Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138725

Háááát, a 2007-sel nem áll szóba a szabvány ellenére semmiféle OBD2 basz se. :-//

Előzmény: őrel (138723)
lacipécs Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138724

Lehet,de mi a jó?Én egy 2002/12havi ulysse-t vettem 1milla alatti családi kategóriában.

Ez meg egy francia (hulladék)vas,de az előző is megvolt 10 évig,különösebb gond nélkül,valamivel járni kell.:)

Előzmény: 409 (138721)
őrel Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138723

az elm , az enyémet ugyan nem nagyon, de a 2002 utánit kiolvassa

 

a hibakódot kiírja a  km számlálónál

4x  gyujtàs le-fel

Előzmény: 409 (138722)
409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138722

Mivel diagolod?

Előzmény: őrel (138719)
409 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138721

"A 2.8CRD(?) milyen lehet?"

 

 A világ talán legócsább hulladékja. Olasz, VM motor, rendkívül buta főtengelycsapágyazás megoldással. Két fajta van belőle. Ami már szétesett, és ami rövidesen szét fog esni. Alkatrész nincs hozzá. Illetve ami van, az gyári hibás. A gyár tudja, de gátlástalanul árulja a mérethibás csapágyházakat.

Előzmény: TraguAre (138702)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138720

Ertem. Bejgli:)

Előzmény: cam aro (138718)
őrel Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138719

 a balkormányos teljesen jó

Előzmény: cam aro (138711)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138718

a labter, ..szerintem kisebb. 

feliciaban elferek. 

voyagerben nem tudom hova tenni a bal labam a valtobox miatt. 

 

de mint irtam, ez jobbos tapasztalat. ugyhogy -mostmarvilagos- semmi koze a baloshoz..  

bocsi... csak a bejgli.. :}

Előzmény: TraguAre (138717)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138717

Arra gondoltam, hogy ha a Skodaban elfertem...

A Voyager kisebb lenne..?

 

Kezdek kivancsi lenni. Bar az is valami, ha mast nem tudsz

felhozni ellene...:)

Előzmény: cam aro (138714)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138716

A spritmonitor.de eléggé pontosanmegmutatja, mekkora a fogyasztáskülönbség a benzines és a dízel között. én azt mondom,hogy vegyes használatban 7, 9 , 10 a 2.0 dízel az 1.8 és a 2.0 benzin az 5-ös esetében.

 

Ha marad a Mazda a képben, akkor vásárlás után egy fék, szét-összeszerelés illetve egy teljes alváz és üregvédelem erősen ajánlott, mivel a 6-os Mazdák esetében ennek igénye már mutatkozik.

 

Lehet jó választás egy Mazda is, csak fel kell készülni a buktatókra, és ha hosszú távon gondolkozol, akkor ez igencsak kifizetődő.

 

Más: a nagyobb autó esetében is próbálj megmaradni a 205/55 r16 illetve hasonló árú abroncsoknál, mert ez után komoly ugrás jelentkezik...

 

A Mazda 5-öst annak ellenére ajánlom, hogy én egy kicsit megjártam vele, mert ebből egy 2.0 benzines rendesen átnézve sok meglepetést nem tartogat... ráadásul az elég fürge is. A 2.0 dízel ha jó, akkor képes mosolyt csalni az ember arcára, mert már 6 személlyel és kevés csomaggal is megkérdezték a hátsó sorból, hogy miért, egy ez ennyire?? A dízel használatát városban meg kell gondolni, mert a 6-10 km es távok sem egészségesek.

 

Mazda esetében még jó pont, hogy a 2006 utáni példányoknál alvázszám alapján lekérdezhető az előélet.

 

Előzmény: TraguAre (138712)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138715

jav.kov. 

 

ha te nem fersz a feliciban..ami nagyobb.. akkor nem egy sulycsoport lehetunk... ;))

 

Előzmény: cam aro (138714)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138714

42-es labam van, es nem ferek el a grand voyager labterben. 

ha te nem fersz a feliciban.. akkor nem egy sulycsoport lehetunk... ;))

Előzmény: TraguAre (138713)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138713

Volt egy Skoda Feliciam... Annal nem lehet sokkal rosszabb.

Előzmény: cam aro (138711)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138712

Nem ragaszkodom a dizelhez, bar nem szeretek gyakran tankolni:)

Előzmény: Balthazor Hellman (138710)
cam aro Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138711

jobb kormanyos. 

 

a gazpedal a kormany oszlop alatt, ettol balra a fek. 

igy a bal labnak vagy a fekpedal alatt van helye,  vagy behuzva az ulles ala..

olyan hogy elore nyujtott bal lab.. egyszeruen nincs hely abban a nagy marha kasztniban.  

 

ugyanitt szerintem az ules pozicio sincs a kormanyoszlopal egy vonalban.. bar ez mar csak meresbol derulne ki. 

no mindegy.. de borzaszto zavaro, es kenyelmetlen a pedal,kormany,ulles szentharomsag. 

 

balosnal valoszinu maskent van, igy ez a velemeny nem mervado. 

 

Előzmény: őrel (138707)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138710

Pár pillanatig én is azt hittem. Aztán vettem egy 5-öst. Két év és nem kevés idegeskedés. Most kb oké a vas. Az egész project eddig 3 milla. 2.4 az autó, kötelező szervizek (a vezérlés kb 70.000 anyag árban), hozamszabályzó szelep 4 bontott porlasztó stb. A karbantartás az márkaszervizben voltak, a javítások azok saját melók. 104.000 km-es 5,5 éves autó volt. Most 148.000 km bár ez rf7-es motor.

