Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lbalog01 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35051

Azon mit értesz, hogy "túl tölt a turbó" ? Milyen hibakódot dob a letiltáskor?

Előzmény: ogrelala (35048)
Lipi001 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35050

Szia!

 

Nekem is hasonlok voltak a gondjaim a dpf elotti dolgot megcsináltattam vettem most egy masik dpf-t de vmi most se az igazi!

Igy csütörtökön bemegyek a bmwbe!

Merr én se vagyok otthon sajna:(

ajl86 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35049

Sziasztok!Van egy 2004es 530d-m ,az autot utobbi idoben nagyon kis tavokon hasznalom.A hibajelenseg az ,hogy az auto erotlenne valt ,illetve kb 3000 a max fordulat ,ettol eltekintve az alapjarat normalis, engine management lampa nem gyulladt ki es nem irt ki semmilyen hibauzenetet.A turbo rendben van, illetve a toltoagban nincs szivargas ,a szivosorban levo pillangoszelepek, illetve a helyuk levannak dugozva.A kipufogoosszetetelnel a dpf elott hangosan kifuj ,ezert arra tippelek a dpf lesz eltomodve.Lattam youtube-on tobbfele hazilag vegezheto megoldast (spray a szenzornal befuj majd jarat ,dpf levesz gozborotva stb).Mik az ezen eljarasokkal kapcsolatos tapasztalatok ,hasznalhatnak ,haszontalanok vagy esetleg arthatnak? Nem vagyok otthon Magyarorszagon ezert keresek ilyesmi megoldast.Valaszokat elore is koszi.

ogrelala Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35048

Sziasztok!

 

Segítséget, vagy ötleteket kérnék az alábbi problémához: ( 530D E60 2006-os automata gépsárkány:) ha kiteszem a váltót DS-be akkor szinte pontosan 1700-as fordulatnál rángatni kezd ( de csak ha kitartom ezt a fordulatot se alatta, se felette nem ). Normál D-ben minden rendben a teljes fordulatszám tartományban. Hibakódom nincs. Szerettem volna rá egy szoftveres optimalizálást ( nem a lóerők miatt,  úgy éreztem kellemesebben megy és kevesebbet is fogyaszt ) és akkor jött először próbapadon egy olyan hibajelenség, hogy

4000 f/perc fordulat körül túltölt a turbó aztán letilt. Hibakód törlés, és minden a régi. Ha rajta van a tuning program akkor már normál D-ben is rángat 1700-nál. Ezután vissza az eredeti motorvezérlő program és ismét csak DS-ben rángat. Eddig ezt észre sem vettem,  mert ugye ritkán jár az ember 4000-es motorfordulat felett automatával. 

Amikor megvettem a kötelező köröket lefutottam: olaj, szíjak, szűrők, kartergáz szűrő, szívósor kiherélés stb. A turbóm is rendben van, viszont a szerelő kivett előle egy kis műanyag spirált mondván ezt úgyis csak bedarálja.Gondolom ez arra való, hogy megpörgesse a levegőt a turbónak + a szívósor kiherélés biztos beleszólt a nyomásviszonyokba ( a DPF-hez nem piszkáltunk ). Mivel hibakódom nincs, valamilyen mechanikus problémára gyanakszok. Ötleteket, hozzászólásokat szívesen fogadok. Üdv.

EEE60 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35047

Hány colos? Milyen gumikkal?

Előzmény: garagge (35045)
Lipi001 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35046

Illetve hasonló problémával szenvedett már más is??

garagge Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35045

Sziasztok! lenne eladó BMW e60-ra eredeti bbs 124 kétszéles alufelni garnitúra 0 km-es gumikkal!hibátlan nagyon szép állapotban, nagyon olcsón adom kompletten az ára 210 000 Ft .

még nem hirdetem most fogom felrakni ha valakit érdekel +3620/497-06-70 es számon elér

Lipi001 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35044

Igen azért is bemegyek vele most ettől a tegnapi dologtol remélem nem lett baja!

Meg csak itt varosba megyek vele itt meg lassu temponal igy se regenerál igy talán baja nem lesz:((

Vagy te mit gondolsz?

szokes83 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35043

hát igen, csak nem mindegy miért égett ki a régi vagy mi okozza a fő problémát? ezért kell a diag... nehogy az újad is úgy járjon mint a régi...

Előzmény: Lipi001 (35042)
Lipi001 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35042

Nem azt tudtam hogy szar volt!

Otthon azt megnézettem már meg minden mást!:)

Mert a régi le lett szedve és teljesen rossz volt kiégett:((

szokes83 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35041

Ugy cseréltél részecskeszűrőt hogy nem tudtátok a pontos hibát? nem volt kiolvasva?

