Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Nekem is szükségem lenne egy jó villamos szakira Miskolc környékén,aki a műszerfalban lévő német nyelvű információs rendszert magyarítaná és a navigációs rendszert is életre keltené.
Öt hónapja lettem tulajdonosa egy xc90 2.5t volvonak és most egy olyan problémája van amit nem sikerül megoldani.Ezért is fordulok hozzátok hátha valaki találkozozz már ilyen hibával.Az autón vezérlést cseréltek elhoztam és pár kiométer után jött a baj.Az autó alapjáraton össze vissza jár és a kipufogó puffog nagyon és állandó vezérműtengely jeladó hibát ír.Fordulaton semmi baja.Élő adatban 0-256 fok ugrál ide oda.A szerelő kicserélte a jeladót ugyan az, kimérte a kábelt a motorvezérlőig nem hibás.A vezérlés azt mondták jól áll. Ha valaki tud ebben a broblémában segíteni kérlek jelezzen.Köszönöm ! Róbert
Tudom,h jót akarsz,amit köszönök,de azt hiszem,h a család már eldöntötte ezt a kérdést.
Egyébként nem szeretnénk 7 ülésest venni,bővel elég az 5 ülés,nekünk a csomagtartó ami fontos. Bringázni szoktunk,aokat viszünk is szinte mindig,de vhogy majd megoldjuk... A fogyasztása valóban húzósabb,mint pl-ul a Peugeot-é (5,5- 6 liter/100km!!!),de azért megbirkózunk vele.
Ami szuper lenne,ha kézi váltóst találnánk,az vhogy jobban fekszik (még sohasem volt automata váltós kocsink és kicsit idegenkedek is tőle..),meg persze ahogy látom,jobban is fogyaszt. :) Még egyszer köszi a jó tanácsokat,tényleg sokat segítettél!!! :)
Nem tudom,h kire céloztál,h státuszszimbólum így meg úgy,ha esetleg rám,akkor tévedsz. Nagy a család,sokat járunk kirándulni,nyaralni,kempingezni és fő a biztonság. Ez az elsődleges szempont! A Peugeot 607-est kinőttük,ezért kell egy nagyobb. Ennyi a történet,nem több. Az ,h tetszik,remélem nem bűn...
A 607-re is majdnem hasonló méretű gumik kellenek és most is kb 90℅-osak vannak rajta. Nem mindenki jár szakadt gumikkal,ha meg igen,az bizony az ő bajuk. Én tuti,h nem kockáztatom sem a családom,sem pedig a saját életemet. Természetesen másét sem. Mindenki olyan autót vegyen,amit fenn tud tartani,slussz,passz. Ha van egy jó vétel,természetes,h érdekel. A saját pénzének ki az a hülye,aki az ellensége???
Hihetetlenül sok XC90 kategóriás autó közlekedik az utakon totálisan lekopott, balesetveszélyes gumikkal pont azért, mert használtan relatív olcsón megveszik az XC90, X5, stb. autókat, de mikor megtudják mennyi rá egy szett gumi, és milyen sűrűn kell cserélni, akkor dobnak egy hátast, és addig közlekednek vele, míg szét nem feslik az autón..
Pedig a nagy tömeg, rossz gumi, erős motor hármas elég balesetveszélyes tud ám lenni..
Dehát ez a magyar mentalitás, kell a nagy autó, mert státuszszimbólum, de gumizni, javíttatni már nincs pénz.. aztán ha meg történik egy baleset, akkor nem neki lesz baja, mert őt megvédi a nagy autó....
Sziasztok tudna nekem valaki információt adni arról hogy ha a Műszerfalon megjelenik egy sárga háromszög felkiáltó jellel a közepén akkor hol keressem a hibát?!
Igen,igazad van,nyilván nem a legdrágább,vagyis a legjobb cuccot rakja bele,ha eladni akarja. Megpróbálok alkudni,meglátom mit tudok elérni. Sajnos,miután én beszámíttatok egy dízel Peugeot 607-est,még itt is bukok rajta,hisz nyilván a minél nagyobb hasznot szem előtt tartva számítja be. Ez ellen nem tudok mit tenni.
