Az új VW konszern által használt automatizált DSG 6, DSG 7 sebességes váltók a használat során megmutatták hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben el is romlik.
Sziasztok! 2007 Passat TDI DSG. Az enyém ugyanígy kezdte, 3-ból 2-be kattan. Hidegen hangos, csattanás, melegen alig hallani inkább kis fémes koppanás, de mindig. 5-ből 4-be is megvan a katt, de a menetzaj miatt alig hallani. És most egy pár hete hidegen, alapjáraton ritkán elkezd úgy zakatolni, mintha még egy másik TDI motor is lenne benne. Gázadásra elmúlik, alapjáraton visszajön. Először a lendkerékre gyanakodtak, leszerelték, de semmi baja, így marad a váltó. Megkeresem azt a Szakembert, akit itt ajánlottak.
Nem reklám, de akinek DSG váltó gondja van, annak ajánlom - és most találtam rá- a VW Perfekt műhelyre Bp Gyömrői út 140, nagyon értenek hozzá. Szerencsére nekem jó a váltóm de egy 1.8 tsi motor piszokul eszi az olajat azt csinálják meg.
Nem is azt vartam,hogy barki is megmondja ennyibol,hanem azt hogy szerintetek kuplung problema vagy sem?Hat sajnos vagy nem sajnos,ez bizony csak a 4-es es 6-os sebbessegben csuszik.
Hát barátom a szervizes. Ők nem is szerelehetik mert nincs ra engedélyük... csak arra fel mondta hogy lehet 10 ezer km utan az is beszarik es ha mar előtte szétszedetem akkot teljesen mindegy. De én se szivesen cseréltetnék mindent. Porshehoz az olvasottak után tuti nem viszem mert akkor tényleg mindent kicserélnek amit nem kell azt is. Csak bizok benne hátha valakinek volt ilyen hiba és tud valami okosságot mondani
Sziasztok. Van nekem egy 2010 s4-es audim (7es stronic). A hiba a következő. A kocsi induláskor rángat. Legyen üzemimeleg vagy akár első inditás. Menetközben fordulatszám ingadozás is jelen van. Megálláskor sebességben ismét rángat. Softwer volt frissitve. Kuplungra állitottak géppel de semmi változás. Azt mondták a szervizbe valószínű a kuplungja elkopott. De mivel 200 ezer km van benne igy cserélni kell mellé a mechatronikat es a kettőstömegűt is. Lehet igazuk van lehet nem. Nem akarok beleszaladni egy ekkora összegű dologba mig utánna nem járok pontosan. Esetleg valaki találkozott már hasonló dologgal?? Válszokat előre is köszönöm
A 2.0 TSI 2012-től már jó ott már a javított dolgok vannak viszont a váltóval kapcsolatban féltem ettől a választól... :-( NA most akkor mit vegyünk? Benzines, turbós, vw konszernen belül max 7 milla. Eddig a Tiguan volt az esélyes de néztünk még GTI golfot és A3-at is... hmmmm...
Szintén zenész :) .. én két embert kérdeztem meg, mindkettő ugyanezt mondta az automata váltóról. Pedig kis híján vettem egy Powershiftes S-Maxot :o
Mindenesetre jó tudni, hogy van a közelben olyan, aki tud normális váltójavítót, mert az "én" opcióim egyrészt messze vannak, másrészt méregdrágán dolgoznak .. legalábbis szerintem :o
Mikor autót készültem venni, megkérdeztem azt a váltó javítót aki sokat csinált a baráti körömnek és szerintem ért hozzá. Azt mondta, ha jót akarok csak a 6 fokozatú DSG váltós autót vegyek. TSI-ről a másik szerelőm mondta, hogy eszembe se jusson csak ha nagyon fiatal max 1 éves, mert ott már javítottak valamit a meghajtás minőségén.
Néztünk egy VW Tiguan 2.0 TSI 4motion-t 7 sebességes DSG-vel és kérdezném h ez a váltó olajos vagy szárazon futó? tudja e valaki? A 7-es száraz DSG-ről jókat nem nagyon mondanak, ez erre is igaz?
Jelenleg van egy RS Octaviaánk színtén DSG-vel de ez olajos 6-os és hibátlan.
Tudom rengetegen írnak ide különféle problémákkal, de hátha találkozott már valaki hasonlóval. Sajnos egy ideje csúnyán vált az autó fokozatból-fokozatba. Többnyire a lenti tartományban fordul elő: 1-2-3-4 -nél oda és vissz irányban is. sokszor még az D-N-R között is erős torpanás van. Mintha nem is tudná mikor mit tegyen. Olyat is észrevettem hogy menet közben visszavált (motor felpörög) majd vissza ugyanoda.
Szakszervíz váltó SW-t frissített, de nem oldotta meg a problémát. Olvasva egy korábbi hozzászólónál a hűtőventilátor felpörgése jelensége autó leállítás után nekem is sokszor fennáll. Bár én a klímára meg a motorra gyanakodtam, de lehet tényleg összefüggne?! A jelenség érdekessége az: hogy a fentieket cak és kizárólag üzemi hőfokon produkálja. Amíg a motor hideg és nem éri el a 90 fokot, nem! Ellenben 90 után...szinte biztos a probléma jelentkezése.