Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ádibébi Creative Commons License 2016.09.23 0 0 118988

Sziasztok.

 

Ismerős keres NFU (esetleg RFN) motoros, ráncfelvarrott SW-t, minden földi jókkal, kisgyerekei örömére. Tudtok eladót? Ha igen, ne kíméljetek ám :) Köszi!

bocios2 Creative Commons License 2016.09.23 0 0 118987

Szia, 

 

En konkretan sajnos a kerdeseidre nem tudom a valaszt, de ahogy online jönnek a szakik szerintem maris lesz reakcio toluk :) az elozo hozzaszolasombol nem derült ki mert nem irom oda sajnos mindig, en egy 2.0 Hdi -t hajtok, nem benzinest bar neha mar gondolkozom rajta hogy jobban jarnek, aztan latom azokkal is akad problema :) 

Egyebkent en is a premium uzemanyagot teszem bele amikor csak tehetem, sajnos nem sikerul mindig ugyanott tankolnom de altalaban Shell, OMW, Aral. 

Erdekes, hogy amikor Nemetorszagban tankolok az Aral premium-bol ("Ultimate Dizel") azzal 6 literrel jarok, amikor Magyaorszagon tankolok (legtobbszor OMW Maxxmotion) akkor inkabb 6.5 liter a fogyasztas, ugyanazon az uton, hasonlo korulmenyek kozott. 

Előzmény: #Bende# (118986)
#Bende# Creative Commons License 2016.09.23 0 0 118986

szia, na ez engem is érdekelne, hátha idáig fog elfajulni az én problémám is egyszer valamikor :/ Párhónapja lettem tulaja egy 2008-as SW,  1.6 benzinesnek. Én azzal a jelenséggel találkozom itthon, városban közlekedéskor, hogy felváltok magasabb fokozatba, és ha a közlekedési helyzet nem engedi meg, hogy utána tartsam vagy gyorsítsam a sebességet azonnal, gurulnék tovább sebességben hagyva, de a motor el kezd rángatni, a fordulatszám mutató ugrál 1 és 2 ezer között nagyon gyorsan. Szerencsére nem mindig csinálja ezt, ritkán fordul elő, de ezt csak itthon tapasztaltam, teljesen mindegy milyen benzinnel 95-ös, 100-as.. rá kell lépnem a gázra, hogy megszűnjön. A benzinre amúgy is érzékeny az autóm. Kopogásos égésre, csörgésre hajlamos minden 95-vel, teljesen mindegy hol tankolok vele itthon, egyedül a 100-as oldja meg a problémát. Németországból behozott autó ez ->  ??  úgy tudom a gyújtást nem lehet állítani rajta, ha nincsen hibakód a szerelők nem tudnak mit kezdeni a jelenséggel. Ettől függetlenül cseréltettem kopogásérzékelőt nem régen, attól mintha javult volna a helyzet, mintha most már tanulgatna az elektronika, változtat az előgyújtáson, de ahhoz 4000-re vagy fölé kell forgatni a motort, de alapjaiban a csere nem oldotta meg a problémát. Klímával mindig előjön a csörgés induláskor, kigyorsításkor. Klíma  nélkül csak terhelten, emelkedőkön. Ez egy ilyen motor? itthon fogadjam el ilyennek vagy lehet még valamit tenni vele a drágább tankolások helyett? Ami még érdekes tapasztalat volt: múlt héten jöttünk vissza Görögországból vele, becsületesen tette a dolgát 3000 és még néhány száz km alatt. Emiatt a benzin para miatt ahol lehetett magasabb oktán számút tankoltam, vagy pancsoltam, nem találkoztam a problémával, viszont volt egy olyan alkalom, ahol nem volt más csak 95-ös. Már ott járt a kezem, hogy töltöttem volna bele az adalékot, amikor a kutas kijött, hogy hagyjam a fenébe, mert ez extrás benzin, ami nekik van. Úgy tettem. Klímával is csak ritkán hallottam becsörögni, pedig ott vannak emelkedők rendesen. Nektek milyen tapasztalatotok van a benzinesekkel az itthoni kutaknál ? Csak én fogtam ki egy betegest vagy ez egy ilyen konstrukció? Még egy.. túl vagyok egy kuplungszett cserével is, de induláskor, haladáskor mindig hallok egy rezgő, kávédaráló hangot leengedett ablaknál. Ha sebességben hagyva gurulok, nem hallom, de amint adok rá egy kis gázt előjön. Kicsit hosszú lettem sorry, de bátorkodtam rátok borítani a tapasztalataimat, megválaszolatlan kérdéseimet. Hátha tudtok segíteni nekem is. Előre is köszi!

