Sziasztok!Van egy 2004es 530d-m ,az autot utobbi idoben nagyon kis tavokon hasznalom.A hibajelenseg az ,hogy az auto erotlenne valt ,illetve kb 3000 a max fordulat ,ettol eltekintve az alapjarat normalis, engine management lampa nem gyulladt ki es nem irt ki semmilyen hibauzenetet.A turbo rendben van, illetve a toltoagban nincs szivargas ,a szivosorban levo pillangoszelepek, illetve a helyuk levannak dugozva.A kipufogoosszetetelnel a dpf elott hangosan kifuj ,ezert arra tippelek a dpf lesz eltomodve.Lattam youtube-on tobbfele hazilag vegezheto megoldast (spray a szenzornal befuj majd jarat ,dpf levesz gozborotva stb).Mik az ezen eljarasokkal kapcsolatos tapasztalatok ,hasznalhatnak ,haszontalanok vagy esetleg arthatnak? Nem vagyok otthon Magyarorszagon ezert keresek ilyesmi megoldast.Valaszokat elore is koszi.
Segítséget, vagy ötleteket kérnék az alábbi problémához: ( 530D E60 2006-os automata gépsárkány:) ha kiteszem a váltót DS-be akkor szinte pontosan 1700-as fordulatnál rángatni kezd ( de csak ha kitartom ezt a fordulatot se alatta, se felette nem ). Normál D-ben minden rendben a teljes fordulatszám tartományban. Hibakódom nincs. Szerettem volna rá egy szoftveres optimalizálást ( nem a lóerők miatt, úgy éreztem kellemesebben megy és kevesebbet is fogyaszt ) és akkor jött először próbapadon egy olyan hibajelenség, hogy
4000 f/perc fordulat körül túltölt a turbó aztán letilt. Hibakód törlés, és minden a régi. Ha rajta van a tuning program akkor már normál D-ben is rángat 1700-nál. Ezután vissza az eredeti motorvezérlő program és ismét csak DS-ben rángat. Eddig ezt észre sem vettem, mert ugye ritkán jár az ember 4000-es motorfordulat felett automatával.
Amikor megvettem a kötelező köröket lefutottam: olaj, szíjak, szűrők, kartergáz szűrő, szívósor kiherélés stb. A turbóm is rendben van, viszont a szerelő kivett előle egy kis műanyag spirált mondván ezt úgyis csak bedarálja.Gondolom ez arra való, hogy megpörgesse a levegőt a turbónak + a szívósor kiherélés biztos beleszólt a nyomásviszonyokba ( a DPF-hez nem piszkáltunk ). Mivel hibakódom nincs, valamilyen mechanikus problémára gyanakszok. Ötleteket, hozzászólásokat szívesen fogadok. Üdv.
Sziasztok! lenne eladó BMW e60-ra eredeti bbs 124 kétszéles alufelni garnitúra 0 km-es gumikkal!hibátlan nagyon szép állapotban, nagyon olcsón adom kompletten az ára 210 000 Ft .
még nem hirdetem most fogom felrakni ha valakit érdekel +3620/497-06-70 es számon elér
De tegnap este ujra világitani kezdett kimentem vele az autopalyára mentem vele kb 10-15 percet 110 km/h orával! Utána elnyujtottam neki és mikor jöttem le a kipufogobol mintha szikradarabokat láttam volna vagy mintha valami szikrázott volna?
Nem tudna vki segiteni nekem ebben?
Mi lehetett ez?
A lámpám ugyan ugy világit azon gondoljodom bemegyek s bmwbe és kérek egy regenerálást rá?
akkor ezeket látnom kellene a VIN alapján történő lekérdezésben?
Csak mert nem találom. Ez a felső kettő amúgy a dynamic drive része vagy az valami teljesen más dolog? Eladó hírdet sz*rul vagy nem is minden esetben tűntetik ezt föl?
A manuális váltóval szerelt 520i-vel nagyjából semmi bajod nem lenne, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom. Az automata váltó hajlamos szarakodni (váltóolajcsere ügyben megoszlanak a vélemények), viszont az 525i jobban megy, de cserébe viszont többet is fogyaszt (főleg automata váltóval). Ha a biztonságos üzemelés fontosabb, akkor a manuális 520i a jó választás, ha a kényelem és a jobb teljesítmény akkor pedig az 525i. Mondjuk én a helyedben azért az egyéb felszereltségeket is nézném (nagy navi vs. kis navi, normál vs. komfort ülések, napfénytető stb. stb.).
