Sziasztok! Elveszett egy csomagom amit Amcsiba küldtem.Még soha nem történt ilyen velem.Nyilván hamarosan disput majd claim lesz ebből az ügyből.Mi van nem refundolom az illetőt?Mert nem fogom.Én elküldtem becsületesen. el is hagyta Magyarországot a tracking szerint. Muszály visszafizetnem?Mi ilyenkor a teendő?
Kínából rendelt 20 dolláros elektronikai bixbaxom 03.14-én feladva Shenzenben, majd 03.20-tól 04.17-ig állt a holland vámon a tracking szerint. Valamiért ott lépteti be ez az eladó.
Canadába 04.07-én feladott ajánlott levélnek mióta Hungary-t elhagyta nyoma sincs.
Jóban vagyok a reklamációs irodában mindenkivel és még rá is kérdeztem a feladás napján amire bíztattak, hogy milyen jó mert végig követhető a tracking mert nem USA.
Megerősítelek. Én a .de-n regisztráltam, oda is listázok. Szinte mindenhová adtam már el, a teljesség igénye nélkül: Japán, Szlovénia, Taiwan, Olaszország, Németország, Ausztria, Oroszország, stb.
Ugyanezen termékeket hirdetve a .com-on, még a látogatók és megfigyelők számából is kitűnt a különbség. Kb. ötöd annyian látták a termékeimet, mint a .de-n.