A kormányon alul van két luk. Oda dugj be egy hosszabb pl Torx csavarhúzót vagy bármit ami bemegy . A lényeg hogy tompa legyen. Kormányra tengelyirányban. Fogsz érezni egy-egy rugót. Azt kell felnyomni s közben a légzsákot felfelé húzni. Óvatosan! Lehet csak úgy tudod leszedni hogy csak egy picit húzd fel, mert ha túlhúzod akkor a másik oldalon nem fogod tudni kiakasztani. Sokat eljátszadoztam én is ezzel :) jah közben meg szólni fog a kürt mit ááálllaaaat :):):):)
Köszi mindenkinek a Fiatos tippeket, végignézem majd ezeket is. A levegő szűrőt egyenlőre kizárom, mert ha leveszem a szűrőt, akkor is csinálja, a szívás hangjában pedig nem hallok furcsát. A pillangó gombája esélyes lehet. Bár nem tudom, hogy pontosan merre van, de mivel motorbakok voltak cserélve, előfordulhat, hogy egy kábel kicsúszott. Füstje viszont nincs a kocsinak. Majd még a hőmérséklet mérést kell ellenőrizni...
Hogy összezavarjalak, én Boscht vettem, először és utoljára, nem vagyok elégedett a gyári sokkal jobb volt valami SW azt hiszem, legközelebb valeo lesz, vagy teszkós gumit vágok bele de nem dobok ki majd egy tizest az ablakon.
Én kíváncsi lennék a tapasztalataidra,természetesen máséra is E 85 el kapcsolatba.Tudom Zoli csak jókat írt,meg tapasztalt,a negatívumokra is kíváncsi vagyok.Holnap lehet én is kipróbálom,itt a Gvadányi úti kúton.Igaz én még csak 1-3 om arányba.Nagy a félsz bennem de ha lerobbannék akkor Zoli légy résen mert csörgetlek.
A kép segítene, én felajánlanék 2db kulcsot, ha kicsit is hasonlítana meg lehetne faragni, vagy ha rámegy egy kicsit is, akkor közel állsz a falhoz az x kerékkulcsot krokodil emelővel a falhoz támasztva rászorítod és próba. A hegesztés is jó megoldás lenne sőt a legjobb, keresni kellene egy pont a felni csavar lyukába passzoló csövet, ezzel megóvnátok a fenit, és aztán egy kisebb pl egy fél collos vastagfalú gázcsövet belülről dúrván odavarrni ívvel pl. egy komolyabb inverteressel (kevésbé salakol), a hőtágulás még segítene is, és szerintem lejönne.
Az öntés neccesebb mert kérdés elég erős lesz e. A képet pedig a saját csavarjaidról gondoltam hogy csinálj nem általánosságban. A fej az ami érdekel. Mert abból már lehet tudni jó e vagy sem.
az e85 én is megnéztem de hamar elvetetem mert 20km van legközelebb olyan kut hozám,és nem olyan olcso mit a gáz,igaz a beszerelés nem olcso de 1 év körul meg téröl az ára.az e85 nem sok jot olvastam.
szia ,pótkerék helyére,elég nagy a csomagtarto ha családal megyek meszebre elfér a csomagok mellet,amugy be kell szerezni defekt sprét,sok mégy garázsba már belehet hajtani mert elszivás van. május 4 szerelik be.
Az én első gondolotam, egy jó fém esztergályos ismerős, és gyurma. Rányomni a kerékőr fejére, mintavételezés céljából, majd azt a mintát kimaratni. Jobb ötletem nincs.
Járt már valaki úgy, hogy elveszítette a kerékőr kulcsát?
Nekem azt hiszem gyári kerékőröm van (2évesen vettem, de már akkor kicsit kopottak voltak a kódszámok, így nem is irtam le), illetve most nincs meg. Valószínű elhagyhattam, de a kerekek fent vannak.
Szeretném le szedetni, azt mondták, hogy egy anyát hegesztenek a csavarra, és úgy kitekerik.
Futottam egy próbát márkaszervíznél, ott illetve a Citroen-nél azt mondták, hogy ők (a citroenhez) alvázszám alapján tudnának kulcsot rendelni, ezért felhívtam az Üllői FrédiBénit, de ők meg azt mondták, hogy alvázszám alapján csak a kerékőr tipusát tudják, kéne a kód is.
Na mindegy, a lényeg az, hogy le kéne szedni, vagy gyártatni kulcsot, vagy nemtudom viszonylag úgy, hogy ne barmolják szét a felnit. (ahol voltam gumisoknál ott azt mondták, hogy a felni össze lesz baszva..)
Szóval, szedetett-e már le valaki kerékőrt, van-e tapasztalat?
És a füstje milyen? Nekem anno fiatom volt hasonlokat csinált és az volt vele a baj hogy az automataszivató gombáján a kábel kimozgosodott. De sokat evett akkor meg füstölt is.Nézd át a levegö csöveket!