E60 vásárlását tervezem, két kiszemelt példány közül kellene választanom. Mind a kettő 2004-es évjáratú, benzines, futásteljesítmény nagyjából azonos.
Az egyik 520 manuális váltóval, a másik 525 automata. Ha feltételezzük, hogy mind a kettő normálisan karbantartott, rendszeresen szervizelt példány igényes tulajtól, akkor ti melyiket ajánlanátok inkább? Melyik váltóval lesz kevesebb gondom a meghibásodást illetően?
1er (E81 / E82 / E87) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 09/2008 3er (E90 / E91 / E92 / E93) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 09/2008 5er (E60 / E61) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 11/2008 6er (E63 / E64) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 11/2008 X5 (E70) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 10/2009 X6 (E71) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 10/2009
Tudod, hogy csak humorizáltam... ;) Abszolút érthető amit írsz. Külföldön sincs olyan pre LCI 530i, ami megfelelne az igényeidnek? Én eladnám az A6-ot a helyedben és használnám az E39-et amíg filózol. Egyszer egyébként megnézném azt az E39-et. Te meg kipróbálhatnád a sokat átkozott közvetlen befecskendezéses F10-et, ami így 10e kilométer használat után egyelőre hibátlan. :)
Azért tegyük hozzá, hogy igényeimnek megfelelő E60 híján 2 éve vettem egy A6-ot nem kevés pénzért, de - finoman fogalmazva - erős kételyeim vannak, és az eladásán gondolkodom.
Csak és kizárólag hátsó kerékhajtású autó jöhet szóba, így eléggé korlátozott a piac. Mondjuk Mercim még sosem volt, és a W211 nem is tetszik annyira kívülről, ellenben belülről sokkal lakájosabb, mint az E60.
Van nekik is egy 3 literes benzines V6 231 lóval, de az manuál váltóval ritka, mint a fehér holló.
Arra nem lesz pénzem, hogy kevés km-rel vegyek F10-et, közvetlen befecskendezéses benzinest meg sok km-rel nem fogok venni, se E60-at, se mást.
Ha meg már így is - úgy is szopás van a motorral, akkor egyen legalább keveset...
Egy 258 LE-s facelift előtti E60 530i lenne az igazi, de mire azt az igényeimnek megfelelő szintre hozom (nagy navi, új iDrive, kívül-belül megfelelő színkombináció, stb.), akkor közelebb vagyok az 5 M Ft-hoz mint a 4-hez.
Ennyire meg azért nem vagyok benzinfanatikus, mikor 1-2 millió Ft-tal olcsóbb a dízel (mert az legalább VAN, és ott könnyebben lenyelem az automata váltót, amit amúgy utálok)
És persze mindeközben megvan az E39, pár ezer km-t ő is fut minden évben, most kapott 3 kilóért szinte új futóművet, most jön a kuplung és környéke, meg aztán végre a fekete szövet üléseket is ki kéne dobni belőle...
Szerintem, ha lesz folytatása a filmnek akkor Téged fognak felkérni a Never Ending Story 2 főszerepére. :D Kb. 6 éve taliztunk amikor meg akartad nézni az E60-amat vásárlás céljából. Az biztos, hogy jól körbejárod a témát, de ami láthatóan nem megy azt szerintem ne erőltesd tovább. :)) Én kihagynám az E60-at a helyedben és rögtön F10-be ülnék át. Nekem az a személyes tapasztalatom eddig, hogy közelebb áll egymáshoz az E39 és az F10 kényelemben, stílusban és megbízhatóságban. Technológiailag persze ég és föld a különbség az F10 javára. Az E60 sem egy rossz autó, de az E39-hez képest teljesen más a karaktere minden szempontból. Dízelt meg főleg nem vennék E60-ból a helyedben, a szívó benzinesekből választanék, mivel egyelőre azok tűnnek az utolsó megbízható BMW motoroknak. Persze, Tiéd a döntés. :)