 

Azt azért ne mond hogy a kinti szerelő trógerebb mint az itthoni...

 

Előzmény: Lipi001 (35040)
Lipi001 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35040

Hello!

 

Igen beviszem itt kint a Bmwbe egy diagnosztikára és majd meglátjuk az otthoni bmw-s haverom is ezt javasolta!

De ez a partikerfilter probléma már kiidegel:(

Meg az a baj németbe vagyok és itt a szerelők se olyanok mint otthon!

Van aki azt mondja szoftverezni kell meg stb...

mica-r Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35039

Meg kell diagolni, mi a hiba. lehet hogy egy hőmérő, vagy más jeladó vacakol. A kód törölgetése nem javítás!

Előzmény: Lipi001 (35038)
Lipi001 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 35038

Sziasztok!

 

Le lett cserélve a bmw525dmen a partikel filter!

A lámpa automatikusan ami világitott ki is aludt!

De tegnap este ujra világitani kezdett kimentem vele az autopalyára mentem vele kb 10-15 percet 110 km/h orával! Utána elnyujtottam neki és mikor jöttem le a kipufogobol mintha szikradarabokat láttam volna vagy mintha valami szikrázott volna?

Nem tudna vki segiteni nekem ebben? 

Mi lehetett ez?

A lámpám ugyan ugy világit azon gondoljodom bemegyek s bmwbe és kérek egy regenerálást rá?

illetve egy kod törlést!

Ha valaki tud ehhez hozzá irni kérem segitsen!

Elöre is köszönöm!

EEE60 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 35037

E60-ban ezek nincsenek. 

Előzmény: a.hangok.a.fejemben (35036)
a.hangok.a.fejemben Creative Commons License 2014.11.09 0 0 35036

Ha egy hírdetésben azt írják, hogy:

 

ADS (adaptív lengéscsillapító)

EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés)

 

akkor ezeket látnom kellene a VIN alapján történő lekérdezésben?

 

Csak mert nem találom. Ez a felső kettő amúgy a dynamic drive része vagy az valami teljesen más dolog? Eladó hírdet sz*rul vagy nem is minden esetben tűntetik ezt föl?

Steeef Creative Commons License 2014.11.09 0 0 35035

Szia!

 

Ezzel igen,csak frissíteni nem fogod tudni soha a navigációt,mivel a CIC-ben a VIN marad az eredeti.

 

Steeef

Előzmény: Pavika78 (35034)
Pavika78 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 35034
ardo Creative Commons License 2014.11.08 0 0 35033

http://m.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530i_automata_facelift-navi-bor-bixenon-8173315

 

Ha valaki egy megbizhato,karbantartott autot keres.

Ime megtalalta😀😀

ardo Creative Commons License 2014.11.08 0 0 35032

Nem csak 2fele ulessel szereltek. 

De az vitathatatlan hogy  a comfort ules a legjobb.

Hasznaltam sokat. Brutaaal joooooo😈😈😈😈

a.hangok.a.fejemben Creative Commons License 2014.11.08 0 0 35031

Jol tudom, hogy az e60/61 ketfajta ulessel szerelt? Comfort es sport? Nagyon dicserik a comfortot kulfoldi oldalakon! Ki mit gondol?

 

Futomuben hanyfele valtozatban gurultak ki a gyarbol? Gondolok itt sport/normal stb-re..?

 

koszi

G.Gambino Creative Commons License 2014.11.08 0 0 35030

A manuális váltóval szerelt 520i-vel nagyjából semmi bajod nem lenne, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom. Az automata váltó hajlamos szarakodni (váltóolajcsere ügyben megoszlanak a vélemények), viszont az 525i jobban megy, de cserébe viszont többet is fogyaszt (főleg automata váltóval). Ha a biztonságos üzemelés fontosabb, akkor a manuális 520i a jó választás, ha a kényelem és a jobb teljesítmény akkor pedig az 525i. Mondjuk én a helyedben azért az egyéb felszereltségeket is nézném (nagy navi vs. kis navi, normál vs. komfort ülések, napfénytető stb. stb.).

Előzmény: Wezton111 (35029)
Wezton111 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 35029

Sziasztok!

 

E60 vásárlását tervezem, két kiszemelt példány közül kellene választanom. Mind a kettő 2004-es évjáratú, benzines, futásteljesítmény nagyjából azonos.

Az egyik 520 manuális váltóval, a másik 525 automata. Ha feltételezzük, hogy mind a kettő normálisan karbantartott, rendszeresen szervizelt példány igényes tulajtól, akkor ti melyiket ajánlanátok inkább? Melyik váltóval lesz kevesebb gondom a meghibásodást illetően?

BMW-GMBH Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35028

Nekem lehet lesz egy ilyenem.

