sajnos sokan - itt is, és a start-nál is - álomképeket vizionálnak az utasok nagyságáról, s az egyes vonalakra - szerintük - szükséges szerelvénynagyságról....
Vizsgálták, hogy legyen Keleti-Győr-Cell-Zeg gyors, magyarul ne Vasba, hanem Zalába menjen tovább személyként, de valószínű, hogy nem lesz belőle semmi. Az ütemen felüli IC-ről: maradjunk annyiban, hogy ütemen felüli gyorsvonat és a Délibe, nem a Keletibe. Annyi az egész, hogy egy zegi stokkot elhoz páratlanban önállóan. Tehát cáfolva, de ez is csak akkor 100%-os cáfolat, amikor életbe lép az új menetrend, addig csak 95%-os.
Hát, a Szombathely-Keleti viszonylat már túlkínálat, mivel az IC-vonatokkal rövid időn belül el lehet jutni Győrbe és Tatabányára. Egyedüli gond esetleg az egerszegi stokk mindössze 2 kocsija lenne. Az lehet hogy bizonyos napokon kevés lenne, bár ez se biztos, nem ismerem annyira a 10-es vonali körülményeket.
És mi van, ha nem is lesz szombathelyi stokk? Mert ugye a 20-on ott vannak az szombathelyi-i gyorsok. Celli csatlakozás Szombathely felé, és kipipálva. Logikus lenne, de ez csak találgatás. :-)
Nem Bobán akadnak össze. Ennek nincs köze a Zeg-Boba-Bp vonatokhoz. Ez olyan lesz mint a mostani Zeg-Cell személyvonatok, csak meghosszabbítva Győrön át Bp-ig. Győrtől lesz elméletileg 3 stock, Celltől meg 2 ha igaz lesz ez.
Nem, mert a ZEG-i stock hozza magával a Győrit, és Bobán, ahol ráakad a Szombathelyi, ott leakad a győri, így nem lesz három stock egy vonaton, csak az állomási tartózkodás alatt.
Gondolom. Zeg-ről max 2kocsi lehet, mert a megállóhelyi peronok Bz-re vannak építve, Sm-ről is elég 2 kocsi, sopronból meg 4. Aztán ezeket lhet össze-vissza forgatni...
Szvsz nem lenne nagy wasistdas megépíteni, a fogós kérdés inkább az, hogy a Fc - Kőfelső közötti teherforgalom kibírná-e óránként 2 [+ fél + Airport] vonatpár szintbeni kereszteződését/fonódását. Alighanem igen.
A nagyobb baj, hogy a WC-tulaj nem fogja engedni, hogy az ő kedvenc ferihegyi játéxere ne a Nyugatiba menjen ;-(
Értem, így már nem olyan vészes. Jól hangzik, hogy nem kell átszállni a Zeg-Győr utasoknak, mert van ilyen bőven. Remélem ez a Zeg-Győr-Bp vonat valóság lesz, már kellett volna rég. Kösz a választ :)
Mivel a személyvonatokon nincs túl nagy forgalom, a gyorsok száma meg nőtt, ezért ennek erős realitását érzem. De szerintem kiszúrás a ZEG-iekkel, ha minden vonat ilyen, de akkor viszont a személyek ütemesek lesznek. Más kérdés, hogy 120/100-as menetrenddel azért a Szili+két kocsis vonatokkal azért elég jól lehet teljesíteni sebességügyileg...
A keletire (és lehet, hogy az IC vonatnemre) cáfolatot tudnék mondani, illetve valószínűleg megáll a vonalon a "pesti" gyors, de nem az amire gondolsz, hanem a Cell-Győrön átmenő (ha lesz ilyen). A többi szerintem változatlan (néhány perc eltéréssel). Persze itt bármi megtörténhet.