Mivel az enyém Kakasdon újították fel, én azt ajanlom. Előtted szedik szét és rakják össze, mindent elmondanak, mutatnak. Állitasuk szerint eddig csak egy autót vittek vissza azok közül melyeket ők újítottak fel. Egy berlingót, melyet túlterheltek és átugrott egy fogat a torzió. Perselyes máshol felújítottal viszont már gyakran találkoztak.
Az jó, ha csak a kapcsolót küldöm el? Azaz a komplett com2000-et
Amit most csinált reggel meg nem is értem. A gyári pótkulccsal nem indult be. Ki írta hogy indításgátló hiba, de az önindítót tekerte. Gyári kora óta nálunk van és eddig ilyet nem csinált. Ez mi lehet?
"még sokunk xsarájában lehet olyan híd mint az enyémben,és az ilyenféle hídban a tengely a lengőkarba van illesztve szorosan és a hídtestben vannak a csapágyak."
Úgy vélem még sokunk xsarájában lehet olyan híd mint az enyémben,és az ilyenféle hídban a tengely a lengőkarba van illesztve szorosan és a hídtestben vannak a csapágyak. Ezért hát az eljárás sem teljesen azonos.Hamarosan prevenció jellegel azt hiszem elkövetem a csapágyazást,mert már a hátsó kerekek dőlése a futóműállításnál nem nagyon de már eltér az előírttól.
Ez a com2000 téma engem is érdekel. Nekem néha elkezd villogni a tompított visszajelző a műszerfalon és olyankor mikor ezt csinálja az országútit vagy a ködlámpát is lekapcsolja. index kart megmozgatva elmúlik. gondolom valami kontakt probléma de nem merem szétszedni.
Egy szerelő a fórumról. eljött érte és vissza hozta, a saját hídját csinálta meg. Kutya baja nem volt, aztán hirtelen vége lett. Viszont már nem foglalkozik ilyenekkel. Tudtommal nem kellett semmit sem hegeszteni, csak csapágy csere meg ilyenek. 100.000km felett ment felújítva, de az eredeti híd akkor is többet bírt. Most olyat keresek ami tartósabb lehet és nem csere hidat kapok.
...érdekes ...az enyém meg nem ... :-)) ..sőt olyan is előfordult , hogy a nyomás meg volt és be is kapcsolta a rendszert de mégsem hűtött mert a gáz 3/4-e már hiányzott ...
A klíma tekercsére adhatsz bármilyen polaritással villanyt, ha behúz elindul a klíma. Ha megy a klíma 30 mp-en belül el kell indulnia a ventillátornak is. Ha a ventillátor nem indul el a klíma lekapcsolna ha nem diekt villany lenne rajta.
Ha a ventillátor nem indul el 1 percen belül kapcsold ki a klímát mert túl nagy lesz a nyomás a rendszerben.
Persze mindez azt feltételezi hogy van rendes gáz a rendszerben.
Sziasztok! A pillangószeleppel a lerakódott "korom" takarításán kívül mást kell / lehet még csinálni, vagy ha megadja magát akkor csak a csere marad?
A tünetek, alapjárat ingadozni szokott mostanában (újraindítás után általában megjavul) és hibakódokat is írt a vezérlőbe (gázbowden állás érzékelő) + check engine lámpa és antipollution fault. Köszi!