Előzmény: bocios2 (118984)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2016.09.22 0 0 118985

2016. évi záróbuli a Tófeában

Időpont: 2017. január 07-én

Jelentkezni a táblázat kitöltésével lehet

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (118882)
bocios2 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 118984

Multkor volt a szitu, hogy Horvatorszagbol hazafele autopalyan fulladozott majd leallt a motor. Akkor a velhetoen rossz minosegu uzemanyagnak veltem, de sajnos azota megint elojott egy rovid idore, bar most nem kiserte hibajelzes a muszerfalon. (elsonek 8 hibat irt be: koztuk klima, gazpedal, jelado dolgok, uzemanyag nyomas,..)

Minden elojel nelkul leesik a fordulat ugy, hogy vissza is kell valtani de ott is fulladozik ekkor megallok, de alapjaraton se jobb. 

Dugulas? Szuro problema? Minden szurot rendszeresen cserelek. Magatol elmult es ment tovabb problema nelkul. 

Mi lehet? Teljesen olyan, mintha elfogyna az uzemanyag es a gazadagolasra is csak darabosan reagal.

bocios2 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 118983

Rendesek voltak alaposan utanajartak es kideritettek, hogy gyari a FAP es meg is adtak a zöld környezetvedelmi matricat. 

Sikeresen atrendszamoztattam a kocsit magyarrol nemetre :) 

Előzmény: bananatree (118966)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118982

Hogy telik a facebook mentes idöszak?

Előzmény: tisvol (118957)
D.E.M.O Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118981

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni kuplung ügyben.

Citroen C4 1.6Hdi 2007-es évj. 110le MCP6 -os automatával. 

Így 180.000km-nél a zörgő kettőstömegűből a lassú és néha csúszó kuplungolásból következtetve, és a márkaszervíz szerint is eljött a kuplung és kettőstömegű csere ideje.

A márkaszervíz közel 400ezer forintot mondott, viszont kedvezményekkel meg tudom venni a sachs szettet, plusz automatához való kinyomocsapággyal, szimeringgel együtt kb 150ezer-ből. 

 

-Az első kérdésem az lenne, hogy a kuplung és kettőstömegükből melyik az ajánlott márka, sachs, valeo luk?

-A második, hogy a csere után szükséges "kuplung fogáspont újratanítás"? amit elvileg csak a márkaszervíz tud megcsinálni?

-Továbbá váltó olaj cseréről tudtok valami infót, hogy milyen kell bele és mennyi?

 

Egyenlőre "csak" ennyi :-)

Köszönöm előre is!

Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118980

20-25 között kapsz bontottat.. szerintem...

Felújítás meg 25-35 között szokott lenni

Előzmény: Break 307 (118978)
Bohócapu Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118979

Kimennek en,  de 160 kilometerre vannak...

Előzmény: Zolysys (118977)
Break 307 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118978

sziasztok:szeretném kérdezni mi az a max  összeg,amiért érdemes felújíttatni egy generátort.2007-es 1,6 benzin.Köszönöm.

 

 

Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118977

Szerintem menj ki és nézd meg.. kazalszám van mindenféle csak találsz :)

Előzmény: Bohócapu (118976)
Bohócapu Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118976

Most beszeltem az ecseri bontoval. Nincs nekik...

Előzmény: Bohócapu (118975)
Bohócapu Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118975

Ertelek, es nagyon koszonom, hogy segiteni probalsz, de ha lehet szerezni eredetit, olyat keresek. Ha nem, felveszem veled a kapcsolatot...:))

Előzmény: soryton (118974)
soryton Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118974

...csak a hely és a fantázia szab határt .... én egy Skodá-ét építettem be a Berlibe sportlégszűrő betéttel...   :-))

Előzmény: Bohócapu (118973)
Bohócapu Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118973

Igen, az enyemben dobozabb formaju van. 