 

Jellemző:

A porlasztóalátétek átégnek, akkor ugye kokszol, illetve eszi az olajat. 

A kettőstömegű...

Svc szelep

Kényesek a porlasztók

Egr

A turbó megóvható, de egy használt autónál nem lehet tudni...

 

Én egy Grandist vettem volna, de a pénztárcám másik fele (oldalborda...) máshogy döntött...

 

Ma már megvagyok a verdával: most téligumival autópályán (max 130 km/h) Bp-Makarska 4felnőtt, irgalmatlan csomagmennyiséggel (nem látsz hátra középen) 6.8 l/100 km

Előzmény: TraguAre (138709)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138709

Egy pillanatra azt hittem, hogy a Mazda nem rossz otlet...

 

Előzmény: Balthazor Hellman (138708)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138708

A Mazda esetében a rozsda az sajnos valós veszélyforrás, illetve a 2.0 dízel az vagy jó, vagy nem... Amennyiben kisebb-nagyobb nyűgök vannak vele, akkor elég nehéz rájönni az okára, illetve az rf5 motoroknál nem olcsók a tüzelőanyag ellátó rendszer elemei, és felújítani nem nagyon lehet őket. A kettőstömegű ára meg horror. Kb 250 kuplunggal együtt, no meg valakinek ki is kell azt cserélni...

Előzmény: TraguAre (138694)
őrel Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138707

nekem egy 2.5 crd- m van

 

voyager-t kipróbálod , utánna nem akarsz más egyterűt....

Előzmény: TraguAre (138702)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138706

Pont azert keresek alternativat.

Alacsony eves futassal szamolok, celszeru lenne

gazdasagosan beszerezni. Persze nem zarom ki a Sharant 

(es tesoit) sem. 

Előzmény: mica-r (138704)
skorpio3 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138705

2.5-ös van néhány a látómezőmben, a nagyobb motorost nem ismerem, ( gondolom a szerkezet nem lehet nagy kaland ) bár most vett az egyik taxis srác ilyet... még nem volt a kezeim között. :)

 

Előzmény: TraguAre (138702)
mica-r Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138704

Szerintem Sharan jobb lenne sokkal fenntartás szempontjából. Persze drágábban lehet venni normál állapotút...

Előzmény: TraguAre (138702)
robika1 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138703

Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves barátomnak,kollégának és fórumozónak!

TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138702

Koszonom.

 

Arrol a 2.5TD-rol eleg vegyesek a velemenyek

A 2.8CRD(?) milyen lehet?

Előzmény: skorpio3 (138701)
skorpio3 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138701

Szia!

 

Tapasztalatom szerint azok rohadtak nagyon amiket a kereskedők sokáig tárolnak, és előtte nem mossák le az alját.  Egyébként semmivel nem rohadósabb a többinél.

Motoroknál,  (diesel ) a legnagyobb probléma az átfújó injektor a szelepdekni alatt.

Besűrűsödik az olaj, eltömődik a szivattyú szűrőkosara, a csökkenő olajnyomás miatt előbb a turbó, majd a hajtókarcsapágyak adják meg magukat.

Nemrég törött dugattyúval is találkoztam, a dugattyú felső része nem kapott elegendő hűtést...

Nem véletlenül javasolják mindenhol a karter leszerelését minden 60E Km-nél, és tisztítását a szűrőkosárnak...

Ha bármi gond volt és le kellett vennem a kartert, mindíg volt már fém az aljában... elég vészjósló... nem véletlenűl van annyi eladó füzött blokk amit "valahonnan" behordanak az országba.

A többi szerkezetben semmi extra, egyszerűen javítható.

 

 

A Chrysler 2.5-ös diesel motorja szerintem strapabíró, vezérlés javítása macerásabb, (vízpumpa ) ott inkább az alu segédváz  a zűrös, ha egyszer megindul benne a trapézkar csak a csere segít.

Más szerkezeti része rendben javítható.

Én ilyen gondokkal találkoztam...

 

Előzmény: TraguAre (138694)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138700

Ugy nezem, de all a piac. Nem egy Sharan (meg nem is surgos).

 

Mondjuk idonkent ram jon, hogy valami kevesbe

racionalis autot is vehetnek, ilyenkor feltunik a tavolban egy-egy

V6-os busz automataval, meg a benzinszamla es folriadok:)

Előzmény: Törölt nick (138699)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138699

nézd a drágábbakat, keveset futottat, papa garázsából.

Előzmény: TraguAre (138698)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138698

Hasonlo terveim vannak nekem is, de valami buszfele kene.

Előzmény: Törölt nick (138697)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138697

most vettem egy 10 éves japánt (suzuki terepjáró).

Egy mákszemnyi rozsda nincs rajt és mindene eredeti gyári.

Előzmény: TraguAre (138696)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138696

Az en kasznis haverom szerint az osszes japan autot bele

kellett volna boritani az oceanba:) Elnezem neki:)

 

Mondjuk eros a gyanum, hogy ez a rohadas nem tipusfuggo.

Előzmény: Törölt nick (138695)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!