Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.28 0 0 28860

"Időtállóbb motornak tűnik számomra az 1.2 TSI-nél,"

 

és ezt miért gondolod???

 

(amúgy hülyeség...)

Előzmény: beni77 (28859)
beni77 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 28859

Hát köszönöm az eddigi hozzászólásokat 1.4 TSI ügyében, azt hiszen belevágok.

Időtállóbb motornak tűnik számomra az 1.2 TSI-nél, de ezt ugye majd a idő fogja megmondani ténylegesen.

 

vadasz03 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 28858

Nem semmi változtatás nem tortént !

Előzmény: stevie-w (28857)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28857

Valaki tudna ehhez hozzáfuzni valamit? 

 

 

Nem volt mostanában bolygatva a multiplex rendszer? Mondjuk riasztó beépítés, új rádió, ilyesmi.

Előzmény: vadasz03 (28856)
vadasz03 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28856

hello

 

Octavia tour 1,6 2005 kiadás, az lenne a gondom, hogy ha bekapcsolom a lámpát a parkolot ill. a tompitottat akkor ezzel egyutt világit a reflektor is! és ha akarnám kikapcsolnia baj. kapcsoloval a reflekt. akkor nem reagál semmire!

Ha csak jelezni akarok valakinek  a reflekt. akkor meg a muszerfalon a reflekt. helyett a tompitottat jelzi hogy elaludt de kozben meg eggyutt világit minden! Ja meg még a ventilátort is kapcsolja ha csak jelezni akarok a reflekt.

 

Valaki tudna ehhez hozzáfuzni valamit?  elore megkoszonném 

 

udv

VAG Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28855
Lsd. 28850, a többi csak elmélet.
Előzmény: Varshi (28853)
Donibcsi Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28854

Erős a gyanúm, hogy azt el akarták lopni.

Előzmény: hp47 (28846)
Varshi Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28853

Aham.

Előzmény: VAG (28852)
VAG Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28852
Inkább az 1550-4000 között 175 Nm-es 1.2TSI-ről beszélünk, mert ezek szerint az többet számít.
Előzmény: Varshi (28849)
VAG Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28851
Igen. A lételeme alatt nem tudom mit értesz pontosan, az M3 2.4T Aero AMG mittudom én mivel nyilván nem küzd a belső sávban, de az épeszű határok közötti közlekedésre mindenhol (!) alkalmas. És a felhasználók 90 %-ának összesen ennyire van szüksége.
Előzmény: Varshi (28849)
VAG Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28850
Szerintem a "80-90 km/h felett behúzták a féket" próbáld ki magad, addig nincs miről vitatkozni. A "rövid váltó"-t szintén.
Előzmény: Varshi (28827)
Varshi Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28849

> alig várja az ember, hogy kiszabaduljon vele az autópályára

> 4 fővel tartja a 160-at hosszú távon is és még gyorsulna (nem kínlódva, hanem értékelhetően)

 

Itt most a 105 lovas 1.2-esről beszélünk, mint aminek szinte a lételeme az autópálya?

Előzmény: VAG (28848)
VAG Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28848
Éppen ellenkezőleg, alig várja az ember, hogy kiszabaduljon vele az autópályára. 4 fővel tartja a 160-at hosszú távon is és még gyorsulna (nem kínlódva, hanem értékelhetően). Nekem az első 7500 után 7.3 a (számolt) átlagfogyasztás (az autó szerint általában 6.5-6.9 között), 80 % pesti dugó vagy közepes városi forgalom légkondival. Szerintem bárkinek kellemes lehet, aki már kinőtte a kW-huszárkodást és nem akar streetracing-es Suzukikkal küzdeni a Hungárián.
Előzmény: Varshi (28827)
Octi19 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28847

Szerintem Donibcsi (http://www.hildep.hu/index.htm) vagy a kifejezetten villanyász drMinit (http://www.kovialarm.hu/) biztosan megoldja a problémát.

Előzmény: hp47 (28846)
hp47 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28846

Tisztelt Fórumtársak!

Igaz én már kb. 4,5 éve nem vagyok Skodás, egy Golf V-ös használok eddig teljes megelégedettségségemre. Ma reggel rutinszerűen dugtam volna az indítókulcsot a helyére, de az nem ment bele. Újra próbálkoztam sikertelenül! Tudtommal a Okti.II a GolfV-tel sok mindenben egyezik (gondolom ebben is), ezért kérdezlek benneteket kinek volt már hasonló problémája? Én az elektromos kormányzárra tippelek, mivel a kormányzár nincs lezárt állapotban, nem kattant be illetve nem lehet most sem enyhe kormány mozdulattal bekattintani. Kérdéseim: mire lehet számítani a javítás során, kell-e indítókulcs zárat cserélni? Szükséges-e a gyártót bevonni? Szükséges-e márka szervizben javíttatni?(a kocsi már nem garanciális)  Előre is kösz a segítséget!      

Rosep Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28844

És halkabb lett?

Előzmény: guriga64 (28840)
Ürge72 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28843

Kezdő gázos Octáviás vagyok, de pluszköltség megtakarítás miatt tanácsolom, hogy néze meg egy autógázos is, mert nemrég jártam hasonlóan /2hete/ azOctimmal-igaz az egy 1.4es- kiadtam +18000,-Ft gyertyákra (páran tanácsolták-mondták, hogy aza baj, de nem, még jó hogy a trafókat nem vettem meg!!) a semmire és végül cseréltek benne egy gázmágnesszelepet, ami megadta magát uszkve 6250.-Ftér, az autógázosok.

Felakadt és ömlött az egyik hengerbe a gáz is és a benzin is és ezt nem tudta a gépezet mire vélni, így össze-vissza ment az alapjárat és nem is húzott.