Szóval a gps semmit nem ér.... Ezt nem gondoltam volna. Mondjuk van egy jó minőségű gps-em,majd azt használom.
Az a helyzet,h nagyon tetszik ez a nagy dög... Mindig megnézem ha látok ilyet "hömpölyögni" az úton. Szép,elegáns,tekintélyt parancsoló.
Sokat segítettél,köszi! Ha megvettem,majd még lehet,h kérek tanácsot,ha nem gond. Alkatrészekről,árakról,javításról,stb.
Azért bízom benne,h olyan nagyon komoly bajai nem lesznek,amik százezreket visznek a kasszából...
Azt sajnálom,h jó minőségű utángyártott cuccok nincsenek hozzá,csak eredetiek. Minden autótípusnál van utángyártott alkatrész,nem? Na mindegy,majd meglátjuk.
Ja,igen. Ami elég fontos,ez az ún.magyarosítása a menünek. Ezt csak szakszervízben csinálják,vagy meg lehet csináltatni máshol is.
Ez csak tulajdonképpen egy számítógépes program,nem? 5 perc és kész. Ez 40 rongy??? Nem semmi...
Még egy utolsó dolog: Tőled is megkérdezem azért,h nem tudsz e véletlenül egy dízel ilyen autót,amit eladnak.
Hátha találnék egy jobbat,mint ez a németországi...
Black XC90... eeeeez nem semmi amit ráköltöttél a verdádra...
Egy félmillát simán.. Nyilván,senki nem szeretne ennyit költeni a frissen megvásárolt kocsijára és sajna Marcony Neked is igazad van,h a szerencse itt elég fontos tényező...
Én úgy venném át,h az összes olaj cserélve lesz,szűrőkkel,a fékek átvizsgálva és szükség szerint a betétek és a tárcsák cserélve és ugye amit mondtam,h friss műszakija lesz. Viszont ebben is német nyelvű a menü,ami nem annyira kóser,tehát máris 40 rongy a magyarosítás és mivel van benne gps is,nyilván az is német nyelvű és Mo térkép tuti,h nincs rajta,tehát ez is jó kis költséget jelent majd...
A gumik jók,azt nem kell cserélni,legalábbis egyelőre. Piszok nehéz ez az autó,ugye a súlya miatt kajálja a gumit ennyire.. Na jó,ha megvettem,jövök és beszámolok Nektek,de ezt tényleg komolyan át kell gondolni még egyszer... Amúgy milyen motor van ebben a Volvóban? Mercedes,vagy mi a csuda... Az se tetszik,h nem lehet utángyártott alkatrészeket kapni..pfffff...miféle módszer ez...
Most nekem egy Audi 2.5 A6 van, 300 e. km. biztos van benne, megy mint az állat és 6 l körül fogyaszt, az olajat sem eszi. 5 hengeres soros motor van benne.
3 éve találkoztam egy Citroen 2.5 CX-el 850 e. km. volt benne a tulaj szerint.
Volt egy Volvo 740-esem, 6 hengeres Audi diesel motorral, a legrosszabb álmomban se jöjjön elő, annyit szoptam vele.
Nagyon jó a felszereltsége és friss műszakival árulják,de hát tudom,h az mit jelent....(mármint a friss műszaki).
Ára 2,3M ft. Aránylag megkímélt és nem is gondolkoznék rajta,de ez a 300 E km... gondolkodóba ejt. Viszont egy Volvo dízelben ennyi km..hátha nem sok. Emiatt kérdem,h esetleg vki ismeri e ezeket a motorokat,h kb mennyit megy el mindenféle komoly beavatkozás,javítás nélkül. A forgó,kopó alkatrészek nem vészesek,mert azokat aránylag olcsóbban meg lehet úszni,ha cserélni kell. De ha egy motort kell felújítani,hááát...az már biztos,h húzós!
