ja... harmas golfon mire kibanyaszod eltart egy ideig.
C corsan (ha tudod, hogy hova kell nyulni) 1,3 mjet pandan, merci uj A-osztalynal hamar megvan. (bar ott meg nem tudom, hogy immo off mekkora mutatvany bar az még FBS3...)
ha a hatso dobfeknel a a kerekcsapagyat (tehat a tengelycsonk vegen az anyat) kezzel(2 ujjal) meghuzom, az mennyire cseszi szet a csapagyat?
(altalaban nem szoktam meghuzni, csak annyira ratekerni, hogy az alatet épp még konnyen eltolhato legyen. De a tengelycsonk meg van kopva... es ezzel is csökkentei akartam a jatekot.)
Hidegen (napi első indítás) kicsit sokat kell forgatni az önindítónak a motort. Mértem résolajat hidegen. Indítástól 1 perc alatt 10-11 ml résolaj jött mind a 4 porlasztóból egyformán. Ez elfogadható érték?
Mann gázolajszűrő van benne. (fekete műanyag házas, vízérzékelős) a kis üzemanyagkörben jönnek-mennek a buborékok. A nagykör hidegen szinte áll. Tudtok olyan szűrőt mondani, ami tutira bevált ezeknél? A szűrőre menő csatlakozóknál lehet cserélni gumigyűrűket? Ezeknél kaphat levegőt? Egyáltalán bármi gondot csinál az hogy van levegő ezekben a csövekben?
Ebben kivételesen igazuk volt... ha a többi más 1000 dologban nem is és szivatják a népet.
Valamikor kigurulok a műhelybe és próbálok csinálni képet világító HID izzóról. Remélem, rövid záridővel és szűk blendével sikerül valami értékelhetőt csinálnom.
Apró különbségek is számítanak, tizedmiliméterek az izószál helyét illetően. Nem véletlen hogy a vacak kinai izzóknak olyan szar a vetitési képük.
Az a baj, hogy más ha a két izzó kikapcsolva rakom egymás mellé, akkor ugyanott van az izzószál és a bubi, más az ha bekapcsolva. Bár utóbbi esetben nem tanácsos belenézni :) De az az ívkisülés nagyon más alakú és méretű mint az izzószál.
Kb mondjuk valami ilyesmire számíthat majd. Nem véletlen hogy 2-3 éve ennyire rászáltak ezekre.
Az azért egyén függő is, hogy ki melyik tartományban hogyan lát, de talán nem véletlenül 4300Kelvinesek a gyáriak. Nekem a 6000-es esőben kimondottan gyatra.
Nem lesz ugyanott a fókuszpont, mivel a hagyományos izzóban az izzószál jóval nagyobb kiterjedésű, mint az ívkisüléses izzóban az ív.
Játszottam már ilyesmivel eleget. Próbáltam pl xenon projektorban sima H7 izzót, mert ezek a projektorok szélesebben teritik a fényt, lévén ugyis van miből, hát botrányosan kevesebb ilyenkor a fényerő egy H7-es projektorhoz képest.
Projektorban is csak azért lesz elfogadható a vetitési kép utólagos xenonnal, mert itt a lencse elött lévő lemezke határozza meg a vetitési képet.h
A 6K rengeteg, totál kék, a gyári xenonok 4300K-sok. De ebben a taknyos esős időben legjobban valami még sárgábbal járnál, sokkal jobban látni vele, mellesleg tuti nem gondolna a rend éber őre arra hogy xenon.
Ha már ennyire elszánt vagy, nézz bele valami projektoros lámpát és abba rakj xenont, vagy pedig vegyél egy Mirimoto projektort és azt be tudod rakni a H7 izzó helyére és lesz boldogság. De FF fényszoróba tényleg ne tegyél ilyesmit, az egy dolog, hogy egy paca lesz az autó elött, de tényleg bazi nagy a szórt fénye.
Így van, elgondolkodtam rajta, hogy kipróbálom mert nem igazán látok az eredetivel, főleg esőben. Tudom a víz elnyeli blablabla és a kimenő feszt is megnéztem már, nagyobb osram izzót is vettem stb. be is van állitva, de akkor sem az igazi. Ezért kérdezgetek, "okosodok", okoskodok előtte. Mivel nem kerül részemről semmibe a beszerzése kipróbálnám, viszont ha vakítaná nagyon a szembejövőt jó beállítás után is természetesen nem hagynám benne hisz én sem szeretem a parasztvakítást!! :-)