Csináltunk egy VW Caddy 2.0SDI 08' (váltókód:JJS aszem) kézi váltót. A váltónak az volt a hibája,hogy az 1-es fokozatot kidobja, csak recseg ha be akarod rakni.Az autóban 400ezer van ez idő alatt 4x volt javítva ezen problémával. Mi 2 éve csináltuk utoljára,ikercsapágyat és 1-es szinkronagyat cseréltünk akkor. Most ikercsapágyat(közvetlen az 1-es mellett van),dificsapágyat ,1-es szinkronagyat kompletten,szinkrongyűrűket és a hozzá kapcsolódó 1-es fogaskereket is cseréltük.Lényegében mindent ami az egyes fokozathoz tartozik. De sajnos most is kidobja az 1-est néha kb.:minden 4. -5. kapcsolásra.A tengelyek hossz irányban nem mozognak. Már nem tudjuk mit kezdjünk vele,valami ötlet jól jönne. Köszi előre is.
Másik: Csápos emelőt akarunk cserélni (2T-ás Ravaglioli van) Milyet ajánlotok? Hidraulikust vagy szinkronmotorost, vagy hagyományost? Jöhetnek az érvek..
Wankel-motort miért ábrázolják 1 és van ahol 2 darab gyertyával? Illetve ha kettő kell bele akkor miért annyi? Miért nem terjed el ez a fajta motor? Tudom a google jó barát de nem igazán találtam rá reális választ, angolul se.
Tegnap voltunk kint csuszkálni jött egy ukrán rendszámos mazdás (rx7) srác , ilyen újgazdag , kérdezgettünk de nem nagyon volt hajlandó válaszolni a pórnépnek hogy meséljen már pár dolgot a wankelről .
ja... harmas golfon mire kibanyaszod eltart egy ideig.
C corsan (ha tudod, hogy hova kell nyulni) 1,3 mjet pandan, merci uj A-osztalynal hamar megvan. (bar ott meg nem tudom, hogy immo off mekkora mutatvany bar az még FBS3...)
ha a hatso dobfeknel a a kerekcsapagyat (tehat a tengelycsonk vegen az anyat) kezzel(2 ujjal) meghuzom, az mennyire cseszi szet a csapagyat?
(altalaban nem szoktam meghuzni, csak annyira ratekerni, hogy az alatet épp még konnyen eltolhato legyen. De a tengelycsonk meg van kopva... es ezzel is csökkentei akartam a jatekot.)
Hidegen (napi első indítás) kicsit sokat kell forgatni az önindítónak a motort. Mértem résolajat hidegen. Indítástól 1 perc alatt 10-11 ml résolaj jött mind a 4 porlasztóból egyformán. Ez elfogadható érték?
Mann gázolajszűrő van benne. (fekete műanyag házas, vízérzékelős) a kis üzemanyagkörben jönnek-mennek a buborékok. A nagykör hidegen szinte áll. Tudtok olyan szűrőt mondani, ami tutira bevált ezeknél? A szűrőre menő csatlakozóknál lehet cserélni gumigyűrűket? Ezeknél kaphat levegőt? Egyáltalán bármi gondot csinál az hogy van levegő ezekben a csövekben?
Ebben kivételesen igazuk volt... ha a többi más 1000 dologban nem is és szivatják a népet.
Valamikor kigurulok a műhelybe és próbálok csinálni képet világító HID izzóról. Remélem, rövid záridővel és szűk blendével sikerül valami értékelhetőt csinálnom.
Apró különbségek is számítanak, tizedmiliméterek az izószál helyét illetően. Nem véletlen hogy a vacak kinai izzóknak olyan szar a vetitési képük.
Az a baj, hogy más ha a két izzó kikapcsolva rakom egymás mellé, akkor ugyanott van az izzószál és a bubi, más az ha bekapcsolva. Bár utóbbi esetben nem tanácsos belenézni :) De az az ívkisülés nagyon más alakú és méretű mint az izzószál.
Kb mondjuk valami ilyesmire számíthat majd. Nem véletlen hogy 2-3 éve ennyire rászáltak ezekre.
Az azért egyén függő is, hogy ki melyik tartományban hogyan lát, de talán nem véletlenül 4300Kelvinesek a gyáriak. Nekem a 6000-es esőben kimondottan gyatra.
Nem lesz ugyanott a fókuszpont, mivel a hagyományos izzóban az izzószál jóval nagyobb kiterjedésű, mint az ívkisüléses izzóban az ív.
Játszottam már ilyesmivel eleget. Próbáltam pl xenon projektorban sima H7 izzót, mert ezek a projektorok szélesebben teritik a fényt, lévén ugyis van miből, hát botrányosan kevesebb ilyenkor a fényerő egy H7-es projektorhoz képest.
Projektorban is csak azért lesz elfogadható a vetitési kép utólagos xenonnal, mert itt a lencse elött lévő lemezke határozza meg a vetitési képet.h
A 6K rengeteg, totál kék, a gyári xenonok 4300K-sok. De ebben a taknyos esős időben legjobban valami még sárgábbal járnál, sokkal jobban látni vele, mellesleg tuti nem gondolna a rend éber őre arra hogy xenon.