Keresés

Részletes keresés

NoFear Creative Commons License 2002.06.25 0 0 240
Akkor a Kékes micsoda? :)) Legalább egy 2. kategóriásnak beillik :))
Előzmény: hobe (239)
hobe Creative Commons License 2002.06.25 0 0 239
Magyarorszagon NINCS hegy!!!:-)
mezga geza Creative Commons License 2002.06.25 0 0 238
Koszi a biztatast :-)

Előzmény: NoFear (237)
NoFear Creative Commons License 2002.06.25 0 0 237
Pedig neked még a váltással és a megfelelő áttétel megtalálásával se nagyon lehet gondod :)))
Egy kis gyakorlás,hegymenet és te fogod leelőzni őket.
Előzmény: mezga geza (236)
mezga geza Creative Commons License 2002.06.25 0 0 236
Nekem a Psztkereszt is hegyinek szamit, igaz mindeki meg is eloz mert eleg tetun birok csak menni, hogy ne menjen az egbe a pulzusom :-)

Szentendrere legjobb a regi szentendrei uton menni szerintem. A forgalom sem olyan nagy mind a 10-en es az ut is jo.

Előzmény: NoFear (235)
NoFear Creative Commons License 2002.06.25 0 0 235
Én valahol ezt az útvonalat favorizálom.
Bp-Pomáz innen ha hegyre vágyom akkor Csobánka-Pvörösvár-Pszántó-Pszentkereszt innen lehet variálni Visegrád fele vagy vissza egy mási úton Pomázra
Ha nem vagyok hegyes kedvemben akkor Pomáz után egyből Psztkereszt és vissza. A forgalom nem annyira vészes és az út minősége is elég jó.
Másik hegyes rész Szentendrénél fel a Skanzen mellett Pszentlászlóig-Lepence-Visegrád-Leányfalu és vissza Szentedrére, de ha nem akarsz a 11-esen menni akkor Visegrádnál visszafordulva jó kis DH-t lehet levariálni.
Én Tom kollégával ellentétben nem "ajánlanám" a Békás-Sztendre kerékpárútját, nagyon rossz a minősége és haladni se nagyon lehet rajta, kerülgetés stb stb, inkább ki szoktam menni Hévvel Sztendréig bár inkább a Csobánka útvonalat favorizálom.
Ha nagyon kerékpárútra vágysz akkor Budán majdnem Budafokig kivezet csak a rajtalévő gyalogos forgalomra kell nagyon figyelni.
Előzmény: cycloman (232)
tom1977 Creative Commons License 2002.06.24 0 0 234
Nekem többféle útvonalam van, elsősorban a jó útminőség a követelményem velük szemben:
Rövidebbek, hét közbeni edzésre (Minden táv a Moszkva tér környékéről mérve):
Bp.-Budakeszi-Telki-Tinnye-Piliscsaba-Pilivörösvár-Bp. kb. 70km
Bp.-Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Dunabogdány-és vissza kb. 70km

Hosszabbak:
Bp.-Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Dunabogdány-Visegrád-Esztergom-Piliscsaba-Pvörösvár.... kb. 110km

Lehet kombinálni Lábatlani bővítéssel vagy Dobogókővel, és Lepencénél Pilisszentlászlóval, annak aki hegyre vágyik. - Én nem vágyom, mert én elsősorban triatlon bringára edzek...

Bp.-Biatorbágy-Etyek-Alcsút-Lovasberény-Fehérvár és vissza kb. 150km

Előzmény: cycloman (232)
panizzi2 Creative Commons License 2002.06.24 0 0 233
Sporttársak!

Tud valaki 39-es tányért elérhető áron ( ami nem Ultegra ár...)?

Tippeket köszi: panizzi@freemail.hu

cycloman Creative Commons License 2002.06.24 0 0 232
Kicsit elhalkultatok, ezért feldobok egy témát. Kiváncsi lennék, meg gondolom mások is, hogy merre szoktatok edzeni vagy csak úgy hobbyból tekerni? Ha tudtok bevált útvonalakat, amik viszonylag biztonságosak is, akkor írjátok le. Budapest környékén, vagy bárhol az országban.
üdv, B.B.
NoFear Creative Commons License 2002.06.17 0 0 231
Így látatlanban szerintem elég nehéz, váz illetve villa anyaga nélkül elég nehézkes, bár lehet, hogy sok embernek a "típus" is sokat mond amit leírtál.
El akarod adni vagy át akarod alakítani?
Előzmény: gÖndÖr (230)
gÖndÖr Creative Commons License 2002.06.16 0 0 230
Sziasztok
Van nekem egy régi Peugeot outim és arra lennék kiváncsi,hogy mennyit ér.Nem valami sok adatot tudok mondani,de azért leírom,amit tudok.Gondolom csupa ósdi cuccosok.

