Octavia tour 1,6 2005 kiadás, az lenne a gondom, hogy ha bekapcsolom a lámpát a parkolot ill. a tompitottat akkor ezzel egyutt világit a reflektor is! és ha akarnám kikapcsolnia baj. kapcsoloval a reflekt. akkor nem reagál semmire!
Ha csak jelezni akarok valakinek a reflekt. akkor meg a muszerfalon a reflekt. helyett a tompitottat jelzi hogy elaludt de kozben meg eggyutt világit minden! Ja meg még a ventilátort is kapcsolja ha csak jelezni akarok a reflekt.
Valaki tudna ehhez hozzáfuzni valamit? elore megkoszonném
Igen. A lételeme alatt nem tudom mit értesz pontosan, az M3 2.4T Aero AMG mittudom én mivel nyilván nem küzd a belső sávban, de az épeszű határok közötti közlekedésre mindenhol (!) alkalmas. És a felhasználók 90 %-ának összesen ennyire van szüksége.
Éppen ellenkezőleg, alig várja az ember, hogy kiszabaduljon vele az autópályára. 4 fővel tartja a 160-at hosszú távon is és még gyorsulna (nem kínlódva, hanem értékelhetően). Nekem az első 7500 után 7.3 a (számolt) átlagfogyasztás (az autó szerint általában 6.5-6.9 között), 80 % pesti dugó vagy közepes városi forgalom légkondival. Szerintem bárkinek kellemes lehet, aki már kinőtte a kW-huszárkodást és nem akar streetracing-es Suzukikkal küzdeni a Hungárián.
Igaz én már kb. 4,5 éve nem vagyok Skodás, egy Golf V-ös használok eddig teljes megelégedettségségemre. Ma reggel rutinszerűen dugtam volna az indítókulcsot a helyére, de az nem ment bele. Újra próbálkoztam sikertelenül! Tudtommal a Okti.II a GolfV-tel sok mindenben egyezik (gondolom ebben is), ezért kérdezlek benneteket kinek volt már hasonló problémája? Én az elektromos kormányzárra tippelek, mivel a kormányzár nincs lezárt állapotban, nem kattant be illetve nem lehet most sem enyhe kormány mozdulattal bekattintani. Kérdéseim: mire lehet számítani a javítás során, kell-e indítókulcs zárat cserélni? Szükséges-e a gyártót bevonni? Szükséges-e márka szervizben javíttatni?(a kocsi már nem garanciális) Előre is kösz a segítséget!
Kezdő gázos Octáviás vagyok, de pluszköltség megtakarítás miatt tanácsolom, hogy néze meg egy autógázos is, mert nemrég jártam hasonlóan /2hete/ azOctimmal-igaz az egy 1.4es- kiadtam +18000,-Ft gyertyákra (páran tanácsolták-mondták, hogy aza baj, de nem, még jó hogy a trafókat nem vettem meg!!) a semmire és végül cseréltek benne egy gázmágnesszelepet, ami megadta magát uszkve 6250.-Ftér, az autógázosok.
Felakadt és ömlött az egyik hengerbe a gáz is és a benzin is és ezt nem tudta a gépezet mire vélni, így össze-vissza ment az alapjárat és nem is húzott.
Az alapjáraton kuplung nélküli surrogó hang ügyében (pár napja írtam) kiderült, hogy valószínűleg nem váltó gond. (Szerelő most szedi szét a dolgokat.) Vagy kuplung szerkezet vagy kettős tömegű lendkerék.
Ha kettős tömegű, akkor tudtok valami értelmes beszerzési forrást? Illetve kuplung esetén is.
Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy érdemes számolni, mert nem biztos, hogy új vs. használt viszonylatban, hosszú távon, az értékvesztést nézve az új autóval járunk rosszabul.
Mindenképpen az új autóval járunk rosszabbul, mert az értékvesztési görbe az elején meredek (ráadásul magas értékről indul), majd egyre laposabb lesz. Egy 2001-es és egy 2002-es autó ára között gyakorlatilag már nincs különbség (vagy legalábbis nem az életkor miatt).
A Te eseted azért speciális, mert egy eleve akciós modellre kaptál egy viszonylag számottevő (10-12%) plusz kedvezményt, és ez "kisimítja" az értékvesztési görbéd elejét, azaz az értékvesztés nagy részét átvállalta tőled a kereskedő.
Amúgy azt már többször leírtam, mit gondolok - a másik oldalról - arról a kereskedőről, aki beszerzési ár alatt árul autókat...
Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy érdemes számolni, mert nem biztos, hogy új vs. használt viszonylatban, hosszú távon, az értékvesztést nézve az új autóval járunk rosszabul.
Megvolt a vezérléscsere + időszakos szerviz, fékolajcserével.
Egyedül a motorolajat vettem meg külön, az 5l volt 13500, mellette a másik két művelet 98 ezer mobilitás garanciával, márkaszervizben, Szerviz 4+ akcióban 23+8 ezer Ft kedvezménnyel.
Kaptam. Tavaly márciusi rendelés. Clever + MaxiDOT,4el ablak,8 hangszóró,metálfény + apróságok (hálórendszer,fullpótkerék,alsóburkolat,...) Csak neked hajlandó vagyok elküldeni a számlát, hogy lásd nem kamuzok. Magánszemélyként vettem (tehát nem flotta) és bank hitel nélkül.
Rendelés előtt legalább fél évig túrtam a net-et és megnéztem pár használt autót. Csak (nem kombi) Octaviat akartam és a 2-3 éves, keveset futott példányok, amik hibátlannak tűnő, újszerű állapotban voltak. 3.3-3.5 körül voltak hirdetve.
3 éves, jó állapotú, jól felszerelt 1.6 Mpi 3.3 M lett volna, [...]
0 km-es, új autó, jól felszerelt 1.2 Tsi 4.1 M
Azt ugye te is érzed, hogy legalább az egyik ár nem reális :-) Szerintem mondjuk egyik sem. De ha ténylegh kaptál egy jól felszerelt 1.2 TSI-t 4.1-ért, akkor az tényleg kiemelkedően jó vétel volt, és anyagilag is megérhette.
Ez feltételezi, hogy (egyazon ~4,2 M indulóárú autóknál) 3 év alatt 1 misit (~25%-ot) veszít csak a kocsi az ártékéből. Ez nem igaz. 45-50% szokott lenni.
De ettől még tény, amit leírtál, ahogy az is, ahogy azonnal bukik a számítás, amint hamarabb adod el. Én nem szeretek úgy belevágni egy autóba, hogy na, 10 évig ebből ki nem szállunk.