Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peti148 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 115219

Sziasztok,

Tudom nem a téma legerdekesebb részét képezi a bejegyzésem.
Van a családban egy eladó műszakilag és esztétikailag hibátlan Fiat Punto Evo 150th limitált felszereltségű autó. Gondoltam megosztom itt. 2011. 11. havi 1.4 8v benzines. 85800 km. Második tulajdonosa vagyok sosem volt gondom vele. Akit esetleg érdekel egy Radiant fehér gyöngyház színu Punto kerem jelezze. A hasznaltauto.hu oldalon is eleritek ez az egy 150th limitált szériás. Ülésfűtés is van benne egyedi alufelnikkek. Abarth Punto vetsenyszinnel. Gyári szín bianco radioso. Vagy bármilyen információ esetén kereshettek emailben: pgergics@freemail.hu. Köszönöm.

p.matyi Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115218

Sziasztok!

Adott egy GP 1.4 T-Jet, a következő lenne a kérdés:

1. Amikor a klímát bekapcsolom, akkor el kellene hogy indítsa a motor hűtőventilátort?Mert nálam nem indul el és csak akkor fúj hideget a klíma ha mozgásban van az autó. Ha megállok elkezd langyos,majd melegebb levegőt fújni,de ahogy mozgásba lendül újra jön belőle a hideg. (Klíma fel van töltve gázzal)

2. Mostanában nem mentem hosszabb távot vele.Elképzelhető, hogyha a klíma nem kapcsolja be akkor nálam egyáltalán be sem kapcsolna a motor hűtőventi és megforralnám a gépet?

Válaszokat előre is köszi!

Hooli7.5 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115217

Sziasztok!

 

Keresek eladó vl36-os turbót. "Bravo fórumos" vagyok, tudom, hogy inkább oda való bejegyzés /oda is írtam/, de hátha....

e-mail-en elérhető vagyok.

Köszönettel, Üdv.!

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115216

Talált, süllyed ... :)

Előzmény: Grandeferi (115212)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115215

Csak nagyon félve írom, hogy elsőre töltenék az akksin (fullra) és erősen gondolkodnék egy elkövetkező cserén.

Találkoztam nyúlványon lévő testpont korrózióval is, a bc onnan kapja a testet és ettől is megbolondulhat. Hozzáteszem, ott más tünete is volt/voltak.

 

Akksit terhelésméréssel is le lehet tesztelni, ha van célszerszámod/műszered.

 

Ha visszaolvasol, van ennek itt hagyománya már bőven.

 

... de jön Fercsi és megszakérti!:D

Előzmény: jen24 (115214)
jen24 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115214

Sziasztok!nekem egy gp 1.4 8v van es olyan problemam van vetle h mikor mindig inditom az autot a muszerfalon azt az uzenetett irja ki!excess radiator fluid temp. stop and turn off engine"

Mi lehet a baj!

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115213

És hogy másról ne is essen szó, kompresszió beállítás a turbóhoz, kuplung, váltó, féltengely hogy fogja szeretni..

Előzmény: szlobee (115208)
Grandeferi Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115212

Te se értesz hozzá! :)

Előzmény: Törölt nick (115211)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115211

" ... másik vezműszíj, ...   és vízpumpa, ... "

 

Azért a nagy lendületbe csak kikaptad ami azonos. :-pp

 

Bocs, de nem tudtam kihagyni. Pedig annyira akartam.:D

 

... és már el is tűntem!:)

Előzmény: Grandeferi (115209)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115210

" ... 1.4 16V benzinesnél meg lehet oldani hogy a T-jet turbójával felszerelem? ... "

 

Meg.

 

... de biztos hogy akarnád?

 

A turbó egy dolog, de hova csavarozod? Minden más. Hengerfej, vezkerék, veztengelyek, kipuff. rendszer, ... soroljam?

Kell olajhűtő, meg ugye levegőhűtő ...

Az ecu-ról nem is szólva, meg programozás, meg ...   ehhh!

Motor kiegészítők, lendkerék, tengelykapcsoló ... stb ...

 

Én itt abbahagyom, ülj egy csendes sarokba és keményen elmélkedj. 

 

Én is építettem anno turbós Ladát, de az a világ még erről szólt!

Előzmény: szlobee (115205)
Grandeferi Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115209

Annyira nem vagyok képben a tjet rendszerével..(se)

 

De ha belegondolsz, az egy dolog h rádobod a 20-esres használt turbót, de hova-mire csatlakoztatod? Milyen adatok alapján? Mi adja az ecunak az értékeket, illetve az mit ad tovább? Jobb esetben maradhat és egyedi mappolás, az sem olcsó, rosszabb esetben egy másik ecut kell szerezni, és újratanítani, de itt már bekavar h más a km óra is (amit vagy siker összehangolni vagy nem), meg ha hátul nincs tárcsafék akkor esp / hill holder sincs, így állandóan ott világít majd a hiba lámpa,  vagy átalakítod, ez sem 2 perc / 2 fillér.

 

Másik gyertya, másik vezműszíj, másik hűtő és vízpumpa, stb stb stb.

 

És akkor találj olyat, aki már látott ilyet, és nem 5 számjegyű az óradíja, a több 10 munkaórás témára.

Illetve, ha nem akarsz nagy büntit és rendszám levételt, akkor hivatalossá kell tenni, ami megint nagy pénz.

 

Ha magadnak megtudnád csinálni, akkor gondolom nem kérdezted volna... 

