Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.27 0 0 584

Erdekes mert erre azt gondolnam egyertelmu kettomegu!

enyem nem mindig kattog es inkabb csak uzemmelegen hallom halkan visszavaltaskor,,

alapjaraton meg kizarolag csak hidegen be-be zakatol ritkan.

a masik b7 passatom is kattogot es sokkal hangosabban zakatolt hidegen alapjaraton de meg most is teszi a dolgat 250e km kornyeken.

 

azert lehet modositottak vmit es nem pont az a hiba,,azert ezek csak 2012-es evjaratuak.

 

Előzmény: naponta 3x (583)
naponta 3x Creative Commons License 2017.01.27 0 0 583

Sziasztok! 2007 Passat TDI DSG. Az enyém ugyanígy kezdte, 3-ból 2-be kattan. Hidegen hangos, csattanás, melegen alig hallani inkább kis fémes koppanás, de mindig. 5-ből 4-be is megvan a katt, de a menetzaj miatt alig hallani. És most egy pár hete hidegen, alapjáraton ritkán elkezd úgy zakatolni, mintha még egy másik TDI motor is lenne benne. Gázadásra elmúlik, alapjáraton visszajön. Először a lendkerékre gyanakodtak, leszerelték, de semmi baja, így marad a váltó. Megkeresem azt a Szakembert, akit itt ajánlottak.

Előzmény: Törölt nick (537)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.09 0 0 582

A "menuben kozepen" van egy olyan lehetoseg,h szabadonfutas ki-be (ugye sajnos nem magyarul)

azt ha inaktivalod,akkor gazelveterkor/lassitaskor is meglesz a fordulat.

a razas lehet mar a kettostomegu

Előzmény: müllerpé (581)
müllerpé Creative Commons License 2017.01.09 0 0 581

Sziasztok,

Következő problémával állok szembe

2012-es Passatom (132e km, 2016.02-ben volt olajcsere)

6-os DSG váltójánál azt tapasztaltam, hogy elment a motorfék (gáz elvételnél a fordulat beesik alapjáratra)

Eltelt 2-3hét, és a hiba súlyosbodott.

A beindított autó hajtáslánca P-be (váltó-motor) remeg, ráz

Tapasztalt már valaki ilyen hibát?

Előre is köszönöm  válaszokat

 

Vén Halász Creative Commons License 2017.01.04 -1 0 580

Nem reklám, de akinek DSG váltó gondja van, annak ajánlom - és most találtam rá- a VW Perfekt műhelyre Bp Gyömrői út 140, nagyon értenek hozzá. Szerencsére nekem jó a váltóm de egy 1.8 tsi motor piszokul eszi az olajat azt csinálják meg.

ekowob Creative Commons License 2017.01.04 0 0 579

"meg mindig nem csinaltattam meg,mert igazabol nem tudom azt,hogy a kuplung van e oda vagy neadj Isten mas."

 

Ezt neked nem is kell tudni. Majd megmondja egy szerelö.

Előzmény: Vaze29 (576)
Vaze29 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 578

Nem is azt vartam,hogy barki is megmondja ennyibol,hanem azt hogy szerintetek kuplung problema vagy sem?Hat sajnos vagy nem sajnos,ez bizony csak a 4-es es 6-os sebbessegben csuszik.

Előzmény: C20NE (577)
C20NE Creative Commons License 2017.01.03 0 0 577

Ha kuplung akkor csúszik az 2-esben is, de ennyiből nem gondolhatod komolyan, hogy bárki megmondja!

Előzmény: Vaze29 (576)
Vaze29 Creative Commons License 2017.01.03 -1 0 576

Sziasztok!

Kuplungom meg mindig nem csinaltattam meg,mert igazabol nem tudom azt,hogy a kuplung van e oda vagy neadj Isten mas.

Lenyeg az hogy 4-es es 6-os sebbessegben csuszik csak a kuplungom.

Az autoban egy 7sebbesseges DSG valto van Seat Altea XL 2011 evj 1.6 Dizel.