Ennek az ecseri boncinak tudnal adni elerhetoseget?

Előzmény: Zolysys (118971)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118972

307 ben is van ez a fajta. pl szűcsatié :)

Előzmény: mekkGyver (118968)
Zolysys Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118971

ez a hosszukás. szerintem neki a dombozabb formájú kellene..

Ecseren bonciban tuti van vagy egy konténernyi

Előzmény: soryton (118967)
soryton Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118970

...mint írtam nem Peugeot-ban volt  ...hanem Citroen C4-ben , Berlingóban meg ki tudja miben ...de az NFU motorhoz való..  annyit kell megnézned be-e fér ...

Előzmény: Bohócapu (118969)
Bohócapu Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118969

Huuuu, de jo lenne! Most nincs itthon a kocsi, de szerintem az enyem nem pont ilyen...

Majd ha hazajott vele a felesegem, megnezem pontosan, mintha az enyemnek lenne meg egy hosszanti nyulvanya lefele. Ez biztos, hogy jo a 307-esbe?

Előzmény: soryton (118967)
mekkGyver Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118968

Csodálkoznék, ha jó lenne...

Az én autómban más méretű légszűrő kell, mint az ugyanilyen motor/évjárat/típus/szín... , de manuális váltósba, csak mert az enyém automata.

Előzmény: soryton (118967)
soryton Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118967

...nem Peugeot-ban volt , de ehhez a motorhoz való ...ha tetszik és jó egy tízesért viheted még a légszűrő is benne van ..

Előzmény: Bohócapu (118958)
bananatree Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118966

A német Pug importőrtől is kérhetsz papírt

 

Előzmény: bocios2 (118965)
bocios2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118965

Igen, a 3. jatszik itt is + mivel nem itt vasaroltam az autot, hanem Budapesten meg ha lenne papirom sem fogadjak el :) 

Na reggel kiderul egeszen pontosan majd.. 

Előzmény: bananatree (118964)
bananatree Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118964

nem tudom a TUV hogyan működik.

Ha olyan ászok, nézzenek alá, és lássák.

 

nálunk a NKH biztos, hogy 

1. elhajtana a brébe, hogy nincs is ilyen autó.

2. ha van ilyen autó a rendszerükben, akkor abban (szerintük) nincs FAP, és menj...

3. ha mindez nem tetszik, akkor kérj az importőrtől pecsétes papírt, amiben kiejelentik, hogy a te alváz és motorszámú gépjárműved tényleg gyárilag FAP-pal volt szerelve.

 

ennek a 3. pontnak valamilyen formája biztos működik a TÜVnél is.

 

 

 

Előzmény: bocios2 (118963)
bocios2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118963

Köszi az infot megnezem az oldalt. 

En 100%-ra tudom, hogy van benne, mert mar volt vele dolgom (utantoltes, tisztitas es 1 alkatreszcsere is). 

 

Azt mondod akkor, hogy a nemet TÜV-nek az alvazszambol tudnia kellene pontosan, hogy ebben mar van szuro?

Ha csak evjaratot neznek akkor nem egyertelmu, de konnyeden kiadnak a sargat, a szabalyok szerint pedig zöldre vagyok 

jogosult. Jo lenne valahogy egyszeruen bizonyitani a forgalmiban rendelkezesre allo adatok alapjan. 

De ha jol ertem akkor azt kene mondanom hogy az alvazszam alapjan nezzenek utana. 

Ilyeneket ajanlanak pl.:  http://www.sk-handels-gmbh.de/shop/dieselpartikelfilter/peugeot/307/   

Előzmény: bananatree (118962)
bananatree Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118962

http://public.servicebox.peuegot.com

 

regisztrálsz, megadod az alvázszámodat, majd a "Főbb jellemzők" menupontra kattintasz.

Kapsz egy listát, az összes alkatrésszel, amit a gyárban beleszereltek az autódba.

Van külön szekció, hogy van-e benne részecskeszűrő.

