Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138677

 

nem az a gondom, hogy nem akarom beallitatni, hanem az hogy nem hiszek, hogy az megoldja a gondot

Előzmény: lacipécs (138675)
cam aro Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138676

szerintem pont forditva van.. de az egy csatis, adagolo alattira gondolok. 

 

Előzmény: opelaci (138672)
lacipécs Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138675

Azt írtad a lengőkarokat kivetted a bölcsőből,ezután egy állítás szerintem elmehet.

Előzmény: no_holy_shit (138673)
opelaci Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138674

Fordítva írtam ugye?

 

Előzmény: opelaci (138672)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138673

1, bealitottatom, de nem hiszem ill. nem tudom, hogy mitol valtozott volna meg az összetartas, ha a bekotoszar/gömbfej, kormanymü, csonkallvany komplott nem volt bojgatva.

 

2, levideozom!

 

nem akarom a szervora fogni, de nem lehet hogy az orsotengelyen szorul a szabalyzogyuru?

=> le kene vennem a szijat es ugy kiprobalni

Előzmény: Quattroman (138671)
opelaci Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138672

"levegot kellene nezni.. de az is lehet hogy pont most szakadt meg benne a DCM. 

(ha jora gondolok )"

Ez alatt mit értesz?

Hibakód nincs.

Mit nézzek meg?Melyiket?

A motorvezérlőt ami az adagoló alatt van hátul(ez szélesebb), vagy ami a szelepdekni mellett van az adagolóvezérlőt (ami keskenyebb)?

Előzmény: cam aro (138664)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138671

de mindenekelőtt dobd ki a szar alkatrészeket belőle (pl kerékcsapágy)

Előzmény: Quattroman (138670)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138670

simán csak állítasd be a kerékösszetartást. (nagyon széttart)

Előzmény: no_holy_shit (138668)
opelaci Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138669

Már próbáltam a "kannás" módszert és változatlanul megy, vagyis megmaradt az alapjárati nagyon kicsi ingadozás. 

Viszont az 1400-1500 rpm közötti szaggatás nagyon zavaró. azt viszont csak sebességben csinálja.

Üresben felpörgetve semmi.

Előzmény: lacipécs (138660)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138668

 

 

eloszor en is gondoltam, hogy a hatulja lifeg (guminyomas rendben, gatlokban benne az olaj, csatolt lengokar szilentje nem uj de ok)

 

de konkretan ugy nez ki, hogy ha jobbra valtottam savot (kormanykerek kozeptol jobbra pl. 15 fok), es elengedem (illetve csokkentem az erot a kormany kereken), akkor eloszor elmegy a kormany a kozeptol BALra 10fokig, majd csak utanna all be kozepre

 

 

golf 3 kombi tdi, (hidrauikus szervo)

 

 

Előzmény: cam aro (138663)
cam aro Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138667

 BE kerekcsapagy kuka"" 

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (138666)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138666

- gyari 175/70R 14

- minden gyari kiveve, hogy belekerult a plus golyalaba (tehat -20mm es vastagabb gatlo szar)

- ezzel a konfiggal voltam zengöeknel a nagyszollösben allitatni 1 eve (8ekm)

(- az elso gumik kulso es belso fele is el volt mar akkor is kopva)

 

ami azota tortent:

- egyszer levettem a bolcsot stabival egyutt (lengokarokat kihuztam a bolcsobol, kormanymuvet lecsavaroztam a bolcsorol (tehat kormanymu, bekotoszar, csonkallvany kapcsolat nem lett megbontva. Csonkallvany, golyalab, kormanymu, lengokar maradt a kocsiban)

 

 

tovabbi jelensegek:

- lassu haladaskor (foleg terheles nelkul) ha elengedem a kormanyt jobbra balra mozog a kormanykerek kb 1cm-t

- egyszer esoben darabos lett a rasegites (also muanyag nincs fent), meghuztram a szijat azota ilyen nincs

- lassu temponal teljesen alaszedve van egy hangos koppanas (nem elso VW aminel ilyennel talalkoztam)

- erosebb

- hirtelen erosebb fekezeskor volt egy erosen morgo hang, ami kozben megszunt magatol

- BE kerekcsapagy kuka

Előzmény: mica-r (138661)
cam aro Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138665

http://indafoto.hu/cam_aro/image/14933575-f3e8aa62/471853

 

kep jobb szelen azt is latod, hogyan erdemes levenni a  fedelet. 

(fedel vastagsag ala koszorul lepcsos hazperemet. ) 

Előzmény: cam aro (138664)
cam aro Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138664

levegot kellene nezni.. de az is lehet hogy pont most szakadt meg benne a DCM. 

(ha jora gondolok ) 

 

hibatar kiolvasas.

barmi nemu uza hiba jelzes  > motor hatuljan a dizel kontrol modul. 

fedel le. forraszt vissza rele labakat. 

 

-keverhetem -

Y/Z 17 DT /L/H.. a tok tudja,. 

Előzmény: opelaci (138658)
cam aro Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138663

hatulja ha lifeg - akar guminyomas- szokott ilyesmit produkalni. 

vagy lengcsillapito ha nagyon kuka. 

 

ha elektromos, akkor olvasd ki. 

ordog nem alszik. 

Előzmény: no_holy_shit (138659)
cam aro Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138662

soha nem kotom le az akksit. 

jo az puffernek.