Előzmény: OctaviaLPG (28791)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28842

Sziasztok!

 

Az alapjáraton kuplung nélküli surrogó hang ügyében (pár napja írtam) kiderült, hogy valószínűleg nem váltó gond. (Szerelő most szedi szét a dolgokat.) Vagy kuplung szerkezet vagy kettős tömegű lendkerék.

Ha kettős tömegű, akkor tudtok valami értelmes beszerzési forrást? Illetve kuplung esetén is.

 

Kösz,

G.

stevie-w Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28841

Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy érdemes számolni, mert nem biztos, hogy új vs. használt viszonylatban, hosszú távon, az értékvesztést nézve az új autóval járunk rosszabul.

 

 

Mindenképpen az új autóval járunk rosszabbul, mert az értékvesztési görbe az elején meredek (ráadásul magas értékről indul), majd egyre laposabb lesz. Egy 2001-es és egy 2002-es autó ára között gyakorlatilag már nincs különbség (vagy legalábbis nem az életkor miatt).

 

A Te eseted azért speciális, mert egy eleve akciós modellre kaptál egy viszonylag számottevő (10-12%) plusz kedvezményt, és ez "kisimítja" az értékvesztési görbéd elejét, azaz az értékvesztés nagy részét átvállalta tőled a kereskedő.

 

Amúgy azt már többször leírtam, mit gondolok - a másik oldalról - arról a kereskedőről, aki beszerzési ár alatt árul autókat...

 

 

 

Előzmény: HegeZsolt (28839)
guriga64 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28840

Rátettük a paplant, jó bele, valószínű II-es Octiról jött!!!

 

Előzmény: Rosep (28803)
HegeZsolt Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28839

Érzem :)

 

Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy érdemes számolni, mert nem biztos, hogy új vs. használt viszonylatban, hosszú távon, az értékvesztést nézve az új autóval járunk rosszabul.

 

Bocs, kicsit túl lihegtem a dolgot.

Előzmény: Varshi (28837)
KOCZKY Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28838

Ehh, Zuglóban most elég sok rosszarc lomizik mindenfelé... :-( Ki tudja... de majd figyelünk.

Előzmény: Ürge72 (28835)
Varshi Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28837

Azért érzed, hogy ha nem is almát körtével, de azért jonatánt starkinggal. :D

Előzmény: HegeZsolt (28834)
ac07 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28836

Megvolt a vezérléscsere + időszakos szerviz, fékolajcserével.

Egyedül a motorolajat vettem meg külön, az 5l volt 13500, mellette a másik két művelet 98 ezer mobilitás garanciával, márkaszervizben, Szerviz 4+ akcióban 23+8 ezer Ft kedvezménnyel.

OctaviaII 1.6Mpi, 2005-ös, 78e Km-rel.

Előzmény: ac07 (28626)
Ürge72 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28835

Tisztelt Fórumozók!

Segítségeteket kérnénk, de a mainapra virradóra egy Kedves Kolléganőmnek ellopták az Octaviaját.

Az esemény Bp XIV k. Egressy út 27-29sz.előtt volt.

Az autó adatai:

Skoda Octavia 1Z; frsz:KYA958; szine:barna; alvsz: TMBCA21Z382041922; motsz:BSE496309

Ha valaki tud esetleg valamit .......

 

Köszönettel: Mikula Jenő

HegeZsolt Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28834

Kaptam. Tavaly márciusi rendelés. Clever + MaxiDOT,4el ablak,8 hangszóró,metálfény + apróságok (hálórendszer,fullpótkerék,alsóburkolat,...) Csak neked hajlandó vagyok elküldeni a számlát, hogy lásd nem kamuzok. Magánszemélyként vettem (tehát nem flotta) és bank hitel nélkül.

 

Rendelés előtt legalább fél évig túrtam a net-et és megnéztem pár használt autót. Csak (nem kombi) Octaviat akartam és a 2-3 éves, keveset futott példányok, amik hibátlannak tűnő, újszerű állapotban voltak. 3.3-3.5 körül voltak hirdetve.

Előzmény: stevie-w (28832)
Varshi Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28833

Mennyivel könnyebb úgy érvelni, ha már a premisszákat is tudjuk befolyásolni... :D

Előzmény: stevie-w (28832)
stevie-w Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28832

3 éves, jó állapotú, jól felszerelt 1.6 Mpi  3.3 M lett volna, [...]

0 km-es, új autó, jól felszerelt 1.2 Tsi 4.1 M

 

 

Azt ugye te is érzed, hogy legalább az egyik ár nem reális :-) Szerintem mondjuk egyik sem. De ha ténylegh kaptál egy jól felszerelt 1.2 TSI-t 4.1-ért, akkor az tényleg kiemelkedően jó vétel volt, és anyagilag is megérhette.

 

 

Előzmény: HegeZsolt (28829)
thomas974 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28831

A nagy átlag, 15000 km alapján, teljesen vegyesen 7L/ 100 km.

Előzmény: zeneboy (28824)
Varshi Creative Commons License 2011.07.27 0 0 28830

Ez feltételezi, hogy (egyazon ~4,2 M indulóárú autóknál) 3 év alatt 1 misit (~25%-ot) veszít csak a kocsi az ártékéből. Ez nem igaz. 45-50% szokott lenni.

 

De ettől még tény, amit leírtál, ahogy az is, ahogy azonnal bukik a számítás, amint hamarabb adod el. Én nem szeretek úgy belevágni egy autóba, hogy na, 10 évig ebből ki nem szállunk.

Bilincs.

Előzmény: HegeZsolt (28829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!