Motorkódtól független a belső tér műanyag elemeinek rögzítése :)
Benzin és Diesel-nél is ugyan az, sőt még a Golf IV. el is majdnem teljesen egyezik.
Számomra az a fura, hogy miért nem úgy van, hogy a 4 csavar kihajtása után kifele lehetne húzni. Miért csak befele mehet. Így gondolom darabokra kell szedni mindent :(
Tudja valaki, hogyan lehet kiszedni a klíma és fűtés vezérlő panelt a műszerfalon, hogy hozzá férjek a mögötte lévő kábel csatlakozóhoz?
Előlapi műanyag lepattintva.
4 db tory csavar a négy sarkán kitekerve. Mozog és lötyög de csak befele tudom tolni, kifele nem jön mert a 4 db pöcök amibe a csavarok mentek az útját állják kifele... :/
Nagyon remélem, hogy nem kell a teljes műszerfal burkolatot a két oldalán leszedni és rádióval a teljes nagy kerettel együtt kiemelni. Elég durva lenne. Help pls
Telefonomról szeretnék zenét lejátszani az autórádión (2006-os Citroen C4-em van). Mindegy, hogy bluetooth vagy audio kábellel, a lényeg, hogy jó minőségű legyen. Sima kihangosítóm már van, de az régebbi Nokia és csak a telefonhívásokat tudja kihangosítani, lejátszandó zenét nem.
- Kaptam egy rádiófrekvencián működő Dension autókihangosítót. Nem sistereg, viszont ugyanazt a számot CD-n és Densionon keresztül meghallgatva jelentős minőségbeli különbség van :( Az az érzésem, hogy a bluetooth adatátvitel miatt van ez. Ha veszek egy komolyabb, beépíthető, nem rádiófrekvencián keresztül működő bluetooth kihangosítót, ott is rosszabb lesz a minőség?
- Használ valaki utólag barkácsolt, rádióhoz csatlakoztatott AUX-bemenetet, hogy csak sima audio kábellel kell összekötni a telefont és a rádiót? Olvastam korábban, hogy vki megcsinálta, de nagyon nagy hangerőre kelllet állítani a telefont, mert nagy bemeneti jelet igényelt, így a minőség romlott...
Mit javasoltok a fentiek fényében? Csináltassak audio-bemenetet? Jó minőségű, beépíthető gyári bluetooth kihangosító? Vagy írjam ki CD-re a zenét? :) köszi a segítséget!
Próbáltam több és különféle csatolóval és szoftverrel, de semmi. Azt írják, hogy nem találnak OBD2 kompatibilis vezérlőt. A KTS viszont viszi.
A linkeden látszik, hogy a 2.5-ös az ISO protokolt használ, a 2.8-as VPN-t és gyakorlatilag egyik mod-ot sem ismeri. A can komunikációs az 2010-től. Ez 2007-es.
A világ talán legócsább hulladékja. Olasz, VM motor, rendkívül buta főtengelycsapágyazás megoldással. Két fajta van belőle. Ami már szétesett, és ami rövidesen szét fog esni. Alkatrész nincs hozzá. Illetve ami van, az gyári hibás. A gyár tudja, de gátlástalanul árulja a mérethibás csapágyházakat.
A spritmonitor.de eléggé pontosanmegmutatja, mekkora a fogyasztáskülönbség a benzines és a dízel között. én azt mondom,hogy vegyes használatban 7, 9 , 10 a 2.0 dízel az 1.8 és a 2.0 benzin az 5-ös esetében.
Ha marad a Mazda a képben, akkor vásárlás után egy fék, szét-összeszerelés illetve egy teljes alváz és üregvédelem erősen ajánlott, mivel a 6-os Mazdák esetében ennek igénye már mutatkozik.
Lehet jó választás egy Mazda is, csak fel kell készülni a buktatókra, és ha hosszú távon gondolkozol, akkor ez igencsak kifizetődő.
Más: a nagyobb autó esetében is próbálj megmaradni a 205/55 r16 illetve hasonló árú abroncsoknál, mert ez után komoly ugrás jelentkezik...
A Mazda 5-öst annak ellenére ajánlom, hogy én egy kicsit megjártam vele, mert ebből egy 2.0 benzines rendesen átnézve sok meglepetést nem tartogat... ráadásul az elég fürge is. A 2.0 dízel ha jó, akkor képes mosolyt csalni az ember arcára, mert már 6 személlyel és kevés csomaggal is megkérdezték a hátsó sorból, hogy miért, egy ez ennyire?? A dízel használatát városban meg kell gondolni, mert a 6-10 km es távok sem egészségesek.
Mazda esetében még jó pont, hogy a 2006 utáni példányoknál alvázszám alapján lekérdezhető az előélet.