(a nyilakra rá kell kattintani, hogy az összes jellemzőt megmutassa)

 

 

vagy

 

alánézel, és a kipufogó első részében ilyet látsz, akkor van FAP:

 

a lényeg a két vékony fémcső, ami a szűrő előtt-möggött van, és ezeken keresztül méri a számítógép a nyomáskülönbséget, amiből következtet a szűrő eltömődöttségére.

Ha nincs két fémcső ami előre megy a motortér irányába, akkor nincs FAPod.

 

Előzmény: bocios2 (118961)
bocios2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118961

Sziasztok!

 

Annak szeretnek utanajarni, hogy a forgalmiban latszik -e valahol egyertelmuen, hogy az auto DPF-el szerelt? 

A kornyezetvedelmi besorolasnal a megadott szam alapjan EURO-3 ami rendben, de fontos lenne nekem, hogy 

lassak (nemet foldon is be akarom regisztralni, mert itt hasznalom..) hogy ebben van szuro is. 

Ugy latom a magyar szabalyok nem igazan tesznek kulonbseget, hogy EURO-3 vagy EURO-3 szurovel. 

A nemet szabalyok szerint pedig EURO-3 = sarga matrica, EURO-3 + DPF (vagy EURO-4 tol felfele) = zöld matrica es ez kellene nekem. 

Elsore a kocsi tipusa alapjan az EURO-3 kijon es adnak is sarga matricat, de en tudom, hogy van benne szuro :) 

Motorszambol esetleg latszik 100% egyertelmuen vagy minden koddal volt szuro es szuro nelkuli is? 

Keresgelve a nemet hasznaltautok kozott sem egyertelmu, ugyanez az evjarat (2002 -es 2.0 Hdi 107Le) van sarga es van zöld matricaba is. 

Kozoltek velem, hogy lehet ilyet utolag beszerezni, a 90Le valtozhato valo mind kb. 500€ + szereles, de ha egyszer ebbe mar van!? :)

 

Köszönöm

 

 

 

 

Smíró Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118960

Na ja, tót história - nevezzük a nevén - és engem is bosszant, hogy csak ánglisul lehet vellük kommunikésön annak ellenére, hogy vannak mazsar nevek is fejlesztő gárdában. Az is bosszant, hogy a honlapjukon nem "kapcsolat" fül, amikor lököm a negatívot a g.áruházban, akkor jön alá a kérés, hogy vegyem fel a kapcsolatot Marcellel a megadott mailen, de egyből kérdést nem nagyon lehet nekik szegezni. De már fizettem, letöltöttem és emiatt kötném az ebet a bothoz. Kicsit az is bosszant, hogy a programjaik között nincs "átjárhatóság". Nekem a GPS Navigation van meg. Váltanék a Car Navigationra, de az 3x-os áron futott korábban, 100 Euro volt, most a fele, ha jól tudom. De vannak kedvezményes időszakok, akkor tuti annyi, vagy kevesebb. Jobb a kezelői felülete az olcsóbbhoz képest és lehet tükrözni a navit megfelelő kijelzőre. A kezelhetőség miatt váltanék, nekik csak annyi lenne, hogy visszavonják a kiadott lincencet és adnak egy másikat a különbözet kifizetése után, de ilyet nem lehet, vedd meg azt is. Sígic mellett szól, hogy több eszközön is lehet futattni más vett programmal szemben. Mondjuk ennek ellenkezőjét megszokhattuk: rendszám, windows...

Előzmény: tisvol (118957)
Smíró Creative Commons License 2016.09.21 0 0 118959

Nem publikus mailedről dobj már egy elérhetőséget pls. a publikus mailemre:) A tablet dolog érdekelne, nagy valószínűséggel a root is, bár gondolom a rootolás menetére rá tudok keresni. Vagy csak az .apk fájlt futtatni kell letöltés után és kész? De nem akarom szétoffolni a topikot, bár egy jó ideje ez már úgyis baráti körként működik és minden megtárgyalásra kerül. Na meg ezekből a mellézöngékből más is tanulhat, már aki akar és akit érdekel. Köszi!

Előzmény: mekkGyver (118948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!