Tudom nem a téma legerdekesebb részét képezi a bejegyzésem. Van a családban egy eladó műszakilag és esztétikailag hibátlan Fiat Punto Evo 150th limitált felszereltségű autó. Gondoltam megosztom itt. 2011. 11. havi 1.4 8v benzines. 85800 km. Második tulajdonosa vagyok sosem volt gondom vele. Akit esetleg érdekel egy Radiant fehér gyöngyház színu Punto kerem jelezze. A hasznaltauto.hu oldalon is eleritek ez az egy 150th limitált szériás. Ülésfűtés is van benne egyedi alufelnikkek. Abarth Punto vetsenyszinnel. Gyári szín bianco radioso. Vagy bármilyen információ esetén kereshettek emailben: pgergics@freemail.hu. Köszönöm.
Adott egy GP 1.4 T-Jet, a következő lenne a kérdés:
1. Amikor a klímát bekapcsolom, akkor el kellene hogy indítsa a motor hűtőventilátort?Mert nálam nem indul el és csak akkor fúj hideget a klíma ha mozgásban van az autó. Ha megállok elkezd langyos,majd melegebb levegőt fújni,de ahogy mozgásba lendül újra jön belőle a hideg. (Klíma fel van töltve gázzal)
2. Mostanában nem mentem hosszabb távot vele.Elképzelhető, hogyha a klíma nem kapcsolja be akkor nálam egyáltalán be sem kapcsolna a motor hűtőventi és megforralnám a gépet?
Sziasztok!nekem egy gp 1.4 8v van es olyan problemam van vetle h mikor mindig inditom az autot a muszerfalon azt az uzenetett irja ki!excess radiator fluid temp. stop and turn off engine"
Annyira nem vagyok képben a tjet rendszerével..(se)
De ha belegondolsz, az egy dolog h rádobod a 20-esres használt turbót, de hova-mire csatlakoztatod? Milyen adatok alapján? Mi adja az ecunak az értékeket, illetve az mit ad tovább? Jobb esetben maradhat és egyedi mappolás, az sem olcsó, rosszabb esetben egy másik ecut kell szerezni, és újratanítani, de itt már bekavar h más a km óra is (amit vagy siker összehangolni vagy nem), meg ha hátul nincs tárcsafék akkor esp / hill holder sincs, így állandóan ott világít majd a hiba lámpa, vagy átalakítod, ez sem 2 perc / 2 fillér.
Másik gyertya, másik vezműszíj, másik hűtő és vízpumpa, stb stb stb.
És akkor találj olyat, aki már látott ilyet, és nem 5 számjegyű az óradíja, a több 10 munkaórás témára.
Illetve, ha nem akarsz nagy büntit és rendszám levételt, akkor hivatalossá kell tenni, ami megint nagy pénz.
Ha magadnak megtudnád csinálni, akkor gondolom nem kérdezted volna...
Szóval, ha eladod a mostanit és keresel egy normális tjet-et, akkor ezerszer jobban jársz... illetve akár egy másik "rendes" autóban is gondolkodhatsz. Nem csak a szarolasz. :)
1.4 16V benzinesnél meg lehet oldani hogy a T-jet turbójával felszerelem? Milyen átalakítás szükséges hozzá? Motor bírná? Mit kellene módosítani ehhez?
Azt mindannyian tudjuk, hogy a GP 4x100-as lyukosztású, azért mert opel futóműves. Legjobb tudomásom szerint D corsa. Kérdés: A D corsa gyári alufelni minden kérdőjel nélkül fel menne? Lehet, hogy valamelyik részét nem jól tudom a történetnek, javítsatok ki. Rakok hozzá képeket azért hátha könnyebb az azonosítás.
Ismét bebizonyosodott, hogy nem a katalógusadatok alapján kell autót venni. 69 lóerő is boldoggá tesz, csak a bohócváltótól mentsen meg az ég. Tovább »
megoldhato, vannak erre szakik, de szerintem a regi fajta kulcs sokkal jobb minosegu. az ujnak a muanyag minosege es a gomb resz anyaga is eleg igenytelen, evek mulva pedig akkor is meglatszik rajta a hasznalat, ha amugy vigyazol ra. nekem van mindket fajta, es egyertelmuen a regit valasztanam az uj helyett is.
aztan lehet hogy amit valoszinuleg kapsz itthon aftermarket haz az jobb mint a gyari, vagy kozben mar a gyar is javitott a minosegen...
5 ajtós grandehez van valakinek tetőcsomag tartója? Le szeretnék menni a nyár végén a tengerre, de babakocsi, + csomagok esélytelen, hogy befér, így bérelnék túraboxot, ahhoz viszont vennem kéne tetőcsomagtartót. Milyet érdemes, honnét?