Váz: az van ráirva,hogy Peugeot,meg Super competition

Villa:Reynolds,krómozott

Felnik:duplafalu mavic szingó,de gondolom elég régik,már csak a kinézetük miatt is,

gumik:wolber vagy mi

első,hátsó váltok:Simplex,meg még a peugeot felirat is rajta van

fék:weinmann

Meg lehet azt mondani,hogy mennyit ér?
Ja,és milyen fékkar+féket ajánlotok,amit olcsón be lehet szerezni?

Előre is köszi a válaszokat

Farkasokkal Táncoló Creative Commons License 2002.06.07 0 0 229
Mindig tanul az ember valami ujat, megyek is centiroztatni... ;-)
Előzmény: tanty (228)
tanty Creative Commons License 2002.06.07 0 0 228
Ja es arra keszulj fel, hogy a hatso kerek egy kicsit balra fog allni, mert az uj racsni valoszinuleg szelesebb lesz mint a csepele (az elvileg csak 5 fogaskerekbol all)
A 7-8-9 tagbol allo racsni pedig nem biztos, hogy befer a hatsokerek melle.

hát azért ez sen így van. A normális agyak ugyanis szimetrikusak, ezen még azzal is lehet segíteni, hogy a racsni felöli oldalt 2mm-rel rövidebb küllővel fűzöd. De erre általában nincs szükség. Meg lehet (kell) úgy is csinálni a centírozást, hogy középen kegyen a kerék.

tanty

Előzmény: Farkasokkal Táncoló (226)
tanty Creative Commons License 2002.06.07 0 0 227
Ha nincs egyszerre lóvéd, akkor vedd meg darabonként de csak egyszerre van értelme összereakni. Régebbi alkatrészekből mint az RSX (az enyém is ilyen)egész jó áron lehet kapni dolgokat. Persze azért még ez is drága, de hibátlanul működik.
Előzmény: StirlicZ (225)
Farkasokkal Táncoló Creative Commons License 2002.06.07 0 0 226
Na a pontos(abb) adatok:

Felni: 630x13 (27x1 1/4) Weinmann ALLOY 2313 (duplafalu alu)
Gumi: 25-630 asszem Barum
Kullok: valami krom-nikkel fajta (ugy 70-80 Ft/db ara volt)
Agyak: valamilyen zart rendszeru aluminium (nincs rajta felirat :-)
Racsni-lanckerekek Shimano rendszeru: 42-34-24 x 28-24-21-18-16-14-12
Hatso valto: Shimano 7sis
Kozepso tengely: fenetudja, de jol birja a gyurodest. :-)
Ja es persze kellett egy uj lanc + pumpa + rezbizbaz a singo szelepekhez.

Ja es arra keszulj fel, hogy a hatso kerek egy kicsit balra fog allni, mert az uj racsni valoszinuleg szelesebb lesz mint a csepele (az elvileg csak 5 fogaskerekbol all)
A 7-8-9 tagbol allo racsni pedig nem biztos, hogy befer a hatsokerek melle.

Előzmény: Farkasokkal Táncoló (224)
StirlicZ Creative Commons License 2002.06.07 0 0 225
A gumi mérete tényleg 27x1.1/4, csak kicsit elnagyoltam a dolgokat. Egyébként a teljes hajtáslácot ki szeretném cserélni. A középső agy-lánckerék-hajtókar együttest és a láncot is le akarom cserélni, de egyszerre nincs annyi lóvém.
Előzmény: tanty (222)
Farkasokkal Táncoló Creative Commons License 2002.06.07 0 0 224
Hali!