SZVSZ. amennyiben ezt a km. számot nem egy átlagos használattal tették bele, tehát az autó teszem azt, nem 2002-es hanem csak 4-5-6 éves, akkor érdemes vele foglalkozni.
Nem csak a forgó mozgó acél alkatrészek kopnak, a sok-sok műanyag alkatrész, a gumik, tömítések is öregszenek.
Inkább frissebb autót érdemes venni, több km-el, mint öreget kevéssel.
Bocsánat,szeretném megkérdezni,h szerintetek 300 E km sok egy ilyen kocsinál? Van egy XC 90-es,ami nagyon tetszik,de sajna ennyi km van benne... Szerintetek??
Bocsi,csak még annyt,h esetleg nem tudsz olyan valakit aki külföldi autók behozatalával foglalkozik?
Már ki is néztem egy xc 90-est,de lövésem sincs,h mi a módja,stb.
Tényleg sokkal jobb árban vannak mint itthon,de ezen már rég nem csodálkozom. Itthon minden sokkal drágább,pedig kb a negyedét keressük mint nyugati szomszédaink,de ebbe most ne menjünk bele... :-)
Húúú..ez bizony egy nagyon szuper ötlet és tuti,h meg is csinálnám,de sajnos nekem el kell adnom,ill. beszámíttatnom egy Peugeot 607-est. Sajnos csak így tudok venni egy Volvot.
Gondolom,h a németek ilyesmivel nem foglalkoznak.
Pedig amit mondtál,az tényleg kivitelezhető lenne és valószínűleg a legolcsóbb módja egy xc 90-esnek,de hát sajna ez van.
Ha eladom a Peugeot-t,akkor én ezt meg is lépem,köszi!!! :-)
én azért elég szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal..
ha ez így működne, hogy egy ilyen kis "chipet" az ember rádug, és ettől a teljesítmény nő, ráadásul még a fogyasztás is csökken.. hát akkor az maga lenne a csoda, és az összes komoly műhely ami motor tuning -al foglalkozik lehúzhatná a rolót..
Mostanában én is nézegetek egy XC 90-est,az az igazság,h piszokul tetszik...
Tekintélye van,nagyon elegáns,gyönyörű a formája és hát ugye a biztonság és megbízhatóság...
Két kérdésem lenne: mire kell figyelnem egy ilyen autó vételekor,tudna nekem valaki segíteni? Van olyan dolog,amire nagyon kell figyelnem? Van ennek az autónak..ööö..úgymond gyenge pontja?
A másik: esetleg tud valaki egy jó állapotú,dízel 9-10 éves,megbízható kocsiról,ami eladó? Szívesen venném..
A hasznaltauto.hu-n van egy jó pár,de jobb lenne,ha esetleg vki ismerné az autó előéletét... Az azért nem árt..
Előre is köszönöm,minden segítség jól jön,nekem most még egy 607-es Peugeot-m van,szóval nagy váltás következik... :-)
Az biztos, hogy a tágulási tartály kupakján megy el a víz. Erre mindíg egyértelmű nyomok utalnak a tartály körül, illetve egy alkalommal papírtörlő kupacot ragasztottam rá és teljesen elázott ami normál esetben száraz maradna. Ha motorikus probléma lenne, akkor vélhetően állandó lenne a jelenség. Nekem viszont ahogy előzőleg leírtam, össze vissza produkálja a hibát. Az sem mondható, hogy nagyobb teljesítmény leadásakor jön elő, mert pont tegnap mentem vele Balaton-Budapest szakaszon végig 140-el tempomattal és elment a másfél liter víz. Tényleg egyszer sem kellett előznöm, mert üres volt a pálya. Hazaértünk bele az üveg víz, majd mentem vele kb. 8km-t és "állítsam le a motort, mert kevés a víz". Szóval ez így nem hiszem, hogy motor lenne.