 

Szóval, ha eladod a mostanit és keresel egy normális tjet-et,  akkor ezerszer jobban jársz... illetve akár egy másik "rendes" autóban is gondolkodhatsz.  Nem csak a szarolasz. :)

Előzmény: szlobee (115208)
szlobee Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115208

A sok átalakítás végett ennyi? Mert maga a turbó nem sok.

Előzmény: Grandeferi (115206)
Grandeferi Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115207

Jó pár éve, haver az 1,5 civicet...

Előzmény: Grandeferi (115206)
Grandeferi Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115206

Megoldható, majdnem annyiba kerülne, mint egy rendes tjet, annyi lesz a különbség, h a rendes tjet olcsóbb és nincs vele szívás. :D

 

Jó pár éve, ha az 1,5 civicet turbósította, akkor volt mindennel együtt, bevallottan 5-600k körül, de akkor még 140 volt frank...

Illetve 2-3000 km ként nagy generál volt, de addig jól ment. :)

Előzmény: szlobee (115205)
szlobee Creative Commons License 2015.07.24 0 0 115205

Sziasztok!

 

1.4 16V benzinesnél meg lehet oldani hogy a T-jet turbójával felszerelem? Milyen átalakítás szükséges hozzá? Motor bírná? Mit kellene módosítani ehhez?

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.22 0 0 115204

" ... minden kérdőjel nélkül fel menne? ... "

 

Fel, bár kisebb ET-vel rendelkeznek. Természetesen csak a 4×100-as. Amúgy a Meriva A jött azonos felnikkel, mint a Grande.  

 

Azért középrészt cserélj!

Előzmény: Csabiika830802 (115203)
Csabiika830802 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 115203

Urak! 

Azt mindannyian tudjuk, hogy a GP 4x100-as lyukosztású, azért mert opel futóműves. Legjobb tudomásom szerint D corsa. Kérdés: A D corsa gyári alufelni minden kérdőjel nélkül fel menne?
Lehet, hogy valamelyik részét nem jól tudom a történetnek, javítsatok ki. 
Rakok hozzá képeket azért hátha könnyebb az azonosítás.

zgi521 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 115202

egy hét alatt lepörgött a biznisz, tegnap megjött a 3 pöcök németo.ból.. :-)

Előzmény: zgi521 (115169)
alázógyík Creative Commons License 2015.07.20 0 0 115201

Kapuzárás elõtti pánik. :P

 

Előzmény: -ikszipszilonze- (115200)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2015.07.20 0 0 115200

biztos gyenge vagyok de nagyon kene egy ponyvatetos ebbol. :)

 

 

 

A legcukibb blöff

Ismét bebizonyosodott, hogy nem a katalógusadatok alapján kell autót venni. 69 lóerő is boldoggá tesz, csak a bohócváltótól mentsen meg az ég. Tovább »

forrás: totalcar.hu

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2015.07.19 0 0 115199

persze. irok mailt mindjart.

Előzmény: alázógyík (115198)
alázógyík Creative Commons License 2015.07.19 0 0 115198

Aug. Elején egy pótkerék tali? :D

 

Előzmény: -ikszipszilonze- (115196)
grande645 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 115197

Ez kérlek szépen fényezésbarát,mivel a "Tappancs"gumírozott,a fém szorító alá pedig magam vágtam "gumibejlagot":)))

Ja és természetesen 6gangos,de némi átalakítással jó az ötösre is:)))

 

 

Előzmény: -ikszipszilonze- (115196)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2015.07.19 0 0 115196

es ezt sikerult ugy felrakni hogy ne karcolja meg a fenyezest?

ja es a legfontosabb: 6 sebesseges verzio, ugye? :))

Előzmény: grande645 (115195)
grande645 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 115195

 

2009 ben vettem Budapest Soroksári ut,Totus KFT.

Nem tudom megvan-e még a cég.

Előzmény: kisfitti (115190)
Csabiika830802 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 115194

Köszönöm a válaszokat, (a vicceset is :D) akkor marad a régi felállás. Mondjuk az tény, hogy amit eddig ki bírt az eredeti bicskakulcs az se semmi. 

Előzmény: Csabiika830802 (115191)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2015.07.18 0 0 115193

megoldhato, vannak erre szakik, de szerintem a regi fajta kulcs sokkal jobb minosegu. az ujnak a muanyag minosege es a gomb resz anyaga is eleg igenytelen, evek mulva pedig akkor is meglatszik rajta a hasznalat, ha amugy vigyazol ra. nekem van mindket fajta, es egyertelmuen a regit valasztanam az uj helyett is.

aztan lehet hogy amit valoszinuleg kapsz itthon aftermarket haz az jobb mint a gyari, vagy kozben mar a gyar is javitott a minosegen...

Előzmény: Csabiika830802 (115191)
Grandeferi Creative Commons License 2015.07.17 0 0 115192

Megoldható, 3db adásvételi kell meg egy kis pénz.

Előzmény: Csabiika830802 (115191)
Csabiika830802 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 115191

Sziasztok! 

1 kérdés. Hátha valaki próbálkozott már ilyennel. 

Nekem ilyen bicska kulcsom van : 

Viszont szeretném ha ilyen lenne: 

Szerintetek, valahogy megoldható? Valahogy át lehet variálni?

kisfitti Creative Commons License 2015.07.16 0 0 115190

5 ajtós grandehez van valakinek tetőcsomag tartója? Le szeretnék menni a nyár végén a tengerre, de babakocsi, + csomagok esélytelen, hogy befér, így bérelnék túraboxot, ahhoz viszont vennem kéne tetőcsomagtartót. Milyet érdemes, honnét? 

Köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!