Ezt a mutatvanyt magam is elkovettem egy Swimm-Csepel Apolloval ugy ket-harom evvel ezelott.
Amit csereltem:
- kompeltt elso-hatso kerek (felni,agy,kullok,gumi)
- kozepso tengely mindenestol (untam, hogy minden karbantartaskor furoval, kalapaccsal kell kiszedni az eket :-)
- hatso racsni
- hatso valto

vagyis maradtak a fekek meg az elso valto.

Mindjart lemegyeg a garazsba egy darab papirral es felirom a pontos adatokat.

HJE ez anno ugy 20eHUF-ba kerult.

Előzmény: StirlicZ (217)
.ren prometheus. Creative Commons License 2002.06.07 0 0 223
nem, en bocsi :o) remelem nem ment mar el venni egy szett hed kereket

meg 1x bocsi :o)

Előzmény: tanty (222)
tanty Creative Commons License 2002.06.07 0 0 222
bocsi...

a régi csepel bringáknál van ilyen, hogy a 27, az nem teljesen 27, meg a 26 sem ugyanaz mint a montik kereke...

még 1x bocsi
tanty

Előzmény: .ren prometheus. (221)
.ren prometheus. Creative Commons License 2002.06.07 0 0 221
Bocs, en azert, irtam, hogy a 622-es kerek belemegy abba a vazba minden tovabbi nelkul, mert StirlicZ azt irta, hogy 27" (es nem azt amit te). Soha nem volt csepel outim, ezert valaszoltam ezt.
Előzmény: tanty (220)
tanty Creative Commons License 2002.06.07 0 0 220
Hát üdv.

ellent kell, hogy mondjak az előttem szóló sporttársnak.
Ugyanis a Csepel bringák kerekének a mérete 27x1.1/4 (huszonhét szer 1 egész egynegyed). Valószínűleg ez van ráírva a gumira is. Ez pedíg a 630-as méret. (valószínűleg ez is fel van tüntetve a gumin.) az országúti és trekking bringák kerékmérete pedig 622-es. tehát kisebb. ezért lehet, sőt biztos hogy a fék nem fogja elérni a felnit. hátul a kötőhidat (amin a fék van rögzítve)lejjebb lehet tenni, de elől villacsere szükséges.

A többi dolog helyes. Sajnos a mai pozíciós rendszerek többnyire csak magukkal működnek rendesen, tehát ha hátul pl. egy kazettás agyat teszel be, arra egy 8-as koszorút, ahhoz meg kell venni a láncot, váltót, váltókart, első áttételt is. Ha első áttételt cserélsz, akkor tengelyt is kell, mert gondolom a Csepel még ékes megoldás. Ekkor viszont érdemes monoblokkra váltani.
Sajna ez együtt biza nem jön ki 30 rugeszból...

üdv, tanty

Előzmény: StirlicZ (217)
.ren prometheus. Creative Commons License 2002.06.07 0 0 219
ja, hasznalt cuccot max felnibol vegyel, sorbol ne, nagyot lehet szivni vele.
Előzmény: StirlicZ (217)
.ren prometheus. Creative Commons License 2002.06.07 0 0 218
hello, a kerek merete passzolni fog, DE! ha hatra uj racsnit akarsz rakni, az azzal jar, hogy az egesz hajtaslancot is le kell cserelni, egyreszt mert a regi dolgaid valszeg mar osszekoptak, ezert az ujon pattogna a lanc, mar ha egyalatlan mukodne a dolog. De valoszinuleg nem fog, mivel ha jol ertem, upgrade-elni akarsz. Tehat hatra erdemes lenne valami 8 vagy 9 lanckerekes sort rakni, arra viszont nem lesz jo a most hasznalt lancod (meg a 8-asra se jo a 9-es es vica versa). Ehhez az uj lanchoz viszont kell uj elso lanckerek is (+hajtokar). Az uj elso lanckerekhez es lanchoz valoszinuleg kell uj elso valto is. Ja meg persze a 8-as 9-es sorhoz is kell uj hatso valto (marcsak a lanc miatt is, mert amugy egy nem pozicionalt valto jo lenne hatra)... ez igy egyutt viszont mar nem jon ki 30-bol.

