Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lákátos_rámszesz Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138931

hát mondjuk wikipedian a wankel motornak meg van mozgóképen a működése és ott kettő gyertya van és egy tárcsánál
vagy pl itt ez a kettő kép:

2 gyertyával:

szerintem ez egy tárcsa és nem kettő, még is kettő gyújtógyertyát ábrázol

Előzmény: Paco155 (138930)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138930

Van egy és két "hengeres" Wankel is. :)

Vagy mire gondolsz a két gyertya ábrázolással?

Előzmény: lákátos_rámszesz (138928)
robika1 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138929

Sziasztok!

Csináltunk egy VW Caddy 2.0SDI  08' (váltókód:JJS aszem) kézi váltót.
A váltónak az volt a hibája,hogy az 1-es fokozatot kidobja, csak recseg ha be akarod rakni.Az autóban 400ezer van ez idő alatt 4x volt javítva ezen problémával.
Mi 2 éve csináltuk utoljára,ikercsapágyat és 1-es szinkronagyat cseréltünk akkor.
Most ikercsapágyat(közvetlen az 1-es mellett van),dificsapágyat ,1-es szinkronagyat kompletten,szinkrongyűrűket és a hozzá kapcsolódó 1-es fogaskereket is cseréltük.Lényegében mindent ami az egyes fokozathoz tartozik.
De sajnos most is kidobja az 1-est  néha kb.:minden 4. -5. kapcsolásra.A tengelyek hossz irányban nem mozognak.
Már nem tudjuk mit kezdjünk vele,valami ötlet jól jönne.
Köszi előre is.

Másik:
Csápos emelőt akarunk cserélni (2T-ás Ravaglioli van)
Milyet ajánlotok? Hidraulikust vagy szinkronmotorost, vagy hagyományost? Jöhetnek az érvek..

lákátos_rámszesz Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138928

Sziasztok

Off-os kérdés :D

Wankel-motort miért ábrázolják 1 és van ahol 2 darab gyertyával? Illetve ha kettő kell bele akkor miért annyi? 
Miért nem terjed el ez a fajta motor? Tudom a google jó barát de nem igazán találtam rá reális választ, angolul se. 


Tegnap voltunk kint csuszkálni jött  egy ukrán rendszámos mazdás (rx7) srác , ilyen újgazdag , kérdezgettünk de nem nagyon volt hajlandó válaszolni a pórnépnek hogy meséljen már pár dolgot a wankelről . 

Attis001 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138927

Mennyi mozgás az ami még megengedett, ha fel-le megmozgatom?

Előzmény: 409 (138895)
mica-r Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138926

Annál egy leheletnyivel jobban szoktam. Ha közben forgatod a fékdobot akkor érzed meddig húzható.

Előzmény: no_holy_shit (138923)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138925

 

ja... harmas golfon mire kibanyaszod eltart egy ideig.

 

C corsan (ha tudod, hogy hova kell nyulni) 1,3 mjet pandan, merci uj A-osztalynal hamar megvan. (bar ott meg nem tudom, hogy immo off mekkora mutatvany bar az még FBS3...)

Előzmény: mica-r (138922)
408 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138924

106 is lehetett volna:) de a 408 kicsit jobban néz ki......

409 nem rokon:)) Minthogy a Nagy sem.

 

Mivel le kellet bontani a kesztyűtartót, úgy hogy vissza is lehessen rakni  több volt igen.

 

Előzmény: no_holy_shit (138918)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138923

Golf 3 piros kombi :-)

ha a hatso dobfeknel a a kerekcsapagyat (tehat a tengelycsonk vegen az anyat) kezzel(2 ujjal) meghuzom, az mennyire cseszi szet a csapagyat?

 

(altalaban nem szoktam meghuzni, csak annyira ratekerni, hogy az alatet épp még konnyen eltolhato legyen. De a tengelycsonk meg van kopva... es ezzel is csökkentei akartam a jatekot.)

 

 

mica-r Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138922

Kérdés hogy mekkora munka a tolvaj úrnak ecut cserélni...

Előzmény: no_holy_shit (138918)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138921

"H4 meg örök, mindig kisért az olcsóbb autókban..."

 

H4 örök mint a nyomor... van egy vasarlo csoport, akiknek se idejuk se penzuk 6 honaponta cserelni a fenyszoroizzokat (H7)...

Előzmény: Adm (138914)
gesszti Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138920

Sziasztok!

 

Clio 2, 1.5 dci, k9k 714.

 

Hidegen (napi első indítás) kicsit sokat kell forgatni az önindítónak a motort. Mértem résolajat hidegen. Indítástól 1 perc alatt 10-11 ml résolaj jött mind a 4 porlasztóból egyformán. Ez elfogadható érték?

 

Mann gázolajszűrő van benne. (fekete műanyag házas, vízérzékelős) a kis üzemanyagkörben jönnek-mennek a buborékok. A nagykör hidegen szinte áll. Tudtok olyan szűrőt mondani, ami tutira bevált ezeknél? A szűrőre menő csatlakozóknál lehet cserélni gumigyűrűket? Ezeknél kaphat levegőt? Egyáltalán bármi gondot csinál az hogy van levegő ezekben a csövekben?

TraguAre Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138919

Mert a 409 foglalt volt...:)

Előzmény: no_holy_shit (138917)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138918

hany perc volt amig rajöttel, hogy hol van elvagva?

 

ha több mint 2perc akkor van ertelme. gyari rendszer eseten* visz a tolvaj egy immo off-s ECU-t (egy immo emulatort)

 

*es ugye a gyari rendszer minden autonal ugyanaz, tehat lehet ra keszulni...

