A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az meg sofőr függő. Nem egy olyat láttam, hogy gyorsan ment az ajtózárás is. Vonaltól és rendszámtól függetlenül. A baj inkább a sokszor ok nélküli visszanyitás, szerintem.
Lőrinc MÁV felé akart menni, de előtte lerobban egy autó. Tehát ekkor még úgy ahogy lehetett közlekedni. Ekkor próbálta kikerülni az autót, csak nem tudta, hogy ott van egy vízlevezető árok. Tehát az vezérelhette, hogy el kell jutnia a végállomásra. Jót akart az utasoknak, plusz aki ismeri a kollégát az tudja, hogy a légynek sem tudna ártani! Próbált vigyázni mindenre és mindenkire, lassan ment csak hát az a fránya vízelvezetőt nem tudta, hogy ott van :-((((( Tanulságokat pedig tényleg érdemes mindenkinek levonni! Még az a szerencse, hogy talán nincs komoly baja a busznak, külsőleg legalábbis úgy tűnik, személyi sérülés pedig nem történt!!!
Hidd el, hogy Ő is megbánta, hogy belement ebbe a manőverbe! Nekünk pedig egy kis iskola, hogy félre kell állni, akárki akármit is mond, mert a felelősség rajtunk van!
Hibázott a sofőr, de tegyük a szívünkre a kezünket, ki nem hibázott az életben legalább egyszer??? Vannak döntések amik nem a "legszerencsésebbek", amint a példa mutatja :-( EMBEREK VAGYUNK, MI IS HIBÁZHATUNK!!!! Hála Isten személyi sérülés nem történt!!!
Nem tudom mennyi igaz belőle, de olyasmit mondtak, hogy a j.vez azzal védekezett hogy a víz sodorta bele a buszt az árokba... (Persze, 16+ tonnás autót.) Ezért nem kell elkezdeni busszal az elakadt autókat ítéletidőben 30 cm-es vízben ész nélkül kerülgetni a körforgalomban menetiránnyal szemben.
Magyarország jobban teljesít! Igazi strand-főváros lett Budapest! Évek óta túrják a város utcáit csatornázás, csatorna korszerűsítés miatt és leesik egy "pici" eső és megdöglik az egész város! Hatalmas gratula!!! De erről nem szólnak a hírek csak a buszvezető f.szságáról, ami tényleg az volt! De akkor, hogy is nézett ki a terep itt egy video!
Sok kollágánk nagyon ügyesen és figyelmesen tud a közvagyonnal bánni (nem a konkrét esetet minősítem).
Ilyen helyzetben biztosítjuk számára a foglalkoztatásnak célirányos módosításával, hogy nehogy rutinból vagy figyelmetlenül vezessen, vezessenek és minél több, szép feladatot kapjanak különböző vonalakon. Ha ez sem elég a akkor munkáltatói részről még több megoldásra is nyitottak vagyunk!
Mivel 7-esre végződik kizárásos alapon, BPO-807 vagy BPI-977, előbbiben tudtommal rosszak is a kijelzők. Egyébként miben akadt el? Van ott valami kráter?
Pedig menni nagyon tudnak, jobban is talán, mint a sima Volvók, ellenben sajnos beáznak rendesen, a tetődekoritok is mozognak (pl. MHK-921) és már a kukákat is kezdik kiszerelni belőlük.
Nem tudom, milyen tartalommal bírt az ő Fehér úti tartózkodásuk. És főképpen meddig szól? Mikor esedékes nekik egy komoly nagyjavítás, mint a 7700-asoknak?
A dízel midi tender az amelyiket korábban az OW-nek adták volna? Az azon a tenderen beszerzendő járművek a BKV-hoz kerülnek? Illetve hány darab kocsiról van szó?