Ha feltetlenul update-elni akarnek, en a helyedben egyelore max a felniket cserelnem le (bringaszervizben atfuzik neked), illetve a fekeket szebbekre/hatasosabbakra, esetleg uj nyereg, ilyesmi. Nem tudom, hogy hatul 5 vagy 6 fokozatod van-e, ezt esetleg egy olcso 7-es sorra meg TALAN le lehet cserelni. Ha ugral mar a lanc, akkor azt is, ha az uj lanc elol ugral, akkor elore vehetsz egy olcsobb hajtomuvet (5-6-7es rendszerhez 2-4e Ft-ert mar van).

.:ren prometheus - ex.starquake:.

Előzmény: StirlicZ (217)
StirlicZ Creative Commons License 2002.06.06 0 0 217
Sziasztok!
Egy régi, 1992-es Swimm-Csepel országúti bicajom van. Mivel az átkos anyagiak miatt nem tudom lecserélni, ezért úgy gondoltam alkatrészenként felújítom. Szeretnék venni két kereket, mert ez a legsürgetőbb. Na persze kell egy hátsó racsni is, mert a régit nem lehet feltenni a mostani agyakra. Olyan 30000 HUF táján szeretném megúszni ezt a dolgot. Kérdéseim: Egyáltalán passzolni fognak a mostani 700-as kerekek a régi 27"-os helyére? Nekem úgy tűnik a fékpofák pozíciója és a hátsó villa - hátsó agy mérete meghatározó. Milyen márkát - típust vegyek (mi jön ki ennyiből?) és hol? Érdemes-e használt cuccot venni, és ha igen mire kell odafigyelni?
Várom válaszaitokat....
cycloman Creative Commons License 2002.06.03 0 0 216
Egy éve még volt weblapjuk, aztán eltűnt, most ismét feltámadni látszik. Amit mondtatok Békásmegyeren boltot, ott még nem voltam, de olvastam már a Bikmakkban a hirdetést és szimpatikusnak tűnik a Mali és a Mountex egy helyen. :) Egyébiránt asszem a Bringában volt egy ilyen kis szelvény, hogyha visszaküldöd akkor ingyen küldenek egy Bikers Guide katalógust, amiben a Mali által forgalmazott cuccok vannak benne (Campa is!!). Visszaküldtem és 4 nap múlva megküldték. Amíg nincs weblapjuk, azt forgatom. üdv, BB
b.lacus Creative Commons License 2002.06.03 0 0 215
Népfürdő utca 1/a, 13. kerület.
Előzmény: mezga geza (214)
mezga geza Creative Commons License 2002.06.03 0 0 214
rep,
Pontos hazszamot sajna nem tutok, de amkor az arpad hid fele mesz a pesti rakparton es felkanyarodik az ut a duna mellol a margit hid es az arpad hid kozott, ott van a sarkon. Ha nem felejtem el hazafele megsasolom az utca nevet es a hazszamot.
Előzmény: rep (212)
Fishtax Creative Commons License 2002.06.03 0 0 213
Az MDM Adventure áruház nevében (Békásmegyer, a HÉV-aluljáró feljárója a piacnál) övék az egyik "M" betű, keresd ott őket (a többi betű a Divex-é és a Mountex-é).

fish

Előzmény: rep (212)
rep Creative Commons License 2002.06.03 0 0 212
Hali!

Meg tudnatok mondani, hogy hol van most a MALI uzlete?
A weblapjuk tok ures, a telefonkonyben nem lehet megtalalni.
Egyebkent egy haveromnak most loptak el a kerekparjat. 100k korul kene neki egy varosi (tehat nem orszaguti) darab. Lehetseges ez szerintetek?

csa, es sok szep kerekparozos idojarast az idei evre mindenkinek!

Törölt nick Creative Commons License 2002.05.30 0 0 211
természetesen ugyanoda kell, h kerüljenek a tengelyek, hiszen máskülönben nem lehetne cserélgetni a villákat ugyanazon a vázon (lenne hajlitotthoz vagy egyeneshez tervezett váz?) :o)

a nagyobb rázkódás inkább azért van, mert az ÍV sokkal rugalmasabb az EGYENESnél. tehát egyenes villánál ami ütés a tengelyt éri, az gyakorlatilag csökkenés nélkül éri el a villanyakat. hajlítottnál ezzel szemben a villa anyagától függően maga az ív elnyeli a rázkódás nagy hányadát, ami aztán már csökkentve éri el a villanyakat.

Előzmény: facsega (206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!