(vagy nem, mi is lett a vita vege ? ) 

 

meg kell nezni hany henger hagy ki.. es miert. 

benyatol valoszinu nem... 

Előzmény: tiposimre (138637)
mica-r Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138661

Gyári a futómű-kerékméret?

Egyébként ne engedd el a kormányt kanyarodás közben...

Előzmény: no_holy_shit (138659)
lacipécs Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138660

Esetleg a gázolajszűrő cserével összefügghet.Lehet,hogy valahol egy kicsit levegősödik.Próbaképpen rákötném egy kannára hátha kisimul az alapjárat.

Előzmény: opelaci (138658)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138659

 

a kormanyommal van egy olyan problemam, hogy ha (kanyarodas vagy) savvaltas utan elengedem a kormanyt, hogy visszaalljon kozepallasba, de a ahelyett hogy visszaallna kozepallasba tullendül a közepallason, majd a vegen beall kozepallasba

 

ez mi a raktol lehet?

 

 

opelaci Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138658

Sziasztok.

Valaki erre tud valami megoldást??

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132961784&t=9008022

Paco155 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138657

Ebben a kérdésben az új sem változott.

Előzmény: Quattroman (138655)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138656

Ne engem kérdezz, nem én adom a típusengedélyt. 

De ha mindenképpen az én véleményemre vagy kíváncsi akkor én úgy látom, hogy az a lámpa egy millimétert balra lóg :)

Előzmény: tAB (138653)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138655

igen, egy határozott ország valóban ezt tenné. (volt egy FJR-em ami a Luxemburgi származása miatt gyárilag hosszabb sárvédőtoldaton hordta a prizmát)

Előzmény: Paco155 (138652)
gesszti Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138654

..középen, lent, és takarja a vonóhorog?

Előzmény: tAB (138653)
tAB Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138653

> "Ha a járművön csak egy hátsó helyzetjelző ködlámpát alkalmaznak, akkor azt - e bekezdés előírásainak a megtartásával - a bal oldalon kell elhelyezni. "

 

Hm, mi van azokkal, amiken csak egy van, de középen lent...?

Pl. Swift:

http://img.netcarshow.com/Suzuki-Swift_VVT_2005_1600x1200_wallpaper_0c.jpg

Előzmény: Paco155 (138650)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138652

Hát igen.  De ilyenkor mit csinálhatnának? Nem adják meg a típusengedélyt az autónak? 

Elvileg 2015.01.01-el változik. Megnézem abban mi van.

Előzmény: Quattroman (138651)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138651

látom

bár az "átvilágított felülete a féklámpa átvilágított felületéhez 0,10 méternél közelebb nem lehet." kritérium pl a személyautóknál kb 70%ban nem teljesül

Előzmény: Paco155 (138650)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138650

Már nem kell, megkerestem én.

 

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh

 

 

Hátsó helyzetjelző ködlámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek

58. § (1) Az oldalkocsi nélküli motorkerékpárt és a motorkerékpár 0,80 méternél nem szélesebb pótkocsiját egy, minden más gépjárművet, mezőgazdasági vontatót, lassú járművet és pótkocsit egy vagy két hátsó helyzetjelző ködlámpával szabad felszerelni.

(2) A hátsó helyzetjelző ködlámpa - a hátsó helyzetjelző lámpa fényénél nagyobb fényerejű - piros fényt bocsáthat ki.

Hátsó helyzetjelző ködlámpára vonatkozó további műszaki feltételek

59. § (1) A járműre csak jóváhagyási jellel ellátott hátsó helyzetjelző ködlámpát szabad felszerelni.

(2) A hátsó helyzetjelző ködlámpa átvilágított felületének az alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb, az átvilágított felület felső széle az úttest szintjétől 1,00 méternél távolabb, és átvilágított felülete a féklámpa átvilágított felületéhez 0,10 méternél közelebb nem lehet. Ha a járművön csak egy hátsó helyzetjelző ködlámpát alkalmaznak, akkor azt - e bekezdés előírásainak a megtartásával - a bal oldalon kell elhelyezni. Mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében a hátsó helyzetjelző ködlámpa átvilágított felületének a felső széle az úttest szintjétől legfeljebb 1,90 méterre - ha a jármű szerkezeti kialakítása szükségessé teszi, legfeljebb 2,10 méterre - lehet.

(3) A hátsó helyzetjelző ködlámpa elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy csak külön kapcsolóval, a helyzetjelző lámpák bekapcsolt állapotában legyen bekapcsolható.

 

 

 

A dőlt betűs kiemelés tőlem van és értelmezi azt, hogy kettő is lehet és egyszerre használható. De végignéztem az egész rendeletet és nincs róla szó benne hogy csak egy használható, sőt sok helyen többes számban említi.

 

 

 

 

Előzmény: Quattroman (138645)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138649

nekem az öreg Avantomon is világít mindkettő de azért mert bekötöttem. és mikor ez történt tudom hogy szabálytalan volt.

leginkább azért mert nem tudod eldönteni hogy nem a féklámpa ég.

én pl gyakran megvillantom a 160 környékén a seggemre mászóknak :)

Előzmény: Adm (138647)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 138648

Igen, de azt nem akartam példának hozni mert 25 éves.

Előzmény: Adm (138647)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!