Előzmény: 408 (138916)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138917

hogy a Laci nickje miert 409 azt tudom, de a tied miert 408?

Előzmény: 408 (138916)
408 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138916

Lehet, de az én számomra elég átlátszó ez a riasztós indításgátló...

Dobta magát a kettévágott vezeték és a relé.......

 

Előzmény: 409 (138869)
opelaci Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138915

Nincs bemattulva, megnéztem már mindent.

Előzmény: 409 (138907)
Adm Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138914

Ebben kivételesen igazuk volt...  ha a többi más 1000 dologban nem is és szivatják a népet.

 

Valamikor kigurulok a műhelybe és próbálok csinálni képet világító HID izzóról. Remélem, rövid záridővel és szűk blendével sikerül valami értékelhetőt csinálnom.

Apró különbségek is számítanak, tizedmiliméterek az izószál helyét illetően. Nem véletlen hogy a vacak kinai izzóknak olyan szar a vetitési képük.

 

H4 meg örök, mindig kisért az olcsóbb autókban...

 

 

Jóéjt!

 

 

Előzmény: cam aro (138913)
cam aro Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138913

 akkor ugyanott van az izzószál és a bubi, más az ha bekapcsolva. "" 

 

ezert tettem kulonbseget a h7, es a h4 kozt. 

..bar mar eleg regi teknics a tologatos h4 h.i.d. .. mert az ujabbak mar - nem tologatos - dupla bubisak.

(vagy mar ki is halt. mint h4) 

de a h7 egy bubis. es apro a kulonbseg izzoszalashoz kepest. 

 

a raszallasnak mas az oka.. 

NAGYON mas.. :)) 

 

 

Urak. 

jo ejt., 

en feny manias vagyok. 

a hid. az tudja ezt. 

 

Előzmény: Adm (138911)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138912
Adm Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138911

Az a baj, hogy más ha a két izzó kikapcsolva rakom egymás mellé, akkor ugyanott van az izzószál és a bubi, más az ha bekapcsolva. Bár utóbbi esetben nem tanácsos belenézni :) De az az ívkisülés nagyon más alakú és méretű mint az izzószál.

 

Kb mondjuk valami ilyesmire számíthat majd. Nem véletlen hogy 2-3 éve ennyire rászáltak ezekre.

 

Előzmény: cam aro (138909)
cam aro Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138910

a gyar mint mindig.. a keriteshez tartja magat. 

 

engem a 6k-s gyozott meg.. 

telben, hoban esoben stb. .

(mondjuk ez a kelvin szerintem kulso hofok, es de leginkabb paratartalom kerdes is ) 

ezert irtam, 6k fole ne menjen.

nem azt hogy 6k a leg/jobb. 

 

 

Előzmény: 409 (138908)
cam aro Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138909

 izzószál jóval nagyobb kiterjedésű, mint az ívkisüléses izzóban az ív."" 

google kep kereses. 

tedd egymas melle a ket izzot. 

 

avagy nem kell. 

mert te jatszottal mar sokat.. en meg lattam mar sokat. 

innentol az utkozet 1:1.. es en nem akarlak/tudlak megcafolni, mint ahogy te sem engem. 

ezert,.. bizzuk ezt ra a kerdezore szerintem.  

 

nem vitat akartam. 

de probat megér. 

Előzmény: Adm (138906)
409 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138908

Az azért egyén függő is, hogy ki melyik tartományban hogyan lát, de talán nem véletlenül 4300Kelvinesek a gyáriak. Nekem a 6000-es esőben kimondottan gyatra.

Előzmény: cam aro (138904)
409 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138907

Nincs bemattulva az "üvege"???

Előzmény: opelaci (138897)
Adm Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138906

Nem lesz ugyanott a fókuszpont, mivel a hagyományos izzóban az izzószál jóval nagyobb kiterjedésű, mint az ívkisüléses izzóban az ív.

 

Játszottam már ilyesmivel eleget. Próbáltam pl xenon projektorban sima H7 izzót, mert ezek a projektorok szélesebben teritik a fényt, lévén ugyis van miből, hát botrányosan kevesebb ilyenkor a fényerő egy H7-es projektorhoz képest.

Projektorban is csak azért lesz elfogadható a vetitési kép utólagos xenonnal, mert itt a lencse elött lévő lemezke határozza meg a vetitési képet.h

Előzmény: cam aro (138903)
opelaci Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138905

Szuper. :-)

Előzmény: cam aro (138903)
cam aro Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138904
Előzmény: Adm (138902)
cam aro Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138903

sik uvegesben a foncsor kialakitas feladata a szoras kep. (es nincs elotte a faxom bordasuveg ) 

ha az a h.i.d fokusz ugyanoda kerul mint az eredeti.. ugyanaz lesz a vetitett kep.

 

..csak mas a spektrum, mas a fenyszin .etc. 

a hid kb azt tudja vizesen mint az izzo szalas szarazon.. ez nem elhanyagolhato kulonbseg. 

es itt most h7-rol van szo..

nem h4-rol, ami bilux jellege, es az arnyekolas miatt is  arnyalja  a kepet.  

node.. nem gerjesztek benzin vs dizel vitat. 

SK.  

================================

 

 

 

Előzmény: Adm (138900)
Adm Creative Commons License 2014.12.29 0 0 138902

A 6K rengeteg, totál kék, a gyári xenonok 4300K-sok. De ebben a taknyos esős időben legjobban valami még sárgábbal járnál, sokkal jobban látni vele, mellesleg tuti nem gondolna a rend éber őre arra hogy xenon.

Előzmény: opelaci (138901)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!