Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138742

szinte semmi esélyed.

legrosszabb esetben összesül, lecsavarja a csonkot és elszáll a kerék

Előzmény: Macchia (138738)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138741

az a panel ott lóg a komplett fűtésboxon az állítóbovdeneken amíg fölé nem kerül a műszerfal.

azért van mögötte

Előzmény: Akos-001 (138733)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138740

hát a kocsi színe. :-)

Előzmény: Akos-001 (138739)
Akos-001 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138739

ööö.... Mi is kell még? :)

Motorkódtól független a belső tér műanyag elemeinek rögzítése :)

Benzin és Diesel-nél is ugyan az, sőt még a Golf IV. el is majdnem teljesen egyezik.

Számomra az a fura, hogy miért nem úgy van, hogy a 4 csavar kihajtása után kifele lehetne húzni. Miért csak befele mehet. Így gondolom darabokra kell szedni mindent :(

 

Előzmény: Törölt nick (138737)
Macchia Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138738

Sziasztok 

Lehet hogy bajban vagyok. 

Egy régi R19-em van. 

Kb. egy hete furcsán zörög a jobb hátsó kerékagy csapágy, amit akkor hallok ha lassan megyek. 

Búgó vagy visító hang nincs. 

Tegnap lejöttünk anyámhoz Siófokra a két gyerekkel a fedélzeten. 

Megérkezéskor megfogtam a kerék közepét és tűzforró volt. 

Levettem a kupakot, és tele van csillámporos zsírral meg valami összegyűrt fémdarabkát is kiszedtem. 

Szóval szerintem szetment egy görgő és most kinyirja a többit. 

A kérdés az,  hogy ha kibirt 120km-t úgy hogy nem változott a hang, akkor milyen eséllyel érek vissza Pestre, illetve mi a legrosszabb ami történhet. 

Köszönöm a segítséget. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138737

a leglényegesebb még mindig kimaradt. :-)

Előzmény: Akos-001 (138736)
Akos-001 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138736

Basszus tényleg csak a lényeget hagytam ki :DDD

 

VW Bora 1.6 2001 es. Manuál klíma. Annyi helyen kérdeztem ami VW-s, hogy itt elfelejtettem, hogy nem tipus specifikus fórum :D Sorry

Előzmény: Paco155 (138734)
xmbela Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138735

Tudod te azt! :-)

Előzmény: Paco155 (138734)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138734

„Kérdezés előtt kérjük megadni az autó típusát, évjáratát és a motorkódot. Néha a színe is számít...:)”

Előzmény: Akos-001 (138733)
Akos-001 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138733

Tudja valaki, hogyan lehet kiszedni a klíma és fűtés vezérlő panelt a műszerfalon, hogy hozzá férjek a mögötte lévő kábel csatlakozóhoz?

 

Előlapi műanyag lepattintva.

4 db tory csavar a négy sarkán kitekerve. Mozog és lötyög de csak befele tudom tolni, kifele nem jön mert a 4 db pöcök amibe a csavarok mentek az útját állják kifele... :/

 

Nagyon remélem, hogy nem kell a teljes műszerfal burkolatot a két oldalán leszedni és rádióval a teljes nagy kerettel együtt kiemelni. Elég durva lenne. Help pls

TraguAre Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138732

Lehangolsz. Meg a vegen ebbol is benyast kell nezni...

Előzmény: 409 (138726)
ismerosarcok Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138731

Sziasztok!

 

Telefonomról szeretnék zenét lejátszani az autórádión (2006-os Citroen C4-em van). Mindegy, hogy bluetooth vagy audio kábellel, a lényeg, hogy jó minőségű legyen. Sima kihangosítóm már van, de az  régebbi Nokia és csak a telefonhívásokat tudja kihangosítani, lejátszandó zenét nem.

 

- Kaptam egy rádiófrekvencián  működő Dension autókihangosítót. Nem sistereg, viszont ugyanazt a számot CD-n és Densionon keresztül meghallgatva jelentős minőségbeli különbség van :( Az az érzésem, hogy a bluetooth adatátvitel miatt van ez. Ha veszek egy komolyabb, beépíthető, nem rádiófrekvencián keresztül működő bluetooth kihangosítót, ott is rosszabb lesz a minőség?

 

- Használ valaki utólag barkácsolt, rádióhoz csatlakoztatott AUX-bemenetet, hogy csak sima audio kábellel kell összekötni a telefont és a rádiót? Olvastam korábban, hogy vki megcsinálta, de nagyon nagy hangerőre kelllet állítani a telefont, mert nagy bemeneti jelet igényelt, így a minőség romlott...

 

Mit javasoltok a fentiek fényében? Csináltassak audio-bemenetet? Jó minőségű, beépíthető gyári bluetooth kihangosító? Vagy írjam ki CD-re a zenét? :) köszi a segítséget!

cam aro Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138730

2007. es 2010 kozt viszont egy luk van. 

lehet a te 2007-ed epp a can-os szeria eleje.. 

amit nem tamogat az eobd. 

 

 csak talalgatok.. 

annak meg ertelme nem sok. 

ha hulyeseg, hat elnezest erte. :)

=======================

Előzmény: 409 (138729)
409 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138729

Próbáltam több és különféle csatolóval és szoftverrel, de semmi. Azt írják, hogy nem találnak OBD2 kompatibilis vezérlőt. A KTS viszont viszi.

A linkeden látszik, hogy a 2.5-ös az ISO protokolt használ, a 2.8-as VPN-t és gyakorlatilag egyik mod-ot sem ismeri. A can komunikációs az 2010-től. Ez 2007-es.

