...mint írtam nem Peugeot-ban volt ...hanem Citroen C4-ben , Berlingóban meg ki tudja miben ...de az NFU motorhoz való.. annyit kell megnézned be-e fér ...
2. ha van ilyen autó a rendszerükben, akkor abban (szerintük) nincs FAP, és menj...
3. ha mindez nem tetszik, akkor kérj az importőrtől pecsétes papírt, amiben kiejelentik, hogy a te alváz és motorszámú gépjárműved tényleg gyárilag FAP-pal volt szerelve.
ennek a 3. pontnak valamilyen formája biztos működik a TÜVnél is.
regisztrálsz, megadod az alvázszámodat, majd a "Főbb jellemzők" menupontra kattintasz.
Kapsz egy listát, az összes alkatrésszel, amit a gyárban beleszereltek az autódba.
Van külön szekció, hogy van-e benne részecskeszűrő.
(a nyilakra rá kell kattintani, hogy az összes jellemzőt megmutassa)
vagy
alánézel, és a kipufogó első részében ilyet látsz, akkor van FAP:
a lényeg a két vékony fémcső, ami a szűrő előtt-möggött van, és ezeken keresztül méri a számítógép a nyomáskülönbséget, amiből következtet a szűrő eltömődöttségére.
Ha nincs két fémcső ami előre megy a motortér irányába, akkor nincs FAPod.
Na ja, tót história - nevezzük a nevén - és engem is bosszant, hogy csak ánglisul lehet vellük kommunikésön annak ellenére, hogy vannak mazsar nevek is fejlesztő gárdában. Az is bosszant, hogy a honlapjukon nem "kapcsolat" fül, amikor lököm a negatívot a g.áruházban, akkor jön alá a kérés, hogy vegyem fel a kapcsolatot Marcellel a megadott mailen, de egyből kérdést nem nagyon lehet nekik szegezni. De már fizettem, letöltöttem és emiatt kötném az ebet a bothoz. Kicsit az is bosszant, hogy a programjaik között nincs "átjárhatóság". Nekem a GPS Navigation van meg. Váltanék a Car Navigationra, de az 3x-os áron futott korábban, 100 Euro volt, most a fele, ha jól tudom. De vannak kedvezményes időszakok, akkor tuti annyi, vagy kevesebb. Jobb a kezelői felülete az olcsóbbhoz képest és lehet tükrözni a navit megfelelő kijelzőre. A kezelhetőség miatt váltanék, nekik csak annyi lenne, hogy visszavonják a kiadott lincencet és adnak egy másikat a különbözet kifizetése után, de ilyet nem lehet, vedd meg azt is. Sígic mellett szól, hogy több eszközön is lehet futattni más vett programmal szemben. Mondjuk ennek ellenkezőjét megszokhattuk: rendszám, windows...
Nem publikus mailedről dobj már egy elérhetőséget pls. a publikus mailemre:) A tablet dolog érdekelne, nagy valószínűséggel a root is, bár gondolom a rootolás menetére rá tudok keresni. Vagy csak az .apk fájlt futtatni kell letöltés után és kész? De nem akarom szétoffolni a topikot, bár egy jó ideje ez már úgyis baráti körként működik és minden megtárgyalásra kerül. Na meg ezekből a mellézöngékből más is tanulhat, már aki akar és akit érdekel. Köszi!
NFU motorkodos, 2001-es kiadasu 307-esem van. Szeretnek venni hozza egy bontott legszurohazat, mert az enyem szetrobbant. Tul keson csereltem gyertyat... Az en hibam, tudom. Nezelodtem mar a hirdetesi oldalakon, de huszezerert lenne, amit sokallok, ezert eloszor itt kerdeznem meg, nincs-e valamelyikotoknek?
Sygic eleve a térképek (szállítója) miatt kizárva. Mármint nálam. Ha a letisztult stílust keresed, ott a Google Maps. Az aztán igazán letisztult, mondhatni, fapados :) A köztespont navigációt se régóta tudja. Viszont nem kell vele berhelni, kompatibilitási gondjaid nem lesznek és ott áll mögötte minden ami Google. Adatforgalmat sem eszik sokat én idén nyaraláskor is ezt használtam. A mai világban úgyis szükséges valamilyen mobilnet előfizetés, és egy hét roamingra előfizetni sem olyan vészes már. De végszügség esetén lehet offline is használni. Minden egyébre pedig ott a Master...akarom ondani az Igo. Be lehet szerezni a "virágboltból is", de már hivatalosan is meg lehet vásárolni. Sajna a Play áruházban vásárolt eléggé késve kapja meg az új térképeket, de együtt lehet vele élni. Waze nem rossz, de itthon, Budapesten kívül nincs értelme. Meg egyébként is Google tulajdon, ha bekapcsolod a forgalmi infot a Maps-en, megkapod Waze adatait.
Örülök, hogy a meghívásnak örültél, ez mindentől függetlenül jó dolog. Láttam rajtad, mennyire jó élmény neked az egész, meg amiket utána mondtunk, beszéltünk, mutattam. Sajnálom, ha bármiben megbántott az, amit ide írtam. Viszont ez az egész nem veletek kezdődik, hanem velünk.
Velünk alapból aláíratnak mindenféle szerződéseket, amiben rendelkezünk a mindenféle jogokról. Odakint is, itthon is. Sajnálom, ez az életforma/szerep, ez ezzel jár. Ti ezt nem tudjátok, mert nem vagytok ennek a világnak a részese, de nekünk ezzel a szemponttal is mindig számolni kell.
Amikor élesebben kikelek bizonyos dolgokra ebben a témában, az pontosan ezért van. Vannak jogi szabályok, amiket nem szabad megszegnem, mert nagyon próul járhatok. Itt a probléma viszont az volt, hogy nem én szegtem meg ezeket a szabályokat, hanem valaki más az én nevemben. És ezen az sem változtat, ha bárki bármilyen jószándékból szegi meg a tudtom nélkül ezeket a szabályokat, és az sem, hogy hányan kapták meg a felvételeket, és hogy semmit sem kezdenek velük. Nem tudjátok elképzelni, hányszor fordul elő, hogy pl szerzői jogi kérdést kreálnak egy lefénymásolt kottából...
A konkrét szombati esetben egyébként 100%-ban biztos vagyok abban, hogy semmi ilyen veszély nincsen, és nem is lett volna, mert senki nem élne vissza (szándékosan) a felvétellel. De ha nem szólok, hogy ne tegyétek face-re, akkor ki tudja, mi történt volna... És ez is csak a pillanaton múlt, azon, hogy szóltam, és egyáltalán nem azon, hogy mindenki tisztában van azzal, hogy mit szabad és mit nem.
És ez már nem az első eset, amikor kilóg a lólábam. És pontosan ez az, amiért Robinak az egészet leírtam, nyilvánosan, és némileg nyersebben. Meg kell értenie, hogy nem a saját dolgait kockáztatja, hanem másét.
Egyébként ki az a három, aki felvételt kapott? Te, Smíró, és még ki?...
Vágod? Fogalmam sincs, hogy a tudtomon kívül mi történt. Én csak ezt szerettem volna - kellő határozottsággal - megértetni Robival.
Ettől függetlenül öröm volt mindannyiótokat ott látni, és picit nektek is játszottam, személy szerint is, nem csak úgy általában a "közönségnek".