Szerintetek a kuplung lehet a ludas?

 

Előzmény: Gergo8808 (575)
Gergo8808 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 575

Igen azt láttam. Jövőhéten rápróbálok.

Előzmény: Teo papa (574)
Teo papa Creative Commons License 2016.12.30 0 0 574

Halihó .. görgess kicsit lejjebb, valaki beírta egy fazon számát, aki ilyen váltókat javít. Én biztos megkérdezném tőle, hogy mi a véleménye.

 

Teo >

Előzmény: Gergo8808 (573)
Gergo8808 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 573

Hát barátom a szervizes. Ők nem is szerelehetik mert nincs ra engedélyük... csak arra fel mondta hogy lehet 10 ezer km utan az is beszarik es ha mar előtte szétszedetem akkot teljesen mindegy. De én se szivesen cseréltetnék mindent. Porshehoz az olvasottak után tuti nem viszem mert akkor tényleg mindent kicserélnek amit nem kell azt is. Csak bizok benne hátha valakinek volt ilyen hiba és tud valami okosságot mondani

Előzmény: ekowob (572)
ekowob Creative Commons License 2016.12.30 0 0 572

A kuplungot érte(né)m. A kettöstömegüt is.

De sehol sincs leírva, hogy ezekkel együtt cserélni kéne a mechatronikát is.

 

Szerintem sötétben tapogatóznak, és veled akarják megfizettetni a tudatlanságukat.

Előzmény: Gergo8808 (571)
Gergo8808 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 571

Sziasztok. Van nekem egy 2010 s4-es audim (7es stronic). A hiba a következő. A kocsi induláskor rángat. Legyen üzemimeleg vagy akár első inditás. Menetközben fordulatszám ingadozás is jelen van. Megálláskor sebességben ismét rángat. Softwer volt frissitve. Kuplungra állitottak géppel de semmi változás. Azt mondták a szervizbe valószínű a kuplungja elkopott. De mivel 200 ezer km van benne igy cserélni kell mellé a mechatronikat es a kettőstömegűt is. Lehet igazuk van lehet nem. Nem akarok beleszaladni egy ekkora összegű dologba mig utánna nem járok pontosan. Esetleg valaki találkozott már hasonló dologgal?? Válszokat előre is köszönöm

mulik Creative Commons License 2016.12.29 0 0 570

Ha jól értem akkor 7-es olajos? Ez jó hír akkor a tiguan nincs kikőve :-) Köszönöm.

Előzmény: KovácsMihály28 (569)
KovácsMihály28 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 569

A Tiguan nedves kuplungos DSG.DQ500 váltó.

Előzmény: mulik (559)
napoli008 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 568

Ha csak 7 sebességes a váltó akkor keress inkább mást.

Váltó javító ismerősöm mondta, hogy ne vegyek olyat. DSG-t ha javít csak a 7 sebességes kerül hozzá!

Előzmény: Nyuszimoo (567)
Nyuszimoo Creative Commons License 2016.12.20 0 0 567

2012-2013 as ibiza cupra amikkel szemezgetek 7 es dsg vel vannak szerelve ..

Előzmény: napoli008 (565)
zoli0628 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 566

Sziasztok! Van egy b6 os dsg váltós passatom. Nagyobb fordulatnál kidobja a sebességet. Most lett váltócsere,tanítani kell?

napoli008 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 565

Ha nem újat veszel TSI felejtős, DSG rendben van csak 6 sebességes legyen!

Előzmény: Nyuszimoo (564)
Nyuszimoo Creative Commons License 2016.12.19 0 0 564

Sziasztok. 

Jövőben terveznék venni egy Seat ibizát Tsi/Dsg Tapasztalatok?

Köszönöm.

 

mulik Creative Commons License 2016.12.15 0 0 563

A 2.0 TSI 2012-től már jó ott már a javított dolgok vannak viszont a váltóval kapcsolatban féltem ettől a választól... :-( NA most akkor mit vegyünk? Benzines, turbós, vw konszernen belül max 7 milla. Eddig a Tiguan volt az esélyes de néztünk még GTI golfot és A3-at is... hmmmm...

