. Hogy miért nem azt vettem, végül is már mindegy, olcsón akartam, és azt hiszem 17500-ért darabja nem volt rossz vétel, aztán persze lehet vki megcáfolja. :D
Szerintem egy átlagos hétköznapi autóval évi 20-30 ezer km mennek el 190 000 ezer az kicsit sok 4 év alatt. Lehet valami céges autó volt de persze függ attol hogy hajtották bele .Én a benzinesemet mikor vettem 6 évesen 96 ezer volt benne most 123E de semmi gondja nem volt még 2.5 év alatt de én már ezt is sokallom!Ez az én véleményem gondoltam megosztom veled!
amúgy az 1.6 1 és 2 sebességben nem remekel. + milyen dolog, h állóhelyből indulásnál lefullad???? egy dízel?! megnézetem, h minden rendben van-é vele. Amúgy 3.-tól felfele tényleg jól húz mindenhol.
Szerintem a kolléga a súlyviszonyok miatt érezhette jobbnak a 2.0-t. SZerintem (tényleg szerintem) az 1,6-os motor körökkel jobb, ugyanaz a nyomaték-teljesítménycsúcs, de szélesebb tartományban, alacsonyabb fogyasztás. Ezerhatszáz teszt énekli meg az 1.6-os motort. Az a helyzet, hogy ez a motor a nagy és nehéz 307 SW-be és a kicsit kisebb (homlokfelületű) de még nehezebb 308 SW-be már határeset. De nekem pl ez van, még régi, ötös váltóval, 307 sw és megpakolva, hegyen-völgyön is lehet vele jól és tempósan közlekedni (nagyon hosszú távon). Az új 6-os váltóval még jobb lehet (hosszabb a hatodik).
Szóval a motor jó, egyedül a 190000 tántorítson el, ha. De kérdezem én, mi a különbség egy 190000 km-es 8 éves és egy ugyanennyi km-es 4 éves autó között? Szerintem igazából annyi, hogy a fiatalabbal messzebb vagy a rozsda-korszaktól, meg kevésbé szívta ki a nap a műszerfalat, kevesebb az anyagfáradás benne. Egyébként mindene pontosan ugyanúgy kopik el, mint az öregebbé (mechanikai alkatrésztől a vezetőülésig).
Ha rendesen szervizelték, mindig minden folyadékcsere megvolt, megvolt a vezérléscsere 120-nál, a FAP is rendben van tartva, akkor ugyanolyan, vagy még jobb autó lehet, minta akármelyik másik ennyi km-es öregebb példány. Szerintem.
... nem akartam "tuskóskodni" :-) mégis csak én mentem neki, én vagyok a hibás :-( nem indexelt, csak ráutalóan magatartotta hogy kimegy, de mégse... asse tutta miaza ráutaló magatartás... de mondom, zéró vita, adtam betétlapot.
részemről csak megjegyzés volt, nem válasz. :) A 2.0 az egy 206-ban volt, az 1.6 meg egy 308 sw-ben. Igaz, hogy más a kasztni, súly, de érzésem szerint az a 2.0 jobb volt a maga 8 szelepével meg 90 lovával. Vagy csak az én 1.6-osom nem teljesen jó. ki tudja!? Fogyira 6 alatt volt, azzal a kis géppel. :)
hát nem semmit ment. én 7 év alatt 250 ezret hajtottam bele, azt sokalták. 2.0 HDi volt 8 szeleppel, sztem az jobb volt mint a mostani 1.6 HDi-m a 16 szeleppel.