Rákerestem ez lesz a teljes hibaüzenet ami a gondokat okozhatja,de a forumokban elég sokmindent irnak az aksi cserétől a ECU softverfrissitésig mindent
Illetve, ha molnál és/vagy diszkont kútnál tankoltál mostanság akkor az, mert változott az összetétel és nem nagyon szereti az "állás utáni" indításnál.
Üzemanyagszűrő a tankban van, és lifetime-os... :/
Akksi gondra gyanakodjak vagy más is lehet a háttérben, ha kb egynapi állás után csak a második inditásra indul a kocsi, de utána nincs vele gond melegen indul elsöre hibajelzést nem jelez .
Az első inditásnál minden lámpa ami nek kell elalszik elforditom a kulcsot teker kettöt hármat, de nem indul a motor és inkább nem eröltetem, majd gyujtás levesz ujra procedura akkor meg indul.
A sikertelen inditsásnál egyszer elkaptam egy szöveget ami valami olyami volt, hogy fluid temp.
DE ezt eddig nem láttam és azt sem tudom, mihez lenne köze az inditáshoz.
Elözö éven is volt olyan, hogy elindult,de ugy mintha nem menne minden henger és emiatt remegett a kasztni, de gázadásra megszünt és utána sem volt vele gond.
Üzaszürő, hol van ebbe menynire macera cserélni házilag?
Ebböl a szemszögböl nem is gondolkodtam. Meg az astrán 13 as kerekek voltak a punton meg 15 és szélessebb gumi is.
De az autoszerelő most hozta vizsgárol és azt mondta kurva jól megy csak b@szottul kell pörgetni. Meg azt is mondta kinyomott kuplungnál halkul valami zaj ami a váltó nyelestengelyére utal amivel gond lessz. Nem tudom mi az remélem nem írtam hülyeséget. Állítólag szar konstrukció sok puntó hibája de attól még zabartalanul működik.
Ja meg nem szivessen kapná szét a váltót ez miadt..
Még talán a sportdobbal is többet érnél el, mert a hátsó és egyetlen dob ami található van vagy 15-20 kg, az' helyére beraksz egy 5kg sportdobot, nyertél tiszta 10 kg versenysúlyt. :D