Előzmény: cam aro (138727)
cam aro Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138728

ChryslerGrand voyager2.8 CRD

2010Diesel

CAN 11bit 500kb

 

------

nem ertek hozza. 

de a vpn, kwp,  iso mar legalabb feltunt a szem elott. 

ellenben a can11 bit 500kb protocolt, azt most latom eloszor. 

szvsz lehet itt a hiba eobd szinten.

tul uj,. ? 

Előzmény: cam aro (138727)
cam aro Creative Commons License 2014.12.26 0 0 138727

keszulekben lehet a hiba > szerintem < . 

 

nyilvan ennyi bejgli utan gyanus a memorym,..

de az  azt sugja tobbszor olvastam eobdn voyagert 02-08" kozt mindket dizel motorral. 

(az mas tortenet hogy kalapxart nem ert, pl eloadat szinten,  de legalabb a kommunikacio felepult. ) 

 

nem tudom ez segit-e.. nekem kinai.

de talan a protocolt meghatarozza.  

az is lehet turot se er. 

 

http://www.outilsobdfacile.com/vehicle-list-compatible-obd2.php?brand=chrysler

Előzmény: 409 (138725)
409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138726

Azért az mégsem általános, hogy 130-170ekm-nél a motorok kifekszenek sorban főtengely, motorblokk és fekvőcsapágyház* hibával.

 

* a csapágyház egy nagy alukorong, amit csak a jószerencse tart az öntöttvas blokkban, vagyis nincs rögzítve.  !!

Előzmény: lacipécs (138724)
409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138725

Háááát, a 2007-sel nem áll szóba a szabvány ellenére semmiféle OBD2 basz se. :-//

Előzmény: őrel (138723)
lacipécs Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138724

Lehet,de mi a jó?Én egy 2002/12havi ulysse-t vettem 1milla alatti családi kategóriában.

Ez meg egy francia (hulladék)vas,de az előző is megvolt 10 évig,különösebb gond nélkül,valamivel járni kell.:)

Előzmény: 409 (138721)
őrel Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138723

az elm , az enyémet ugyan nem nagyon, de a 2002 utánit kiolvassa

 

a hibakódot kiírja a  km számlálónál

4x  gyujtàs le-fel

Előzmény: 409 (138722)
409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138722

Mivel diagolod?

Előzmény: őrel (138719)
409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138721

"A 2.8CRD(?) milyen lehet?"

 

 A világ talán legócsább hulladékja. Olasz, VM motor, rendkívül buta főtengelycsapágyazás megoldással. Két fajta van belőle. Ami már szétesett, és ami rövidesen szét fog esni. Alkatrész nincs hozzá. Illetve ami van, az gyári hibás. A gyár tudja, de gátlástalanul árulja a mérethibás csapágyházakat.

Előzmény: TraguAre (138702)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138720

Ertem. Bejgli:)

Előzmény: cam aro (138718)
őrel Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138719

 a balkormányos teljesen jó

Előzmény: cam aro (138711)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138718

a labter, ..szerintem kisebb. 

feliciaban elferek. 

voyagerben nem tudom hova tenni a bal labam a valtobox miatt. 

 

de mint irtam, ez jobbos tapasztalat. ugyhogy -mostmarvilagos- semmi koze a baloshoz..  

bocsi... csak a bejgli.. :}

Előzmény: TraguAre (138717)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138717

Arra gondoltam, hogy ha a Skodaban elfertem...

A Voyager kisebb lenne..?

 

Kezdek kivancsi lenni. Bar az is valami, ha mast nem tudsz

felhozni ellene...:)

Előzmény: cam aro (138714)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138716

A spritmonitor.de eléggé pontosanmegmutatja, mekkora a fogyasztáskülönbség a benzines és a dízel között. én azt mondom,hogy vegyes használatban 7, 9 , 10 a 2.0 dízel az 1.8 és a 2.0 benzin az 5-ös esetében.

 

Ha marad a Mazda a képben, akkor vásárlás után egy fék, szét-összeszerelés illetve egy teljes alváz és üregvédelem erősen ajánlott, mivel a 6-os Mazdák esetében ennek igénye már mutatkozik.

 

Lehet jó választás egy Mazda is, csak fel kell készülni a buktatókra, és ha hosszú távon gondolkozol, akkor ez igencsak kifizetődő.

 

Más: a nagyobb autó esetében is próbálj megmaradni a 205/55 r16 illetve hasonló árú abroncsoknál, mert ez után komoly ugrás jelentkezik...

 

A Mazda 5-öst annak ellenére ajánlom, hogy én egy kicsit megjártam vele, mert ebből egy 2.0 benzines rendesen átnézve sok meglepetést nem tartogat... ráadásul az elég fürge is. A 2.0 dízel ha jó, akkor képes mosolyt csalni az ember arcára, mert már 6 személlyel és kevés csomaggal is megkérdezték a hátsó sorból, hogy miért, egy ez ennyire?? A dízel használatát városban meg kell gondolni, mert a 6-10 km es távok sem egészségesek.

 

Mazda esetében még jó pont, hogy a 2006 utáni példányoknál alvázszám alapján lekérdezhető az előélet.

 

Előzmény: TraguAre (138712)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138715

jav.kov. 

 

ha te nem fersz a feliciban..ami nagyobb.. akkor nem egy sulycsoport lehetunk... ;))

 

Előzmény: cam aro (138714)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138714

42-es labam van, es nem ferek el a grand voyager labterben. 

ha te nem fersz a feliciban.. akkor nem egy sulycsoport lehetunk... ;))

Előzmény: TraguAre (138713)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138713

Volt egy Skoda Feliciam... Annal nem lehet sokkal rosszabb.

Előzmény: cam aro (138711)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!