2004.04 havi. 530da

186000km, euro3

 

Előzmény: HG. (35018)
blaci200 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35027

Sziasztok,

 

Ha valakit érdekel találtam 2015-ös navigációt:

1er (E81 / E82 / E87) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 09/2008
3er (E90 / E91 / E92 / E93) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 09/2008
5er (E60 / E61) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 11/2008
6er (E63 / E64) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 11/2008
X5 (E70) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 10/2009
X6 (E71) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 10/2009

 

 

 

G.Gambino Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35026

Tudod, hogy csak humorizáltam... ;) Abszolút érthető amit írsz. Külföldön sincs olyan pre LCI 530i, ami megfelelne az igényeidnek? Én eladnám az A6-ot a helyedben és használnám az E39-et amíg filózol. Egyszer egyébként megnézném azt az E39-et. Te meg kipróbálhatnád a sokat átkozott közvetlen befecskendezéses F10-et, ami így 10e kilométer használat után egyelőre hibátlan. :)

Előzmény: HG. (35025)
HG. Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35025

Azért tegyük hozzá, hogy igényeimnek megfelelő E60 híján 2 éve vettem egy A6-ot nem kevés pénzért, de - finoman fogalmazva - erős kételyeim vannak, és az eladásán gondolkodom.

 

Csak és kizárólag hátsó kerékhajtású autó jöhet szóba, így eléggé korlátozott a piac. Mondjuk Mercim még sosem volt, és a W211 nem is tetszik annyira kívülről, ellenben belülről sokkal lakájosabb, mint az E60.

Van nekik is egy 3 literes benzines V6 231 lóval, de az manuál váltóval ritka, mint a fehér holló.

 

Arra nem lesz pénzem, hogy kevés km-rel vegyek F10-et, közvetlen befecskendezéses benzinest meg sok km-rel nem fogok venni, se E60-at, se mást.

Ha meg már így is - úgy is szopás van a motorral, akkor egyen legalább keveset...

 

Egy 258 LE-s facelift előtti E60 530i lenne az igazi, de mire azt az igényeimnek megfelelő szintre hozom (nagy navi, új iDrive, kívül-belül megfelelő színkombináció, stb.), akkor közelebb vagyok az 5 M Ft-hoz mint a 4-hez.

Ennyire meg azért nem vagyok benzinfanatikus, mikor 1-2 millió Ft-tal olcsóbb a dízel (mert az legalább VAN, és ott könnyebben lenyelem az automata váltót, amit amúgy utálok)

 

És persze mindeközben megvan az E39, pár ezer km-t ő is fut minden évben, most kapott 3 kilóért szinte új futóművet, most jön a kuplung és környéke, meg aztán végre a fekete szövet üléseket is ki kéne dobni belőle...

 

Egyszerű, nem? :-)

Előzmény: G.Gambino (35022)
szokes83 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35024

én annor Victor Reinz-et raktam bele, valami filléres összeg volt és évek óta tökéletes

Előzmény: ötharmincdöbbenet (35023)
ötharmincdöbbenet Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35023

sziasztok!

 

Ma vettem egy e39 öntvény leömlőt. e60 530d-re szeretném tenni. A kérdésem az lenne ,hogy  milyen tömítést vegyek hozzá? Márka? 

 

Más téma:

 

Volna nekem egy garnitúra 19" -os téligumim eladó. 2013-as gyártásuak és kb 2000km-ert futottak az x5ösömön...az autó elkelt így eladnám a gumikat..

 

Méretek:

 elől: Falken 255/50 r19

hátul: Vredestein 285/45 r19 hibátlan gumik

 

Ár: 120 ezer Ft / garnitura

 

G.Gambino Creative Commons License 2014.11.07 0 0 35022

Szerintem, ha lesz folytatása a filmnek akkor Téged fognak felkérni a Never Ending Story 2 főszerepére. :D Kb. 6 éve taliztunk amikor meg akartad nézni az E60-amat vásárlás céljából. Az biztos, hogy jól körbejárod a témát, de ami láthatóan nem megy azt szerintem ne erőltesd tovább. :)) Én kihagynám az E60-at a helyedben és rögtön F10-be ülnék át. Nekem az a személyes tapasztalatom eddig, hogy közelebb áll egymáshoz az E39 és az F10 kényelemben, stílusban és megbízhatóságban. Technológiailag persze ég és föld a különbség az F10 javára. Az E60 sem egy rossz autó, de az E39-hez képest teljesen más a karaktere minden szempontból. Dízelt meg főleg nem vennék E60-ból a helyedben, a szívó benzinesekből választanék, mivel egyelőre azok tűnnek az utolsó megbízható BMW motoroknak. Persze, Tiéd a döntés. :)

Előzmény: HG. (35018)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!