Teo papa Creative Commons License 2016.12.15 0 0 562

Szintén zenész :) .. én két embert kérdeztem meg, mindkettő ugyanezt mondta az automata váltóról. Pedig kis híján vettem egy Powershiftes S-Maxot :o

Mindenesetre jó tudni, hogy van a közelben olyan, aki tud normális váltójavítót, mert az "én" opcióim egyrészt messze vannak, másrészt méregdrágán dolgoznak .. legalábbis szerintem :o

 

Teo >

Előzmény: napoli008 (561)
napoli008 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 561

Szia!

Mikor autót készültem venni, megkérdeztem azt a váltó javítót aki sokat csinált a baráti körömnek és szerintem ért hozzá. Azt mondta, ha jót akarok csak a 6 fokozatú DSG váltós autót vegyek. TSI-ről a másik szerelőm mondta, hogy eszembe se jusson csak ha nagyon fiatal max 1 éves, mert ott már javítottak valamit a meghajtás minőségén.

Előzmény: mulik (559)
mulik Creative Commons License 2016.12.14 0 0 560

még annyi h a 7-es DSG gyári hibákat a gyengébb max 250 NM-ig alkalmazott motorokban írja, amit kinéztünk elvileg 280NM lenne.

Előzmény: mulik (559)
mulik Creative Commons License 2016.12.14 0 0 559

Sziasztok,

 

Néztünk egy VW Tiguan 2.0 TSI 4motion-t 7 sebességes DSG-vel és kérdezném h ez a váltó olajos vagy szárazon futó? tudja e valaki? A 7-es száraz DSG-ről jókat nem nagyon mondanak, ez erre is igaz?

Jelenleg van egy RS Octaviaánk színtén DSG-vel de ez olajos 6-os és hibátlan.

skt15 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 558

"12 éves.... Tudtommal sose volt cserélve olaj és egyéb a váltóra vonatkozóan"

 

Az olajos DSG-ben (ennyi idősen tutira az) 60000 km-enként váltóolajcsere van előírva.

 

 

 

Előzmény: vwcsocsi (555)
vwcsocsi Creative Commons License 2016.12.14 0 0 557

Jogos! DSG!

Előzmény: skt15 (556)
skt15 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 556

"Triptonic DSG"

 

Most akkor melyik?

Tiptronic, vagy DSG?

Előzmény: vwcsocsi (555)
vwcsocsi Creative Commons License 2016.12.14 0 0 555

Sziasztok,

Tudom rengetegen írnak ide különféle problémákkal, de hátha találkozott már valaki hasonlóval.
Sajnos egy ideje csúnyán vált az autó fokozatból-fokozatba. Többnyire a lenti tartományban fordul elő: 1-2-3-4 -nél oda és vissz irányban is. sokszor még az D-N-R között is erős torpanás van. Mintha nem is tudná mikor mit tegyen. Olyat is észrevettem hogy menet közben visszavált (motor felpörög) majd vissza ugyanoda.

Szakszervíz váltó SW-t frissített, de nem oldotta meg a problémát. Olvasva egy korábbi hozzászólónál a hűtőventilátor felpörgése jelensége autó leállítás után nekem is sokszor fennáll. Bár én a klímára meg a motorra gyanakodtam, de lehet tényleg összefüggne?!
A jelenség érdekessége az: hogy a fentieket cak és kizárólag üzemi hőfokon produkálja. Amíg a motor hideg és nem éri el a 90 fokot, nem! Ellenben 90 után...szinte biztos a probléma jelentkezése.

Autó: 12 éves 5-ös golf 1.6-os benzines, Triptonic DSG 6 sebességes.

(Tudtommal sose volt cserélve olaj és egyéb a váltóra vonatkozóan.)

Van esetleg tippje valakinek?

 

Szép napot,

csocsó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!