Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Vueling jó, legalábbis én szerettem a négy alkalommal mikor mentem velük, de ha ezen a BUD - FCO vonalon versenyképesek akarnak lenni akkor az áraikon igazítani kell majd. Náluk ugye a 29.99 € szokott az akciós ár lenni az alá nem nagyon mennek, az ide sok lesz, nem lesz versenyképes sem a Ryannal sem a Wizzel, legalábbis az ár, amúgy igen, nagyon is ha a szolgáltatást (is) nézzük.
így a legegyszerűbb talán a wizz/up TLV és onnan busszal a határig.
Ez mnden, csak nem "legegyszerűbb". Magyarországról a legegyszerűbb Bécsből OS vagy RJ direkt járattal vagy QR/EK DOH/DXB átszállással, bár ezeknél van backtrack. (... vagy európai átszállással LH, BA, KL, AF, TK...)
Ti hogy kezdenétek egy jordániai repülőút szervezésébe? :) annyira nem vagyok otthon ebben a desztinációban, még csak arról sincs fogalmam, fapadossal átszállással megoldható-e Jordániába repülni? Vagy csak horror áron megy? Köszi...
Bécs-Róma relációban még durvább a helyzet (Alitalia, NIKI, Austrian, easyJet + RYR Pozsonyban), de abba is belevágnak. Valószínűleg az átszállókra gyúrnak.
mármint, a volt-ot nem úgy értettem, h ma reggel vagy ilyesmi, hanem pár hete. De most megnéztem, jan.18-án 8e a wizz, ami azért nem annyira rossz, viszont a vueling 60 eur. Mikor néztem akkor utóbbi 40 eur volt, wizz meg 6e.
volt, de már tutti, h bedrágult, bár nem csekkoltam le, hátha. vasárnap reggel wizz bcn, onnan vueling tfn, vissza meg pl. végig ryan bcn-en keresztül. odaúton úgy 3 és fél óra, vissza meg két óra körüli tranzitidővel mindössze.
kimaradt, hogy ryannel most repultem eloszor mobil boarding pass-szal. STN-en a kislany megkert, ne dugjam a scanner ala, mert lerohasztja a rendszert. az utlevel / id kartya szama alapjan keresett ki minket a rendszerbol.
a reggeli gephez indulas 5:16-kor, amit kicsit elkapkodtunk - raertunk volna meg egy fel orat aludni - de legalabb sietni nem kellett. Ismeretlen ok miatt a mid term parking volt az olcsobb, nem a long term, es a buszhoz kozel sikerult is parkolot talalni.
Security nem veszes, kibirhato, utana reggeli, majd irany a kapu. A sorban mogottunk egy magyar lany. Csomagokat nem nezett senki, de bizony kaptak a cetliket a sor kozepetol kezdve, igy a kezicsomagok jo resze ment a holdba. LF 100%.
Masodszor utaztam az Einstein gepen, ezuttal elol, az otodik sorba sorsolt a gep. Felszallas kb 35 perc kesessel, nem tudni pontosan miert, a teljes utat ataludtam. Erkezesnel meg megtartottunk ebbol egy 15-20 percet. Autoberles, majd irany Bergamo, aztan rokonokkal talalkoztunk, akiknel egy estet el is toltottunk. Bergamoban nem voltam mar nyolc eve, meg mindig szimpatikus. Innen masnap a Garda tohoz mentunk, ami szinten tetszett, itt egy megbeszelesem/uzleti vacsoram volt, ahonnan ket napra meg atmentunk a comoi tohoz. Itt is voltam nyolc eve, akkor is azt gondoltam, hogy a latvany harom oraig gyonyorkodtet, aztan unalmas. Most is igy gondolom. Megneztunk par helyet, autokaztunk fel-ala, atmentunk komppal a masik oldalra. Igen, vannak szep helyek, de szerintem nem akkora nagy szam ez az egesz, a szepseg szorakoztato kb harom-negy oran at, aztan inkabb unalmas.
BGY-STN, EI-EFG
Erkezes boven idoben, ez annak koszonheto, hogy vegul lemondtunk az esoben bergamoban setalasrol, eso nelkul meg visszamentunk volna par orara. Igy a Lany inkabb vezetest gyakorolta - inkabb a berelt auton mint a sajatomon. Talaltunk egy elhagyatott parkolot ami idealis terep volt, aztan vegul a hatarido elott 20 perccel mar le is adtuk a kocsit - ez amugy indulas elott egy oraval volt. Boarding pontosan, sot, hamarabb is kezdodott, mert buszoztunk. Boven kerultek sarga cetlik a cuccokra amugy, de meretet nem neztek. Ezuttal hatulra sorsolt a gep, a 26. sorba, ami hatulrol talan az otodik - hetedik. Elol jobban szeretem, dehat ez van. Alvas most nem volt, filmet neztem es jatszottam, erkezes idoben, a gepet kicsit dobalta az ido es mar a felszallas is jo hosszu nekifutast igenyelt. LF itt is 100%. A hataron massziv sor, mindket sorban, de pont sikerult elkapni a mid term shuttle buszt. A hazaut sorompotol ajtoig 58 perc, ami az eddigi rekord.
STN-en epp felujitasok vannak, a szokasosnal is trogerebb az utazo feelingje igy hacsak nincs szignifikansan olcsobb jegy, igyekszem a jovoben elkerulni.
BCN 6 Ft-ért/irány manapság azt kell mondani bőven jó ár, igen, de akár Dublin is 8e Ft-ért/irány legalábbis amilyen árakat én oda látni szoktam normál esetben ahhoz képest biztosan. Más kérdés hogy Dublin nemigen lehet januárban haj de jó időjárás szempontjából, Barcelona viszont igen.