Nekem mikor behalt a második bontott generátorom, elvittem az elsőt felújíttatni, közben ráakadtam egy gyári újra s megvettem, így most vadiúj generátor van a 32 éves "sólyom"-ban de legalább biztosan tudom hogy sokáig jó lesz a töltés!
Amit időközben felújítottak azzal meg úgy vagyok hogy vagy odaadom valakinek árában vagy eláll a garázsban még 30 évet amíg beszarik az új... Persze ha meglesz addig a gép, meg ha én sem adom le a "rendszámomat" addig a jóistennél... :))
Előfordul hogy a töltésjelző lámpám halványan világít, ezzel párhuzamosan a fordulatszám mérőm ugrál. Generátorra gyanakodjak inkább vagy fesszabályzóra?
A generátor újra csapágyazása mennyire macerás ügy?
Én azt a csavart kiszedtem. Ami a csomagtartóban van maga a szerkezet amiből az öv kijön és visszamegy, azzal van a bajom se ki se be egy millimétert se.
Nincs szép. Sőt nekem most mind a három kocsira olyan kell amilyen neked is kellene. A küszöbbe menő biztonsági öv csavarját légkulccsal próbáld meg kivenni. Ha nem viszi, akkor látogass meg teherautó szerelőket, nekik nagy valószínűséggel lesz nyomaték sokszorozójuk. Hátha nem szakadna bele. Majd megpróbálom kideríteni hogy pontosan milyen a menete, hogy egy menetfúróval ki lehetne tisztítani. Egyébként nem minden kocsiba szakad ám bele. Szerintem ez gyártás-hely függő.
A varrás meg egy olyan dolog, ha megfelelő helyre viszed, és megfelelő "cérnával" csinálják, nincs az a baleset, amiben ott szakadna szét.